Good old fashion service!

Een paar weken geleden een mail gestuurd met een advies vraag voor een windsurf set voor vrouw en kids. Goed kunnen overleggen wat de juiste keus zou zijn. Werd ook eerlijk geïnformeerd dat het leveren op de gewenste datum lastig zou zijn. Toen het duidelijk werd dat er vertraging was werd er aangeboden de spullen naar ons vakantie adres te brengen. Uiteindelijk in de haven van Ouddorp de spullen aan boord genomen en konden de kids aan de slag. (Zie Eurofun Instagram) Bedankt!

Op de site staat ongelijke informatie over de bestelde vastverlenger, dan 30 dan 25 cm. Wellicht goed om dat aan te passen.

Hallo Arno, je hebt helemaal gelijk. We hebben het gelijk aangepast. Bedankt voor je oplettendheid. veel plezier op het water, Team Eurofuncenter

Prima levering en service, kleine schade op product

Kiteboard en pads gekocht, pads waren toch niet meer leverbaar en kreeg voor gereduceerde prijs een nieuwer model. Netjes in overleg. Bij aankomst was wel wat schade aan het bord zichtbaar, gelukkig niets structureel wel jammer.

Overzichtelijk, snel, geen problemen ondervonden

Zoals hierboven beschreven

Zeer professioneel

Dag na mijn bestelling werd ik gebeld omdat de wetsuit ergens anders vandaan moest komen en dat duurde 1,5 week dat vond ik te lang duren dus kwam eurofun met een oplossing dat ze nog een ander type hedden liggen in mijn maat en dat die voor het weekend geleverd kon worden Echt super service

Excellente customer service

Goeie shop!

Uitstekend verpakt

Heb het net thuis gekregen dus nog even afwachten

Super nette en snelle levering

Mijn bestelling snel geleverd en voldoet aan verwachting en prijs vergeleken met andere sites lager. Dus aanrader

Snelle service/levering, mooie spullen

Ik was op zoek naar een SUP Board en bij Eurofun een mooie gevonden en besteld. De levering was, zoals beloofd, op tijd en het board is prachtig en precies wat ik wil. Er staat goede uitleg bij de keuze van je spullen.

Geweldige Service

Heb eerder in jullie filiaal Brouwersdam een spanbanden set Brunotti gekocht. Ben daar zeer tevreden over en besloot een 2e set aan te schaffen via jullie site. Deze bleek later niet meer op voorraad te zijn en ben toen gebeld door een medewerker van jullie, die bij de leverancier nog alsnog een set wist te bemachtigen voor mij. Slechts 1 dag later dan verwacht kwam de Brunotti spanbanden set alsnog met de Post op een Postnl locatie... Echt Top ben Heel erg te spreken over deze Service.. Fijn om aankopen te doen bij Eurofun.nl Kom zeker terug en zal hun ook zeker aanbevelen...!!!

Al jaren een top zaak

Zeer goede service.

Zeer positief, bijzonder vriendelijk en klantgericht

Toen bleek dat het door mij geselecteerrtde product niet leverbaar bleek, is Armand persoonlijk op zoek gegaan naar alternatief, heeft mij per mail hierover gebeld en nieuw voorstel gemaild. Bijzonder prettig en servicegericht

Website aanbod klopt niet

5 dagen na besteld te hebben werd ik gebeld dat de wetsuit er niet meer was. Voorstel was dat ik een andere wetsuit kon krijgen, weliswaar iets goedkoper dan de prijs op de website, maar alsnog bijna 1/3 duurder. Foutje kan gebeuren, maar de houding van medewerker kan daarin wel een verschil maken, Maar de nonchalance in het contact hielp niet bij het verbeteren van mijn ervaring met de winkel.

Mooie SUP en snelle levering

Zeer tevreden met het product en levering. Zeer prettig contact!

Artikel was niet beschikbaar maar goedkoper alternatief werd aangeboden. Vervolgens heel snelle levering en gedeeltelijke terugbetaling.

snel contact, snelle levering

Na bestelling meteen gebeld over alternatief omdat de gekozen maat sup er niet meer was, Dag later de tweede keus al in hiis en deze bleek zeer goed

Perfecte oplossing

Shorty was niet meer leverbaar, maar Eurofun heeft geregeld dat hij voor een zeer aantrekkelijke prijs direct vanuit Oostenrijk werd geleverd.

Nette service en super winkel

Leuk om er rond te lopen in een winkel waar je direct een gevoel krijgt van buitensport. Ook buiten leuke plek om te zijn

Snelle levering goede prijs

Ging soepel en goed

Snelle levering, goed verpakt

We hadden een blauw zeil met rood besteld, maar kregen een fel oranje zeil met blauw. Misschien is deze nog wel mooier dan de blauw met rood. De oranje is veel mooier dan de foto's/tekeningen op de website vandaar dat we niet voor deze oranje kleur gingen. Nu zijn we blij dat we deze hebben. Bedankt voor de snelle levering

Goede site met mooie producten en snelle correcte levering

Supergoed advies en een top prijs

Na 19 jaar het windsurfen weer opgepakt. Na wat aanmodderen Toch maar besloten om een nieuwe set te kopen. Door de goede prijzen op internet maar eens naar Eurofun gereden. En dan heb je Aad. Omdat hij zelf al heel lang in de business zit wist hij perfect in te schatten wat mijn surfniveau was. Na uitgebreid alle opties te hebben doorlopen uiteindelijk met een Tabou Rocket plus 125 en een Gaastra Hybrid naar buiten gelopen. Mast was niet op voorraad en kreeg zonder meerprijs 10% meer Carbon mee... Wat een verschil tov het oudere materiaal! Keihard scheuren, nul last van chop en lekker gijpen. Ben weer helemaal verslaafd!

Zeil besteld in weekend, maandag telefoon gekregen dat alles opgestuurd is....donderdag alles mooi afgeleverd op bestemming. Mijn volgende zeil koop ik beslist terug bij eurofun!

Mag wel wat uitgebreidere product beschrijving op de site.

Goed advies, top product

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.