Vriendelijk team en top service!

Vriendelijk team, top service en 2 lieve honden Ziva en Kyra die je kwispelend opwachten. Te leuk !

Verzending duurde alleen wat te lang.

Het is allemaal top behalve de verzending.

Goed is gewoon alledaags website

Ik heb een slim board gekocht het kwam in 2 dagen het is gewoon een goeie website word aangeraden

Quick and accurate

I ordered a simple valve. Friendly and easy site. Quick service

Correct & snel

Ongelooflijke snelle levering naar België en top product.

Tamelijk lang moeten wachten (2 maanden) maar super goed gerief en vriendelijke helpers.

Betrouwbaar

Prima spullen geleverd conform belofte

Snelle service, gewoon goed!

Duidelijke webshop en snelle service. Spullen kwamen keurig verzorgd en ingepakt per post.

Goede communicatie over de bestelling toen de levering wat langer op zich liet wachten. Echt heel fijn, meneer wist ook toen ik belde gelijk over welke bestelling het ging. Heel persoonlijk en prettig te woord gestaan. Ga zo door! Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden

GEWOON NETJES GEREGELD ALLES OP TIJD

Zoals altijd perfecte afhandeling van mijn bestelling

Als ik windsurfmateriaal nodig heb, begint mijn zoektocht steeds bij Eurofun

Snelle afhandeling

Goede snelle service!

Goede en snelle service

Zeer vriendelijk geholpen en alles goed geregeld, en volledig volgens afspraak geleverd.

Great value,quick delivery with updates on delivery.

Excellent, all good.

Goede site

Goede site. Kledingstukken die elders zijn uitverkocht zijn hier nog beschikbaar. Top!

Prima geholpen!

Had on line besteld en werd netjes gebeld dat het product in oostvoorne af te halen was. Behulpzaam personeel.

Snelle levering mooi product

Skimboard van Brunotti besteld voor mijn zoontje. Goed advies gekregen van de klantenservice over de grootte en de beste wax voor erop. Supersnelle levering. Het was de volgende dag al in huis! Alleen was een verkeerd skimboard geleverd. Degene die ik besteld had, was ook niet meer op voorraad. De klantenservice hierover gebeld. Ik vond hun reactie een beetje tegenvallen… Er was eigenlijk niet veel aan te doen. Uiteindelijk het skimboard gehouden mijn zoon is er blij mee. En zijn beste vriend heeft inmiddels dezelfde besteld.

goede webshop

overzichtelijke webshop , goede service , vlotte betaling en verzending Topp !!

Goede levering en service

Product is binnen de levertijd en goed verpakt bezorgd. Het telefonisch contact met een medewerker verliep netjes en mijn vraag is goed beantwoord.

Vriendelijk en snelle levering

In de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam en online bestellingen lopen ook soepel.

Super service en aflevering aan huis

Goed advies bij keuze van windsurfboard en zeilen. Zeer vriendelijk. Alle materiaal werd volgens afspraak mooi thuis afgeleverd.

Topservice

De paddestoelen die ik in eerste instantie besteld had, kon niet geleverd worden, ik werd netjes gebeld voor overleg en een prima alternatief aangeboden.! Topservice

Word leuk en goed geholpen

Zeer leuk en aardig personeel en dan word alles ook nog even prima uitgelezen! Toppers

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.