Voor herhaling vatbaar.

Ik bestelde een zeer voordelig geprijsde Festool Rotex 90 en deze werd netjes twee dagen later bezorgd. Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik de helpdesk gebeld en ik kreeg binnen een minuut een vriendelijke en hulpvaardige medewerker te spreken.

• Uw oordeel over ROTERENDE EXCENTRISCHE SCHUURMACHINE RO 9 DX FEQ-P
  • Beschrijf uw ervaring met ROTERENDE EXCENTRISCHE SCHUURMACHINE RO 9 DX FEQ-P N.v.t.
  • Zou u ROTERENDE EXCENTRISCHE SCHUURMACHINE RO 9 DX FEQ-P aanbevelen? Ja

Kunnen goed en snel leveren.

Om spullen te leveren is het een top site. Maar als je een moeilijke vraag stel kunnen ze je niet helpen. Ik vroeg pas of ze een kapot onder deel van een laser konden leveren. Het was gewoon gelijk nee kunnen we niet.

• Uw oordeel over FATMAX EENHANDKLEM XL - 600MM - FMHT0-83240 - STAN
  • Beschrijf uw ervaring met FATMAX EENHANDKLEM XL - 600MM - FMHT0-83240 - STAN Goed
  • Zou u FATMAX EENHANDKLEM XL - 600MM - FMHT0-83240 - STAN aanbevelen? Ja

Prima.

Geen klachten.

• Uw oordeel over KETTINGZAAG 2000W/40CM UC4051AK(KOFFER)MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met KETTINGZAAG 2000W/40CM UC4051AK(KOFFER)MAKITA Retekrachtig
  • Zou u KETTINGZAAG 2000W/40CM UC4051AK(KOFFER)MAKITA aanbevelen? Ja

Ze leveren zosnel mogelijk en wat ze beschrijven wordt ook geleverd mvgr Chris

• Uw oordeel over ACCU - INVALCIRKE TSC 55 KEB - BASIC - 5,2 - 57702
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU - INVALCIRKE TSC 55 KEB - BASIC - 5,2 - 57702 Goed
  • Zou u ACCU - INVALCIRKE TSC 55 KEB - BASIC - 5,2 - 57702 aanbevelen? Ja

Snel en goed geleverd

Goede site en prijs snel en goed geleverd.

• Uw oordeel over ESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met ESTOOL Wat valt er te zeggen echt een Festool
  • Zou u ESTOOL aanbevelen? Ja

Koop regelmatig en handig dat je als kleine ondernemer geen btw betaald Een paar keer een geopende en opnieuw geplakte zending ontvangen. Dit geeft dan weer vraagtekens echter waren de producten compleet en niet beschadigd verder. Laten we het toeval noemen. Nog geen ervaring met aftersales gehad omdat er altijd kwaliteit aangekocht wordt.

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS TELESCOPISCHE KETTINGZAAG 20CM -
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS TELESCOPISCHE KETTINGZAAG 20CM - N.v.t.
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS TELESCOPISCHE KETTINGZAAG 20CM - aanbevelen? Ja

Betrouwbaar bedrijf, meerdere malen wat besteld

Goed te doseren

• Uw oordeel over 18V XR KITSPUIT VOOR KOKERS 300-310ML 1X2.0AH - DC
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR KITSPUIT VOOR KOKERS 300-310ML 1X2.0AH - DC Werkt erg prettig , wel erg duur
  • Zou u 18V XR KITSPUIT VOOR KOKERS 300-310ML 1X2.0AH - DC aanbevelen? Ja

Toppers

Top geholpen met vragen over machines , snel geleverd.

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB KAPEX - 57532 - FESTO
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB KAPEX - 57532 - FESTO Goed
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB KAPEX - 57532 - FESTO aanbevelen? Ja

Goede bedrijf

Ik koop bijna alles bij deze bedrijf tot nu toe geen probleem gehad en ook niet bij retour.

• Uw oordeel over WERKBROEK DENIM STRETCH X1900 - 199011418999C48 -
  • Beschrijf uw ervaring met WERKBROEK DENIM STRETCH X1900 - 199011418999C48 - Goed
  • Zou u WERKBROEK DENIM STRETCH X1900 - 199011418999C48 - aanbevelen? Ja

I love klium!

Don’t want to pick up tools or work clothes any place else. Kluim have the best prices and service out of many online stores!

• Uw oordeel over WERKBROEK MET 4-WEG STRETCH X1900 - 199816449900C4
  • Beschrijf uw ervaring met WERKBROEK MET 4-WEG STRETCH X1900 - 199816449900C4 Best work trousers ever
  • Zou u WERKBROEK MET 4-WEG STRETCH X1900 - 199816449900C4 aanbevelen? Ja

Snel en betrouwbaar.

Een prachtig assortiment gereedschappen voor zowel de doe-het- zelver als de professional. Top gereedschappen met prachtige kortingen. De site is professioneel opgezet, duidelijke omschrijving en gedetailleerde foto's. Omdat het het product voorradig was had ik het volgende dag al voor de deur staan, wie wordt daar nu niet blij van.

• Uw oordeel over ESTOOL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met ESTOOL N.v.t.
  • Zou u ESTOOL aanbevelen? N.v.t.

Mail snel en netjes beantwoord

Ik had een vraag over de foto van het gereedschap. Volgens mij kwam de foto niet overeen met het codenummer. Ik had de vraag neer gelegd bij klantenservice. Volgende dag netjes mail met een foto van het gereedschap. Fout bij hun. Besteld en snel geleverd. correct netjes en goede prijs. top.

• Uw oordeel over GEDORE
  • Beschrijf uw ervaring met GEDORE goed, betrouwbaar
  • Zou u GEDORE aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over M12 SUBCOMPACTE NIETMACHINE - M12 BST-0 - 49334596
  • Beschrijf uw ervaring met M12 SUBCOMPACTE NIETMACHINE - M12 BST-0 - 49334596 N.v.t.
  • Zou u M12 SUBCOMPACTE NIETMACHINE - M12 BST-0 - 49334596 aanbevelen? N.v.t.

Uiterst goede deal

Uitstekende prijs-kwaliteit, snel geleverd. Tot de volgende keer.

• Uw oordeel over DOMINO STENEN BEUKEN ASSORTIMENT DS 4/5/6/8/1 16 B
  • Beschrijf uw ervaring met DOMINO STENEN BEUKEN ASSORTIMENT DS 4/5/6/8/1 16 B N.v.t.
  • Zou u DOMINO STENEN BEUKEN ASSORTIMENT DS 4/5/6/8/1 16 B aanbevelen? Ja

Uitstekend verlopen

Netjes op tijd verzonden en bezorgd, goed verpakt en een goed product voor een prima prijs.

• Uw oordeel over HETELUCHTPISTOOL 18 V - DHG181ZJ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met HETELUCHTPISTOOL 18 V - DHG181ZJ - MAKITA Fijn apparaat, handig in gebruik en compleet.
  • Zou u HETELUCHTPISTOOL 18 V - DHG181ZJ - MAKITA aanbevelen? Ja

Voorraad/levertijd website klopt niet altijd

Komt regelmatig voor dat goederen veel later geleverd worden dan bij het bestellen bekend is. Soms wel tot half jaar later. Dat moet niet kunnen, ik bestel niet iets om dat ik het over een paar maanden pas nodig hebt.

• Uw oordeel over M12 HEATED JACKET - GRIJS - M12 HJ GREY5-0 (L) - 4
  • Beschrijf uw ervaring met M12 HEATED JACKET - GRIJS - M12 HJ GREY5-0 (L) - 4 Kwam op tijd en netjes binnen
  • Zou u M12 HEATED JACKET - GRIJS - M12 HJ GREY5-0 (L) - 4 aanbevelen? Ja

Bestelling was snel geleverd en Festool stofzuiger doet het fantastisch.

• Uw oordeel over MOBIELE STOFZUIGER CTL SYS CLEANTEC - 575279 - FES
  • Beschrijf uw ervaring met MOBIELE STOFZUIGER CTL SYS CLEANTEC - 575279 - FES Top
  • Zou u MOBIELE STOFZUIGER CTL SYS CLEANTEC - 575279 - FES aanbevelen? Ja

Snelle en correcte levering

• Uw oordeel over PACKOUT FLAT TROLLEY - PACKOUT FLAT TROLLEY - 4932
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT FLAT TROLLEY - PACKOUT FLAT TROLLEY - 4932 Makkelijke manier van vervoer voor meerdere koffers tegelojk
  • Zou u PACKOUT FLAT TROLLEY - PACKOUT FLAT TROLLEY - 4932 aanbevelen? Ja

Mijn bestelling snel geleverd en volgens afspraak.

• Uw oordeel over M18 BANDENCOMPRESSOR - M18 BI-0 - 4933478706 - MIL
  • Beschrijf uw ervaring met M18 BANDENCOMPRESSOR - M18 BI-0 - 4933478706 - MIL N.v.t.
  • Zou u M18 BANDENCOMPRESSOR - M18 BI-0 - 4933478706 - MIL aanbevelen? Ja

Ook problemen worden opgelost

Mijn bestelling werd eerst verkeerd geleverd. Ipv mijn bestelling kreeg ik een mooie Makita slijptol. Contact met klantenservice was prettig en vlot. Fout geleverde machine retour gestuurd en zij hebben diezelfde dag nog mijn bestelling opgestuurd. Dus niet eerst wachten tot ze mijn retour ontvangen hadden. Goede service! Er bleek een klein defect te zijn aan mijn nieuwe machine (daar kan Klium niets aan doen) en ook de garantieafhandeling is zeer soepel gegaan.

• Uw oordeel over ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 2,6-PLUS - 57611 - FES N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 2,6-PLUS - 57611 - FES N.v.t.
  • Zou u ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 2,6-PLUS - 57611 - FES aanbevelen? N.v.t.

ik kon de benodigde tape snel vinden en volgende dag geleverd

prima tape voor mtb wielen tubless temaken

• Uw oordeel over 4289 - TESAPACK HEAVY DUTY TENSILISED STRAPPING TA
  • Beschrijf uw ervaring met 4289 - TESAPACK HEAVY DUTY TENSILISED STRAPPING TA perfect tape om wielen tubless te maken
  • Zou u 4289 - TESAPACK HEAVY DUTY TENSILISED STRAPPING TA aanbevelen? Ja

Top machine! Snel geleverd

Zoals alle Makita producten is deze ook gewoon top! Handige set met boor en stofzuiger in een.

• Uw oordeel over SDS BOORHAMER 18V - DHR243ZJW - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met SDS BOORHAMER 18V - DHR243ZJW - MAKITA N.v.t.
  • Zou u SDS BOORHAMER 18V - DHR243ZJW - MAKITA aanbevelen? N.v.t.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

• Uw oordeel over OSCILLERENDE ACCU-MACHINE OSC 18 HPC 4, EI-SET VEC
  • Beschrijf uw ervaring met OSCILLERENDE ACCU-MACHINE OSC 18 HPC 4, EI-SET VEC Prima gereedschap
  • Zou u OSCILLERENDE ACCU-MACHINE OSC 18 HPC 4, EI-SET VEC aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van het bestelde product . Goedkoper inclusief btw en dan ook niet alleen de body maar ook met accu lader en koffer.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Super spul
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Zeer betrouwbaar

Ik koop bijna al mijn gereedschap bij Klium. Heel af en toe gaat er wel eens iets mis, maar dat wordt altijd keurig opgelost door de geweldige dames van de klantenservice.

• Uw oordeel over CZB 3 PACK 250X30MM : 2X DT1956-QZ 1X DT1957-QZ N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met CZB 3 PACK 250X30MM : 2X DT1956-QZ 1X DT1957-QZ N.v.t.
  • Zou u CZB 3 PACK 250X30MM : 2X DT1956-QZ 1X DT1957-QZ aanbevelen? N.v.t.

Over Klium

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!