Handig en heel lekker

Geen tijd ‘s morgens, een gezonde snack onderweg in de file… Ziek en nergens zin in, het is op vele manieren te gebruiken. Herbalife is handig, voedzaam en bovendien heel lekker. Het helpt ook om mijn gewicht te doen verminderen zonder spiermassa te verliezen. Zonder crashdieet stilaan toch gewicht verliezen zonder zich te moeten uithongeren. Na bestelling snel en discreet geleverd, Ik gebruik het graag.

Door tijdgebrek neem ik smorgens een shaker Snel en lekker.

Toppie

Door staking bij bpost heeft mijn pakketje wat vertraging opgelopen. Maar heb het uiteindelijk goed ontvangen

super

heel snelle levering

Het werkt super goed

Al veel kilo´s kwijt met deze producten en je heb niet het gevoel dat je aan het dieeten bent. Ik eet gezonder en heb meer ergie.

Beste, fijn dat u tevreden bent over de producten, dat is de belangrijkste reden waarom we deze Herbalife producten al meer dan 25 jaar promoten. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

moeilijk korting bon te krijgen

heb een korting bon maar steeds ik wil gebruiken lukt het niet op de site.

Beste, we werken niet met kortingsbonnen, wel met acties op de site waar we u per mail op attenderen. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

Zeer tevreden !

Ik ben tevreden van de shakes .

Ik ga het een paar maanden proberen om het resultaat te zien

Snelle en correcte levering

Ok

Snelle levering.

Goed werkend produkt

Goede service!!

Bestelling wordt altijd op tijd geleverd

Iedere morgen en avond drink ik dat

Alles in 1

Super handige website Lekkere smaken en indersteunt mijn doel Zeer snelle levering

alles verliep zoals gepland

alles verliep perfect ik werk wel maar 2 dagen in de week thuis dus dat vond ik niet zo leuk om niet op voorhand zelf mijn leveringsdatum te kiezen

Goede producten om de kilo's eraf te krijgen .

Top producten, ben in 2019 er 18 kilo met afgevallen op 9 maanden . Nu terug producten besteld om enkele kilootjes af te vallen .

Produkt super, Verkoop bedrog

Herbalife producten zijn lekker en doen hun werk heel goed. Verkoop is bedrog bij jullie. Je spaart punten. Eenmaal je genoeg hebt gespaard (€ spaartegoed) om een 'gratis' bestelling te kunnen plaatsen, krijg je te horen dat je maar voor 50% spaartegoed maximum mag uitwisselen. De produkten zijn ook veel duurder dan ergens anders ( maar dat weet ik nu pas, jammer genoeg)

Beste, dat is niet helemaal eerlijk van u, de uiteindelijke prijs wordt bepaald door een combinatie van zaken en voordelen die u bij ons wel en bij een ander juist wel of niet geniet. Zo betaalt u wel of geen porto kosten evenals een gratis of niet gratis startpakket of een voordeel/korting op alle producten tegenover een voordeel op een beperkt aantal producten uit het assortiment en zo zijn er nog meer zaken. Tevens hebben we een spaarsysteem waar u gebruik van heeft gemaakt en waarvoor u naast de €100 die u al had gespaard nog eens €50 extra cadeau heeft gekregen. U valt dan over het feit dat u hiervan maar 50% op het bedrag van de volgende bestelling mag inwisselen, maar dit is vanaf het eerste moment duidelijk en ook vaker gecommuniceerd, daarnaast is het gratis verkregen. U kunt overigens wel degelijk het volledige bedrag van het spaartegoed inwisselen mits de volgende bestelling groot genoeg is. Het woord bedrog is hier dus dan ook absoluut niet op zijn plaats en ongepast mede omdat we al meer dan 25 jaar proberen om mensen naar eer en geweten eerlijk en oprecht te behandelen en zo goed mogelijk te helpen. Gelukkig hebben we hierdoor juist veel vaste klanten die dit weten te waarderen. We hebben ondertussen via rechtstreekse mail contact met u opgenomen om een en ander toe te lichten. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

Je moet het proberen ... het werkt echt!

Ik neem al bijna 45 jaar de viaminen voor mannen en ben sinsdien nog niet ziek geweest. Kamp nu met overgewicht. Ik ben begonnen met de shakes. Na 2 dagen be ik al 1,5 kg afgevallen. Ongelooflijk!

Bedankt, voor uw bericht en fijn dat u resultaat boekt. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

Goede informatie, goede opvolging, snelle levering.

Goede informatie, goede opvolging, snelle levering.

Bedankt voor uw mooie reactie

beste, Ik ben zeer tevreden over de vlugge levering, makkelijk te volgen via email wanneer en waar mijn bestelling zich bevindt. ik heb vertrouwen bij de betaling die ik online doe, wat in deze huidige tijd niet meer evident is. Vriendelijke groeten ANNY

Bedankt voor uw positieve reactie

Goede producten en snelle levering.

Op dit moment gebruiken 4 leden van het gezin de producten en iedereen is zeer tevreden.

Bedankt voor uw reactie en fijn dat u tevreden bent of onze service en producten. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

goed produkt en vlotte levering

goed produkt en vlotte levering

Goede levering, coach ontbreekt

Ik ken het product van 10 jaar geleden. Het zou leuk zijn om een online coach af en toe te spreken om je te motiveren.

Beste, bedankt voor uw reactie en we zijn blij met uw positieve beoordeling. Betreffende de coach het volgende: Iedere klant heeft bij ons een persoonlijke coach zowel online als telefonisch bereikbaar. U geeft naar uw coach aan hoe u dat zelf wenst. In de eerste mail die u krijgt van ons met de titel: Ik ben uw persoonlijk coach, krijgt u de gegevens van deze coach zodat u rechtstreeks kan communiceren. We kunnen u echter geen coach aanbieden die fysiek bij u op bezoek gaat of die u zelf kunt bezoeken, mits u in de buurt woont uiteraard. Ondertussen hebben we ook in een rechtstreekse mail aan uw adres contact met u gezocht betreffende dit onderwerp zodat u aan de slag kan met begeleiding. Veel succes hiermee en met het gebruik van de producten. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

Tevredenheid is super

Stipte levering Vlotte bestelling

Vlotte service

Gemakkelijke website om te bestellen, vlotte verzending, degelijk verpakt.

Bestelling klopt steeds en snelle levering. Nog nooit problemen gehad.