Goed geleverd, klein minpuntje: voorraad op website niet altijd accuraat. Wel snel na geleverd.

Goed advies en zeer snelle service

Goed advies en zeer snelle service

Goede prijzen up to date snelle bezorging, (minder met plastic verpakken?)

Geleverde spullen niet fabrieksnieuw

Na een Neilpryde 6.7 besteld te hebben duurde mij het te lang dat ik een verzendbericht kreeg. Na een belletje met ze bleek dat het zeil dubbel gereserveerd was. Keurig opgelost en ze hebben een ander zeil bij een ander inkoopkanaal geregeld. Bij het uitpakken zag ik meteen overal slijtageplekjes en dupjes in het monofilm. Niet dat er mee gesurft is, maar dit ziet er gewoon uit als een showroom model, niet fabrieksnieuw. Verder geen actie ondernomen want het surft er echt niet minder om.

snelle levering en prima klantenservice

snelle levering en prima klantenservice

Prima winkel

Mooie speciaalzaak, met medewerkers die verstand hebben van jouw hobyy als windsurfen, kiten, skien of snowboarden.

Prima service...goed

Goeie prijs voor een carbon peddel ..ben er tevreden mee

Geleverd wat is gevraagd, snel en goed uitgevoerd

Prima ervaring. Gekozen uit meerdere gelijkwaardige producten. Snel en goed geleverd.

Great

My expérience is very very positive. The team is very reactive and sympatic . The delevry is so quick.

prettige en fijne communicatie via de mail

de review kwam in eerste instantie te vroeg daar wij nog niets ontvangen hadden, maar na mail contact is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Prettige en snelle service

C

C

Prima service!

Ontvangen wat ik besteld heb, ondanks de vertraging hebben ze mij dit laten weten dus goede service.

heel fijn dat Rolf mij een mail stuurde waarbij hij in eerste instantie een ander product aanbood , maar daarna nog een mail stuurde dat hij het product wat ik had besteld toch op voorraad had, omdat iemand wilde ruilen . Minpuntje vind ik wel dat als een product me niet zou bevallen, ik zelf de retourkosten moet betalen

Top winkel met vriendelijk en deskundig personeel

Ik word altijd goed geholpen en kan vinden wat ik wil hebben. Top winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer snelle en juiste service

Tevreden over de snelle levering en producten zoals vermeld op de site.

Keurig verzorgt en op tijd geleverd

Makkelijk kunnen bestellen, en goed verzorgt op tijd afgeleverd. Pluim voor jullie.

Uitstekende service en goed geadviseerd!

Ik heb mijn snowboard en bindingen vlak voor kerst besteld bij Eurofun. Telefonisch zeer goed geholpen en goed advies. Alles op tijd binnen! Zeer tevreden.

Behulpzaam en meedenkend. Goede service.

Tijdens jerstdagen flink hun best gedaan mijn bestelling op tijd te bezorgen. Vriendelijk. Denken mee. Enthousiast. Mooie spullen ook.

Service is tot nu toe altijd prima naar wens geweest. Misschien vanwege de feestdagen liet de communicatie wat achter en werd mijn bestelling kater dan verwacht geleverd. Communicatie was inhoudelijk erg vriendelijk en accuraat

Super service! Goed aanbod!

Zeer vriendelijke en snelle respons toen ik een product wilde ruilen. Tevens goeie afhandeling van garantiegevalletje.

Super goede service en snelle levering.

Nadat ik eerst een goed advies had gekregen, heb ik online besteld. De spullen werden de volgende dag geleverd.

Mijn ervaring is heel goed, vlotte service en steeds vriendelijk.

Fijn meedenken bij online bestelling

Erg prettig dat er na online bestelling via telefonisch contact goed wordt meegedacht om de order optimaal te maken. En erg fijn dat de bestelling thuis werd afgeleverd door een medewerker "die toevallig toch in de buurt moest zijn".

In de winkel fijne ervaring nu voor t eerst online

Zeker in deze periode vind ik t jammer dat het pakket niet bij de buren afgegeven mag worden. Heb getracht contact met pistnl te krijgen maar niet gelukt. De buren willen ook wel tekenen. Als ik nu niet thuis ben moet het weer doorgestuurd worden met alle vertraging van

Heel goede website, aankoop snel geregeld

Zeker heel positief! Na online bestelling, wat eenvoudig geregeld was, zelf spullen opgehaald. Vriendelijk en flexibel personeel. Klein attentiepunt: surfplank werd niet automatisch met 4 dezelfde voetbanden geleverd, de 4e ontbrekende voetband werd meegegeven, maar was van een ander design.

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.