fast shipping, is well informed, neatly packaged

Nice clear website, clear communication, clear return agreements. The box was sealed. Return documents and label already added, all very neat.

Super und schneller Service

Danke, hat alles super geklappt!

Precies volgens verwachting

Makkelijk te bestellen via de website en afgeleverd . Later in de winkel nog andere producten bij Eurofuncenter gekocht . Geweldig personeel heel vakkundig en betrokken . Daar wordt een mens blij van 💪

Prima, ging soepel, goed verpakt en op de hoogte gehouden over de bestelling, zoals je mag verwachten.

Uitstekende klantenservice

Erg goede ervaringen met het eurofun center. Ik vind altijd dat je er pas echt achter komt hoe goed een bedrijf is als je ziet hoe ze met hun klanten omgaan nadat er een probleem ontstaat. 2 weken terug ging een product dat ik bij Eurofun center gekocht had helaas defect. Na een e-mail verstuurd te hebben nam Rolf van eurofun direct contact met me op via de telefoon. Hij pakte het retour proces erg goed op en kwam zelfs met een oplossing mocht de fabrikant de RMA niet accepteren. Dit was niet het geval en het defecte product is succesvol vervangen! Erg tevreden!

Altijd goed advies

Ik ben hier nu meerdere malen geweest en ben zeer tevreden over de service die geboden is. De werknemers kunnen goed en eerlijk adviseren omdat ze zelf ook gebruiker zijn van deze producten.

Toppie

Alles naar wens afgeleverd

Prima bedrijf.

Goed product, prima prijs en goede levering.

Snelle levering en artikel precies zoals omschreven

Top winkel!

Wij komen hier regelmatig. Altijd uitstekend advies, medewerkers nemen de tijd voor je en gaan net dat extra stapje verder qua service. Echt top! Ze hebben zelfs een keer gratis mijn skibroek gerepareerd, die ik niet eens bij hen gekocht had!

super service!

Ik heb zaken gedaan met Rolf voor een bestelling bij de webshop, daarbij werd per ongeluk de verkeerde plank geleverd, maar Rolf heeft het snel opgepakt en binnen 'no time' had ik mijn plank in huis. Helemaal top!

Prima service, snelle levering

Prima telefonische service en perfecte levering. Niks op aan te merken.

Top board top prijs top service

Na lang zoeken eindelijk hét board gevonden dat ik wil, is-ie hier ook nog goedkoper dan elders. Was vergeten de gratis wax te selecteren, maar na een mailtje wordt zelfs dat geregeld. Helemaal top!

Prima service en levering

Product voldeed aan de verwachting. Netjes afgeleverd met postNL.

Goeie service

Na een probleempje met de bestelling, heeft het team van Eurofun mij uitstekend geholpen!

Zeer goede service, bij vragen krijgt u vrijwel direct antwoord

Deel van de levering was snel in huis. Deel wat niet op voorraad was duurde wat langer maar het wachten werd perfect beloond!

Snelle levering en duidelijk mailverkeer van orderbevestiging en track&trace

Guter Service, alles Ok!

Kiteboard bestellt, nicht lieferbar, telefonisch Alternative besprochen, prompte Lieferung, alles OK!

Top winkel

Goede service en kennis van zaken. Pascals advies voor welke skischoenen te nemen met een wat hogere wreef was direct goed.

Snelle en correcte levering

Vlotte communicatie

Bestelde artikel was uiteindelijk niet langer in voorraad. Hebben vlot alternatieve oplossing gevonden. Erg tevreden van de correcte en stipte opvolging.

Good service, nice delivery

Goed advies, mooie producten , vriendelijk personeel Levering snel in huis . Kortom prima service!

Heel tevreden van de dienst

Artikel goed ontvangen en in nieuwe staat

Top echt klantgericht

Online snowboard boots gekocht en met geen probleem even snel in de winkel geruild voor maatje groter. Daarnaast weer goed op de hoogte gebracht over allerlei nieuwe boards in de collectie(moet wel zegen was even niet druk in de winkel). aanrader om de tijd te kiezen buiten de gebruikelijke winkel druktes.

good service, quick delivery

Got a good price with bindings from 2 seasons ago, very happy with the price and service.

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.