Snelle bezorging

Geweldige service!

Boardbag besteld, echter werd een te kleine maat geleverd. Naar de klantenservice gebeld en de juiste boardbag werd gelijk, zonder gedoe, opgestuurd!

Perfecte service en prijzen

Top winkel

What I received is not what i ordered

Request return & refund very hard to find where I 'd like to report the case & request return in the website First time to shop here, very disappointed

Easy & smooth

Good experience, definitely recommend

Snelle levering en volgens verwachting

Dit is nog eens fijn bestellen Prima site, goede producten en snelle levering

alles snel en goed ontvangen, terugbetaling van niet leverbare goederen was ok.

ok

Goede wil, mindere communicatie

Ik had advies gevraagd voor een volledige zeilrig samen te stellen. Goed advies maar niet helemaal volledig. Proberen bellen maar niet vastgekregen. Toch besteld maar dan bleek het zeil niet meer beschikbaar, alternatief voorgesteld door Eurofun maar met meerprijs. Voorgestelde deal leek OK maar bij levering was het dan toch het eerste zeil. Levering was ook 2 weken ipv vooropgestelde 3 werkdagen.

Hartstikke blij met mijn hoedje

Super blij met mijn hoedje

Spullen waren snel in huis !

Quick delivery, good service

Quick delivery of the ordered product. A problem in one of the component was solved within a week.

Super, niets op aan te merken!

Positief, ik ga zeker nog goederen bestellen....👍

Super Preise und schneller Versand

Gibt nix zu meckern. Im summer sale super Preise und schneller Versand.

• WĂŒrden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goede prijs kwaliteitverhouding; netjes geleverd.

Snel geleverd, goede communicatie per email in goede staat Ăłntvange. Ga zeker vaker producten en bij hun aanschaffen

Professioneel en snel

Goed contact, knappe prijzen en goede service. Ook voor iets wat slecht verkrijgbaar is.

Top zaak

Wetsuit besteld in verkeerde kleur, volgende ochtend mailtje er achteraan gestuurd en zonder problemen de goede kleur opgestuurd gekregen.

Top product & bloedscherp geprijsd! 😎

"Winkeldochter" North gekocht, kleuren combi was i.d.d. als afgebeeld op website. Na telefonische afspraak binnen 1 dag @ Oostvoorne gebracht vanuit Zevenhuizen. Doen wat ze zeggen & zeggen wat ze doen die dudes. Top service dus & tot de volgende aankoop! 😎

Het product is zoals je verwacht en de service uitstekend

Er was heel snel antwoord op mails, dat apprecieer ik ten zeerste. De levering was snel en de verpakking was heel degelijk, wat het materiaal goed beschermde. Super, ik zal hier nog bestellen.

Zeer goede service

Zelf het verkeerde artikel besteld, kon gemakkelihk teruggestuurd worden en ook het juiste artikel ontvangen. Superblij met de goede service!

Onvoldoende service.

Verkeerde artikel ontvangen, artikel niet leverbaar, 2 x niet teruggebeld, nog geen geld retour.

quick easy and correct at a good price

BestÀllde en ny kort vÄtdrÀkt och vÄtdrÀktskor. Enkelt att bestÀlla hade dem hemma i Sverige efter 4 dagar. Bra bekrÀftelse pÄ order. Rekommenderar att handla hÀr.

Snelle levering, duidelijke communicatie!

Snelle levering, duidelijke communicatie!

Excellent. Rapide. Fiable

Excellent

Goede en duidelijke service!

Na mijn bestelling werd ik al snel gebeld doro de shop dat de SUP levering langer zou duren omdat ze uitverkocht waren. Ipv bezorgen opgehaald bij de shop in Oostvoorne. Helemaal top geregeld. Alles stond klaar en heb er inmiddels al mee gevaren!