Prima boekje

Goede kwaliteit, geen verschil met het originele..

Nette boekjes en snelle levering.

De boekjes zijn van goede kwaliteit en zijn snel geleverd.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Bij de importeur kost een instructieboekje 54,00 nu minder dan de helft, prima leesbaar, helaas zwart/wit maar voldoet aan alle eisen.

Netjes en snel geholpen . Duidelijke communicatie over betaling en levering . Boekje was goed verpakt in een kartonnen enveloppe . Boekje ziet er van buiten uit als origineel en is goed te lezen , alleen jammer dat de plaatjes (foto's) binnenin niet in kleur zijn . Hierdoor zijn bepaalde dingen niet meer duidelijk voor bediening . Ben in elk geval blij met dit exemplaar .

correcte levering van een , bijna , origineel boekje

zie boven

Fijn geholpen

Ik heb eind december 2019 een andere auto gekocht en kon niet overweg met het navigatiesysteem. Ik mistte een handleidingsboekje. Even gebeld met autoboekjes.nl en goed geadviseerd wat ik nodig had. Vrij snel lag het juiste boekje op de mat. Nu kan ik eindelijk de boel goed in gaan stellen.

Snelle goedevlevering

Goede kwaliteit

Goed product.

Mooi boekje, helaas van een totaal andere wagen. Ik ben teleurgesteld. Dus retour. Extra werk + weer wachten.

Goede ervaring snelle levering

Boekje was onduidelijk afgedrukt

Stukken waren moeilijk te lezen ivm slecht drukwerk

Prettig telefoongesprek, snelle levering van boekje.

auto weer compleet!

Snel en zorgvuldig geregeld. Mooie boekjes, practisch niet van echt te onderscheiden.

Prima geregeld

Kan niet beter.

Vlot bezorgd

Professionele behandeling. Levert wat is beloofd.

Professionele behandeling. Levert wat is beloofd.

Prima Service : bestellen en 2-3 dagen later in huis

netjes gebonden en goed leesbaar

Origineel instructie boek van de A4 B6 zijn niet haast niet te vinden. Dus dan maar genoegen nemen met een scan geprint in een boekje. Dit is zeer net gedaan en goed leesbaar, ben er uiterst tevreden over! Verwerking/verzend snelheid is goed. Als ik een autoboek zou zoeken zal ik eerst autoboekjes.nl raadplegen voordat ik op andere site ga kijken.

uitstekend

Instructie boekje besteld voor mijn Mitsubishi asx omdat dat er niet bij zat.Wel 2e hands gekocht maar toch.Het boekje werd binnen de tijd waarmee autoboekje adverteerd geleverd.En het ziet er uit of het orgineel door Mitsubishi is meegeleverd.Top.

Blij met de nederlandse handleiding

Ben blij met de nederlandse handleiding!! Hier en daar mag de inkt wel wat zwarter/dikker zijn, maar zeer tevreden.

sommige bladzijden slecht gedrukt/gekopieerd

helaas zijn enkele bladzijden slecht leesbaar door een beschadiging in het druk/kopieer proces, duurde vrij lang voordat boekje bezorgd was

Snel geleverd, maar met veel taal- en drukfouten.

Bruikbare handleiding/gebruiksaanwijzing

Waar voor je geld. !!

Contact gezocht via Marktplaats waarna een snelle reactie volgde. Duidelijke communicatie, goed verpakt, snel geleverd en prima kwaliteit product.

Goede service én een mooie uitvoering van het boekje.

Ik was al een tijd op zoek naar de handleiding van mijn Renault Trafic uit 1997. Een origineel exemplaar was niet tevinden, maar ben des te blijer met deze "nieuwe druk".

En begrijpelijk