Van het woord, uitstekend.

Mijn ervaring met Freek, geweldig, ook via de mail, snelle reactie, ook de bestelling wel eens met vertraging, kreeg ik snelle bericht hierover. Services uitstekend ga zo door. Als ik weer wat nodig moet hebben bij jullie, weet ik jullie te vinden. Mvg. J. Kreelekamp

Prima produkt

Zeer snelle levering

Zeer bruikbaar

Zwart wit afbeeldingen kunnen wat scherper.

Duidelijk, snel en fijne service

Website was duidelijk, levering was snel. Boek bleek iets dikker te zijn dan het origineel, maar dat is verder geen probleem. Kwaliteit van het boekwerk is gewoon uitstekend, wat toch het belangrijkste aspect is. Zeker een aanrader.

Prima verpakking en bezorging

Er was wat vertraging met bezorging, werd van te voren gemeld per e-mail. Boekje nog mooier als origineel. Ben er erg blij mee. Groet Adriaan

Het contact was heel klantvriendelijk, helder, en de actie efficient.

Geachte mensen van de autoboekjes, Het autoboekje ' Opel Agilla Handleiding 2003 - 2003 onder betreffend ordernummer, onder datum 15-10-2019, heb ik heden in de beste orde ontvangen op 16-10. Ik was niet thuis, maar trof het op de mat. Hartelijk dank voor de snelle actie en voor de goede communicatie. Het boekje ziet er goed uit: Heel gechikt voor mij en is zeker ook informatief voor de garagemonteurs bij onderhoud. Ik ben er heel blij mee, want tot nu toe was de auto een raadsel. Zo nodig zal ik u aanbevelen. Met vriendelijke groeten, Christine Chiffrun

wel goed maat te laat

prima boekje, maar jullie hadden ff vertraging met de drukker oid. Boekje ziet er top uit. Bedankt.

Prima autoboekje en snelle service

Auto gekocht zonder bijbehorend boekje. Nu via de Kiyoh website een boekje besteld , levering was prima , snel en goed verpakt. Boekje zelf staat vol met nuttige info.

Vertraging in verzending

Het duurde 7 dagen dat vond ik te lang

gode kwaliteit van het boekje.

Boekje in goede staat ontvangen,wel 2 dagen later als afgesproken maar het is een stevig boekje en alles duidelijk leesbaar.

boekje goed ontvangen

alleen het contact was af en toe verwarrend te veel verschillende mensen die antwoorden op je mail en met elkaar de mails niet goed lezen en overleggen waardoor dit onduidelijkheid schept.

Correct en netjes afgehandeld, snel geleverd

Boekje voldoet prima, maar is duidelijk een kopie, tekst en foto's zijn wat minder scherp. B.V.

Mooie uitgaven, maar denk niet compleet o.m. navigatie handleiding ontbreekt en onderhoudsgedeelte , maar wel handig en gebruiksvriendelijk, zeer tevreden

Zeer netjes en goed.

Nette verpakking en stevig. Boekje als origineel En de helft van de prijs. Top

Donderdag besteld, Qashqai 2008, zaterdag in huis! Top!

Prima geregeld!

Heb een Mercedes Benz CLA 180 boekjes besteld...en...ziet echt mooi uit...en... goed

waardeloos nog steeds niets ontvangen. Vandaag maandag dus geen postbezorging morgen misschien??

het is nu een week geleden dat ik mijn bestelling gedaan heb, jammer maar nogsteeds niets onvangen!

Perfecte afwikkeling

Netjes geleverd .

Besteld en snel geleverd. Top.

Precies wat besteld is heb ik thuis gekregen . Tussen tijds keurig bericht gehad over de levering

Goede levering

Valt tegen.

Ik had verwacht dat het een Nederlandse versie was. Dus niet.

Netjes mijn boekje ontvangen zoals beschreven

ziet goed uit

makkelijk bestellenen vlot bezorgd

heb via e-mail besteld en heb het direct gekregen.

Besteld en supersnel in de bus en prachtig gebonden