Ik gebruik het tien jaar.

Ik ben al vermagerd.

zeer goed

Geen probleem gehad met mijn online bestelling + zeer snelle en correcte levering.

Uitstekend!

Snel geleverd en correct.

Heel duidelijke website

Duidelijke website, vind steeds mijn producten heel snel. De levering is ook heel snel. De resultaten zijn heel goed en het is makkelijk vol te houden. Ik super tevreden!!!!

Zeer vlotte en snelle service. Een tevreden klant. Tot volgende keer.

Is lekker en vult ook goed, perfect voor ontbijt

Zeer vlot ontvangen TOP

Fijne en aangename shakes

Correcte leveringen.

De bestellingen zijn steeds goed in orde en ook handig dat het moment van levering wordt aangegeven via mail berichten. Helaas bij mijn laatste bestelling kon ik tot drie maal toe niet betalen. Wanneer ik mijn bankkaart nummer ingaf ging de betaling niet verder. ??? Na drie keer lukte het wel. Tot hier toe was het steeds vlot en goed verlopen.

Ik weet nog niet of het helpt

Ik weet nog niet of het helpt. Ben nog maar pas begonnen met de Shake en nog niks afgevallen

Goede producten

Snelle levering.. Nog nooit klachten gehad. Ik koop hier al vele jaren. De proteine reep met citroensmaak is mijn favoriet. Ideaan gezond en lekker tussendoortje.

Snelle levering alles top

Keuze maken , bestellen en snel geleverd ook de bonuspunten zijn een extra

Snelle levering, veel uitleg

Positief

topproducten

Heel gezond en mijn kilo's gaan er langzaam vanaf :-)

Voel me goed ik heb geen honger

Ik wil 10 kg afvallen en het zal me lukken met herbalife

positief

vlotte en correcte aflevering

Ging super vlot

Ik vond alles snel en duidelijk op de site en krijg mijn bestelling zeer snel!

Ik ben heel content met hetbaonline.be. Ik kreeg een melding dat het verzonden was en je kan u pakje heel goed volgen met trace and trace dat bij veel leveransiers niet zo is. Je kunt er altijd terecht met vragen. Je krijgt ook een korting en 50 euro kun je dan iets er mee doen. Ik raad dit iedereen aan

Onaanvaardbaar

Ik ben niet akkoord dat men mensen misleid om producten te verkopen Ik heb alles op 17/05/2022 terug gestuurd en wacht nog steeds op de terug betaling ervan

Beste Patricia, Uw pakket is vrijdag bij ons aangekomen en is uw terugbetaling is vandaag(vanmorgen) verwerkt. Dus van misleiden is geen sprake? Met vriendelijke groet, HerbaOnline.be

tevreden

Tevreden. Stipte levering. Jammer dat de tabletten kruiden en vezels uit het gamma genomen zjjn.

Vlotte bediening!!

Heel vlotte bediening, vandaag besteld, na 2dagen thuisbezorgd, super!!!

Uitstekende service!

Alles snel en netjes geleverd! Precies zoals het hoort.

Duidelijk

Enkel de prijs is vrij hoog.

Snelle levering en aan het juiste adres

Makkelijk en voedzaam

Herbaline is nieuw voor mij. Is wel makkelijk, lekker en voedzaam. Ben benieuwd naar het resultaat.

Vlotte levering

Engelbertsweg 11