Sympatieke club

Veel waarde voor je geld

Goed assortiment en zeer snelle levering

Werkt en bevalt goed.

Arduino MEGA 2560 R3 compiteble inclusief USB-B kabel en Arduino motorshield Rev3 besteld. Volgende dag al geleverd. Installeren gaat makkelijk met Arduino IDE. Gebruik beide bij een modelspoorbaan. Beide werken uitstekend en bevallen goed.

Prima shop, snel en goed

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snel bezorgd, ga zo door!

Correct verpakket en snelle levering

Levert precies wat op de website staat vermeld, met duidelijke omschrijving

Prima krimpkous

Goed product super afhaalsysteem

Alles tip top in orde voor de meest gunstige prijs.

Het kan niet beter.

Snelle levering en prima prijs

Na bestelling wordt de volgende dag geleverd. Daarbij dan ook nog de prijs welke gewoon perfect is in vergelijking met b.v. Conrad. Dus echt een plek om meer electronica en M5Stack onderdelen te bestellen!

Er werd sneller geleverd dan was aangegeven. Alle onderdelen functioneerden. De bediening van 1 onderdeel was helemaal anders dan de handleiding aangaf maar met wat puzzelen en proberen was het toch in te stellen

Waqas

Geen afstandsbediening geleverd zoals het op het website stond!

Response from the business owner

Beste Waqas, Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat de afstandsbediening niet meegeleverd is. Deze zou er wel degelijk bij moeten zitten, dus onze excuses hiervoor! We hebben je daarom al enkele dagen geleden een apart bericht gestuurd zodat we dit z.s.m. kunnen oplossen voor je. We zien je reactie graag tegemoet en hopen dat we het netjes kunnen oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Loek - TinyTronics

snel betrouwbaar en altijd voorraad

zeer goede webshop

Prima assortiment en snelle levering

Pi en Flirc besteld. Prima geleverd.

Betrouwbaar

Snelle levering voor goede prijs. "What you see is what you get"

Behulpzaam, meedenkend, oplossingsgericht

Ik zocht een kleine monitor voor de KPN TV+ box en met hulp van TinyTronics heb ik een hele goede gevonden. De eerste werkte niet en kon ik gewoon terugsturen.

Fast, big choice, reasonable prices.

Fast, big choice, reasonable prices (comparable to ordering directly from China).

Uitstekend.

Voor herhaling vatbaar

Top winkel

Altijd perfect ,zeer snel,veel keuze

Fick en dålig produkt som snabbt ersattes av en ny.

Snabb och bra ersättning av dålig produk.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

work as advertised

since its a cheap version of this product changing a bigger heatsink is recommended since it heats up pretty much. Its not necessary i just didnt want a 100 degree schematic sitting there. this only happens if you use the full 1,5 amps.

Goede en juiste verpakking

Juiste artikel geleverd

Ongecompliceerde afhandeling van manco's

Van de 20 bestelde batterijhouders hadden 2 stuks een gebrek. Die manco's werden vooral ongecompliceerd en door de feestdagen na 1 week nageleverd door een goede versie die gecontroleerd was.

Zoals het moet.

Perfecte service.

Support is top

In tegenstelling met sommige andere gelijkaardige shops, is de support hier wel goed. Je krijgt een zinvol antwoord op technische vragen en een defect product werd prompt vervangen.

Top !

Duidelijke info op website, makkelijk bestelproces, lag netjes klaar voor pick-up.

Ruim assortiment, vlot verzonden.

Goede kwaliteit producten voor elektronica-hobby 'makers'. Mijn bestelling was netjes ingepakt en had ik snel in huis.