Gereedschap ook echt op voorraad en ook de volgende dag geleverd.

• Uw oordeel over MOBIELE WERKPLAATS MW 1000-SET
  • Beschrijf uw ervaring met MOBIELE WERKPLAATS MW 1000-SET Voor een klus aan boord van een binnenvaart schip was het echt geweldig dat ik deze mobiele werkplaats bij mij had. Compact en een goede werkhoogte. Voor de volgende klus is deze al weer ingeladen.
  • Zou u MOBIELE WERKPLAATS MW 1000-SET aanbevelen? Ja

What you see is what you get

Prima Bedrijf, vandaag besteld is morgen in huis.

• Uw oordeel over SXE 150-5.0 BL EXCENTERSCHUURMACHINE - 615050000 -
  • Beschrijf uw ervaring met SXE 150-5.0 BL EXCENTERSCHUURMACHINE - 615050000 - Prima machine licht en compact en prima om een langere tijd achtereen te gebruiken.
  • Zou u SXE 150-5.0 BL EXCENTERSCHUURMACHINE - 615050000 - aanbevelen? Ja

Snelle en professionele levering

Alle bestellingen uit voorraad binnen een dag geleverd!! Top service!!! ZEKER EEN AANRADER!!!

• Uw oordeel over Stanley Opvouwbare Zaagbok (paar)
  • Beschrijf uw ervaring met Stanley Opvouwbare Zaagbok (paar) Kwalitatief and handige
  • Zou u Stanley Opvouwbare Zaagbok (paar) aanbevelen? Ja

Top, volgens Afspraak.

Nproduct perfect, prijs goed, levering snel.

• Uw oordeel over ACCU-MULTITOOL 18V/BODY DCS356NT(TSTAK) DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-MULTITOOL 18V/BODY DCS356NT(TSTAK) DEWALT Fantastisch stuk gereedschap
  • Zou u ACCU-MULTITOOL 18V/BODY DCS356NT(TSTAK) DEWALT aanbevelen? Ja

Wanneer op voorraad, volgende dag in huis is een slogan die door veel internet leveranciers gehanteerd wordt. Klium maakt deze belofte ook inderdaad waar

• Uw oordeel over FACOM Sélection industrie lourde 69 outils N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met FACOM Sélection industrie lourde 69 outils N.v.t.
  • Zou u FACOM Sélection industrie lourde 69 outils aanbevelen? N.v.t.

Erg tevreden maar soms te snel!

Sinds enkele jaren koop ik diverse zaken bij jullie. Ook voor informatie zijn jullie altijd bereikbaar en duidelijk. Wat mij echter bij m'n laatste bestelling opviel is dat jullie verschillende artikelen met losse leveringen bezorgen. Zo wordt er dus voor 1 order 3 keer gereden en geleverd, elke keer met 2-3 dagen ertussen. Lijkt mij onnodig en in deze tijd niet te verantwoorden. Graag de mogelijkheid om aan te geven dat alles in 1 levering kan/mag.

• Uw oordeel over BOOR- EN SCHROEFMACHINE CXT - DF332DSAJ - MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met BOOR- EN SCHROEFMACHINE CXT - DF332DSAJ - MAKITA N.v.t.
  • Zou u BOOR- EN SCHROEFMACHINE CXT - DF332DSAJ - MAKITA aanbevelen? N.v.t.

Snelle levering goed geregeld mijn volgende aankoop wordt weer bij klieum

• Uw oordeel over SNOEISCHAAR 2
  • Beschrijf uw ervaring met SNOEISCHAAR 2 Zeer goede kwaliteit
  • Zou u SNOEISCHAAR 2 aanbevelen? Ja

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Stukken goedkoper met professioneel gereedschap!

• Uw oordeel over BANKHAMER - 481-300
  • Beschrijf uw ervaring met BANKHAMER - 481-300 Goede kwaliteits hamer!
  • Zou u BANKHAMER - 481-300 aanbevelen? Ja

Snelle levering zoals belooft

• Uw oordeel over TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT Super zaagtafel, erg fijn om mee te werken.
  • Zou u TAFELZAAG 2000W/250MM DWE7492-QS DEWALT aanbevelen? Ja

Prima bedrijf, snelle leveringen en goede service

Prima bedrijf, snelle leveringen en goede service

• Uw oordeel over FACOM EXR.1 - Standaard bits serie 1 voor Resistor N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met FACOM EXR.1 - Standaard bits serie 1 voor Resistor N.v.t.
  • Zou u FACOM EXR.1 - Standaard bits serie 1 voor Resistor aanbevelen? N.v.t.

Ex.btw kopen, snelle verzending,

Ex.btw kopen, veel op voorraad en een snelle verzending.

• Uw oordeel over HOEKAANSLAG FS-WA/90° FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met HOEKAANSLAG FS-WA/90° FESTOOL Top
  • Zou u HOEKAANSLAG FS-WA/90° FESTOOL aanbevelen? Ja

prima en betrouwbaar

Goed qua prijs - snel in levering - adequate reactie bij vragen en problemen.

• Uw oordeel over TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA Praktische goede zaagtafel. Wel groot voor transport. Goede sledenwerking.
  • Zou u TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA aanbevelen? Ja

Goede service maar ik voel me misleid

Ik heb een makita product gekocht, denkende dat Klium.nl nederlands was dacht ik gebruik te kunnen maken van een makita actie waarbij ik een gratis pomp zou krijgen. Helaas bleek bij het aanvragen van de garantie en het actieproduct dat ik geen recht heb op garantie of het product ivm de Belgische leverancier. Klium moet mijn inziens duidelijker zijn over dat ze een Belgische firma zijn. Ik kan over de verdere afhandeling en bezorging niks kwaads zeggen. Netjes ingepakt en netjes bezorgd en ook snel! Ook de prijs was dik in orde.

• Uw oordeel over HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA N.v.t.
  • Zou u HEGGENSCHAAR 60CM 18V - DUH602Z - MAKITA aanbevelen? N.v.t.

Zie bovenstaande een vieze/vuile systainer aangeleverd

Nieuw onderdeel besteld een systainer van Festool. Kreeg hem wel in een doos aangeleverd maar wist niet wat ik opende. Moest grijs zijn maar kwam een zwarte uit zo onder de vuil zat ie en kleine beschadigingen. Volgens mij een oude opgestuurd die ergens op de plank lag of een tweedehands. Kon hem opsturen zodat ik daarna een nieuwe kon ontvangen, maar had een betere service verwacht dat ze gelijk een nieuwe opstuurden, zodat ik daarna de oude retour kan doen. Doe in ieder geval geen bestellingen meer

• Uw oordeel over SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE
  • Beschrijf uw ervaring met SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE Zie bovenstaand een vuile aangeleverd
  • Zou u SYSTAINER SYS-STF-80X133/D125/DE aanbevelen? N.v.t.

Snelle verzending goede service ook voordeliger als andere aanbieders zeker mocht ik iets nodig hebben zal ik weer bijkiyoh bestellen

• Uw oordeel over ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE Werk goed
  • Zou u ACCU-ONKRUIDVERWIJD.18V/2,5 WRE 18-55 V SET KARCHE aanbevelen? Ja

Goed spul!

Dewalt DCD999 & FlexVolt Accu's gekocht. Op de site stond dat de boormachine in voorraad was, terwijl dit niet zo was - heb een extra week moeten wachten dit ging ten koste van mijn werk (moest immers een andere regelen). De accu's zijn netjes verpakt en kwamen op tijd aan.

• Uw oordeel over Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x
  • Beschrijf uw ervaring met Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x Top spul, wel erg zwaar
  • Zou u Dewalt 54V XR FLEXVOLT Accu starterspakket met 2x aanbevelen? Nee

Goede communicatie Snelle reactie bij vragen

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER, CL-100
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER, CL-100 laser overdag buiten moeilijk zichtbaar
  • Zou u KRUISLIJNLASER, CL-100 aanbevelen? Ja

Heel snel geleverd voor een prima prijs.

Kwaliteit van Makita zoals verwacht.

• Uw oordeel over BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA Zoals verwacht van Makita
  • Zou u BOVEN- EN KANTENFREES 18V - DRT50ZJX3 - MAKITA aanbevelen? Ja

Oké

Het gekochte product was snel geleverd

• Uw oordeel over TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA Zeer goed
  • Zou u TAFELZAAG 260MM 1500W - MLT100N - MAKITA aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7
  • Beschrijf uw ervaring met SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7 N.v.t.
  • Zou u SCHUURZOOL SSH-STF-DELTA100X150/7 aanbevelen? N.v.t.

Artikel voldoet aan verwachting, levering volgens verwachting

Mijn artikel werd geleverd zoals aangegeven op de site, het artikel zelf voldoet ook aan de verwachtingen.

• Uw oordeel over STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA Prima heggenschaar, makkelijk in gebruik, doet wat ie moet doen
  • Zou u STOKHEGGENSCHAAR 50CM 18V - DUN500WZ - MAKITA aanbevelen? Ja

gewoon Top

Klium zelf,, mooie duidelijke site met de benodigde info, eerlijke prijzen, en snelle leveringen. De Service heb ik nog niet echt mee te maken gehad, op een kleinigheid na, dat zeer snel was opgelost ( transportschade ) Als de service bij een echt defect ook zo netjes is !! hoop het uiteraard nooit nodig te hebben. De kwaliteit van machines en gereedschappen, ben je deels zelf verantwoordelijk voor, en deels de fabrikant,, Goedkoop blijft duurkoop. Bij voldoende klachten over bepaalde producten zou ik wel hopen dat Klium in deze de rommel uit de collectie verwijderd.

• Uw oordeel over SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM
  • Beschrijf uw ervaring met SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM hopen dat deze handgrepen beter zijn in kwaliteit dan de voorgaande Facom set ( rubber brokkelt na een bapaalde tijd af, en de befaamde isoryl handgrepen zijn uit de handel verdwenen ( opzet ?? )
  • Zou u SCHROEVENDR.SET PROTWIST ATW.J10PB (10ST)FACOM aanbevelen? Ja

Goede communicatie. Snelle levering.

• Uw oordeel over HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER
  • Beschrijf uw ervaring met HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER Verschil met vorige slijper is dat deze meteen op volle toeren start. Dat is even wennen. Voor de rest prima
  • Zou u HAAKSE SLIJPMACHINE - 230 MM / 2.200 W - IN KOFFER aanbevelen? Ja

Ook het contakt is heel goed mail en telefonisch

Ook het contakt is heel goed mail en telefonisch

• Uw oordeel over KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute
  • Beschrijf uw ervaring met KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute fijne tang
  • Zou u KNIPEX 86 03 250 Sleuteltang Tang en schroefsleute aanbevelen? Ja

Goede (klante)service

Het ontvangen pakket was niet volledig en was beschadigd. Direct een mail verzonden en nog voor ik het huidige pakket terug hebt gezonden heb ik een nieuwe ontvangen. Natuurlijk wil je direct een goed pakket, maar deze oplossing is veel waard.

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA Proef zaag gedaan. Volgende maand flink gebruiken tijdens de verbouwing.
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG 260MM 1430W - LS1018LN - MAKITA aanbevelen? Ja