Perfect, goed geregeld

Ben top te vreden

zeer goed

heel correct ne op de hoogte als er vragen zijn

Service is prima, kwaliteit drukwerk is slecht.

alleen aanschaffen als de nood hoog is

Snelle en correcte levering en ook retourneren gaat perfect.

Niet echt zorgvuldig met afhandelen. Met name snelheid van reageren.

27 juni 2021 boekje besteld en betaald. 28 juni gebeld , om zeker te stellen, dat correcte bouwjaar van de auto het geval was. Week later weer moeten bellen, waarom nog geen actie. weer een kleine week derde keer gebeld, ik zou teruggebeld worden. Bij terugbellen werd gevraagd waarom er gebeld was. Daarna: sorry, sorry, .....kwam het bewuste boekje een dag later in de brievenbus! Dank jullie wel!

Snelle afhandeling en levering

Goed verpakt en geleverd

Matig tot redelijk

De bestelling is correct uitgevoerd, doch de kwaliteit van het drukwerk valt wat tegen. Sommige foto’s zijn wazig en de kleuren ontbreken.

Je krijgt wat je verwacht

Meerdere malen al tevreden gekocht

jammer dat het boekje niet goed was ,maar het is uitstekend opgelost, retour gestuurd en mijn geld terug ontvangen ,veel lof voor de service

gewoon goed

snel en netjes verpakt en goede sevice

Zeer netjes

Boekje besteld en geleverd zoals beloofd

Uitstekend.

Vlotte en perfecte afwerking.

Goede kwaliteit boekje en snelle levering, verzend administratie mag beter.

Heb het boekje snel ontvangen en de kwaliteit is prima. Er was voor mijn boekje aangegeven dat het een hoogwaardige scan van het originele exemplaar is. En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kan zien dat het een scan was. Kwaliteit is gewoon perfect. De verpakking was ook erg degelijk. Na ontvangst kreeg ik een mail dat het boekje nog verstuurd moest worden. Ik reageerde dat ik hem al had ontvangen. Vervolgens kreeg ik een dag later weer een mail dat het verstuurd zou worden. Geen groot probleem, maar een beetje knullig. De verzend administratie is dus niet helemaal in orde, maar verder prima bedrijf.

Prima. Tevreden.

Vlotte en nette afhandeling.

ben tevreden met het boekje

Uitstekend!

Snel en duidelijk

Snel, klantgericht, kwaliteit! Top!!

Binnen no time mooi autoboekje

Fijne leverancier

Goede communicatie en duidelijke site.

Altijd snel en goede levering!

Ziet er keurig uit…snelle levering

prima verzorging, mooie boekjes.

de boekjes in goede orde ontvangen, ik ben er blij mee en er direct in gaan lezen. Alleen vraag ik mij af of de onderhoudsboekje wel zinnig en nuttig zijn. Je kan in ieder geval zien wat er moet gebeuren en wanneer en dat is wel handig. Het instructieboekje is goed en ziet er prima uit. Met dank voor uw goede verzorging.

Super snel geleverd en goeie beschrijving

Goede service snelle levering

Snelle levering …. Prima…!

De bestelling was bijzonder snel geleverd ….!!

Boekjes zijn als het origineel en voor minder dan de helft in prijs...heel tevreden, geweldig

gewoon goed

ik ben tevreden. snel en goed bediend. Precies wat ik zocht en besteld heb.

Kiyoh Bewertungen