Uitvoering zoals aangeboden. Keurig verpakt ,correcte begeleiding/ informatie en tijdige aflevering.

geweldige service !

boekje stond niet tussen de lijst, ik kreeg onmiddellijk bericht dat men er naar op zoek ging en enkele dagen later zat het in de bus !!! zeer goed !!!

zeer goed en snel

snelle service

Prima service : goed boekje en snelle service

Had een boekje nodig van een wat oudere Jaguar uit 2007 en deze was ook snel leverbaar. Kwaliteit en snelheid van levering boven verwachting.

Professioneel bedrijf

Boek is duidelijk, in handig formaat en van goede kwaliteit. Je mag het hele boek gratis online lezen en gratis downloaden, dat vind Ik heel klantvriendelijk van het bedrijf. En tegen een kleine vergoeding wordt het boek zonder verzendkosten binnen 2 dagen thuis gestuurd.

goede kwaliteit

Voor de eerste maal iets besteld , zeker weten dat hier vaker iets besteld wordt.

kan altijd beter

Keurig verzorgd. Nette uitvoering.

Prima boekje voor redelijke kwaliteit

Mooie manier om toch aan een Nederlandstalige handleiding te komen voor mijn 2e hands geïmporteerde auto. Wel zichtbaar gekopieerd, maar goed leesbaar, stevig boekje.

net boekje snel geleverd

bij garage prijs gevraagd voor boekje meer dan 50 euro bij autoboekjes .nl 25.50 is toch mooi meegenomen.

Boekje is netjes. Alles duidelijk leesbaar.

Boekje prima van kwaliteit.

Redelijk goed alternatief voor originele gebruikershandleiding.

Goede levertijd, prima ingebonden boekwerk. Kwaliteit van de tekstgedeelten is redelijk. De kwaliteit van de afbeeldingen laat te wensen over.

Ziet er netjes uit.

Niet alle foto’s zijn scherp.......

Supersnel m'n missende handleidingin huis

Goed kwaliteit voor een reële prijs.

Goede communicatie, en service

Ondanks de december drukte, wat in eerste instantie PostNL was, ontving ik de boekjes toch nog tijdig.

Besteld,betaald en paar dagen later zoals word aangegeven al in mijn bezit.

goede en snelle service

volledig autoboekje, was al lang a/h zoeken, nu eindelijk gevonden, snelle service, een aanrader en zal dit zeker aan andere aanbevelen ... Belgische groetjes ...

In één woord: SUPER!

Na goed overleg de juiste keuze besteld én toegezonden gekregen. Correct afgewikkeld. Bij "Autoboekjes" zijn enthousiaste mensen aan het werk, dat kan niet anders!

Precies wat ik bedoelde....netjes en snel geleverd ....zeer tevreden

Precies wat ik bedoelde....netjes en snel geleverd ....zeer tevreden

Voldoet aan de verwachting

Ik was de handleiding van mijn auto kwijt. Ik ben blij met de goede handleing

Super tevreden

Besteld,betaald en paar dagen later zoals word aangegeven al in mijn bezit.

Snelle response, Snel ontvangen en goede kwaliteit

Vragen werden snel beantwoord. Goed alternatief geboden Snel mogen ontvangen Origineel en goede kwaliteit

Gescande pagina's zijn van prima kwaliteit

De kwaliteit van de scans en het papier doet niet onder van een origineel boek.