Snelle levering, duidelijke communicatie!

Snelle levering, duidelijke communicatie!

Excellent. Rapide. Fiable

Excellent

Goede en duidelijke service!

Na mijn bestelling werd ik al snel gebeld doro de shop dat de SUP levering langer zou duren omdat ze uitverkocht waren. Ipv bezorgen opgehaald bij de shop in Oostvoorne. Helemaal top geregeld. Alles stond klaar en heb er inmiddels al mee gevaren!

Uitstekende shop

Bestelling geplaatst, 1 artikel zou iets langer duren en daarover heeft men telefonisch contact opgenomen en in overleg netjes nagestuurd. Prima service!

Prima kun je goed iets bestellen

Super goed!

Goed advies door hele fijne mensen! 😊🎉

Firma after sale service

Betrouwbaar en goede service

Besteld product werd een dag later geleverd dan de bedoeling was. Keurige reactie hierop ontvangen van Eurofun. Product is netjes verpakt afgeleverd. Top!

Webshop met (old skool surfshop) service.

Bestelde product kon niet direct geleverd worden. Eurofun heeft er voor gekozen om in overleg met mij een duurder / beter exemplaar te sturen zonder extra kosten. Super service.

Prettige bediening

Bereikbaarheid van de webshop (telefonisch) was enigszins moeizaam. Maar de tegemoetkoming voor de bestelling was meer dan verwacht. Prima dus.

Sympathiek, zowel bij het bellen naar de winkels en de Webshop.

Had een uitzonderlijk verzoek mbt verzenden nieuw zeil en ben direct en goed geholpen.

Mooie winkel, prima service, goede communicatie.

Mooie winkel, prima service, goede communicatie.

Uitstekend telefonisch geholpen bij de bestelling.

Topservice

Bestelproces, communicatie, levering; top.

Zeer goede en vlotte service!

Wetsuit besteld, werd heel snel geleverd maar bleek te klein. Terug gestuurd en nog geen 5 dagen later al een maatje groter ontvangen! Perfecte service dus.

Uitstekend.

Service is uitstekend en vragen worden snel beantwoord. Toelichting bij de boards mag uitgebreider.

Goed, mag wat meer productinfo bij sommige omschrijvingen maar goede duidelijke site nette service.

Wederom prima geregeld, zoals altijd

Bestelproces en communicatie over voortgang goed geregeld.

lekker snel !

Duotone kite Boots, precies op maat, precies op tijd !

Snelle correcte levering

Leveren snel en netjes verpakt. PostNL had 1 v/d 2 pakketten vertraagd maar zochten ze keurig uit en koppelde ze snel terug. Net telefonisch contact, hielpen alsnog zonder direct de oplossing te bieden. Spullen zien er netje uit

Beviel prima, snelle levering en trapeze paste goed. Zou zeker weer bij Eurofun bestellen!

postief: snelle levering aan beste prijs

snelle levering aan beste prijs

Top service!

Mooi 'gebruikt' board gekocht. Eerlijke prijs en snel geleverd. Zelfs iets extra's ontvangen. Dank!

Pluspunten

Keurige snelle levering. Het was stevig verpakt. We zijn zeer tevreden met het kinder STX 2.5 surfzeil voor onze zoon.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Online een surfpak als cadeau voor mijn vriend besteld, bleek een foutje in de voorraad/op de website waardoor het desbetreffende pak niet geleverd kon worden. Kreeg gelijk een mailtje en werd netjes opgelost door een nieuwer model aan te bieden met een mooie korting, kon ook mijn geld terug te krijgen. Heb voor het nieuwere model gekozen. Pak is nu binnen, ben er blij mee :-) en ik denk mijn vriend straks ook!

n.v.t.

• Prijs