Wetje teleurstelling

Netjes op de hoogte gesteld dat het pakket wat later komt. En dan komt het pakketje nog eens 10 dagen later dan beloofd. Gebeurt normaal gesproken nooit. Ik neem aan en hoop dat het een foutje was.

• Uw oordeel over FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met FESTOOL Prima kwaliteit
  • Zou u FESTOOL aanbevelen? Ja

Goede service, goed assortiment, adquate klantenservice

• Uw oordeel over BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS
  • Beschrijf uw ervaring met BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS N.v.t.
  • Zou u BLAASPISTOOL 10 CM TULES -45021 - AIRPRESS aanbevelen? Ja

Prima service snelle levering en geen gedoe als iets niet in orde is.

Al veel Festool gereedschappen gekocht tegen de beste en goedkoopste prijs... Prima service en vriendelijk contact.

• Uw oordeel over GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL Aanwinst in het werk
  • Zou u GELEIDERAIL FS 14/2-LR 32 - 496939 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Mn bestelling had schade had 2 dagen later nieuwe al binnen

• Uw oordeel over ARTONNEN DOOS. EXCLUSIEF ACCU'S EN LADER. - CJ18DA
  • Beschrijf uw ervaring met ARTONNEN DOOS. EXCLUSIEF ACCU'S EN LADER. - CJ18DA Was waarschijnlijk op de hoek gevallen en beschadig voordat het in de grote verpakking kwam
  • Zou u ARTONNEN DOOS. EXCLUSIEF ACCU'S EN LADER. - CJ18DA aanbevelen? Nee

Zeer tevreden over Klium, zeer ONTEVREDEN over DHL

DHL heeft er weer eens een potje van gemaakt. Een levering was om totaal onduidelijk reden meer dan 7 dagen onderweg, toe Klium besloot een nieuw product te zenden via DPD. Dat product was de eerst volgende werkdag binnen, het was dus niet zo dat mijn adres onvindbaar was. Tot op de dag van vandaag is het product niet boven water. Tot twee keer toe kon er niet geleverd worden omdat ik met vakantie gesloten was hmmm was niet op vakantie en hoe kan een woning gesloten zijn. Als ik een tip mag geven, laat leveren via iedereen behalve DHL. Vorig jaar ook al veel gedonder gehad met DHL. Koerier gaf aan dat ik niet thuis was, terwijl na een klacht bleek uit de GPS data dat hij niet een in de buurt geweest is. Dit is maar een van de voorbeelden. Ik beveel Klium aan, koop er echt alles, DHL blijf er weg een grote bende.

• Uw oordeel over TAFELVERBREDING CS 7 VB - 4886 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met TAFELVERBREDING CS 7 VB - 4886 - FESTOOL N.v.t.
  • Zou u TAFELVERBREDING CS 7 VB - 4886 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Scherpe prijs en snelle levering

Na wat zoek werk kwam Klium voor deze decoupeerzaag als beste uit de bus.

• Uw oordeel over STA 18 LTX 100 ACCU-DECOUPEERZAAG - 601002840 - ME
  • Beschrijf uw ervaring met STA 18 LTX 100 ACCU-DECOUPEERZAAG - 601002840 - ME Ideaal zonder snoer met de accu’s ban mijn boormachine
  • Zou u STA 18 LTX 100 ACCU-DECOUPEERZAAG - 601002840 - ME aanbevelen? Ja

Alleen maar positieve ervaringen

Ik kan er kort over zijn: al mijn ervaringen met Klium zijn top! Bij vragen goed bereikbaar en goed geholpen, het assortiment is groot, de prijzen scherp en verzending is altijd vlot. Zeer tevreden en zal zeker terugkeren als klant.

• Uw oordeel over FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met FESTOOL Kwaliteit en gebruiksgemak
  • Zou u FESTOOL aanbevelen? Ja

Prima service en super prijzen

Lekker makkelijk en snel

• Uw oordeel over INVAL/BOVENFREES MET VERWISSELBARE ZOOL, 900 WATT
  • Beschrijf uw ervaring met INVAL/BOVENFREES MET VERWISSELBARE ZOOL, 900 WATT Top ding
  • Zou u INVAL/BOVENFREES MET VERWISSELBARE ZOOL, 900 WATT aanbevelen? Ja

Het was T O P vanaf het zoeken op het web tot de aflevering aan de deur

Wij hebben vanaf het moment van het zoeken op internet, het kopen en de aflevering aan huis, als zeer prettig en goed ervaren.

• Uw oordeel over AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA Klasse afkortzaag voor de werkplaats
  • Zou u AFKORTZAAG 1800W/305MM LS1219L MAKITA aanbevelen? Ja

Snel en correct geleverd volgens afspraak

Al een aantal keren producten gekocht bij Klium. Tevreden over het gehele bestel proces. Tot nu toe geen gebruik hoeven te maken van de aftersales of klantenservice.

• Uw oordeel over M12 SUBCOMPACTSCHROEVENDRAAIER - M12 BD-202C - 493
  • Beschrijf uw ervaring met M12 SUBCOMPACTSCHROEVENDRAAIER - M12 BD-202C - 493 N.v.t.
  • Zou u M12 SUBCOMPACTSCHROEVENDRAAIER - M12 BD-202C - 493 aanbevelen? Ja

Snelle levering, was 1 artikel niet geleverd maar dit was na een mail snel opgelost

• Uw oordeel over M18 FUEL BOVENFREES MET SPANTANGEN VAN 8 MM/6 MM -
  • Beschrijf uw ervaring met M18 FUEL BOVENFREES MET SPANTANGEN VAN 8 MM/6 MM - Handzaam, doet wat het moet doen
  • Zou u M18 FUEL BOVENFREES MET SPANTANGEN VAN 8 MM/6 MM - aanbevelen? Ja

Goede prijzen maar service ondermaat

Veel mooie gereedschappen kunnen kopen, echter op de vragen en de service totaal geen ondersteuning! Erg jammer.

• Uw oordeel over PACKOUT ORGANISER - PACKOUT ORGANISER - 4932464082
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT ORGANISER - PACKOUT ORGANISER - 4932464082 Goed en degelijk gebouwd
  • Zou u PACKOUT ORGANISER - PACKOUT ORGANISER - 4932464082 aanbevelen? Ja

Beste Peter Kan het zijn dat er een vergissing in het spel is? Wij zien een vraag van jou van januari 2020 (4 jaar geleden), en daar heb je de dag zelf antwoord op gehad. Mvg Davy

Makita koffie apparaat besteld en binnen 2 dagen in huis.

• Uw oordeel over ACCUKOFFIEZET 10,8/14,4/18V DCM501Z MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUKOFFIEZET 10,8/14,4/18V DCM501Z MAKITA Makkelijk in gebruik icm koffiepauze. Het gemalen koffie filter is meer werk om schoon te maken.
  • Zou u ACCUKOFFIEZET 10,8/14,4/18V DCM501Z MAKITA aanbevelen? Ja

Valt tegen

Niet duidelijk dat het uit België kwam. Levering duurde langer dan beloofd

• Uw oordeel over AS 27 IK SILENT STOF- EN WATERZUIGER - 6020010 - G
  • Beschrijf uw ervaring met AS 27 IK SILENT STOF- EN WATERZUIGER - 6020010 - G Prima
  • Zou u AS 27 IK SILENT STOF- EN WATERZUIGER - 6020010 - G aanbevelen? Ja

Beste Bart Onze excuses, je hebt gelijk. Door de eindejaarsperiode heeft het 3 dagen langer geduurd dan normaal. Nogmaals onze excuses. Davy

Snelle levering en scherpe prijs

Bestel regelmatig machines daar

• Uw oordeel over - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met - FESTOOL Altijd goed
  • Zou u - FESTOOL aanbevelen? Ja

Snel geleverd .

Snel geleverd en voor een goede prijs.

• Uw oordeel over ACCUSTOKHEGGENSCH.18V/BODY DUN461WZ 50CM MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUSTOKHEGGENSCH.18V/BODY DUN461WZ 50CM MAKITA N.v.t.
  • Zou u ACCUSTOKHEGGENSCH.18V/BODY DUN461WZ 50CM MAKITA aanbevelen? Ja

Zeer snelle en goede levering.

De afgelopen jaren heb ik veel Festool gereedschap en accessoires bij Klium gekocht. Ik ervaar de website als zeer compleet en overzichtelijk. De levering is vrijwel zonder uitzondering razendsnel en correct. Ik ben dus een trouwe klant van Klium. Complimenten voor de kennelijk uistekende bedrijfsvoering. Van mijn kant 5 sterren.

• Uw oordeel over GELEIDERAIL FS 8/2 - 491499 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met GELEIDERAIL FS 8/2 - 491499 - FESTOOL Prima.
  • Zou u GELEIDERAIL FS 8/2 - 491499 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Snelle en goede service.

Altijd snel geleverd .

• Uw oordeel over INVALCIRKELZAAG RAIL 1300W SP6000J1(KOFF.) MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met INVALCIRKELZAAG RAIL 1300W SP6000J1(KOFF.) MAKITA Machine doet echt niet onder voor festool. De makita geleiders zijn zelfs beter.
  • Zou u INVALCIRKELZAAG RAIL 1300W SP6000J1(KOFF.) MAKITA aanbevelen? Ja

Goede service en snel geleverd!

‘S avonds besteld en de ochtend erna geleverd!

• Uw oordeel over M18 HITTEPISTOOL - M18 BHG-0 - 4933459771 - MILWAU
  • Beschrijf uw ervaring met M18 HITTEPISTOOL - M18 BHG-0 - 4933459771 - MILWAU Mooi compact model
  • Zou u M18 HITTEPISTOOL - M18 BHG-0 - 4933459771 - MILWAU aanbevelen? Ja

Gewoon zoals het hoort

Netjes op tijd en het juiste artikel gekregen in een nette staat. Ze staan nu zeker in mijn favorieten lijst.

• Uw oordeel over NANO ULTRA COMPACTE DOPPENSET 1/4
  • Beschrijf uw ervaring met NANO ULTRA COMPACTE DOPPENSET 1/4 Handige set
  • Zou u NANO ULTRA COMPACTE DOPPENSET 1/4 aanbevelen? Ja

Heel Slecht

De machine is nooit aangekomen op ook word er weinig gedaan om het op te lossen. Ik zit nu zonder schuurmachine en ik had hem voor het werk met spied nodig! SIN/INL/321705

• Uw oordeel over ACCU-DELTASCHUURMACHINE DTSC 4 LI 3,1 I-SET - 5757 N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-DELTASCHUURMACHINE DTSC 4 LI 3,1 I-SET - 5757 N.v.t.
  • Zou u ACCU-DELTASCHUURMACHINE DTSC 4 LI 3,1 I-SET - 5757 aanbevelen? N.v.t.

Beste Jacob Het is misgelopen bij een foutief adres dat ingegeven was op de website. Ondertussen hebben we dit samen met jou recht gezet en is het ook in orde gekomen. Mvg Davy

Alles ging goed

• Uw oordeel over E SCHROEFBEITEL HOUDER, 13-DELIG - 05133285001 - N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met E SCHROEFBEITEL HOUDER, 13-DELIG - 05133285001 - N.v.t.
  • Zou u E SCHROEFBEITEL HOUDER, 13-DELIG - 05133285001 - aanbevelen? N.v.t.

Super, prijs, levertijd en klantenservice.

Thanks, tot de volgende aankoop

• Uw oordeel over ACCUKETTINGZAAG 36V/BODY DUC405Z - 40CM MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met ACCUKETTINGZAAG 36V/BODY DUC405Z - 40CM MAKITA Top machine. Beter dan verwacht van een accu machine
  • Zou u ACCUKETTINGZAAG 36V/BODY DUC405Z - 40CM MAKITA aanbevelen? Ja

Keurig op tijd geleverd

Gelijk bericht en snel geleverd

• Uw oordeel over KRUISLIJNLASER CXT GROEN SK700GDZ MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met KRUISLIJNLASER CXT GROEN SK700GDZ MAKITA Het gemak van Makita goed zoals al hun producten
  • Zou u KRUISLIJNLASER CXT GROEN SK700GDZ MAKITA aanbevelen? Ja

meerdere keren wat besteld maar niet meer de moeite waard om zo lang te wachten voor een levering

levering duurt weken, als je een product snel nodig hebt kan je beter deze ergens anders bestellen

• Uw oordeel over 100. MET GEREDUCEERDE KLINGDIAMETER ALSMEDE KLEINE N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met 100. MET GEREDUCEERDE KLINGDIAMETER ALSMEDE KLEINE N.v.t.
  • Zou u 100. MET GEREDUCEERDE KLINGDIAMETER ALSMEDE KLEINE aanbevelen? N.v.t.

Beste Michael Kan het zijn dat er een vergissing in het spel is? Ik vind geen orders op dit e-mail adres.

Over Klium

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!