topzaak. uitstekende service, prima produkten

zeer(!) snelle levering, de spullen zijn laag geprijsd, kwaliteit boven verwachting. Altijd keurig verpakt in antistatische zakjes. Goede handleidingen en links naar relevante documentatie op de site zelf, prima waarschuwingen en commentaar. Reeds vele avonden aan plezier van gehad, en het huis een stuk slimmer mee gemaakt. Prijs/pret verhouding is optimaal. Snoepwinkel voor wie van elektronica houdt en niet vies is van een beetje solderen en programmeren

Leuke website!

Leuke hardware voor een goede prijs en uitstekende support.

Prima winkel, snelle levering.

Goede kwaliteit onderdelen en zeker niet duur.

Leuk hobby spul, acceptabele (verzend)kosten

Hier is veel leuk hobby spul te vinden. Vooral als je geen geduld heb. De spullen zijn snel binnen. Ipv. 7 weken wachten op een muffe Ali envelop... Verzendkosten zijn ok. In vergelijking met grotere elektrische componenten webshops.

Respect voor qualiteit

- Snelle en correcte behandeling van de bestelling. - De spullen zijn met zorg en goed tegen beschadingingen verpakt. - Inhoud met qualiteit behandeld. - Niets chaotisch. Alles netjes zoals het moet.

snelle bestelling

veel en veel op voorraad, heel goed

klantvriendelijk en to the point !

Perfecte afhandeling, en openminded voor suggesties .

Gewoon wat het moet zijn, duidelijk, simpel, goed spul. Geen 10 want sommige dingen niet op vooraad.

Prima en snelle levering

Een voorraadproduct optijd geleverd.

Not expensive, fast shipment

Read the title.

Snel besteld, Snel in huis.

Mijn ervaring met "Tinytronics" is goed, goed geprijsd & goed verpakt & goed verzonden.

top ervaring!!

prijs kwaliteit is TinyTronics de beste!! ruim aanbod met snelle verzending. kom zeker terug.

Expédition assez rapide, mais quelques difficultés avec l'article

Bonjour, C'est ma première expérience avec TinyTronics. Concernant le service général, rien à redire. Mais les articles commandés sont assez "légers" et leurs réglages dignes d'un horloger. Vu les nouvelles conditions sur les achats hors CEE, je ne crois pas que je vais les lâcher et que donc ma notation devrait évoluer. J'espère que cela sera vers le 5 étoiles !

very bad!!

We will definitely not recommend their company to anyone! We had to pay in advance and are still waiting for our package. This is very annoying, we need the goods urgently see Order ID 205318 from 02.06.2021

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Dear customer, Thank you for your review and feedback. We are sorry for the current situation. We are depending on the delivery of PostNL (forwarded to Eurodis for your area). I have reviewed the situation again and one of my colleagues will offer you a new solution for which we hope things will go a bit quicker. It seems the company name in the address is not matching the company name as seen on the building. This has most likely caused the delivery issue. Greetings, Loek - TinyTronics

goed produkt

goed produkt Uw verzendingskosten waanzinnig hoog, voor iets wat in een briefomslag kan verstuurd worden . Geen uitleg bij de bestelde BMS

Beste Roland, Bedankt voor uw review en feedback! Sinds enkele jaren versturen wij geen brievenbuspost meer naar België omdat er veel post ofwel niet aankomt of pas vele weken later. Het versturen per brievenbuspost bleek dermate onbetrouwbaar dat wij dit niet meer aanbieden en enkel pakketpost gebruiken. We overwegen naast PostNL pakketpost nog om andere aanbieders van verzending te gebruiken zoals DHL of DPD, echter zullen de kosten niet heel veel lager uitvallen. Wat betreft uw aangekochte BMS, u kunt de instructies vinden op onze productpagina samen met een foto in de productafbeeldingen over hoe u het aan kunt sluiten. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan horen we het graag zodat we u verder kunnen helpen. We kunnen dan ook kijken of we de beschrijving kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Loek - TinyTronics

Goed snel en vriendelijk

Door een eigen fout een verkeerde bestelling gedaan, maar even bellen, en het was heel snel opgelost, geen enkel probleem.

Goede service.

Na de bestelling werd alles snel en vlotjes geleverd.

Heel snelle en correcte levering

Heel snelle en correcte levering, zelfs in België!

Goede ervaring

Snelle levering , goede producten, verkeerde adapter voor rp 4 i.p.v. rp3 maar dat is mijn eigen schuld, had ik beter op moeten letten. Ik ben zeer tevreden zal er beslist meer kopen.

op tijd en volledig : perfect

S'avonds besteld en 2 dagen later al geleverd. Volledig en in perfecte staat : top

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Perfecte klantenservice

Bestelling gedaan, een gedeelte werkte niet helemaal zoals het zou moeten. Contact opgenomen met de klantenservice. Zij kwamen snel terug met een goede oplossing. Erg tevreden verder. Bestelling werd snel geleverd, er werd goed gecommuniceerd wat de status van de bestelling was. Overzichtelijke website, ruime voorraden en keuze.

purchase of vco card

very fast delivery, very good I will come back

Snel en prima prijs.

Fijne site ervaring. Snelle levering en prima prijzen.