prima service en snelle levering

Het enigste minpunt wat wij vinden zijn de enorm hoge verzendkosten. Deze gaan echt nergens over, terwijl het stekkertje zo in de brievenbus past.

• Uw oordeel over STEKKERHUIS PS300 489927 FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met STEKKERHUIS PS300 489927 FESTOOL prima
  • Zou u STEKKERHUIS PS300 489927 FESTOOL aanbevelen? Ja

Het was even zoeken maar dit onderdeel bij Klium besteld.

Het model stofzuiger was in der loop der jaren gewijzigd, wat ik na wat zoeken had begrepen. Ook gelijk de kabel opnieuw aangesneden en aangesloten, omdat hij toch helemaal open lag het laatste stukje wat net uit de machine kam maar eens ververst om een irritante kabelbreuk te voorkomen.

• Uw oordeel over BEHUIZING CT MINI 499748 FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met BEHUIZING CT MINI 499748 FESTOOL Goed kijken wel model je hebt, en goed de tekst lezen wat er beschreven staat bij vervanging van dit onderdeel.
  • Zou u BEHUIZING CT MINI 499748 FESTOOL aanbevelen? Ja

Artikel (bosch professional 18v klopboormachine) snel geleverd, helaas bleek de L-boxx beschadigd. Na melding is er een nieuwe L-boxx geleverd. Goede en prettige communicatie met de klantenservice.

• Uw oordeel over ACCU BOORHAMER GBH 18V-22 (ACCU EN LADER NIET MEEG
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU BOORHAMER GBH 18V-22 (ACCU EN LADER NIET MEEG Top apparaat.
  • Zou u ACCU BOORHAMER GBH 18V-22 (ACCU EN LADER NIET MEEG aanbevelen? Ja

U vraagt, wij draaien

Zonder moeite in no time het goed product geleverd.

• Uw oordeel over LENGTE-AANSLAG VR.CS50... LA-CS 50/CMS FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met LENGTE-AANSLAG VR.CS50... LA-CS 50/CMS FESTOOL Gewoon de bekende Festool topkwaliteit.
  • Zou u LENGTE-AANSLAG VR.CS50... LA-CS 50/CMS FESTOOL aanbevelen? Ja

Geopend doos kapot apparaat gekregen

Ik heb daar een schuurmachine gekocht en een geopende doos heel duidelijk kapot artikel gekregen, de klem achter op het apparaat om schuurpapier vast te klemmen heeft losse vering met screuw die vast te zetten beveeg vrij onderkant van het apparaat. Dus apparaat is kapot en helemaal niet bruikbaar, en mijn geplande werkzaamheden kunnen nu natuurlijk niet doorgaan. Ze zijn nu niet bereikbaar via telefoon en chat. Koop hier echt niets!

• Uw oordeel over Product1 N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Goedemorgen Dat is natuurlijk niet de bedoeling inderdaad. Jammer genoeg gaat er soms eens iets mis met verzending. Het weekend is nu voorbij en we gaan nu aan de slag om het voor jou op te lossen. (Tijdens het weekend kan je ons enkel mailen). Excuses voor de overlast. Davy

Easy! Will use Klium again!

Needed an item, it’s exactly as described. Easy to order and quick delivery and the best Brice on the market. As for the compressor, it has exceeded my expectations! It’s built really strong. The fittings are really well made and it does a lot more pressure, faster than I was expecting! On a half dead 5ah it still pumped up 8 tyres to 2.1-2.7bar. Really pleased with it.

• Uw oordeel over 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC Used it 5 or 6 times for tyres. Bulletproof!
  • Zou u 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC aanbevelen? Ja

Er valt weinig te schrijven en dat is een goed teken. Klium is niet enorm duur (vaak zelfs goedkoper dan anderen) vlotte levering.

• Uw oordeel over 2129 - MILWAUKEE
  • Beschrijf uw ervaring met 2129 - MILWAUKEE Milwaukee Packout is echt een enorm fijn en compleet systeem van kisten, koffers en lades. Snel en makkelijk te stapelen en daardoor goed te transporteren. Stevig, robuust en practisch
  • Zou u 2129 - MILWAUKEE aanbevelen? Ja

Na een telefoontje dat mijn beitel hamer niet leverbaar was keurig en professioneel geholpen door Anja. Heb deze dame al vaker aan de telefoon gehad is werkelijk keurig zo zij meedenkt voor de klant.

• Uw oordeel over TSTAK CART - DWST1-71229 - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met TSTAK CART - DWST1-71229 - DEWALT N.v.t.
  • Zou u TSTAK CART - DWST1-71229 - DEWALT aanbevelen? Ja

Groot assortiment en snelle levering

Klium heeft een groot assortiment en veel op voorraad. De producten worden snel geleverd. Bij een retour is de status duidelijk te volgen. De verzendkosten bij levering en retour zijn wel wat hoger dan bij concurrenten.

• Uw oordeel over TOUGHSYSTEM 2.0 KOFFER DS300 - DWST83294-1 - DEWAL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met TOUGHSYSTEM 2.0 KOFFER DS300 - DWST83294-1 - DEWAL N.v.t.
  • Zou u TOUGHSYSTEM 2.0 KOFFER DS300 - DWST83294-1 - DEWAL aanbevelen? N.v.t.

alles goed

Ik ben tevreden over de service op hoog niveau.

• Uw oordeel over DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D
  • Beschrijf uw ervaring met DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D alles goed
  • Zou u DEWALT TSTAK RADIO XR LADER - DWST1-81078-QW - D aanbevelen? Ja

Ik plaats bestellingen en wat ik bestel klopt altijd en past altijd .

• Uw oordeel over - METABO
  • Beschrijf uw ervaring met - METABO Goed product
  • Zou u - METABO aanbevelen? Ja

Milwaukee packout besteld met 2 dagen binnen

Geweldig , zoals het hoort

• Uw oordeel over ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE
  • Beschrijf uw ervaring met ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE N.v.t.
  • Zou u ORGANISER PACKOUT 4932464082 MILWAUKEE aanbevelen? Ja

topi

hartstikke blij snel geleverd op tijd

• Uw oordeel over 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT super
  • Zou u 250MM TAFELZAAG - DWE7492-QS - DEWALT aanbevelen? Ja

Klium is top, goede prijzen goede gereedschappen

top gereedschappen en goede prijzen. goed en snel verstuurd

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ goed en degelijk
  • Zou u KRUISLIJNLASER ZELFNIVELLEREND GROEN - DW088CG-XJ aanbevelen? Ja

zeer goed

Snel! Volgende dag al geleverd, concurrerend in prijs.

• Uw oordeel over ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA goed
  • Zou u ACCUMACHINESET 18V/3X5AH DLX2418TJ MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle levering en overzichtelijke site

Al meerdere keren gereedschap hier aangeschaft.

• Uw oordeel over 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI
  • Beschrijf uw ervaring met 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI Verstelbaar apparaat dus door iedereen in het gezin makkelijk te gebruiken, draadloos dus voor een wat grotere tuin geen gedoe met verlengsnoeren.
  • Zou u 18V 25/30CM GRASTRIMMER - 5133002813 - RYOBI aanbevelen? Ja

ik heb mijn bestelling niet ontvangen

ik heb mijn bestelling niet ontvangen

• Uw oordeel over 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC N.v.t.
  • Zou u 18V XR COMPACTE LUCHTPOMP (ZONDER ACCU/LADER) - DC aanbevelen? N.v.t.

Beste Thomas Hier was inderdaad iets misgegaan bij DHL. Ondertussen is alles ook weer in orde. Excuses voor de overlast. Davy

Alles perfect and snell

• Uw oordeel over KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F
  • Beschrijf uw ervaring met KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F N.v.t.
  • Zou u KABELZOEKER (TRANSMITTER RECEIVER) - 2435038 - F aanbevelen? Ja

Super snel en goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke webshop met veel keuze. Snelle levering en scherpe prijzen.

• Uw oordeel over PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49 N.v.t.
  • Zou u PACKOUT COMPACT TOOLBOX - PACKOUT COMPACT BOX - 49 aanbevelen? Ja

Vlotte levering

Vlotte levering van het product. Ik denk dat het beter is om het product niet herkenbaar te verpakken om fraude te voorkomen. Het apparaat kort gebruikt om de werking te controleren. Werking is prima. Hopelijk heb ik er lang plezier van en kan ik de toegezegde 5.0 accu van Makita binnenkort ontvangen.

• Uw oordeel over ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA Nog amper gebruikt maar het gevoel is goed.
  • Zou u ACCUBOSMAAIER 36V/BODY DUR368LZ MAKITA aanbevelen? Ja

Geweldige levering

Geweldige levering snel en perfect

• Uw oordeel over AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO
  • Beschrijf uw ervaring met AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO Werkt zo makkelijk
  • Zou u AANZETHULP-/DIEPTE-AANSLAG OSC-AH/TA/AV-SET FESTO aanbevelen? Ja

Doet wat ze beloven!

• Uw oordeel over M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721
  • Beschrijf uw ervaring met M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721 Goed geluid, ontvangst dab had beter gekunt
  • Zou u M18 PACKOUT RADIO/LADER - M18 PRCDAB -0 - 49334721 aanbevelen? Ja

Ze doen wat ze zeggen te doen

• Uw oordeel over ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA Werkt prima niet te zwaar en geweldig dat de accu uitwisselbaar is met andere makita apparatuur
  • Zou u ACCURUGSPROEIER 18V/BODY DUS108Z MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering.

Snelle levering tegen een nette prijs. Veel artikelen op voorraad.

• Uw oordeel over KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA N.v.t.
  • Zou u KOKERHOUDER VR KITPISTOOL 196351-8 300ML MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle levering en eenvoudig BTW-vrij bestellen bij Klium.nl: topervaring met Milwaukee gereedschap!

Ik heb onlangs bij Klium.nl Milwaukee gereedschap besteld en mijn ervaring was uitstekend. Mijn bestelling werd de volgende dag al keurig en netjes geleverd, wat ik erg waardeerde. Als zakelijke klant uit Nederland vond ik het een groot pluspunt dat ik de BTW niet vooraf hoefde te betalen, wat een klein, maar prettig voordeel is in het bestelproces. Dit detail, samen met de snelle levering en het gemak van bestellen, maakt Klium.nl tot een betrouwbare en efficiënte keuze voor het aanschaffen van professioneel gereedschap. Ik raad deze webshop van harte aan voor iedereen die kwaliteit en service op prijs stelt.

• Uw oordeel over M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096
  • Beschrijf uw ervaring met M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096 De M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 is een gamechanger voor mijn projecten! Dankzij de compacte grootte bereik ik moeiteloos krappe plekken, terwijl de kracht en efficiëntie van de FUEL technologie me elke keer weer verrast. Het is licht, handig, en de accuduur is indrukwekkend. Een must-have voor elke professional of doe-het-zelver die op zoek is naar precisie en mobiliteit.
  • Zou u M12 FUEL BANDVIJL 13 MM - M12 FBFL13-0 - 493348096 aanbevelen? Ja

Ekkelgaarden 26

3500 Hasselt

085 760 32 22

Over Klium

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!