Reliable supplier and excellent product

I have recently bought the Gladiator 10,8 which performs very well !!! I highly recommend the SUP and the company! Quick delivery!!!

Top geregeld!

Goed advies en goed geregeld, En dat voor een mooie prijs!

Snel en correcte levering

Online bestelling geplaatst, snel en netjes geleverd.

Professioneel en snel

Goede service en informatie aan de telefoon. Snelle levering. Mooie producten.

Goede prijs

Goede wandelschoenen gekocht met korting. Bezorgd na een dag of 5.

Goed & Goede communicatie

Tevreden! werd keurig op de hoogte gehouden dat de verzending iets later zou komen dan verwacht. Dat was voor mij verder ook geen probleem, dus alles Top! jammer dat ze stoppen.

Super snelle levering van het gevraagde.

Het gevraagde product was snel geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen

Snelle levering conform afspraak

Bestelling via de website prima verlopen

Super shop!

Volle 5 ster! Super shop! Zo jammer dat ze weg gaan!! Thanks voor alle service!

Snel verzonden en mooi product

Snel verzonden en mooi product voor een leuke prijs

Vlotte levering, correcte begeleiding, mooie aanbiedingen

Positief

Goed en snel geleverd

Telefonisch goed bereikbaar voor advies. SUP peddel werd een dag later al afgeleverd. Goed en degelijk verpakt.

Erg goede service

Erg goede service. Gisteren een surfzeil gekocht en ze namen de tijd om deze samen helemaal op te tuigen en af te stellen. Handige tips gekregen om de cambers er goed in te drukken.

Ik had online een trapeze gekocht maar naar anderhalf jaar ging die stuk bij de benen. Ik heb gebeld en foto's gestuurd en naar ongeveer 3 weken heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen. Dus top afgehandeld.

Bestelling online Perfect afgehandeld

Snel en foutloos geleverd.

Netjes en snel geleverd

Ga zo door

Ik kom nog een keer weer terug

Kundige medewerkers

Prettig (telefonisch) contact. Fijn en snel geholpen.

Snel

Snel geleverd tegen een prima prijs.

Ik vind niet goed dat product die ik heb gekocht na 3 dagen krijegt nog eens 5% korting.

Bovendien kreeg ik instructie in het Russisch, wat ik niet ken. Een product besteld in Nederland, maar Russische instructies ontvangen?

Hi Davor, Wat jammer dat je niet tevreden bent. De artikelen die met 5% extra afgeprijsd zijn, zijn showmodellen. Er zou een beschrijving bij moeten zitten in diverse talen. Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik dat heel graag. Dit kan telefonisch of via de email. 0227-592840 of [email protected] Groetjes Gwendolyn

snelle service

Erg tevreden!

Ik ben altijd erg tevreden over de service van Kater Funsports! Erg jammer dat ze ermee stoppen!

Behulpzaam

Behulpzaam met advies en correcte levering.

Ik ben altijd tevreden

Ik heb door de jaren heen heel wat gekocht en nooit geen problemen gehad Kater is een hele fijne winkel

Top zaak!!!

Altijd erg tevreden over Kater Funsport. Kom d'r al jaren. Ooit m'n eerste windsurfboard gekocht, 1983, vorige week m'n laatse aanwinst opgehaald. Al 40 jaar fun:-) Jammer dat ze stoppen eind van dit jaar......

Herculesstraat 57

1812PD Alkmaar