Milwaukee packout besteld met 2 dagen binnen

Geweldig , zoals het hoort

• Uw oordeel over ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE
  • Beschrijf uw ervaring met ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE N.v.t.
  • Zou u ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE aanbevelen? Ja

topi

hartstikke blij snel geleverd op tijd

• Uw oordeel over 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT super
  • Zou u 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT aanbevelen? Ja

Klium is top, goede prijzen goede gereedschappen

top gereedschappen en goede prijzen. goed en snel verstuurd

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ goed en degelijk
  • Zou u KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ aanbevelen? Ja

zeer goed

Snel! Volgende dag al geleverd, concurrerend in prijs.

• Uw oordeel over ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA goed
  • Zou u ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle levering en overzichtelijke site

Al meerdere keren gereedschap hier aangeschaft.

• Uw oordeel over 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI
  • Beschrijf uw ervaring met 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI Verstelbaar apparaat dus door iedereen in het gezin makkelijk te gebruiken, draadloos dus voor een wat grotere tuin geen gedoe met verlengsnoeren.
  • Zou u 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI aanbevelen? Ja

ik heb mijn bestelling niet ontvangen

ik heb mijn bestelling niet ontvangen

• Uw oordeel over 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC N.v.t.
  • Zou u 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC aanbevelen? N.v.t.

Alles perfect and snell

• Uw oordeel over KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F
  • Beschrijf uw ervaring met KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F N.v.t.
  • Zou u KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F aanbevelen? Ja

Super snel en goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke webshop met veel keuze. Snelle levering en scherpe prijzen.

• Uw oordeel over PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49 N.v.t.
  • Zou u PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49 aanbevelen? Ja

Vlotte levering

Vlotte levering van het product. Ik denk dat het beter is om het product niet herkenbaar te verpakken om fraude te voorkomen. Het apparaat kort gebruikt om de werking te controleren. Werking is prima. Hopelijk heb ik er lang plezier van en kan ik de toegezegde 5.0 accu van Makita binnenkort ontvangen.

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA Nog amper gebruikt maar het gevoel is goed.
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA aanbevelen? Ja

Geweldige levering

Geweldige levering snel en perfect

• Uw oordeel over AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO
  • Beschrijf uw ervaring met AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO Werkt zo makkelijk
  • Zou u AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO aanbevelen? Ja

Doet wat ze beloven!

• Uw oordeel over M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721
  • Beschrijf uw ervaring met M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721 Goed geluid, ontvangst dab had beter gekunt
  • Zou u M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721 aanbevelen? Ja

Ze doen wat ze zeggen te doen

• Uw oordeel over ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA Werkt prima niet te zwaar en geweldig dat de accu uitwisselbaar is met andere makita apparatuur
  • Zou u ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering.

Snelle levering tegen een nette prijs. Veel artikelen op voorraad.

• Uw oordeel over KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA N.v.t.
  • Zou u KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle levering en eenvoudig BTW-vrij bestellen bij Klium.nl: topervaring met Milwaukee gereedschap!

Ik heb onlangs bij Klium.nl Milwaukee gereedschap besteld en mijn ervaring was uitstekend. Mijn bestelling werd de volgende dag al keurig en netjes geleverd, wat ik erg waardeerde. Als zakelijke klant uit Nederland vond ik het een groot pluspunt dat ik de BTW niet vooraf hoefde te betalen, wat een klein, maar prettig voordeel is in het bestelproces. Dit detail, samen met de snelle levering en het gemak van bestellen, maakt Klium.nl tot een betrouwbare en efficiënte keuze voor het aanschaffen van professioneel gereedschap. Ik raad deze webshop van harte aan voor iedereen die kwaliteit en service op prijs stelt.

• Uw oordeel over M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096
  • Beschrijf uw ervaring met M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096 De M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 is een gamechanger voor mijn projecten! Dankzij de compacte grootte bereik ik moeiteloos krappe plekken, terwijl de kracht en efficiëntie van de FUEL technologie me elke keer weer verrast. Het is licht, handig, en de accuduur is indrukwekkend. Een must-have voor elke professional of doe-het-zelver die op zoek is naar precisie en mobiliteit.
  • Zou u M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096 aanbevelen? Ja

Veelzijdige machine

Niet alleen met twee handen bedienen, maar ook als een hand kleine machine te gebruiken. Opgeborgen in een handige koffer voor toekomstige mooie klusjes

• Uw oordeel over IN TSTAK KOFFER (ZONDER ACCU/LADER) - DCW604NT-XJ
  • Beschrijf uw ervaring met IN TSTAK KOFFER (ZONDER ACCU/LADER) - DCW604NT-XJ zeer goed en sterk genoeg
  • Zou u IN TSTAK KOFFER (ZONDER ACCU/LADER) - DCW604NT-XJ aanbevelen? Ja

Alles top. Goeie prijs, snelle levering precies wat ze beloven

Zie titel. Goeie prijs, snelle levering doen wat ze beloven. Gewoon zoals je het graag wilt.

• Uw oordeel over 125MM ANGLE GRINDER - DWE4257KT-QS - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met 125MM ANGLE GRINDER - DWE4257KT-QS - DEWALT N.v.t.
  • Zou u 125MM ANGLE GRINDER - DWE4257KT-QS - DEWALT aanbevelen? Ja

Voldoende

Snel geleverd was defect,maar werd snel opgelost Zeer tevreden

• Uw oordeel over BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO
  • Beschrijf uw ervaring met BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO Snel leeg maar kan met klein vat ,maak meer geluid as ik gehoopt maar is te doe
  • Zou u BASIC 160-6 W OF COMPRESSOR - 601501000 - METABO aanbevelen? Ja

Verkeerde levering direct vervangen

Was per ongeluk een gebruikt exemplaar geleverd. Kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Verkeerd geleverde werd netjes opgehaald op een dag dat uitkwam. Zeer tevreden.

• Uw oordeel over 1850W 210MM TAFELZAAG DW745 VERRIJDBAAR ONDERSTE N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met 1850W 210MM TAFELZAAG DW745 VERRIJDBAAR ONDERSTE N.v.t.
  • Zou u 1850W 210MM TAFELZAAG DW745 VERRIJDBAAR ONDERSTE aanbevelen? N.v.t.

Scherpe prijs en snelle levering

Scherpe prijs van de zaag inclusief onderstel. De bestelling en levering ging makkelijk zonder problen

• Uw oordeel over AFKORTZAAG 1510W/260MM LS1019L MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORTZAAG 1510W/260MM LS1019L MAKITA N.v.t.
  • Zou u AFKORTZAAG 1510W/260MM LS1019L MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle levering goede service

Ik had een bosmaaier besteld en was niet optijd geleverd door post NL contact opgenomen met de klantenservice En binnen 24 u via DHL had ik een bosmaaier thuis top geregeld via de klantenservice

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA Nvt nog niet gebruikt ivm het slechte weer
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368AZ MAKITA aanbevelen? Ja

super correct bedrijf

eerlijk en oprecht super producten komt afspraken na

• Uw oordeel over M18 FUEL BLADBLAZER - M18 FBL-0 - 4933459825 - MIL
  • Beschrijf uw ervaring met M18 FUEL BLADBLAZER - M18 FBL-0 - 4933459825 - MIL topper
  • Zou u M18 FUEL BLADBLAZER - M18 FBL-0 - 4933459825 - MIL aanbevelen? Ja

Super vrijdag voor 20:00 besteld zaterdag in huis

Fijn.

• Uw oordeel over SCHRIJFHAAK 300MM - 9045-B-300 - BAHCO
  • Beschrijf uw ervaring met SCHRIJFHAAK 300MM - 9045-B-300 - BAHCO N.v.t.
  • Zou u SCHRIJFHAAK 300MM - 9045-B-300 - BAHCO aanbevelen? Ja

Wetje teleurstelling

Netjes op de hoogte gesteld dat het pakket wat later komt. En dan komt het pakketje nog eens 10 dagen later dan beloofd. Gebeurt normaal gesproken nooit. Ik neem aan en hoop dat het een foutje was.

• Uw oordeel over FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met FESTOOL Prima kwaliteit
  • Zou u FESTOOL aanbevelen? Ja

Goede service, goed assortiment, adquate klantenservice

• Uw oordeel over BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS
  • Beschrijf uw ervaring met BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS N.v.t.
  • Zou u BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS aanbevelen? Ja

Prima service snelle levering en geen gedoe als iets niet in orde is.

Al veel Festool gereedschappen gekocht tegen de beste en goedkoopste prijs... Prima service en vriendelijk contact.

• Uw oordeel over GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL Aanwinst in het werk
  • Zou u GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Over Klium

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!