Goede service maar ik voel me misleid

Ik heb een makita product gekocht, denkende dat Klium.nl nederlands was dacht ik gebruik te kunnen maken van een makita actie waarbij ik een gratis pomp zou krijgen. Helaas bleek bij het aanvragen van de garantie en het actieproduct dat ik geen recht heb op garantie of het product ivm de Belgische leverancier. Klium moet mijn inziens duidelijker zijn over dat ze een Belgische firma zijn. Ik kan over de verdere afhandeling en bezorging niks kwaads zeggen. Netjes ingepakt en netjes bezorgd en ook snel! Ook de prijs was dik in orde.

• Uw oordeel over HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA N.v.t.
  • Zou u HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA aanbevelen? N.v.t.

Zie bovenstaande een vieze/vuile systainer aangeleverd

Nieuw onderdeel besteld een systainer van Festool. Kreeg hem wel in een doos aangeleverd maar wist niet wat ik opende. Moest grijs zijn maar kwam een zwarte uit zo onder de vuil zat ie en kleine beschadigingen. Volgens mij een oude opgestuurd die ergens op de plank lag of een tweedehands. Kon hem opsturen zodat ik daarna een nieuwe kon ontvangen, maar had een betere service verwacht dat ze gelijk een nieuwe opstuurden, zodat ik daarna de oude retour kan doen. Doe in ieder geval geen bestellingen meer

• Uw oordeel over SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE
  • Beschrijf uw ervaring met SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE Zie bovenstaand een vuile aangeleverd
  • Zou u SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE aanbevelen? N.v.t.

Snelle verzending goede service ook voordeliger als andere aanbieders zeker mocht ik iets nodig hebben zal ik weer bijkiyoh bestellen

• Uw oordeel over ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE Werk goed
  • Zou u ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE aanbevelen? Ja

Goed spul!

Dewalt DCD999 & FlexVolt Accu's gekocht. Op de site stond dat de boormachine in voorraad was, terwijl dit niet zo was - heb een extra week moeten wachten dit ging ten koste van mijn werk (moest immers een andere regelen). De accu's zijn netjes verpakt en kwamen op tijd aan.

• Uw oordeel over Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x
  • Beschrijf uw ervaring met Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x Top spul, wel erg zwaar
  • Zou u Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x aanbevelen? Nee

Goede communicatie Snelle reactie bij vragen

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER, CL-100
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER, CL-100 laser overdag buiten moeilijk zichtbaar
  • Zou u KRUISLIJNLASER, CL-100 aanbevelen? Ja

Heel snel geleverd voor een prima prijs.

Kwaliteit van Makita zoals verwacht.

• Uw oordeel over BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA Zoals verwacht van Makita
  • Zou u BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA aanbevelen? Ja

Oké

Het gekochte product was snel geleverd

• Uw oordeel over TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA Zeer goed
  • Zou u TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7
  • Beschrijf uw ervaring met SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7 N.v.t.
  • Zou u SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7 aanbevelen? N.v.t.

Artikel voldoet aan verwachting, levering volgens verwachting

Mijn artikel werd geleverd zoals aangegeven op de site, het artikel zelf voldoet ook aan de verwachtingen.

• Uw oordeel over STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA Prima heggenschaar, makkelijk in gebruik, doet wat ie moet doen
  • Zou u STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA aanbevelen? Ja

gewoon Top

Klium zelf,, mooie duidelijke site met de benodigde info, eerlijke prijzen, en snelle leveringen. De Service heb ik nog niet echt mee te maken gehad, op een kleinigheid na, dat zeer snel was opgelost ( transportschade ) Als de service bij een echt defect ook zo netjes is !! hoop het uiteraard nooit nodig te hebben. De kwaliteit van machines en gereedschappen, ben je deels zelf verantwoordelijk voor, en deels de fabrikant,, Goedkoop blijft duurkoop. Bij voldoende klachten over bepaalde producten zou ik wel hopen dat Klium in deze de rommel uit de collectie verwijderd.

• Uw oordeel over SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM
  • Beschrijf uw ervaring met SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM hopen dat deze handgrepen beter zijn in kwaliteit dan de voorgaande Facom set ( rubber brokkelt na een bapaalde tijd af, en de befaamde isoryl handgrepen zijn uit de handel verdwenen ( opzet ?? )
  • Zou u SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM aanbevelen? Ja

Goede communicatie. Snelle levering.

• Uw oordeel over HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER
  • Beschrijf uw ervaring met HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER Verschil met vorige slijper is dat deze meteen op volle toeren start. Dat is even wennen. Voor de rest prima
  • Zou u HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER aanbevelen? Ja

Ook het contakt is heel goed mail en telefonisch

Ook het contakt is heel goed mail en telefonisch

• Uw oordeel over KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute
  • Beschrijf uw ervaring met KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute fijne tang
  • Zou u KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute aanbevelen? Ja

Goede (klante)service

Het ontvangen pakket was niet volledig en was beschadigd. Direct een mail verzonden en nog voor ik het huidige pakket terug hebt gezonden heb ik een nieuwe ontvangen. Natuurlijk wil je direct een goed pakket, maar deze oplossing is veel waard.

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA Proef zaag gedaan. Volgende maand flink gebruiken tijdens de verbouwing.
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA aanbevelen? Ja

fijne winkel

Duidelijke informatie over de voorraad, snelle verzending, postNL had tijdens de verzending wat verprutst maar dat heeft de klantenservice van Klium snel opgelost. Top!

• Uw oordeel over Draadvijl tbv metrische maten
  • Beschrijf uw ervaring met Draadvijl tbv metrische maten doet het goed, verder, wat moet je erover zeggen?
  • Zou u Draadvijl tbv metrische maten aanbevelen? Ja

TOP!

Ruim assortiment, goede prijzen en snelle levering!

• Uw oordeel over UITTREKLADE SYS-AZ-SET
  • Beschrijf uw ervaring met UITTREKLADE SYS-AZ-SET Mooi geordend en veel praktischer dan losse systainers
  • Zou u UITTREKLADE SYS-AZ-SET aanbevelen? Ja

Top webwinkel professioneel gereedschap tegen een lage prijs

Ik heb meerdere malen gereedschap en iedere keer had Klium alles is tot in de puntjes verzorgd. Onlangs een gereedschap geretourneerd en binnen een paar dagen stond het geld weer op mijn rekening. De klant staat bij deze onderneming op de eerste plaats en het gereedschap is van hoge kwaliteit tegen een lage prijs. . Ik ben dan ook dik en dik tevreden met Klium.

• Uw oordeel over KNIPEX 97 52 36 PreciForce Krimptang met meer-comp N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met KNIPEX 97 52 36 PreciForce Krimptang met meer-comp N.v.t.
  • Zou u KNIPEX 97 52 36 PreciForce Krimptang met meer-comp aanbevelen? N.v.t.

Makkelijk te bestellen, vlotte levering

• Uw oordeel over RUGZAK SOFT 355X225X460 BS.L30PB FACOM
  • Beschrijf uw ervaring met RUGZAK SOFT 355X225X460 BS.L30PB FACOM naar verwachting
  • Zou u RUGZAK SOFT 355X225X460 BS.L30PB FACOM aanbevelen? Ja

Tot nu toe altijd alles op voorraad en zeer snel geleverd.

Grote ergenis bij online shoppen is als blijkt dat iets niet op voorraad is. Bij Klium tot nu toe altijd alles op voorraad. En echt snel geleverd. Klium maakt waar wat ze belooft!

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA Nog te kort in bezit, maar ziet er solide goed gebouwd uit
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA aanbevelen? Ja

snel en goed

Prima service. Nette en vlotte afhandeling. Product snel in goede orde ontvangen. Factuur via de mail dus helemaal zoals het hoort. Super!

• Uw oordeel over ACCU DROOGSTOFZUIGER - 36V / 3.5M³-MIN. / 8 L / 10
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU DROOGSTOFZUIGER - 36V / 3.5M³-MIN. / 8 L / 10 prima
  • Zou u ACCU DROOGSTOFZUIGER - 36V / 3.5M³-MIN. / 8 L / 10 aanbevelen? Ja

Een beetje stroef

Nadat ik mijn bestelling ontvangen had bleek dat een van de tangen van knipex een zwaar punt had ;hij opende niet soepel. Na vermelding hiervan ontving ik zonder probleem een nieuwe set. Toen bleek dat ook in de nieuwe tang een zwaar punt zat werd alles ineens een stuk moeilijker: door mijn gebrek aan ervaring met knipex zou het aan mij liggen (25 jaar ervaring;) ) Na wat gezeur over en weer bij uitzondering toch nog een retourlabel gekregen. Maar echt vriendelijk was het niet meer. Tang is weer teruggestuurd en ik kreeg wel spoedig mijn geld teruggestort.

• Uw oordeel over KNIPEX 00 20 72 V01 Mini-tangenset in gereedschaps
  • Beschrijf uw ervaring met KNIPEX 00 20 72 V01 Mini-tangenset in gereedschaps Productiefout
  • Zou u KNIPEX 00 20 72 V01 Mini-tangenset in gereedschaps aanbevelen? Nee

Helemaal prima

Ik heb nu een paar keer besteld bij Klium. Het lijkt mij een prima bedrijf. De bestelling worden netjes de volgende dag geleverd, de communicatie gedurende het bestellen is uitstekend en vaak is Klium ook flink goedkoper dan de concurrenten. Ik ga vaker bestellen!

• Uw oordeel over TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT Eén van de betere tafelzagen in deze prijsklasse. Na het instellen kan ik er heel precies mee werken.
  • Zou u TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT aanbevelen? Ja

I recomended Klium anytime and everywhere,professionalism maximum

Good stuff to buying of a Klium very useful and quality is very good.If you need some tools you have a good specialist

• Uw oordeel over KNIPEX 16 20 165 SB Ontmantelingsgereedschap slagv
  • Beschrijf uw ervaring met KNIPEX 16 20 165 SB Ontmantelingsgereedschap slagv Very good
  • Zou u KNIPEX 16 20 165 SB Ontmantelingsgereedschap slagv aanbevelen? Ja

Gewoon goed

Duidelijke site, simpel bestellen en snelle levering.

• Uw oordeel over AFVOERREINIGER, POWER SPIN
  • Beschrijf uw ervaring met AFVOERREINIGER, POWER SPIN Perfect. Verstopping in één keer opgelost.
  • Zou u AFVOERREINIGER, POWER SPIN aanbevelen? Ja

Snelle en correct

Er werd snel geleverd en product was goed verpakt. Volgende keer weer!

• Uw oordeel over SDS COMBIHAMER 800W - HR2630X7 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met SDS COMBIHAMER 800W - HR2630X7 - MAKITA Prima boorhamer. Doet wat ie moet doen.
  • Zou u SDS COMBIHAMER 800W - HR2630X7 - MAKITA aanbevelen? Ja

snelle bezorging van de bestelling

om 16:00 uur besteld en de volgende dag om 8:15 uur in huis

• Uw oordeel over HOGEDRUKREINIGER HD 5/15 CX PLUS - 1.520-932.0