Snelle levering, goed filament

Snel geleverd en goede producten.

Uitstekend!

Ik had snel antwoord op een vraag over het inzetten van een bepaald product.

The customer service and the electronic components are very good!

It is a nice shop to buy component electronics, it helped me with my master's thesis project.

zeer tevreden

snelle levering en goede spullen ben zer tevreden .

Een prettig bedrijf

Ook bij kleine aankopen is de service goed

snel en makelijk

ik had wat onderdelen voor de 3D printer besteld. ik kan ze de zelfde dag op ophalen. en alles was compleet en van goede kwaliteit.

Groot assortiment, snelle levering

Zeer tevreden over de snelle service, groot aanbod

Snel geleverd en zonder problemen

Gewoon goed.

Vlotte aankoop, snelle levering

Het selecteren van (kleine) componenten was soms wat verwarrend omdat het menu links verspringt naar andere submenu's, maar op zich een heel vlotte en snelle aankoop. Top!

All good!

Smooth experience from start to finish. Will definitely order again. Highly recommended!

Mijn ervaring is uitstekend

Uitstekend!

Interessant assortiment

Mijn eerste aankoop hier. Had deze webshop nog niet eerder ontdekt. Interessant assortiment. Prettig dat er een voordelige verzendmogelijk geboden wordt en niet klakkeloos, zoals bij veel andere shop, voor iets dat gemakkelijk door de brievenbus past een tarief wordt gerekend waar je ook 2-5 kg voor versturen kunt. Houden zo.

everything is ok

good shop, fast service

Voldoet aan verwachting

Goede service en ruim assortiment

Ik bestel eigenlijk altijd alles op tinytronics, filament, weerstandjes alles. Altijd volgende dag in huis gehad en ook top service als een product niet werkt! Voor mij de beste hobby-elektronica webshop van Nederland

Snel en competitief geprijsd

Goedkoop, groot assortiment

Groot assortiment met scherpe prijzen. Snelle levering. Handig dat ze afhaal kluizen hebben waar je zelf je spullen kunt afhalen. Voortaan koop ik hier mijn electronica spullen.

Goede prijs en snelle verzending

Keurig geleverd

De bestelling is keurig verpakt en snel geleverd.

Prima producten en vlot verstuurd.

Tot nu toe altijd prima producten gehad en dezelfde dag verstuurd.

Snelle levering en goede service als er vragen zijn over een product, TinyTronics is een aanrader !

Zeer snelle levering en prima prijs/kwaliteit

Prima assortiment,snelle levering en goede prijs

Meewerkend

Aangezien de pakjesbezorger (PostNL in België) in de fout ging werd mijn pakje teruggezonden. Na communicatie met Tiny Tronics werd beslist om een andere manier het pakje te laten bezorgen en zo kon het nog net op tijd geleverd worden, waarvoor dank.

Prima, zoals het hoort

Zoals het hoort, prima

alleen de bezorging was duurder dan beloofd

Kanaaldijk-Noord 109 5642 JA Eindhoven

31 (0) 6 51736239