Prima handleiding, snel bezorgd.

Prima handleiding, snel bezorgd.

Boekje ziet er origineel uit en voor een scherpe prijs.

Prima produkt, prima geleverd

Boekje ziet er goed uit. Uitstekend afgedrukt. Correcte levering.

Vlotte levering, perfect

Goedleesbaar, symbolen slecht zichtbaar.

Handige en waardevolle handleiding in het Nederlands! Symbolen zijn helaas slecht zichtbaar/herkenbaar. Bladzijde nummers komen niet overeen met Duitse handleiding wat allemaal bladeren oplevert...

Snelle levering van goed product

Goede ervaring. Tevreden over de conditie van product en levering.

Net geprint en ingebonden!

Net boekje ontvangen, is goed ingebonden (pagina's laten niet los) en kwaliteit van het scan/printwerk is prima. Ook exact op tijd geleverd, helemaal fijn.

Het instructieboekje is netjes en snel geleverd.

Prettig om er mee werken

Het instructieboekje is zeer uitgebreid en zeer duidelijk geschreven. Het instructieboekje is duidelijk uitgebreid geschreven.

De dealer bleef in gebreke, maar Autoboekjes had wat ik nodig had. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snel en correct geleverd.

Zeer correct en denken mee aan het gevraagde.

Nadat ik eerst lege envelop heb gekregen heb ik 2 dagen later alsnog het boekje gekregen. Top service

Het geleverde boekje is matig gekopieerd.

Service goed, maar deels onduidelijke pagina's in het boekje.

Mooie handleiding

Zeer nette uitvoering van de handleiding en snel geleverd, aanrader.

Snelle levering en super uitgebreid boekje.

Primaboekje

Goed en correct

gwoon goed

ondanks corona etc. is de bestelling netjes afgehandeld en werd goed bezorgd

Boekje besteld voor mijn Audi a4. Toch snel gekregen, ondanks de drukte bij alle postbezorgers. Boekje zeer netjes en overzichtelijk. Ook nog een ehbo tasje erbij . Maar die gebruik ik voor de fiets . Dus zeker een aanrader

Prima boek, origineel.

Primadeluxe

Netjes en op tijd.

Netjes en snel

Audioboekje werd snel en keurig verpakt door pakketdienst in de bus afgeleverd en daardoor via app goed te volgen. Niet gekozen voor de veel goedkopere brievenbuszending maar voor bezorgkwaliteit.

perfecte match

duidelijke site , snelle reactie en levering

Goed verzorgd

Het boekje is goed ingebonden en ik ben er tevreden mee. Een opmerking heb ik slechts; de rechter pagina's zijn prima, de linker pagina's zijn wel goed leesbaar maar hebben allemaal lichtere banen net of de cartridge leeg begon te raken.

Topkwaliteit

Het instructieboekje is van topkwaliteit, niet van echt te onderscheiden, wel in het Duits maar een kniesoor die daar over valt.