Uitstekend.

Voor herhaling vatbaar

Top winkel

Altijd perfect ,zeer snel,veel keuze

Fick en dålig produkt som snabbt ersattes av en ny.

Snabb och bra ersättning av dålig produk.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

work as advertised

since its a cheap version of this product changing a bigger heatsink is recommended since it heats up pretty much. Its not necessary i just didnt want a 100 degree schematic sitting there. this only happens if you use the full 1,5 amps.

Goede en juiste verpakking

Juiste artikel geleverd

Ongecompliceerde afhandeling van manco's

Van de 20 bestelde batterijhouders hadden 2 stuks een gebrek. Die manco's werden vooral ongecompliceerd en door de feestdagen na 1 week nageleverd door een goede versie die gecontroleerd was.

Zoals het moet.

Perfecte service.

Support is top

In tegenstelling met sommige andere gelijkaardige shops, is de support hier wel goed. Je krijgt een zinvol antwoord op technische vragen en een defect product werd prompt vervangen.

Top !

Duidelijke info op website, makkelijk bestelproces, lag netjes klaar voor pick-up.

Ruim assortiment, vlot verzonden.

Goede kwaliteit producten voor elektronica-hobby 'makers'. Mijn bestelling was netjes ingepakt en had ik snel in huis.

Ik heb het geld van mijn retour product terug

Ik stuurde uit een bestelling een (nieuw) product retour. Contact verder goed. Product geretourneerd. Volgens de verkoper was het product goed maar deze wilde bij niet pairen. Inmiddels het aankoopbedrag van het terug gezonden product ook retour. Ik bestel in de toekomst daar zeker weer.

Response from the business owner

Beste Max, Bedankt voor de aanpassing van je review en hopelijk kunnen we in de toekomst wel producten leveren die compatible zijn met je Lidl Home hub. Met vriendelijke groet, Loek - TinyTronics

Besteld en gekregen.

De prijs kwaliteitverhouding, de snelle levering en de service op gestelde vraag waren perfect

komen afspraken na

goede service voor een beschaafde prijs

Awesome team and fast order packing

We zaten in een moeilijke situatie met het universiteitsproject en besloten om verschillende onderdelen te bestellen via deze website, en de bestelling was na twee uur klaar om opgehaald te worden, het kon niet beter.

Hele snelle levering. Product als omschreven. Werkt geweldig. Ik ben blij met mijn waveshare 11.9 inch touchscreen.!

Vind het een goede webshop. Ruime keuze, scherp geprijsd en ze leveren snel.

Ff

Ff

Goede snelle service met zelf afhalen

Ik kon dezelfde dag nog gemakkelijk met een code in de mail de spullen ophalen! Top! Prijs was ook zeer scherp :)

Draaiend circuit

Componenten worden met duidelijke beschrijvingen en verwijzingen naar hoogwaardige documentatie gepresenteerd. Dat hielp zeer bij het inzetten van mijn stappenmotoraansturing. Na afronding was de bestelling eenvoudig op locatie af te halen, dat kwam erg goed uit in de kerstperiode, met vertraagde pakketbezorging. Zeer tevreden.

Snel geleverd, kleine prijzen

Snel geleverd, kleine prijzen

Goede kwaliteit, levering en support

Meerdere keren besteld en het product snel en goed verpakt via briefpost ontvangen. Eenmaal een probleem gehad met een sensor die niet goed functioneerde. Na samen wat andere opties proberen een vervangend product gekregen omdat de sensor toch defect bleek. Fijne service!

Snelle levering! Helemaal top

Savonds besteld en dag erna lag het smiddags al kaart. Netjes verpakt en simpel op te halen

Snel en goede prijs

Ruim assortiment, goede prijs en snelle levering

Snel verzonden, en prima website. Ik zou er opnieuw bestellen

109 Kanaaldijk-Noord Eindhoven 5642 JA

31 (0) 6 51736239