Prima service geen aanmerkingen

Prima service geen aanmerkingen

Supersnelle perfecte levering Naish Wingset

De Naish Wingersurfer s25, Hover board, HA foil 1800 waren nergens meer te krijgen. Jeroen van Eurofun Oostvoorne kreeg het echter voor elkaar de complete set binnen twee weken te leveren. Eurofun is een topclub die alles doet om de klant snel en goed te helpen. Ik koop al jaren mijn surfspullen bij Eurofun en zal dat ook altijd blijven doen.

Rapid shipping for a product hard ton find anywhere else, top !

I made a command for a Neilpryde Uxt extension(same as MXT but with U-pin lock) that aren't made anymore by Neilpryde. I'm very happy to have found this product I was searching for a long time. I received it very quickly and product exactly match with what I expected. Thanks a lot, to recommend !

Nog niet goed

Ik heb tot 2 x toe de klantenservice een mail gestuurd met het verzoek de tenaamstelling van de factuur te wijzigen. nog geen reactie.

en snelle levering

Levering gaat snel. Website is wel niet altijd aangepast aan de voorraad die ze nog hebben.

over het algemeen prima webshop. verbeterpunten: iets snellere levering en maak de retourprocedure makkelijker. retour sticker in pakket en geen overbodige formulieren die ingevuld moeten worden.

Perfecte service!!! Supersnel

Ik had mijn adres per ongeluk verkeerd ingevuld, de meneer aan de telefoon wist precies al wat ik had besteld zonder ook maar een ordernummer door te geven. Hij heeft het meteen veranderd en was supervriendelijk! En de volgende dag lag het pakketje al voor de deur!! In 1 woord perfect!!

Goede aanbieding, maar kleur product wijkt af van de aanbieding

Snelle levering, goede aanbieding, maar de kleur van de duotone freeride kit wijkt af van wat geboden wordt op de website. Had een blauwe verwacht, maar ontving de grijze 2021 versie. Positief dat de meest recente is verstuurd, maar had liever de blauwe versie gehad die past bij mijn bar. No big deal. Puur esthetisch. Advies om de kleur en/of kleur te vermelden bij het product.

Mastvelnger gekocht

Snel geleverd altijd top.

Ik maakte een fout tijdens het bestellen en belde dus de klantenservice. Daar werd ik heel vriendelijk geholpen en kreeg ik zelfs de tip om 2 dagen te wachten want dan was er weer een nieuwe kleur beschikbaar. Dat heb ik gedaan en ben nu extra blij met mijn bestelling dankzij het meedenken van eurofuncenter.

Goede site en snelle levering

Goede site en snelle levering

na 3 keer bestellen kon ik het eindelijk echt bestellen

3 keer wilde ik een zeil bestellen op de site en zodra ik hem in mijn winkelwagen had gedaan en wilde gaan betalen werd er gezegd dat het niet voorraad was. Dit natuurlijk niet op de zelfde dag maar om de week

Snel, accuraat en betrouwbaar.

Snel, accuraat en betrouwbaar.

Op voorraad = op tijd geleverd!

goed aanbod, goede merken en op tijd geleverd

Gewoon de beste

Gewoon de beste surf en sup (web)winkel die er is.

Mooie winkels prima service

Mooie winkels prima service

Excellent service

Excellent service

Good service & quick Delivery

Good service & quick Delivery

Eenvoudig bestellen, fijne communicatie, netjes geleverd.

Een nieuw board besteld. Kreeg een werkdag later netjes bericht wanneer het board geleverd werd. Enigste puntje is dat je track en trace code krijgt waar je niets mee kunt :-) Board zat goed verpakt en is netjes aangekomen. Tip: geef op de site nog wat extra opties aan. Ik heb bijvoorveeld helemaal niet nagedacht over een boardbag of een mastvoet. Deze bestellen we nu maar na. :-)

Enorm goede service, vriendelijke mensen, denken heel erg mee en ook nog eens goede prijzen. Ik ben begonnen met kite lessen hier, daarna ook eerste set gekocht en inmiddels een tweede kite. Meerdere situaties gehad waarbij er iets aangepast moest worden of anders ging als verwacht, maar ze komen altijd met een eerlijke en goede oplossing. Ook voor vragen en advies altijd bereid te helpen. Eigenlijk meer dan 5 sterren!

Complete snelle levering

Snelle en complete levering

prima service

Mijn short leash die ik besteld had was niet meer voorradig, maar er is snel een prima alternatief aangeboden, en snel geleverd.

Great and fast shipping

I got my sail 2 days after ordering. The packaging was perfect! Thanks a lot! Greetings from Cologne

Heel fijn

Fijn dat ik constant mails en updates kreeg over mijn pakket.

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.