Eerste x dat wij boekjes bestelde meteen goed met alles super

Exact als de Franse uitvoering(origineel) alleen nu leesbaar

Correcte en snelle levering

order correct afgehandeld

ik kocht het boekje om het infotainment systeem onder de knie te krijgen maar daar is dus een ander boekje voor nodig maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen wel jammer.

Het artikel werd snel na de bestelling bij mij afgeleverd.

Geweldige service

Mijn retourzending en snel en keurig afgehandeld. De informatie was helder, retourlabel direct toegezonden en het geld binnen een paar dagen teruggestort. Duidelijk email contact. Zo wil je als klant behandeld worden. Complimenten!

Gewoon handig en goed.

Duidelijke en goed gestructureerde info. Formaat wat aan de kleine kant. Contrast van de druk zou wat meer uitgesproken mogen zijn. Kleurendruk m.b.t. tot lampjes en alarmtekens zou helderder zijn.

beter dan verwacht echt tevreden dus

beter dan verwacht echt tevreden dus

Ik heb mijn boekje ontvangen.

Ik zocht een handleiding voor mijn autoradio/navigatie. via google kom ik op deze site. Maar kan het boekje later niet meer terug vinden via de home-pagina van autoboekjes. Dus maar weer het type ingevoerd en kom dan wel op de juiste pagina. Het navigatiesysteem van de site voorziet hier dus niet in. Dat is heel jammer.

zeer goed

Goede en snelle levering

Het autoboekje ziet er goed uit en is van goed materiaal gemaakt. De verpakking was ook goed en de levering was vlot.

Tevreden man.

Nog niet helemaal bestudeerd, maar overzichtelijk en duidelijk. Echt een aanrader.

is gewoon af bedankt

hallo ben nog op zoek voor een handleiding van een motor suzuki jaar 2000 model burgman 400cc indien mogelijk laat me snel iets weten, doei

Tevreden!

Heel mooi verzorgd boekje. Duidelijk leesbaar en onderwerpen makkelijk op te zoeken. Aflevering volgens afspraak. Ben er blij mee.

Voldoet aan mijn verwachting

Mijn vraag naar een handleiding is naar volle 100% beantwoord

klasse

door fout van mij gebeld met klantenservices,deze regelden direct alles voor mij en per omgaande ontving ik het juiste boekje.

Prima ervaring

Snelle levering van nieuw autoboekje.

Weinig te melden, dan dat ik besteld heb en het was snel binnen.

Snelle levering, goede prijs.

Comforme a l'original

Identique a l'original dommage qu'il est en noir et blanc il n'y a pas de couleurs sur les images !

sommige teksten zijn moeilijk te lezen.

Door alleen zwarte foto's zijn details niet te onderscheiden. Jammer, ik had mij meer van voorgesteld van dit boekje.

Goed, snelle levering

Boekje eenvoudig te bestellen, snelle levering. Goed verzorgt Geen opmerkingen

Alles perfect prima service!

Alles perfect prima service!

Duidelijk en snel geregld

Het ziet er uit als een nieuw boekje

Idem

Goede info. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Duidelijk. Direct. Snel. Beleefd.