Prima Service, Uitstekende Prijs!

Na een lange oriëntatie periode om een grote voorraad aan Makita gereedschappen en accessoires te bestellen kwam ik prijs-technisch bij een aanzienlijk deel van mijn verlanglijstje terecht op Klium.nl. Een duidelijke, overzichtelijke en vertrouwde website gaf mij een fijn gevoel bij het plaatsen van een bestelling. Sommige artikelen waren zelfs zo scherp geprijsd dat ik bijna niet kon geloven dat het geen typefout was op de website! Gelukkig niets bleek minder waar, en alles is super netjes verlopen. Gezien het om een bedrijf van Belgische origine gaat in dit geval, is het wel fijn te weten dat je hiermee niet zonder meer Nederlandse garantie kan claimen op elektrisch (Makita) gereedschap. Helaas kon ik dit op de website niet terugvinden, echter via de leverancier kwam ik hier gelukkig tijdig achter. Wellicht een puntje van aandacht ;) Verder een erg ruim assortiment beschikbaar op de website met een zeer scherpe en concurrerende prijs, echter is niet het complete assortiment vanuit een dealerschap direct te bestellen via de website. Hier zou nog ruimte zijn voor verbetering, want moet hierdoor toch op verscheidene websites mijn bestelling uitsplitsen. Verder een goede ervaring gehad, duidelijke communicatie en netjes verpakt in goede orde ontvangen binnen de afgesproken levertijd!

Top bedrijf !!

Eerste bestelling die ik deed had ik mijn adres verkeerd ingevuld, dus spullen zijn weer retour gegaan. Vervolgens na 1 telefoontje werd alles weer kosteloos bezorgd op het juiste adres. Doen wat ze zeggen voor 20 h besteld volgende dag in huis !! Bestel hier alleen nog maar mijn gereedschap !!!

snelle levering, fijne prijzen

Optijd en op de hoogte gehouden

Een makita klopboormachine besteld. Na betaling kreeg ik netjes een mail over de betaling en status. De gehele tijd tot aan levering netjes op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond met de levering. Levering is netjes verpakt aangekomen en werkt perfect. Ook door de actie via belgie Krijg je oom als nederlandse klant (als het goed is =is onderweg) een extra accu cadeau. Gewoon top

Merkproduct, goee kwaliteit, scherpe prijs, actuele voorraadstatus en direct leverbaar. Makkelijk bestellen en afrekenen... alles werd (keurig verpakt) precies volgens afspraak geleverd en bezorgd.

Goede Service

Snelle levering, netjes verpakt.

Snelle leveringen en goede website en een goede prijs .Ga zo door

Bestelling snel ontvangen

Nvt

per ongeluk goed

De zending zat slecht verpakt. Kwetbaar gereedschap, o.a. twee waterpassen, verpakt in slechts wat clingfilm. De rest in een (te) grote doos, nauwelijks opgevuld. Spullen kwamen welliswaar onbeschadigd aan maar dat is de verdienste van de bezorger/transporteur.

Scherpe acties van Festool!

Fijne online verkoopcentre

Via een YouTube kanaal kreeg ik deze naam door , heb rondgekeken en was al op zoek naar een accu boor/schroeftol en sinds kort ook geïnteresseerd in festool , dus via deze site gekocht ook omdat er een korting op was , de berichtgeving is uitstekend , de site duidelijk en mooi overzichtelijk. Ik kreeg de e-mail in mijn spam box dus zag dit niet zo snel . Dus kortom een top site die ik ook heb vast gelegd in mijn systeem 👍👍

Super👍

Gewoon goed vandaag besteld de volgende dag in huis

goede prijzen, goed aanbod, levertermijn vaak niet als beschreven op website

goede prijzen, goed aanbod, levertermijn vaak niet als beschreven op website

Fijne stevige tassen

Zowel de kleine als grote Facom tas bevallen goed, ze zijn gemaakt van stevig materiaal en al het gereedschap past er goed in. Ook weer een zeer snelle levering en in goede staat ontvangen.

Wel snelle levering, maar hoge verzendkosten voor brievenbuspakket

Hier zaagbladen gekocht die elders helaas waren uitverkocht. Erg snel geleverd, maar moest voor een brievenbuspakket €9,95 betalen. Helaas had ik voor die week geen andere keuze, anders had ik elder besteld. Als ze wat aan die verzendkosten hadden gedaan kregen ze 5 sterren.

Snel geleverd tegen een scherpe prijs.

Gewoon goed

Top geregeld.

machine was kapot en een week later nog steeds zonder

de gekochte machine was kapot en zit nu al bijna 2 weken zonder ik heb geen vertrouwen meer in een kapotte machine, wil de machine ook niet terug dus snap niet dat het niet om gewisseld wordt. duurt allemaal erg lang ik verwacht wel een schadeloos stelling omdat ik de machine niet heb kunnen gebruiken om mijn werk te doen zal er geen machine meer kopen in ieder geval van dat merk. wel vooruit betalen en dan zeggen oh sturen het terug naar de fabriek,hier heb ik niks aan. vindt de oplossing erg slecht wissel het gewoon om klaar.............

Festool machine besteld

Wederom een Festool machine gekocht bij Klium. Hun prijs is goed en daarbij een super snelle levering. Gelijk de volgende dag.

Fijne winkel

Simpel: goede deals, snelle levering, vlotte én correcte communicatie.

G

Snelle levering erg tevreden

Koffer gekocht super snel geleverd heel blij mee

Zeer groot assortiment in gereedschap

Ik koop sinds een jaar of 2 bij klium. Ze hebben leuke aanbiedingen en een groot assortiment. Leuk om dat te bekijken. Ook hebben ze een snelle bezorging en als er iets retour terug gaat naar klium word dat netjes afgehandeld. Ik ben een klant van klium en dat blijf ik ook!!! Dus klium.....vooral zo doorgaan met jullie grootste assortiment!!! Mvg lau vissers