Festool machine besteld

Wederom een Festool machine gekocht bij Klium. Hun prijs is goed en daarbij een super snelle levering. Gelijk de volgende dag.

Fijne winkel

Simpel: goede deals, snelle levering, vlotte én correcte communicatie.

G

Snelle levering erg tevreden

Koffer gekocht super snel geleverd heel blij mee

Zeer groot assortiment in gereedschap

Ik koop sinds een jaar of 2 bij klium. Ze hebben leuke aanbiedingen en een groot assortiment. Leuk om dat te bekijken. Ook hebben ze een snelle bezorging en als er iets retour terug gaat naar klium word dat netjes afgehandeld. Ik ben een klant van klium en dat blijf ik ook!!! Dus klium.....vooral zo doorgaan met jullie grootste assortiment!!! Mvg lau vissers

perfect

Vandaag bestellen is morgen ontvangen. Geweldige service toch? En scherp geprijsd. En zakelijke klanten betalen direct btw vrij.

Zeer tevreden over de webshop en service !

Na ontvangst van de aankoop in de webshop had ik toch besloten om voor een zwaarder model te gaan. Ik ben startende en zit niet al te ruim qua financiën. Na kort contact met de klantenservice is het retourneren en terugstorten van het geld super snel afgehandeld. Hierdoor kon ik meteen weer mijn nieuwe bestelling doen !!! ...SUPER !!!

correcte aflevering en een goed product

Een Makita cirkelzaag besteld van 2000 watt, inclusief koffer waarbij ik ook nog twee gratis zaagbladen bij geleverd kreeg voor een zeer schappelijke prijs.Deze werd na twee dagen afgeleverd bij mij thuis, vrij vlot dus. Daarna heb ik alles uitgepakt en bekeken en alles was keurig in orde. Vervolgens heb ik een klus uitgevoerd met deze machine n.l. een houten balk van 2,70 m lang en 7cm dik over de gehele lengte middendoor gezaagd, dus heb ik deze machine gelijk aan een pittige test onderworpen. De machine gaf totaal geen krimp en sneed door het hout alsof het koek was, keurig recht en haaks. Ik was dus gelijk al zeer tevreden over dit product.

De levering was super snel en het product was naar verwachting.

Prima service!!

Prima service, vlotte levering en een behulpzame klantenservice. Zeer klantvriendelijk.

Uitstekend goed

Zeer betrouwbaar

Alles gewoon perfect verlopen. Happy customer!