Vlotte levering en exact volgens beschrijving

Perfect!

Een snelle en juiste levering. Dank je wel.

relais

De relais die ik ontving (snel per post) werkten goed.

Buitengewoon positief

Groot assortiment, goede prijzen en snelle levering. Alles wat ik maar nodig kan hebben is te bestellen en dan de volgende dag in huis, echt geweldig!

Leuk assortiment met goede prijzen!

Laatst wat componentjes gekocht om mn draaitafel te rapareren, nergens op voorraad maar hier wel. Goede prijs, brievenbuspakketje en snelle verzending. Ik kom zeker nog een keer terug !

fijn bedrijf met ruim assoriment

altijd snel in huis en goed verplakt

Uitstekend!

Snel bezorgd, product wat ik had verwacht.

Snelle levering - degelijke verpakking

Prima verkoper Levering naar België gebeurt ook in één dag

Zoals verwacht

Concurrerende prijs, alles geleverd naar verwachting en goed.

snelle afhandeling

handige website, mooi aanbod, snelle levering. betaalbaar maar niet per se de goedkoopste. maar vanwege het gemak en de korte levertijd zeker de moeite waard

Lekker snel. Dikke prima.

10/10 would order again

Uitgebreide shop, snelle levering

Uitgebreide webshop, goede prijzen, makkelijke website, snelle levering, gemakkelijk afhalen op locatie

Besteld, volgende dag in huis, goed verpakt. Kwaliteit van de spullen uitstekend.

Super snelle levering en nette prijzen!

Bestelde een M5Stack Atom Echo, en die lag de volgende dag al in de brieven bus tegen een zeer nette prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede levering, snel.

ik ben super happy

Goede snelle levering en no-nonsens-mentalteit.

Helemaal tevreden

Ik kann er niet veel woorden aan vuil maken, gewoon prima.

perfect geleverd

punctueel en zoals beschreven

Prima levering en ondersteuning

Goede email support, snelle levering, alles OK verpakt.

Good price for the devices I bought and fast delivery

But I think your delivery price is to high ;-)

Multiple Orders After - Still recommend

Had a couple of successfull orders. Shipping absolutely quick. Answer to customer support emails also quite quickly (to check parts availability). Last order I got some problem with the part (manufacturer problem, not the store) and TinyTronics were super helpfull and efficient in correcting everything. I'll definitely come back and would 100% recommend! Also, for the parts I purchased, they were the cheapest store in whole Europe!

goedkoop en snel

Snelle levering van op voorraad zijnde producten die ook nog eens goed betaalbaar zijn!

Super schnelle Lieferung, perfekte Kommunikation

Ich habe 2x bei TinyTronics bestellt (LilyGO T-CAN485) und war jedesmal sehr zufrieden mit dem Bestellprozess, der Schnelligkeit des Versandes und der Kommunikation während des ganzen Vorgangs. Sehr zu empfehlen!

Snelle levering en duidelijke communicatie.

perfect

goed gelopen