Snelle levering en volgens afspraak !!

Na mijn bestelling gedaan te hebben moet je maar afwachten wanneer het binnenkomt. Maar ja hoor, direct geleverd, m.a.w. "Snelle levering en volgens afspraak !!"

Eerste klasse service

De bij de senseCAP geleverde usb-kabel was defect en 's anderendaags werd reeds een nieuwe kabel geleverd. Spijtig genoeg had de defecte kabel de firmware van de senseCAP verstoort en leek deze ook defect. Maar na laden van een nieuwe firmware (een beetje zoeken op internet) werkt alles terug zoals het hoort. TinyTronics is zeker een aanrader.

Breed assortiment, goede prijzen en snelle levering

Bestel al jaren bij TT. Altijd oeuk om fff rond te neuzen. Nu specifiek op zoek en snel gevonden. Prima adres

Alles klopt hier gewoon

Breed product aanbod past perfect op mijn hobby wensen

Toegankelijke website en prompte goed verzorgde verzending.

Netjes en Snel gekregen wat ik bestelde

Snel en Netjes gekregen wat ik bestelde. Ik heb een nieuwe site gevonden voor mijn hobby Electronica. Nu nog de tijd vinden :)

Duidelijke website. Leuk en xompleet assortiment voor Raspberry speeltjes. Snelle levering.

De bestelling werd snel en compleet uitgeleverd

Het bestellen gaat heel gemakkelijk door de items te zoeken op omschrijving. De items werden vlot en goed verpakt ontvangen.

Duidelijke website, fijn dat er voorraad info bij staat. Je kan best snel vinden wat je zoekt door de goede indeling van de categorien. Goede info bij de producten met vaak verwijzingen naar detail info en of downloads. En ook nog een snelle levering.

Snel, prima verzorgd

Snel geleverd. Helaas waren de maten niet als verwacht, maar dat zal aan mij liggen. Snelle, correcte levering.

Snelle levering en service

Altijd onderdelen besteld vanuit hier. Fijn op te halen in eindhoven of voor een klein bedrag in de brievenbus. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

snel, duidelijk

goede adviezen

snelle levering en netjes verpakt

Goede snelle service, rond 1600 besteld en de volgende dag al in huis.

Pakketje kon niet door de brievenbus. Gelukkig koos ik er voor om het pakket af te halen bij een afhaalpunt.

gewoon Ok

bedankt voor de zending.

Snel geleverd. Goed verpakt.

De levering van de producten ging snel

Great

Quick service, very helpful.

Het werd heel snel opgestuurd en goed ontvangen.

Grote keuze, snelle verwerking & levering

Houden zo jongens!

snelle service

makkelijk online te bestellen , goede kwaliteit producten en snelle levering.

Prima service, productbeschrijvingen soms onvolledit

M5Stack-materialen besteld. Vaak moest ik specificaties op de site van M5Stack zelf opzoeken.

Zeer snel

Zeer snel geleverd (de volgende dag al)tegen redelijke verzendkosten. Keurig verpakt en duidelijk wat voor waarden erin zitten (weerstanden)

Heel tevrede

Dikke duim aanbod, prijs snel alles super efficiënt

Levering goed. Servicedesk minder.

Levering ging goed. Ik had een vraag en heb gebeld. Er werd meteen afgekapt om het in de mail te doen. Zeer irritant.

Beste Maurice, Bedankt voor je review en feedback! Ik heb begrepen van een collega dat er circa 5 a 10 minuten contact is geweest waarna deze collega heeft besloten dat je vraag niet per telefoon besproken kon worden. Het is in ieder geval niet onze intentie om je zo kort mogelijk te woord te staan, maar in geval van lastige vragen verzoeken wij klanten veelal om te e-mailen of het contactformulier in te vullen. Zo kan de juiste persoon (met de juiste kennis) worden toegewezen om de vraag of het probleem te behandelen én kan er eventueel intern overlegd worden. Mocht je nog niet geholpen zijn, dan willen we je verzoeken om het bijbehorende contactformulier hier in te vullen: https://www.tinytronics.nl/shop/nl/klantenservice Hopelijk kunnen we je dan alsnog z.s.m. verder helpen. Met vriendelijke groet, Loek - TinyTronics

Snelle levering en door pickup via lockers erg handig

Ik zou wat ruimere openingstijden voor de lockers willen hebben.

Bedrijfsgegevens

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven

31 (0) 6 51736239

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.