Boekjes, zowel instructie-als onderhoudsboekje zien er netjes uit.

Punctueel

D

zoals gewend.........gewoon goed !

zoals gewend.........gewoon goed !

Snelle service en nette boekjes!

Onderhoudsboekjes met kenteken opdruk zijn een aanvulling aan de boekjes!

Klantvriendelijk en attent

Klantvriendelijk m.b.t. klantvragen met goede antwoorden en ook zeer attent in het vervolgproces tot en met de levering van het bestelde.

schitterend

is al mijn 4de boekje: Range Rover Evoque, Volvo XC 90 - 2015 Volvo XC 90 2015-2020...... DS7 2020 dat zegt genoeg dacht ik ;-)

bijna goed

ik bestel drie instructieboekjes, krijg er maar 2 aan. Reactie via mail met foto's van het pakket : tot nu toe geen reactie

Altijd prima en snelle service!

Altijd prima en snelle service!

top , netjes geleverd en goed boek

top , netjes geleverd en goed boek

Net boekje.

Een erg net en goed in elkaar gezette handleiding. Ben tevreden met het boekje. Alleen jammer dat je niet specifiek kan kiezen voor het model/type waar je zelf in rijd. Nu is het een erg dik boek wat ik niet in de auto kan leggen helaas. Maar verder ben ik erg tevreden en de bezorging ging ook erg vlot met goede track&trace.

Slecht!

Ik krijg deze enquête terwijl ik het boekje nog niet ontvangen heb.

De handleiding was perfect in orde.

Prima geregeld

Bestelling eenvoudig en levering ook correct.

Erg goed en snel

Nog niets binnen

Nog niets binnen, maar wel al een beoordeling sturen. En nu na het invullen zal ik wel veel rotzooi in de mail krijgen, adres levert weer geld op.

Verkoopsysteem rammelt

Geen mogelijkheid iets te kopen,aanbevelen ja,omdat ik uiteindelijk telefonisch goed ben geholpen

HELEMAAL BLIJ

GEWOON GOED ZOALS ALTIJD

Prima geregeld

snelle levering, keurig verpakt, prima

heb wel moeten zoeken naar uw bedrijf het instructieboekje Renault Megane 2005-2008 dat ik zocht, niet gevonden op uw website, maar gek genoeg met een omweg via Marktplaats

Goed product en snelle levering , bedankt.

Goede en snel geholpen

Mooi en netjes boekje

Heb het nog niet ontvangen blijft duren !!

Meer dan week aan het wachten