Snelle verzinding & scherpe prijzen!

Alles goed ontvangen. Wel meer dan een week moeten wachten...

Wel na enkele dagen telefoon gekregen dat alles nog moest vertrekken. Corona-problematiek??

prima shirt

Mooi kwaliteit en snelle levering

Fijne winkels!

Goed geholpen met aanschaf surf spullen.

Keurig.

Altijd behulpzaam en goede kwaliteit spullen. Ze weten waar ze over praten.

Helemaal volgens afspraak

Goede service, snelle levering

Heel tevreden!

beste prijs en snelle levering

beste prijs online voor goed product. Zelfs in Corona tijd binnnen 2 dagen geleverd in België

Een snelle levering, goede kwaliteit, scherpe prijs.

Ok

Ok

Duidelijk,snel,fijne winkel...

Good

Good

Klantvriendelijk

Gedurende een lang weekend met feestdagen ( 4 en 5 mei) en midden in Corona tijd met overbelaste pakketpost iets besteld. Toch keurig en snel afgehandeld, vragen via mail worden direct en met kennis beantwoord. Top!

Goeie en nette service.

Had een waterdichtetas besteld maar was helaas niet meer op voorraad, werd netjes opgebeld of ik me geld terug wilde of wilde wachten en dat ze hem bestelde van uit China 2 weken later netjes thuis ontvangen.

Zeer snel, vriendelijk, proffesioneel

Telefonisch advies gehad. Prettige gesprek, goed advies. Sup, besteld dag. Binnen dag geleverd. Ook snelle reactie op mail. Helemaal prima.

Goeie service.

Fijne winkel goed personeel

Goeie deal

Het bestelde zeil was niet meer op voorraad. Opgelost door een duurder model te leveren met nog extra korting !

Super service!

Ik had 2 paar slippers besteld die helaas niet meer leverbaar waren. Ik kreeg netjes een mail met alternatieven. Fijn meedenken! Helaas pasten mijn slippers niet en had na 2 dagen al een nieuw paar thuis gestuurd. Fijne communicatie en prima service!

Goede service snelle verzending

Goede service snelle service

Top. Goed geholpen

Goed geholpen. Goed mee gedacht aan hoe te ruilen product

Nog geen ervaring

Beste, Ik moet de bestelling nog ontvangen,hopelijk deze week.

Snelle reactie op mail

Uitgebreide mail ontvangen over waarom ik de naden van mijn wetsuit in de fabriek niet kon laten tapen (ION word ik Cambodja o.a. gemaakt) en verwijsje naar adres om dit in NL wel te kunnen doen. Ook persoonlijke aanbeveling dat dit niet per se sterker zal maken.

De winkel van NL die stappen extra voor je doet

Er zijn meerdere winkels die goede spullen verkopen, goede adviezen geven en snel leveren. Dat doet Eurofun zeker allemaal maar ze gaan verder. Gisteren een Kite Foil set gekocht met een extra trainermast. Alleen die trainermast was niet op voorraad, krijg ik een testmodel mee zodat ik morgen op het water sta. De nieuwe komt binnenkort, dan ruilen we om. In januari twee dagen voor mijn vakantie de toen nergens leverbare Capa kite gekocht. Zij zorgen dat hij de volgende dag vanuit Oosterijk bij me thuis is op tijd voor vakantie. De speciale bar voor de Capa? Waren er maar 2 in heel NL. Ze doen een paar belletjes en weten er een voor mij te bemachtigen. Oh ja... altijd een topprijs. (Ik blijf een Nederlander. ;-)) Thanks Eurofun!

Mooie producten prima prijs en goede service

Alleen graag letten bij meerdere dozen dat ik ook twee track en trace codes ontvang. Deze waren er wel maar werden niet via de mail in eerste instantie verzonden. Dit gaf wat verwarring aangezien de twee dozen niet op dezelfde dag werden ontvangen. Verder super tevreden.

Leverd niet op tijd

Levering veel later. Geen enkel bericht

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.