Fijn dat Autoboekjes bestaat!

Via dealer en importeur geen boekje voor mijn Toyota te kunnen bestellen, maar Autoboekjes.nl wel. Bestellen op een duidelijke website, voor een redelijke prijs en een snelle levering. Toppie!

Boek

Hartelijk bedankt ik heb het boek netjes ontvangen en was snel bezorgd ben er blij mee.­čĹŹ

Niet goed!

Helaas een instructieboekje gekregen met erg donkere kopie├źn en zwarte verticale strepen. Ook de fotoÔÇÖs zijn te donker. Beter naar de dealer kunnen gaan dan een paar euro te besparen.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering

Tevreden klant ons boekje was in Deens dus was het een uitkomst dat je het in Nederlands kon laten maken

Goede en snelle levering

Simpel goede en snelle levering,goed verpakt.

Ik ben blij met de snelle levering van het auto boekje van mijn citroen. Bij de auto was een frans boekje. Nu kon ik mijn instellingen snel opwaarderen naar mijn eigen inzicht. Hartelijk dank

Gebruikershandleiding Ford KUGA is uitgebreid, foto's en drukwerk vinden wij niet scherp!!

Omdat onze originele gebruikershandleiding in het Duits is, hebben wij er een Nederlandse gebruikershandleiding bij besteld. Het boekje geeft veel en voldoende informatie. Maar... Jammer dat het drukwerk zo matig is en de foto's zijn onscherp en donker. Grijstinten lopen in donkere tinten over. Dit geeft een onscherp beeld van dashboard, bedieningen e.d. Echt jammer!

De vraag werd snel afgehandeld en tevens snel geleverd.Top

Fijn dat ik een boekje kon bestellen

Ik ben nu in Spanje en in december zijn wij terug in Nederland en ga ik mijn boekje bekijken dus dan kan ik pas een beoordeling geven

een vlotte verzending van ons autoboekje dat netjes verpakt is overgekomen

het boekje is snel per post bezorgd

mooi boekje, goed genoeg

Instructieboekje voor onze auto in NL-taal gekocht, onze auto was geïmporteerd uit Luxemburg en had alleen Franse boekjes. Het boekje is vrijwel helemaal in zwartwit, terwijl het origineel kleurenplaatjes bevat. Ook het papier voelt wat dun en kwetsbaar aan. Toch is het prima leesbaar en heeft dezelfde afmetingen als het origineel en past daarom goed in de map. Het is gewoon een heel net boekje. Zou hier zo weer een bestelling plaatsen.

Uitgebreide informatie. Jammer zonder kleur. Paginasnummer niet leesbaar

Ik had het boeje echt nodig dus ik ben er blij mee

Handig boekje

Daar bij aanschaf van mijn VW Fox 1.2 geen handleiding meer aanwezig bleek te zijn dit boekje aangeschaft wat duidelijkheid geeft bij vragen over bediening inhoudsmaten en specificatie etc. handig om in de auto hebben en alle vragen beantwoord. Top! (nu nog een werkplaats handleiding in Nederlands en alles is perfect) bij zelf onderhoud en storing zoeken.

Mooi boekje en genoeg ruimte voor alle werkzaamheden

Idee verkoop er stickers bij zodat je het gewenste merk op je boekje kunt plakken

Goed. Mis echter kleur !

Handleiding is goed gescand. Voor betere duidelijkheid was het beter geweest de originele kleuren handleiding in kleur te scannen. Tevens zou het duidelijker zijn geweest het A5 formaat te vergroten naar A4 formaat. Had hiervoor best wat meer geld voor willen betalen !

Goed snel en gemakkelijk.

Goed telefonisch contact. Duidelijke uitleg. De betaling ging vlot. Snel geleverd.

Goede kwaliteit

Duidelijk boekje C5 aircross

Dit boekje is heel fijn

Dit boek vertaald is toch heel fijn

Zeer handig!

Ziet er precies zo uit als op de website.

Duur voor kopie├źn, plaatjes slecht zichtbaar

Afbeeldingen slecht zichtbaar. Achteraf is het veel geld voor kopie├źn

Mooie complete Nederlandse originele handleiding ontvangen

Goede service.

Bestelling via internet liep niet lekker, kon geen betaling doen via iDEAL. Na een telefoontje met autoboekjes..nl, zeer correct en goed geïnformeerd hoe een en ander opgelost kon worden. Levering liep vlotjes en in goede orde ontvangen waarvoor mijn dank.

Goed, snel vriendelijk, 1 ++++ service

beter kan het niet