Ondanks de spijtige sluiting in Zevenhuizen toch goeie service gekregen!

Het was heel druk met de uitverkoop maar Pepijn en Susan hebben me toch heel geduldig en vriendelijk geholpen en ik wens hen en de andere medewerkers veel succes verder en hoop dat Eurofun in Oostvoorne zeer succesvol herstart!

UItstekend

Jammer dat de winkel in Zevenhuizen dicht gaat, de bestelling liep op rolletjes.

Supergoed!

Prima spullen, prima prijs. Altijd goed geholpen en altijd gezellig!

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Door het ruime aanbod is er genoeg keuze. Personeel met verstand van zaken.

Mooie prijs, snel geleverd

Helaas is de reden niet zo mooi, maar mooie aanbiedingen en heel snel geleverd!

Goede service, snelle levering

Heldere communicatie. Helaas was het bestelde artikel niet meer beschikbaar, maar alternatief werd besproken en prima geleverd.

snelle goede service

Service zoals je zou willen dat andere bedrijven die ook hebben. Snel verzenden en netjes op de hoogte houden over de bestelling. Goed ingepakt, product komt netjes aan

Klantvriendelijk

Mooie scherpe aanbiedingen en klantvriendelijke medewerkers.

Scherpe aanbieding en goede levering

2x spullen on-line besteld en netjes geleverd. Zelfs GA zeil ondanks afmeting door transporteur schadevrij thuis bezorgd, vertraagde levering door drukke kerstperiode netjes vooraf gecommuniceerd.

Mooi aanbod en snelle levering!

Prettige uitleg in de winkel en gingen goed in op mijn vraag.

Heldere communicatie en snelle service

Artikel online besteld, maar niet leverbaar. Opgebeld door medewerker dat er zonder bijbetaling een duurdere versie wordt geleverd. Vlot geregeld en snel verzonden.

levert zoals het hoort

levering zoals afgesproken

Mijn ervaring is goed ,

Mijn ervaring is goed , ik werd getipt door iemand van onze surfplank Wsb in Helmond . Eurofun jaegertjes mooie aanbiedingen op moment en daar heb ik gebruik van gemaakt met mooi nieuw Ga zeil . De reden van de aanbiedingen is helaas dat je gaan stoppen las is dat is natuurlijk trieste zaak… ik wist niet eerdere van deze zaak dat is een gemiste kans want dan zullen meerdere mensen niet van hun bestaan weten denk ik

Positief

Het was jammer dat de bestelde boardbag niet meer beschikbaar was maar de rest kwam snel. De dame die er over belde was heel vriendelijk en dat maakt het verschil.

Snel en efficient, prima service.

Ondanks de drukte alle spullen binnen twee dagen in huis. Contact met de shop ging erg goed. Een aanrader!

vlot

vriendelijke respons aan de telefoon

Beste service die je kan wensen!

Na het plaatsen van de bestelling werd ik vrij snel gebeld dat het artikel een wat langere besteltijd had. Wat fijn om zo pro-actief geïnformeerd te worden! Helaas werd vervolgens een verkeerd artikel geleverd. Maar ook toen een snelle reactie, retour etiket ontvangen en werd ik nogmaals gebeld met excuses en de vermelding dat het goede artikel al naar mij onderweg was.

Helemaal top

Snelle verzending

Prima service!

Zeer goed geholpen door de mensen van Eurofun.

prima levering en snel

overzichtelijke winkel

product niet beschikbaar

Blijkt het bestelde in een andere vestiging te liggen, kreeg ik na 2 dagen bericht. Medewerker dag vrij. Weer twee dagen verder krijg ik een track en trace en duurt nog een dag voordat product door de carrier was opgehaald. Kortom erg houtje touwtje voor een bedrijf wat golgende dag levering belooft op haar website.

Over Surfshop Brunotti Beachclub

Surfshop Brunotti Beachclub is de windsurf, kitesurf, SUP en Wingsurf shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Surfshop Brunotti Beachclub? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.