Snel geleverd, even kleine twijfel door verpakking

De levering was keurig op tijd zoals stond aangegeven, opgehaald bij een pick-up point van PostNL. Enige kanttekening. Normaal wordt er om de doos van een product wat je koopt nog een extra doos heen gedaan van de winkel zelf. Nog meer bescherming tegen beschadigingen. Deze ontbrak. De doos van het apparaat was gewikkeld in doorzichtige tape... alsof deze al eens open was geweest. Ik dacht even dat ik wellicht een doos met een grote steen erin zou krijgen. Gelukkig zat het apparaat er gewoon in, zonder gebruikssporen. Tip dus klium, bespaar niet op een extra kartonnen doos waar jullie logo op staat, dan was deze beoordeling gewoon 5 sterren.

Niet waar wat er beschrefen word

Besteld MLYKOTE D-321R harde laklaag. Deze toegepast maat is alles behalve een harde laklaag zonde van me geld, als je het gebruikt kan je het niet meer retour zenden en je geld terug vragen.

1e keer hier besteld en bevalt me prima!

Makita lamp besteld en in goeie orde ontvangen. Ding bevalt me prima, geeft licht genoeg en verbruikt in 8uur ff meer dan een halve accu op 18v/5A

snel met goede prijs

Als product is op voorrad volgende dag thuis. Bij Toolnation op "voorrad" =minimal week wachttijd.

Matig

Ik heb anderhalve week geleden een machine gekocht, een doorslijpmachine van Festool en deze was heel snel geleverd, de volgende dag. Hier was ik erg blij mee maar vervolgens klopte iets niet met de levering waardoor ik nota bene via een link op de site zelf ik mijn klacht kon aangeven, we zijn nu anderhalve week verder maar heb nog steeds niets gehoord, dit vind ik dan ook van weinig goede service getuigen. Ben dan ook genoodzaakt om er maar een telefoontje aan te wagen, Met vriendelijke groet, Martijn

Beste Martijn Onze excuses. Je aanvraag was in de spamfilter binnen gekomen. We hebben de settings aangepast zodat dat nu niet meer kan gebeuren. Je vraag wordt meteen opgepikt. Nogmaals excuses. Davy

Goedkoop en snel

Beste prijs en super snel geleverd.

Goede prijs en snelle levering

Prima winkel

Al een aantal keer wat besteld. Scherpe prijzen van het Festool assortiment. Probleemloos en snelle levering.

Goede ervaring bij mij eerste aankoop bij Klium

Prima prijs en snelle levering. Tevens keurig dat de aktie van Makita ook geldig is Nederland.

Snelle levering, matige verpakking

Grote waterpomptang Knipex besteld, volgende dag correct geleverd

Snelle levering goede prijs

19.40 besteld volgende morgen in huis toppie

Super snelle service en aankoop tegen goede prijs

Snelle levering en machine voor heel redelijke prijs

superbedrijf heeft me nooit teleur gesteld,

afleveringen altijd netjes verpakt, en keurig een dag later geleverd,

Goede website en snelle levering.

Gewoon zoals het hoort

Het juiste product en binnen 1 dag geleverd. Top.

Prima bedrijf om gereedschap te bestellen

KLium is een prima bedrijf om gereedschap te bestellen. Ze zijn niet altijd de goedkoopste dus je moet blijven vergelijken. Maar Klium levert zoals je het van een internet winkel mag verwachten. Eenvoudig te bedienen site and correcte levering.

Zoals je verwacht.

Zoals je verwacht.

Best in class service

Excellent

Super tevreden

Alle dingen die ik tot nu toe heb besteld bij Klium, accu schroefmachine, boormachine, invalzaag, garagekrik, enzovoort heb ik zeer snel mogen ontvangen. De prijs is aantrekkelijk en misschien bij sommige shops marginaal iets goedkoper maar dan is het maar afwachten wanneer en of je het product wel krijgt. Daar hoef je je bij Klium geen zorgen over te maken en dat is ook heel wat waard. Als het op voorraad is dan heb je het een dag later in huis. Zeer tevreden en absoluut een aanrader !

Snelle levering netjes ingepakt goed voor elkaar

Geen problemen gehad. Snel besteld snel geleverd, goed verpakt.

Positieve ervaring van aankoop

Aangekochte producten naar wens Snelle en goed verzorgde toezending Prijs / kwaliteitsverhouding is acceptabel Duidelijke inrichting van website

Vrijdag besteld volgende dag in huis,scherpe prijs dus zeer tevreden

Top.

Levering ging erg snel. De levering was goed verpakt en zonder beschadiging aangekomen. Al met al een zeer goede indruk.

Mooie prijzen en snelle leveringen

In verhouding met de reguliere aanbeiders heeft Klium nette prijzen en zij leveren snel. Als bonus ook nog eens BTW vrij;-)