Goede kwaliteit, levering en support

Meerdere keren besteld en het product snel en goed verpakt via briefpost ontvangen. Eenmaal een probleem gehad met een sensor die niet goed functioneerde. Na samen wat andere opties proberen een vervangend product gekregen omdat de sensor toch defect bleek. Fijne service!

Snelle levering! Helemaal top

Savonds besteld en dag erna lag het smiddags al kaart. Netjes verpakt en simpel op te halen

Snel en goede prijs

Ruim assortiment, goede prijs en snelle levering

Snel verzonden, en prima website. Ik zou er opnieuw bestellen

Zeer goede klantenservice! Een item dat ik vergeten was kon zonder probleem aan mijn bestelling toegevoegd worden. Top!

snel accuraat en goed en netjes per onderdeelsoort verpakt

snel accuraat en goed en netjes per onderdeelsoort verpakt.

Netjes verpakt en snel geleverd

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Ik zocht een print schakelaar. Op de site van Tinytronics snel gevonden. Bestelling was na 1 dag binnen. Prima service

Supersnelle service

Na bestelling kwamen de bestelde artikelen al de volgende dag. Deze artikelen voldeden precies aan de omschrijving en werkten prima. Ze waren ook goed verpakt. Ik kreeg ook een volg-link, zodat ik precies wist wanneer ze kwamen. Prima werk, ga zo door.

Nette prijs, prima service en levering.

Snel, goed en correct geleverd.

Super snel.

Alle artikelen voldoen helemaal aan de verwachtingen, en zijn heel snel geleverd, kortom een pluim voor tinytronics.

Eenvoudig te bestellen en simpel af te halen

Na een technische vraag heb ik snel antwoord gekregen. Daarna de bestelling gedaan en 1 dag later de bestelling, via de ontvangen QR code, uit een locker opgehaald in Eindhoven.

Alles netjes verpakt.

Helemaal goed

Snel en goede levering

prima site, makkelijk en snelle levering

ik dacht dat het allemaal uit china moest komen..... maar tot mijn verbazing lag het de volgende dag al op de stoep.

Ruim aanbod, goede prijzen, snel geleverd

Ik schrijf nooit reviews, maar TinyTronics is het waard! Duidelijke website met alles wat ik als hobbyist nodig heb tegen redelijke prijzen. Absolute aanrader.

Alles werkt

ben tevreden

geweldig

snel; goedkoop; goede kwaliteit

Prima spul. Snelle levering

Goede kwaliteit!

Prijs kwaliteit prima en snelle levering

Prima shop!

Snel en correct geleverd

Wèl prijzig voor een stukje krimpkous , maar verder prima service

Snelle levering mooie producten

Everything you need delivered immediately!

An ample choice of products for all your projects and an excellent service. Delivered at your doorstep at lightning fast speed.

prima bedrijf doet wat het zegt

ik kon mijn bestelling snel ophalen. de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Excellent

Thank you.