goed product met goede service

goed product snelle levering en precies wat er beschreven was

• Uw oordeel over BORGVEERTANGENSET 8-DELIG (ZELFBEDIENINGSKAART/BLI
  • Beschrijf uw ervaring met BORGVEERTANGENSET 8-DELIG (ZELFBEDIENINGSKAART/BLI N.v.t.
  • Zou u BORGVEERTANGENSET 8-DELIG (ZELFBEDIENINGSKAART/BLI aanbevelen? Ja

gewoon goed

netjes op tijd geleverd en mooi product.

• Uw oordeel over MULTIMETER-COMBINATIESET VOOR ELEKTRICIENS - 42960
  • Beschrijf uw ervaring met MULTIMETER-COMBINATIESET VOOR ELEKTRICIENS - 42960 goed
  • Zou u MULTIMETER-COMBINATIESET VOOR ELEKTRICIENS - 42960 aanbevelen? Ja

Prima produkt

Het produkt voldeed exact aan de beschrijving. Daarom goede keuze gemaakt voor mijn machine

• Uw oordeel over V SPB 2360 L=L - SPB2360 - CONTI
  • Beschrijf uw ervaring met V SPB 2360 L=L - SPB2360 - CONTI N.v.t.
  • Zou u V SPB 2360 L=L - SPB2360 - CONTI aanbevelen? Ja

Hele goede service

Bestelling was zoek geraakt bij de post nl Gelijk nadat ik een mail had gestuurd is er een nieuw set opgestuurd. Super service

• Uw oordeel over 2-ZIJDIG VERSTELBARE ZAAGBOK (PAAR) - STST1-70559
  • Beschrijf uw ervaring met 2-ZIJDIG VERSTELBARE ZAAGBOK (PAAR) - STST1-70559 Ze zijn mooi ligt en stabiel alleen de duppen onderin vallen er makkelijk uit ff een drupje lijmkit er aan en geen last meer van
  • Zou u 2-ZIJDIG VERSTELBARE ZAAGBOK (PAAR) - STST1-70559 aanbevelen? Ja

Product goed en onbeschadigd

Prijs kwaliteit heeft mij doen besluiten bij Klium te bestellen. Geen spijt alles in goede orde ontvangen.

• Uw oordeel over WANDSLANGENBOX 25 ROLLUP M/L - 18620-20 - GARDENA
  • Beschrijf uw ervaring met WANDSLANGENBOX 25 ROLLUP M/L - 18620-20 - GARDENA Doet wat het moet doen
  • Zou u WANDSLANGENBOX 25 ROLLUP M/L - 18620-20 - GARDENA aanbevelen? Ja

Top Service

Ik heb 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER besteld en deze was snel geleverd, alleen was het het verkeerde type zonder ACCU en oplader. Na een mailtje met hun en een snelle response van Stefanie, was het probleem ook snel opgelost. Door hun goede prijs, snelle levering en top service kan ik alleen maar deze website aanbevelen.

• Uw oordeel over 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X
  • Beschrijf uw ervaring met 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X N.v.t.
  • Zou u 54V XR FLEXVOLT 9.0AH GRASTRIMMER / BOSMAAIER - 1X aanbevelen? Ja

perfect

de bosmaaier doet wat ik er van verwachte,snel vestuurd,en ook de actie met de batterij snel geregeld.

• Uw oordeel over BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA perfect
  • Zou u BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA aanbevelen? Ja

Perfection

• Uw oordeel over 18V XR BRUSHLESS 7-DELIGE VOORDEELSET IN TSTAK T N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR BRUSHLESS 7-DELIGE VOORDEELSET IN TSTAK T N.v.t.
  • Zou u 18V XR BRUSHLESS 7-DELIGE VOORDEELSET IN TSTAK T aanbevelen? N.v.t.

Goede prijs en snel geleverd

Mijn vorige keer bestelde Festool MFT en nu de opspanvoorziening MFT-SP werden voor een goede prijs aangeboden. Daarnaast is alles de volgende dag al geleverd. Echt geweldig!

• Uw oordeel over OPSPANVOORZIENING MFT-SP - 4883 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met OPSPANVOORZIENING MFT-SP - 4883 - FESTOOL De Festool MFT-SP opspanvoorziening is eenvoudig te bedienen en klemt het werkstuk stevig vast. Onmisbaar voor de Festool MFT/3.
  • Zou u OPSPANVOORZIENING MFT-SP - 4883 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Klium doet wat anderen beloven!

Zij van Klium doen wat anderen beloven: -nieuw en ongeopende producten en artikelen toezenden. -echte voorraad aanduiding. -snelle verzendingen van o.a. Festool en Makita bestellingen. -klantgerichte achteraf-betalingsservice. Heel blij met Klium!!

• Uw oordeel over 2-ARMIGE UNIVERSELE TREKKER - 20-20 - KUKKO
  • Beschrijf uw ervaring met 2-ARMIGE UNIVERSELE TREKKER - 20-20 - KUKKO KUKKO: Eenzaam bovenaan in kwaliteit, accuratesse en duurzaamheid
  • Zou u 2-ARMIGE UNIVERSELE TREKKER - 20-20 - KUKKO aanbevelen? Ja

S avonds besteld , volgende ochtend in huis

• Uw oordeel over ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 18-BASIC - 576894 - FE
  • Beschrijf uw ervaring met ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 18-BASIC - 576894 - FE N.v.t.
  • Zou u ACCU-SCHROEFBOORMACHINE TXS 18-BASIC - 576894 - FE aanbevelen? Ja

Redelijk

Bestelling zat niet in de originele doos en was op diverse plaatsen licht beschadigd..

• Uw oordeel over MAKSTOR NR. 3-12 12 LADES - P-84327 - MAKITA N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met MAKSTOR NR. 3-12 12 LADES - P-84327 - MAKITA N.v.t.
  • Zou u MAKSTOR NR. 3-12 12 LADES - P-84327 - MAKITA aanbevelen? N.v.t.

Beste Monique Dat is niet normaal. Alles komt nl rechtstreeks van de leverancier en zit in originele dozen. Kan het zijn dat het bij de transportfirma fout is gegaan? Zou je ons aub meer info kunnen geven op [email protected] ? Want ik vind ook nergens een klacht of zo van jou terug. Mvg en excuses voor de overlast. Davy

Wel lange levertijd.

Goed, maar lange levertijd.

• Uw oordeel over KABELSCHAAR MET DUBBELE SNIJKANTEN MET KUNSTSTOF B
  • Beschrijf uw ervaring met KABELSCHAAR MET DUBBELE SNIJKANTEN MET KUNSTSTOF B Lange levertijd
  • Zou u KABELSCHAAR MET DUBBELE SNIJKANTEN MET KUNSTSTOF B aanbevelen? Ja

Uitstekende website, service en communicatie

Op de website kon ik snel vinden wat ik zocht tegen een mooie aanbieding inclusief een gratis accu van de leverancier. Het bestelproces en de bezorging gingen verder goed, maar vooral de uitstekende klantenservice heeft mij fantastisch geholpen toen ik nog wat meer informatie wenste voordat ik tot de aankoop overging.

• Uw oordeel over BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA Werkt prima. Doet wat ik ervan verwacht heb.
  • Zou u BOSMAAIER 2X18V - DUR368AZ - MAKITA aanbevelen? Ja

Snelle en goede service

• Uw oordeel over M18 FUEL 4-STANDEN 26 MM SDS-PLUS HAMER MET ONE-KE
  • Beschrijf uw ervaring met M18 FUEL 4-STANDEN 26 MM SDS-PLUS HAMER MET ONE-KE N.v.t.
  • Zou u M18 FUEL 4-STANDEN 26 MM SDS-PLUS HAMER MET ONE-KE aanbevelen? Ja

CIRKELZAAG MET ZAAGZOOL

Ik ben tevreden

• Uw oordeel over 65MM CIRKELZAAG MET ZAAGZOOL VOOR GELEIDERAIL DWS5
  • Beschrijf uw ervaring met 65MM CIRKELZAAG MET ZAAGZOOL VOOR GELEIDERAIL DWS5 nauwkeurige en stabiele zaag met een liniaal
  • Zou u 65MM CIRKELZAAG MET ZAAGZOOL VOOR GELEIDERAIL DWS5 aanbevelen? Ja

keurig bedrijf

voor het eerst wat besteld dat ging helemaal goed ook via de telefoon ben ik keurig en vriendelijk geholpen

• Uw oordeel over GELEIDERAIL FS 14/2 - 491498 - FESTOOL
  • Beschrijf uw ervaring met GELEIDERAIL FS 14/2 - 491498 - FESTOOL N.v.t.
  • Zou u GELEIDERAIL FS 14/2 - 491498 - FESTOOL aanbevelen? Ja

Bedrijf met een super service

Ik kwam met bestellen er niet uit heb een berichtje gestuurd en ze regelde het allemaal voor mij bedankt dat noem ik goede service

• Uw oordeel over PACKOUT KOFFERS - PACKOUT 3PCS SET - 1PC - 4932464
  • Beschrijf uw ervaring met PACKOUT KOFFERS - PACKOUT 3PCS SET - 1PC - 4932464 Geweldige vervanger voor al mijn losse koffers
  • Zou u PACKOUT KOFFERS - PACKOUT 3PCS SET - 1PC - 4932464 aanbevelen? Ja

Duidelijke site goede prijzen

Alles wordt snel snel geleverd met de juiste informatie

• Uw oordeel over 18V XR WERKLAMP OP STATIEF (ZONDER ACCU'S EN LADER
  • Beschrijf uw ervaring met 18V XR WERKLAMP OP STATIEF (ZONDER ACCU'S EN LADER N.v.t.
  • Zou u 18V XR WERKLAMP OP STATIEF (ZONDER ACCU'S EN LADER aanbevelen? Ja

Afleverdatum moet realistischer.

De bij de bestelling beloofde afleverdatum is wat al te optimistisch gebleken. Dat moet beter en realistischer klium.

• Uw oordeel over 54V XR FLEXVOLT KETTINGZAAG 45CM - ZONDER ACCU EN
  • Beschrijf uw ervaring met 54V XR FLEXVOLT KETTINGZAAG 45CM - ZONDER ACCU EN Een krachtige zaag, nu ook met zg. Scharnierende. De 54 volt accu is sneller leeg dan gedacht.
  • Zou u 54V XR FLEXVOLT KETTINGZAAG 45CM - ZONDER ACCU EN aanbevelen? Ja

Als iets kapot is blijkt geen service te hebben

Mijn kapotte bouwlamp, Vroeg om informatie via een help chat. Waarbij ik heel duidelijk was en de informatie versterkte waarbij hun zijden stuur maar terug. Blijkbaar moet je voor die verzend kosten dan ook betalen. Waarna ik daarna mailtjes krijg over een garantie?? Die was verlopen vandaar dat ik het vroeg aan de help chat. Als er geen garantie is kunnen ze je blijkbaar niet helpen! Waardoor ze het product terug sturen en ze je daarna ook nog een factuur nasturen voor het nazien. Totaal geen service als iets kapot gaat al heb je hem nooit zoveel gebruikt

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Goedemorgen Kees, De lamp werd hersteld bij Metabo in Duitsland en zoals eerder verteld werd dit onder de Klium 5 jaar waarborg genomen en is het een administratieve factuur dat je hebt ontvangen. Er is dus géén kost voor jouw rekening. De verzendkosten krijg je uiteraard ook terug aangezien het onder onze waarborg viel. (Maar dat weten we op voorhand niet) Maar dit was voor jou blijkbaar niet heel duidelijk. We gaan kijken hoe we dit beter kunnen communiceren. Met vriendelijke groeten Davy

Snelle levering, zelfs met grote pakketten en goede service

Vriendelijke en goede klantenservice

• Uw oordeel over AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB-SET-MFT KAPEX - 57666
  • Beschrijf uw ervaring met AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB-SET-MFT KAPEX - 57666 N.v.t.
  • Zou u AFKORT-VERSTEKZAAG KS 12 REB-SET-MFT KAPEX - 57666 aanbevelen? N.v.t.

Positief

Eerste bestelling bij Klium is goed verlopen. Makita TM3010CX3J multitool hier voor de laagste prijs gevonden. Besteld en volgende dag in huis. Inmiddels nog een bestelling geplaatst. Voor de professional en mij als thuisklusser heeft de website een enorm aanbod aan gereedschappen, toebehoren, accessoires en nog veel meer. Blijf je nog langer kijken;-) Enig puntje van kritiek is de hoge verzendkosten (€ 11.95) als je bestelling niet boven € 125 komt. Zijn geen reguliere bedragen voor verzending door DPD of post.nl.

• Uw oordeel over MULTITOOL 320W - TM3010CX3J - MAKITA
  • Beschrijf uw ervaring met MULTITOOL 320W - TM3010CX3J - MAKITA Geweldig apparaat tot nu toe. In korte tijd een trap ontdaan van de gelijmde vloerbedekking. De schuurvoet met de velcron verbinding i.c.m. schuurvelletjes (zowel originele Makita, Bosch of eigen merk bouwmarkt) vind ik minder. Als je dit apparaat gaat kopen, bestel dan ook gelijk de accessoires mee die je nodig denkt te hebben. Anders moet je tijdens je klus alsnog ergens anders shoppen, waarbij de vraag is of het meteen voorhanden is. Moest ik ook doen, omdat bij de meegeleverde tooltjes niet de juiste voor mijn gebruik er bij zat. Ook Bosch tooltjes passen op de multitool.
  • Zou u MULTITOOL 320W - TM3010CX3J - MAKITA aanbevelen? Ja

Leveren kwalitatieve tools, goede service, vriendelijk personeel! Helemaal top.

• Uw oordeel over DIGIMATIC SCHUIFMAAT 0-150MM STANDAARD UITVOERING
  • Beschrijf uw ervaring met DIGIMATIC SCHUIFMAAT 0-150MM STANDAARD UITVOERING Duur, maar dan heb je wel een Mitutoyo die als het goed is mij nog overleeft.
  • Zou u DIGIMATIC SCHUIFMAAT 0-150MM STANDAARD UITVOERING aanbevelen? Ja

Pakket te laat aangeboden

Als ik "Vóór 20.00 uur besteld, vanaf morgen XX/XX bezorgd" lees ga ik er ook van uit dat als ik voor 20.00u bestel het morgen binnen heb. Als ik dan de PostNL T&T volg en zie dat het pakket de gehele volgende dag niet aangeboden is, is mij iets anders voorgehouden dan ik krijg, dat is jammer. Verder is de winkel en het betaalproces en de verpakking van het pakket prima in orde.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Ekkelgaarden 26

3500 Hasselt

085 760 32 22

Over Klium

Ben jij een professional of ervaren doe-het-zelver die zwoegt en zweet om tot het beste resultaat te komen? Dan bestaat er voor jou geen compromis tussen kwaliteit & service. Dat begrijpen we. Sinds 2013 zijn wij bondgenoot voor mensen zoals jij. Elke dag vecht een groot & hecht team voor jouw vertrouwen en tevredenheid. Dat doen we met ons ruim aanbod van uitsluitend A-merk artikelen aan betaalbare prijzen. Maar ook met logistiek maatwerk, snelle leveringen & gepassioneerde medewerkers die jou te woord staan. Vergezel ons -samen met andere klanten- op deze reis en maak deel uit van een club met gepassioneerde makers. Welkom bij Klium!