Snelle levering en keurig verpakt

Duotone mastvoet besteld en snel geleverd voor een prima prijsje

Deskundig, groot assortiment, goede service.

Mooie winkel met groot assortiment en waar de tijd en aandacht gegeven wordt.

Goede prijzen, netjes verstuurd

In de opruiming een board en bindingen gekocht. Door missend schroefje duurde het een paar dagen langer maar keurig gebeld en afgestemd.

Super Service, spitzen Ware und sehr schneller Versand

Rundum perfekt. Die Abwicklung ist super einfach. Die Ware ist spitze und der Versand war rasend schnell. Absolut weiter zu empfehlen !!!

Fijne shop met veel mooie spullern op een toplocatie

Topshop, met mogelijkheid om in de directe omgeving te watesporten aan Zevenhuizenpalssen. Mooie spullen en materialen. Materialistisch heb ik wel problemen gehad met mijn sup waar geen onderdelen meer voor te krijgen waren. Dat is wat minder, dus ben daar alweer een tijdje zoet mee en in de tussen tijd is het niet suppen. Das erg jammer.

Mooi assortiment met de betere merken

Online gekochte skibroek snel in huis

Fout van eurofuncenter wordt mijn probleem

Aanvankelijk zeer goed geholpen. Echter na fout op fout van eurofuncenter en contact met klantenservice over het foutief afsturen van een onderdeel kreeg ik de reactie: "It is what it is" Toen ik aangaf dat dit wel erg amateuristisch was om zo met je klanten om te gaan werd de verbinding verbroken door eurofuncenter.

fair price super service

Ben heel blij met ze

Goede spullen. Snel gebracht

Geen commentaar

Super service, goed geadviseerd!

Had hier snowboardschoenen via internet gekocht, maat was niet goed. Mocht ze zonder problemen omruilen, hadden schoenen voor mij een paar dagen apart gehouden. In de winkel super goed geholpen!

Vriendelijk personeel en super service

Bestelde skischoenen waren binnen een dag binnen. Helaas ontbrak een zooltje in de schoen. Telefonisch erg vriendelijk geholpen en zooltje wordt nagestuurd. Top service!

Snel verzonden

Goed verpakt. Snel verzonden. Professionele website.

Perfecte service

Onderdelen besteld, werd erg netjes gebeld dat de levering mogelijk iets langer zou duren ivm dropshipping. Perfect! Niet de klant laten wachten op een onderdeel maar even een heads up geven. Uiteindelijk duurde de levering 4 dagen, dat is natuurlijk alsnog lekker snel!

Duidelijke site met nette prijzen

Ruim assortiment en goed op de hoogte gehouden na verzending. Product ook goed verpakt binnen gekomen. Blij mee!

Good good

Fast delivery, good service …. Order order order

Geen handschoenen ontvangen

Ik heb een week geleden handschoenen besteld en niets ontvangen. Gebeld met de winkel en te horen gekregen dat het pakket is afgeleverd bij de post. Lekker dan

Goede prijs en snelle levering.

Perfecte service!

Zeer vriendelijk te woord gestaan en perfecte snelle levering!

Zeer tevreden!

snelle service - net bedrijf ook bij een retour

dus goed en eerlijk bedrijf - snelle levering - sne retour proces - mooi assortiment

Topservice

Snelle en vriendelijke communicatie, snelle levering.

Prima webshop, zoals mag worden verwacht

Een paar handschoenen besteld via de webshop. Keurig geleverd binnen 2 werkdagen. Ook handig om achteraf te kunnen betalen met Klarna.

Betrouwbaar en goede service

Snelle levering en goede service. Het product was niet helemaal zoals ik verwacht had. Na telefonisch contact is een extra onderdeel voor mij besteld en kosteloos nageleverd. Er wordt snel gereageerd op mailtjes en afspraken worden nagekomen.

Uitstekende klantenservice

Footpad van mijn snowboardbinding verloren. Viel gelukkig onder de garantie en er werd via Burton een nieuwe geregeld. Superfijn opgepakt en goed over gecommuniceerd.

Leuke zaak met spontaan personeel

Via webshop iets besteld. Toch naar de winkel gegaan. Konden we het pakketje gelijk meenemen na overleg.

Noordoever Oostvoornse Meer 3

3233 NC Oostvoorne

31 (0)85 273 33 11

Over Surfshop Brunotti Beachclub

Surfshop Brunotti Beachclub is de windsurf, kitesurf, SUP en Wingsurf shop van Nederland en omstreken. Bij ons kun je terecht voor alles wat te maken heeft met zomer en wintersport gerelateerde activiteiten. We omarmen al meer dan 40 jaar deze sporten en zijn zelf ook actief. Bij ons geldt de gouden regel, als het niet goed functioneert, dan verkopen we het niet. We schreeuwen niet met de laagste prijs, maar geven je graag advies met verstand van de materie en een goede service vóór en ná de aankoop. Waarom je spullen kopen bij Surfshop Brunotti Beachclub? Bestel je de artikelen voor 16.00 uur en bestel je meer dan 50 euro, dan worden ze dezelfde dag GRATIS verzonden naar adressen in Nederland en België.