Driemaal iets besteld. Steeds supersnel geleverd.

Anon m4 besteld en de volgende dag in huis!

Gewoon top!

Snelle levering, fijne korting, makkelijk proces!

Great service, friendly staff

Unfortunately the wetsuit I’m looking for wasn’t available. But these are difficult times. The service was good and the people were friendly.

Lastige retourneren

Ik had 2 ski-jassen besteld. Die werden zoals beloofd na een aantal werkdagen geleverd. Helaas vielen ze beide niet in de smaak. Het retourneren was onduidelijk te vinden op de website. Je moet hierbij een formulier printen en in de doos doen. Ook moet je zelf het adres op de doos plakken en dus een pakket versturen op eigen kosten. Dit is op bijna alle andere plekken beter geregeld en vandaar dat ik dit niet zou aanbevelen.

Alles klopte

snel, goed en concurrerend

Deze week skis gekocht bij Eurofun. Aan de voorkant gevraagd of het ski's waren die goed aansluiten bij mijn wensen. Binnen het uur reactie! Was OK, en daarmee kan ik ze, mochten ze toch niet goed bevallen, weer inruilen tegen 85% van de betaalde prijs. Skis daarna in de aanbieding gekocht tegen de laagste prijs in NL en paar dagen later werden ze netjes geleverd.

Hele snelle levering en betrouwbaar

Binnen een dag het product in huis. Goede communicatie over en makkelijk besteld via de site.

Zwemvest

Prima en prijs goed

Warm

Lekker strak wetsuit!

EVERYTHING IS PERFECT AS EXPECTED

I bought a pair of snowboard bindings for my sister. The promotional offer was the best on the web and the shipping speed was perfect. Thank you so much.

Buena compra

Producto recibido en fecha. Muy bien empaquetado. Es un producto que , por su precio, merece la pena comprar. Aunque si lo que quieres es escuchar discos muy antiguos, éstos pierden toda su calidad de sonido. Los de los 80 y posteriores, se escuchan de maravilla. Y los casettes también.

Skischoenen - Top geregeld tegen een aantrekkelijke prijs

Ik heb bij Eurofuncenter Fisher Ranger one skischoenen besteld. De ski schoenen zijn snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs. Bedankt helemaal top !!!

Goede, snelle service

Ik kreeg zeer vlot een reactie op mijn vraag per email. Verder was de levering snel en kon het bij een PostNL servicepunt worden afgehaald. Goede online koopervaring.

Best price, fast, lovely

This is how it should be :-) highly recommended!

Ok

all very well

Koopje gedaan

Via de webshop een koopje kunnen vinden. Besteld en 2 dagen later had ik mijn spullen. In het verleden nog al besteld bij deze shop en steeds tevreden, nu ook weer. Dus in één woord, aanrader.

Graag nog een keer

Heel snelle levering, ook naar Duitsland

Goede service !

Duidelijke communicatie en levering in lijn met afspraak

kind response and customer care

Satesfied with kind response and customer care.

Super schnell, super geantwortet, super Material

Xx

Goede en vriendelijke service!

Mijn ervaring met Eurofun was uitstekend. Het door mij bestelde item paste niet. De klantenservice reageerde snel en vriendelijk op mijn retourmelding. Binnen een dag nadat ik het item terug had gestuurd, ontving ik al een betere maat. Het item voldeed helemaal aan mijn verwachtingen en ik had er meteen de volgende dag veel plezier van!

Wetsuit besteld en super snel binnen gekregen. Ietsje anders dan op de foto van de site, maar nog steeds heel mooi! Erg blij mee, hier kan ik zeker in surfen.

Product besteld en volgende dag in huis. Een shop waar ik al jaren surf en skispullen koop.

Geweldige service

Besteld en 2 dagen later geleverd

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.