Product nergens anders te koop, maar bij Eurofun wel! Snelle toezending.

Supersnel geleverde geweldige slippers!

Heel blij met de keurig geleverde bestelling.

Grote collectie en snelle nette levering

Jullie hebben een grote collectie en een mooie website. Jullie doen wat jullie beloven en doen dat erg netjes. Ik had mijn bestelling donderdag avond laat besteld en had hem zaterdag al in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket en kon hem goed volgen. Ga zo door.

Duidelijke website, snelle levering.

duidelijke website en snelle levering

dikke proficiat voor de service

Gewoon prima service

Er werd snel gereageerd via de mail. Afspraken zijn nagekomen en de surfplank was netjes verpakt. Eigenlijk gewoon zoals dienstverlening hoort te zijn :) Prima gevoel bij.

Mooie artikelen en een snelle levering!

Ontvangen wat ik heb besteld op korte termijn

Ok

het komt niet geintresseert over naar de klant

mijn er vaaring mag wel meer moeite doen voor een klant ik heb het bij meerdere medewerkers ontdenkt ook in de winkel zeggen dat ze het niet hebben terwijl het gewoon in de winkel is ik vind moet meer duiderlijk komen wat er in de winkel is .dat ze geen nee hoeven te verkopen je en nee kan ik geen antwoord opgeven moet gewoon meer verbetering komen ik kom er heel graag ik vind wel dat ze meer de best moeten doen

Perfect !

I bought a Fanatic windsurf on the web site of Eurofun.nl. Got very well advised by phone. Prompt delivery. Everything perfect.

Product snel geleverd

Online een mooi surfpak van ION besteld voor mijn vriend, was snel binnen!

Heel blij mee!

Goede website, snelle levering

Snelle overzichtelijke site, simpel bestelproces (ook zonder account) en daarna snelle levering. Top!

Snel, duidelijk en direct

Bij de shop in Oostvoorne uiterst vriendelijk geholpen. Product was niet op voorraad, maar met advies om via de site te bestellen binnen één werkdag in huis met goede track and trace

Snel verzonden en netjes verpakt!

Mooie aanbieding

Zonder iets te beloven hebben ze er toch voor gezorgd dat het pakket net voor begin vakantie hier aankwam.

Leuk and praktisch

mijn product was net als ik wilde. Bijzonder voor mijn kiteboards en mijn kite.

Goede prijs en snelle service

Een mooi snowboard online aangeschaft. Het kwam netjes verpakt al na 3 dagen aan in België. Tussentijds netjes op de hoogte gehouden via mailt. Heel blij mee. Ik kom zeker terug

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

Exceptional service!

One of the most swift and professional services I ever experienced. Ordered during holidays (they should be closed), but I got the response the same day, within hours. After holidays they immediately dispatched the package, which arrived on the 2nd day (Netherland-Slovenia). Not just the superb services by staff, but also the offers and discounts they offer are very competitive, so I highly recommend their services, they are on my first list when I will need some kitesurfing equipment!

Prima verlopen

Duidelijke website, snel en overzichtelijk, goede communicatie en artikel is snel geleverd... Alles prima in orde

Correct geleverd, binnen levertijd en een mooi product.

Over Surfshop Brunotti Beachclub

Surfshop Brunotti Beachclub is de windsurf, kitesurf, SUP en Wingsurf shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Surfshop Brunotti Beachclub? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.