Outstanding

Very reactive and friendly. I warmly recommend them.

Vlotte, snelle service

Goede service, direct geholpen en heel vriendelijke mensen. Product kwam netjes aan en was vroeger dan verwacht zelfs.

Ik was zeer tevreden !

Zie bovenstaand antwoord

Mooie kite, prima service

Helemaal tevreden. Service zoals je die verwacht.

100 % in orde op alle vlakken

Donderdag avond laat een volledige windsurf set besteld . Na het weekend werd deze geleverd door een enthousiaste medewerker van de winkel , geen een of andere koerierdienst wat echt geweldig was ivm de kwetsbaarheid van de goederen . De set zelf was letterlijk uitpakken , optuigen en het water op . Gewoon perfect ,hartelijk dank aan de medewerkers van de shop en het bijzonder de persoon van het transport .

Goede kwaliteit

Makkelijk besteld, goed geleverd en mooie kwaliteit sweaters.

Goed advies

Goed advies, behulpzame mensen. Snelle reactie.

Omslachtig

Omslachtig want koop ik direct in de winkel dan krijg ik een tegoedbon i.p.v. mijn geld terug als het artikel niet goed is. Nu moet ik, want een tegoedbon vind ik niets, dus online bestellen en dan kan ik het bij de winkel ophalen. Voor iedereen die een tegoedbon niet erg vindt om terug te krijgen, gewoon een mooie winkel. Hieronder staat aanbevelen, voor mij nu zeker niet maar anders zeker wel.

Suoer

Binnen 1 dag was het binnen. Super service!

Besteld verstuurd gebruikt

Wat besteld is is geleverd

Aardig, behulpzaam en snel. Goede service!

Ik zocht een klein en goedkoop onderdeel. Ik werd goed geholpen en uitgebreid voorgelicht over mijn aankoop, terwijl ik weinig ging uitgeven. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en met de service.

Product voldoet, levering wat traag

Het geleverde product voldoet aan de verwachting en was economisch verpakt. Gelukkig hadden we op tijd besteld (was een cadeau), want de levertijd was langer dan je tegenwoordig verwacht: op zaterdag besteld, op donderdag geleverd.

perfect, vriendelijk en snel

Snel contact gehad met klantenservice. Vriendelijk geholpen. Artikel was snel leverbaar en daardoor snel geleverd

Fijn contact en snelle levering.

Mooie producten, goede service!

Reageerden erg snel op mijn mail en dachten mee, erg tevreden over de service!

Communicatie, prijs, levering goed

Zie boven

Snel

Surf schoenen besteld en deze waren een dag later al geleverd.

Gewoon goed en snel

Bestelling ging perfect

Easy order process and very quick delivery

Order 3 sails on the weekend, delivery within 3 days from the Netherlands to Germany

Snelle levering en goede communicatie

Skimboard voor mijn zoon besteld. Deze werd binnen 36 uur geleverd. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het board en de communicatie.

Vlotte en correcte levering

Het was de eerste keer dat ik bij Eurofun een bestelling heb gedaan. Het is dan wel afwachten hoe het zal verlopen.

Supersnel geleverd, en goed verpakt!!

bestelling binnen 1 dag in huis, en goed op de hoogte gehouden, de voortgang van de bestelling, super degelijk verpakt, kortom top geregeld!

Fijne Klantvriendelijke benadering

IK ben goed en deskundig geholpen en er is er veel gedaan om mij een tevreden klant te laten zijn

Noordoever Oostvoornse Meer 3

3233 NC Oostvoorne

31 (0)85 273 33 11

Over Surfshop Brunotti Beachclub

Surfshop Brunotti Beachclub is de windsurf, kitesurf, SUP en Wingsurf shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Surfshop Brunotti Beachclub? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.