Snelle service!

Goede snelle levering

Correcte levering

top alles voor afspraak

top alles volgens afspraak

snelle levering, goed product en nette prijs.

Snelle levering, goed product en nette prijs. Kom hier zeker terug.

Goed snel en geheel volgens verwachting

Goed snel en geheel volgens verwachting Snel geleverd Goede kwaliteit Gelijk aan origineel Goed verpakt

Perfecte service.

Goede en duidelijke communicatie.

Na bestelling en betaling al vrij snel mail met bevestiging dat drukken is begonnen Dag later mail voor track trace Daarna niets meer gehoord totdat mail verschijnt dat bestelling vertraagd is met bijna week Gelukkig na twee dagen wel binnen, maar toch aflevering auto dag uit moeten stellen Verder als netjes. Boekjes zien er perfect uit

Mooie boekjes, goede levering, niets op aan te merken.

Deze boekjes zijn aan te bevelen, goed ingebonden en doen niet onder voor de originele instructie boekjes.

Alles was perfect. De boekje is precies wat ik wil

De boekje is precies wat ik nodig had

Heb er niet veel aan.

Boek leverbaar voor bouwjaar 2015 tot 2018. Gedrukt in 2016. Mijn auto bouwjaar 2018. Ik heb niets aan dit boek.

Niet super goede kwaliteit

De kwaliteit is niet zoals men beschrijft. Heb ook het verkeerde boekje, maar dat is mijn fout. Heb een golf 5 gti en dacht dat ik het boekje van de golf 5 moest hebben. Helaas staat er geen boekje voor de golf 5 gti. Toch bedankt. Indien u een boekje echt nodig hebt is dit wel een goede oplossing. De print zitten veel onregelmatigheden in maar wel alles is leesbaar en dat is natuurlijk wel belangrijk.

Goed, bijna 100%

Prima prijs/kwaliteit! Verzending duurt wat lang, anders had ik een 10 gegeven. Mvg, Luc

Rotterdam

5* van 5*

Prima alles netjes verwerkt

Correcte afhandeling en levertijd volgens aanvraag Boekjes zijn netjes en hebben bijna alles wat we nodig hebben

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering. Prima contact met de service afdeling.

Prima boekje, snelle levering

Het boekje is uitstekend zowel wat inhoud als wat aanzien betreft en werd snel verzonden.

prima keuze

makkelijk te bestellen en grote keuze

Snelle levering en prima kwaliteit boekje

Zeer tevreden!

Nagenoeg geheel volgens verwachting

Nagenoeg geheel volgens verwachting. Helaas geen kleur. Papier wat minder van kwaliteit dan de originele boekjes

Wat gezegd wordt gedaan

Prima service, 2 keer in verschillende tijden autoboekjes besteld en bijde op de beloofde dag aangekomen.

Goede ervaringen

Kwaliteit zit goed + vlotte leveringen

Teleurstellend!

Veel staat er niet in. NAVIGATIE? Uitleg selectie draaiknop op middenconsole?

Voldoet aan de verwachtingen, klaar en duidelijk

Overzichtelijk, veel informatie.

Mooi boekjes