Uitstekende dienstverlening

Eenvoudig bestelformulier met figuren en betaling

Heel top

Lekker gezonde product die je helpen vòor gezonde levensstijl

Dank zij de de combinatie gezonde voeding en herbalife is het vol te houden voor op een evenwichtige en gezond manner kilos te verliezen en heb je niet gevoel dat op dieet staat. De producten zijn zeer lekker

herbaonline is voor ons prima

elke bestelling is steeds correct toegekomen na 2 à 3 dagen, nooit een probleem geweest

Correct en snel

De service van Herbalife is zeer duidelijk en correct. Levering verloopt snel.

Vezels en kruidentabletten

Heel content over de pillen jammer genoeg veranderd in poedervorm slechte smaak ,innemen op reis is ook al een nadeel sorry voor mij een 0.

Gewoon formidabel.

Ben zeer tevreden van de producten.

Goeie dienst en produkten

Alles op tijd na bestelling. goeie kwaliteit, maar wel duur!

Snelle levering en tevreden over de producten.

Alles is perfect verlopen.

Producten snel geleverd.

Mooi op tijd

Mooi op tijd

Gewichtsverlies ,2,5 kg in één week

Ben pas gestart met Herbalife, resultaat is bevredigend .

Correcte en snelle levering

super snelle service

heel goed ! Maar na zoveel aankopen had ik graag een kleine korting ontvangen :-) Kan stimulerend werken om eventueel andere producten te proberen.

Beste, we hebben u middels persoonlijke mail nogmaals uitgelegd hoe ons spaarsysteem werkt en ik zie dat u het ook al gebruikt om uw inkoop te verlagen, dat is ook gewoon een korting. Daarnaast heeft u bij uw eerste bestelling al direct een flinke korting genoten die u zich wellicht niet gerealiseerd heeft. We hopen dat de uitleg die we u gestuurd hebben helpt om u te laten genieten van de volledige voordelen die we bieden, want er zit veel meer in voor u. Vriendelijke groet, Herbaonline.be

Absoluut top

Normaal bestel ik via een coach Herballife, maar daar betaal ik meer en moet ik een paar dagen wachten op levering. Hier de ene dag bestelt en de volgende geleverd. Super service

Niet lekker

Krijg de shakes echt niet binnen ik proef nog de korreling van de poeder echt niet lekker

Beste, we hebben u nu via persoonlijke mail van tips voorzien om u te helpen, mocht u daarna niet tevreden zijn dan is dat geen probleem u heeft een niet goed geld terug garantie. U kunt dan uw product na overleg terug sturen en u krijgt uw geld terug. We gaan er echter van uit dat we er inslagen om ook voor u een lekkere shake te maken. Vriendelijke groet, Herbaonline.be

Zijn heel lekkere producten

Zijn heel lekkere producten

Nog geen resultaat

Smaak is goed wel veel klonters in de bus

Beste, we hebben hierover contact gehad en aangegeven om de shake beter te schudden. Mochten er toch nog vragen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Herbaonline.be

Herballife werkt.

Ik heb voor Covid Herballife gebruikt om wat gewicht te verliezen, samen met sporten. Nu ben ik in overgang . Ondanks beperking zaken een gewichtstoename. Een lichaam moet men vaak een shockwave toedienen. Ik greep terug naar Herballife. Het geeft een goede balans , je hebt geen zin meer in suikers en het is een goede weg gewicht te verliezen. Een kuur doen en dan je voeding aanpassen , stabiliseer je herhaal je tot het gewenste resultaat en bovendien doe ik dit niet zonder begeleiding. Geen organen meer die dit vanzelf doen dus kan dit niet zonder hulp en veel beweging.

Is gemakkelijk en lekker in gebruik

Vlot en correct

Vlot en correct

Correcte en snelle levering

Snelle en correcte levering

zeer makkelijk

zeer gemakkelijk om iets terug te vinden en te bestellen,en een zeer vlugge en correcte levering

Slechte service

Product besteld, nog steeds niets ontvangen. Geen reactie op mail.

Beste, de reden van de vertraging is gelegen in het feit dat u uw achternaam als straatnaam heeft opgevoerd. We hebben dit ondertussen met u opgenomen zodat een en ander opgelost kan worden. Vriendelijke groet, Herbaonline.be

Engelbertsweg 11 7554SN Hengelo