Ziet er goed uit.

Het boek is goed gebonden. Soms zijn enkele pagina's iets donkerder door het kopiëren. Maar al met al een goed boek.

Keurig boekje

Het is een keurig boekje. Bezorging was goed. Deze kwam alleen te laat volgens afspraak.

Een bedrijf dat doet wat ze zeggen!

Een bedrijf dat doet wat ze zeggen! Waren op zoek naar een instructieboekje welke niet op de site stond en binnen 1 dag kregen we positief antwoord, hij was leverbaar.... Dat zegt genoeg!

Netjes afgehandeld

Prima afgehandeld en nette levering.

Serviceboekje

Onze serviceboekje is vol van de Skoda Bij een niet VAG allround garage kreeg ik te horen boekje is vol kan je bij de dealer kopen de dealer verkoopt geen serviceboekjes meer komt in de computer te staan alle onderhoud Niet handig als je de auto later wil inruilen Nu een heel mooi serviceboekje aangeschaft met eigen kenteken er op van de auto En dat is een goede service Heel hartelijk dank

Super boekje geleverd

Wist niet dat dit mogelijk was, had alleen boekje in het zweeds🤣

Prima En vlotte levering.

Vlotte levering van een origineel exemplaar.

Ben er zeer blij mee

was de 1e keer voor ons zeer gemakkelijk

Mooi overzichtelijk boekje

Ondanks de corona periode, nog snel mijn boekje gekregen.

Geweldige Service

Eerst een boekje ontvangen van een vroeger model. Geen enkel probleem werd zeer snel opgelost en nu heb ik de juiste.

perfect

snelle levering en precies wat ik zocht

GOED

eerste keer besteld zonder problemen

Een hele goede aankoop

Het boek is netjes verpakt, geen beschadigingen. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden. Ik raad het anderen aan.

Ja een uitstekend handboek.

Niet veel gelezen maar ik ben tevreden met dit dank u.

Mooi en net boekje

Zat te twijfelen tussen een instructie boekje bij de dealer vandaan of bij autoboekjes.nl. Autoboekjes.nl was bijna de helft goedkoper en is niet van origineel te onderscheiden.

mooi boekje en snel geleverd

boekje besteld en netjes geleverd met kenteken op de omslag

klantgericht professioneel handelen

Telefonisch contact opgenomen met specifieke vraag / werd direct beantwoord / to the point / kennis van zaken / voorkomend respectvolle communicatie met cliënt / vervolgens besteld via website / save betaling / produkt binnen enkele dagen per post ontvangen / artikel goed verpakt gekregen / deze firma is een aanrader

Zo hoort het te gaan

Bestellen en volgens planning bezorgen

snelle levering en heel goede service

Er zat een fout in het drukwerk van het boekje dat ik kreeg. Na melding kreeg ik meteen kosteloos een ander toegestuurd. Ze lossen het gewoon supergoed op. Dikke pluim van ons.

boekje zier er goed uit

bij te late levering op tijd verwittigd.

nette boekjes

Boekjes zien er netjes uit, net origineel. Levering duurde iets langer, maar kwam door technische storing schijnbaar.

beetje laat geleverd

net boekje maar te laat geleverd

Handleiding ziet er netjes uit

Een aantal woorden staan nog in het Duits. Enkele zinnen lopen niet helemaal De index met pagina nummering klopt niet helemaal.

Van bestelling tot levering, super goed gegaan. Steeds op de hoogte gehouden.

goed met 1 probleempje

Boekje ziet er goed uit, echter wel 1 probleempje nl ik had er twee besteld en er maar 1 gekregen De envelop was wel open!