TinyTronics is een uitkomst en zeer goed alternatief voor de Chinese vrienden

Erg blij dat ik de webshop van TinyTronics heb gevonden. Snel en deskundig advies per telefoon of mail. Producten snel geleverd. Het zou fijn zijn al sommige prijzen nog net wat scherper kunnen en assortiment nog iets groter, sommige sensoren voor mijn Home Assistant ESPHome project heb ik niet kunnen vinden. Al met al blij met TinyTronics!

Snelle levering, scherpe prijs

Als ik iets nodig heb om snel wat uit te proberen heb ik het altijd snel in huis. Er zijn altijd nog wat dingetjes die aan het assortiment zou mogen worden toegevoegd maar dat is vooral om maar iets te zeuren te hebben ;)

Snelle levering en goede verpakking

Snelle levering en goede verpakking, aanbeveling.

Mooi assortiment. Nette prijzen. Snelle en correcte levering.

Ik heb al meerdere malen besteld en iedere keer de juiste spullen binnen een paar dagen in huis. Gewoon prima!

Spullen zijn goed alleen is de handleiding soms onduidelijk

Spullen zijn goed, ik heb veel plezier gehad met het bouwen van de spanningsregelaar. De handleiding is soms onduidelijk maar door de video's en toelichting op de website is het goed gekomen.

Verkopen leuke dingen voor een leuke prijs

Ik heb hier al een aantal keer spullen besteld en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en de prijs van deze spullen. Ook is het fijn dat de delivery best snel is!

Altijd al een goede en snelle service

leuke spullen voor mooi prijsje

goed aanbod, snelle en voordelige levering

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment, bescheiden prijzen, snelle levering en handig afhaalsysteem.

Snelle correcte levering, tevreden van het artikel

Briljante webshop! Alles wat ik nodig heb is er!

TinyTronics is de GoTo shop voor alle bouwers in Nederland. Elke maand komen er wel nieuwe onderdelen bij waarvan je niet wist dat je ze nodig had:) Mocht er onverhoopt wat mis gaan wordt je direct en goed geholpen. Ondertussen al een aantal collega's naar deze shop gestuurd en ook daar niets dan lof.

Snelle en perfecte levering

Voor hier eerst wat besteld bij TinyTronics dit ga ik voortaan vaker doen.

Snelle levering, product volgens omschrijving.

Snel geleverd en producten volgens omschrijving.

Goed assortiment, snel geleverd

Ik had wat zaken nodig en goede ervaringen.met tinytronics. Overzichtelijke.website, het meeste wat ik zocht was leverbaar en snel geleverd.

Erg leuk en prima bedrijf!

Bedrijf heeft altijd interessante en betaalbare onderdelen. Kijk graag op de "nieuwe producten" pagina. Op deze pagina zie je snel wat de nieuwe ontwikkelingen zijn. Onderdelen ruim voorradig en in geval van problemen wordt er snel gereageerd.

Blij

Supersnel geleverd, en voor een zeer scherpe prijs.

Snelle levering / scherpe prijs

Goed snelle levering zoals altijd.

top produkten snel in huis

ruime keuze, snel beschikbaar

Altijd snelle service en goede kwaliteit met een breed assortiment!

Altijd een plezier om te shoppen en nog nooit teleurgesteld

Quick delivery

Nice, quick, easy

vlot en accuraat

best

Professioneel

Snelle logistieke uitvoering, super technische ondersteuning bij problemen

Mijn Arcade project kon weer voortgezet worden.

Dat afhalen is lekker handig!

Zelfs wanneer de reguliere winkels dicht zijn, kan je hier Coronaproof je spullen afhalen.

Snelle levering; goede prijs

2 voedingen gekocht; op voorraad en kon ik de volgende dag al ophalen (ik kom elke dag in Eindhoven). Goed materiaal en niet te duur.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement