Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Flexibel, klantvriendelijk en fijn in de communicatie

Eerst online besteld, maar maat toch niet helemaal goed. Daarna erg fijn verder geholpen!

Keurig verpakt en op tijd bezoy

Snel geleverd en precies wat it nodig had

Snel geleverd en precies wat it nodig had

Snel verzonden en goed verpakt.

Webshop werkt goed en snel verzonden.

Fantastische service!

Nadat ik een bestelling had geplaatst werd ik persoonlijk gebeld dat 1 product alleen in een andere kleur beschikbaar was. Heel persoonlijk en super goede service!

vriendelijke en snelle service

vriendelijke en snelle service

Personeel is super. Deskundig en uitstekende service. Spullen waren iets vertraagd maar hier werd goed over gecommuniceerd.

Fantastische zaak waar ze echt passend advies geven!

De medewerkers nemen echt de tijd voor je, denken met je mee en ze verkopen gewoon onwijs toffe en goede spullen. Ik heb ruim 2,5 uur advies van Aad gehad over mijn nieuwe snowboard. Uiteindelijk met een Arbor Shiloh en fijne nieuwe schoenen naar huis gereden. Vorige week in de sneeuw geweest en wat een fantastisch board!! Echt helemaal super! Precies wat ik zocht en het voelde perfect op de piste! Dus een onwijs dik compliment bij deze en nogmaals enorm bedankt voor het goede advies en service.

Snelle afhandeling en levering

Ski-jas besteld, zeer snel geleverd. Alles top gegaan!

Erg snel en prettig.

Geen commentaar

Support your local hero's!

Ik vind het als windsurfer heel belangrijk dat shops als deze blijven bestaan. Dus het was een nobrainer om hier mooie bindingen te kopen die nog in de aanbieding waren ook!

Snelle en juiste service

Binnen 24 uur is mijn bestelling bezorgd. Ook het retourneren en de aanvullende vragen die ik had werden snel en correct afgewikkeld. Ook werd er meegedacht en werd op mijn vraag de juiste maat terug gehouden ( omdat deze nog maar 1 voorradig was). Vervolgens ook de nieuwe bestelling net goede maat snel geleverd.

Goeie service snelle levering!

Eerst gebeld over een product, goed advies en goed geholpen. Daarna het product besteld en binnen twee dagen in huis.

Snelle ervaring en goede prijs

Goede communicatie gedurende het bestelproces, mijn bestelling werd snel geleverd en was helemaal naar wens, de korting was ook mooi meegenomen!

Recomended

Exelente service and fast shipment

Breed assortiment en goede services

Very good.

Goede service.

Prima geholpen

Goed advies

Alles ok!

Prima prijs en afhandeling wederom

Das tent, jammer dat het digitaal was dit jaar. Hopelijk weer in het echie ;) volgend jaar.

Niets op aan te merken, prima en tevreden dus!

Oke

Wrong box

atomic cloud ltd ski's gekocht

Atomic ski's voor mijn vrouw gekocht via hun website. Op zaterdagavond besteld en dinsdag geleverd. Ski's waren goed verpakt en onbeschadigd.

Over Eurofun.nl

Eurofuncenter is de windsurf, kitesurf, ski en snowboard shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Eurofuncenter? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.