Vlot, correct, gemakkelijk.

Zelfs in belgie vlot geleverd. Mooi en goed verpakt. Goede producten, goede prijs. Zeer tevreden.

Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

Alle bestelde items snel en goed geleverd. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Een aanrader!

Toppie

goede product en snelle levering

Ik heb krimpkous gekocht, goede prijs kwaliteit. Snelle levering zonder problemen.

Alles naar goede wens gehaan.

Prima verzending etc

Leveren wat je besteld

leveren wat je besteld

Snel en goed geleverd.

Prima club

Snel, goed en goedkoop!

Sneller, beter en in sommige gevallen goedkoper dan Aliexpress

Mooie alles binnen de tijd ontvangen en netjes verpakt.

Goede kwaliteit producten

Prima werkt heel goed

De reigerschrik kan ik nu op afstand aan en uit zetten

Snel en soepel

Producten lagen klaar en ophalen "uit het kluisje" gaat vlot en gemakkelijk. Helemaal goed!

Product zoals omschreven en netjes verzonden

De site omschreef het product uitstekend en ik kreeg exact wat ik besteld had binnen een dag in m'n brievenbus.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Overzichtelijke site, goede service. Ik werd goed geïnformeerd over de voortgang van de levering en m'n pakketje werd snel bezorgd. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde producten. Bedankt!

Juiste spullen en snel geleverd.

Blij dat ik Tiny Tronics gevonden heb. Lekker snel geleverd. Tot de volgende keer.

Store pickup service is very convienient, wish pickup hours were longer

I've only done warehouse pickup, but the ease of ordering and picking up with the QR code is very intuitive. However, I wish the pickup hours were longer since there's no staff required, other than security.

So helpful

I needed some guidance for building the electronics and finding right cabled and they helped me a lot via mail. Thank you!

Pakketje kwam op tijd. Nog niet getest.

Product werkte niet, was kapot en meyeen in afvalbak gedumpt

Schakelde wel om van 1e naar 2de bron, maar dan kwam er geen geluid meer uit. Bij terugschakelen weer wel geluid uit iit 1e bron. Heb het goedkope product in afvalbak gedumpt en bij bol een duurder gekocht dat prima doet wat het moet doen

Beste Jan, Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Het product is in wezen een redelijk simpel product, dus daar zou niet snel iets mis mee moeten zijn. Daarom verwacht dat je mogelijk een product hebt ontvangen met een soldeerprobleem, defecte connector of dat er wellicht iets verkeerd zat in de aansluitingen. Voor een volgende keer kan je gerust contact opnemen met onze technische ondersteuning, we helpen je dan graag verder om je opstelling werkend te krijgen. Mocht je hier nog interesse in hebben, dan kan je contact opnemen via [email protected]. In ieder geval onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Loek - TinyTronics

Arduino Uno R4 goedkoop en snel bezorgd

Goede prijzen voor arduino spullen.

Snel en goede communicatie

Een onderdeel werkte niet, contact opgenomen en dit werd snel en keurig opgelost.

Snelle levering, goed filament

Snel geleverd en goede producten.

Uitstekend!

Ik had snel antwoord op een vraag over het inzetten van een bepaald product.

The customer service and the electronic components are very good!

It is a nice shop to buy component electronics, it helped me with my master's thesis project.

zeer tevreden

snelle levering en goede spullen ben zer tevreden .

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven