All good!

Smooth experience from start to finish. Will definitely order again. Highly recommended!

Mijn ervaring is uitstekend

Uitstekend!

Interessant assortiment

Mijn eerste aankoop hier. Had deze webshop nog niet eerder ontdekt. Interessant assortiment. Prettig dat er een voordelige verzendmogelijk geboden wordt en niet klakkeloos, zoals bij veel andere shop, voor iets dat gemakkelijk door de brievenbus past een tarief wordt gerekend waar je ook 2-5 kg voor versturen kunt. Houden zo.

everything is ok

good shop, fast service

Voldoet aan verwachting

Goede service en ruim assortiment

Ik bestel eigenlijk altijd alles op tinytronics, filament, weerstandjes alles. Altijd volgende dag in huis gehad en ook top service als een product niet werkt! Voor mij de beste hobby-elektronica webshop van Nederland

Snel en competitief geprijsd

Goedkoop, groot assortiment

Groot assortiment met scherpe prijzen. Snelle levering. Handig dat ze afhaal kluizen hebben waar je zelf je spullen kunt afhalen. Voortaan koop ik hier mijn electronica spullen.

Goede prijs en snelle verzending

Keurig geleverd

De bestelling is keurig verpakt en snel geleverd.

Prima producten en vlot verstuurd.

Tot nu toe altijd prima producten gehad en dezelfde dag verstuurd.

Snelle levering en goede service als er vragen zijn over een product, TinyTronics is een aanrader !

Zeer snelle levering en prima prijs/kwaliteit

Prima assortiment,snelle levering en goede prijs

Meewerkend

Aangezien de pakjesbezorger (PostNL in België) in de fout ging werd mijn pakje teruggezonden. Na communicatie met Tiny Tronics werd beslist om een andere manier het pakje te laten bezorgen en zo kon het nog net op tijd geleverd worden, waarvoor dank.

Prima, zoals het hoort

Zoals het hoort, prima

alleen de bezorging was duurder dan beloofd

Fijne webshop

Nooit van TinyTronics gehoord, maar de website werkt fijn en ze bieden enorm veel aan tegen goede prijzen. 2 keer iets gekocht en 2 keer meer dan tevreden. Wordt ook zeer snel verzonden.

Fast and quick pick up in the store

Fast and quick pick up in the store

Zoals verwacht!!

Snel en correct!

Prima service.

Onderdelen besteld van allerlei en alles was bij Tiny Tronics in huis en snel geleverd, zeer tevreden.

prima leveranties - kwaliteit en snelheid helemaal top

De bestellingen komen echt lekker snel. De postbezorging is soms de enige vertraging, maar dat kennen we van postnl. Zeker in buitengebieden zijn we vaak zogenaamd 'niet thuis', en komt de bezorger domweg niet langs. Kunt u niks aan doen. DHL is niks beter. Verpakking van bestelde materiaal gebeurt goed. Alles werkt naar wens. Website vind ik ook fijn overzichtelijk. Al met al: groot compliment. Ga zo door en ik blijf wel komen. Projecten genoeg in het hoofd.

Snelle levering en volgens afspraak !!

Na mijn bestelling gedaan te hebben moet je maar afwachten wanneer het binnenkomt. Maar ja hoor, direct geleverd, m.a.w. "Snelle levering en volgens afspraak !!"

Eerste klasse service

De bij de senseCAP geleverde usb-kabel was defect en 's anderendaags werd reeds een nieuwe kabel geleverd. Spijtig genoeg had de defecte kabel de firmware van de senseCAP verstoort en leek deze ook defect. Maar na laden van een nieuwe firmware (een beetje zoeken op internet) werkt alles terug zoals het hoort. TinyTronics is zeker een aanrader.

Breed assortiment, goede prijzen en snelle levering

Bestel al jaren bij TT. Altijd oeuk om fff rond te neuzen. Nu specifiek op zoek en snel gevonden. Prima adres

Alles klopt hier gewoon