goede service

Snel geleverd engerd boekje.

Helemaal goed geregeld.

Alle onderdelen van organisatie waren top, de afspraken klopten helemaal.

goede service

betere service als de dealers

Ik heb al een paar keer autoboekjes besteld en ik ben zeer tevreden en het is ook fijn dat je nog boekjes kunt bestellen van oudere wagens.

Fijn geholpen en het juiste boekje samen kunnen bepalen

Het duurde wel enige dagen voordat het boekje in huis kwam, maar voldoet verder prima aan de verwachtingen en goed bruikbaar. Wist van jullie bestaan niet af maar het autobedrijf waar ik de auto kocht - oorspronkelijk vanuit Duitsland - makte ons attent op jullie en dat kwam goed met een Nederlands boekje voor onze auto. Bedankt daarvoor.

Bestelling niet ontvangen tot nu toe

Bestelling niet ontvangen tot nu toe

Top snel geregeld

Duidelijke advertentie snelle levering en goeie communicatie

Kon niet beter

Keurige afhandeling van deze bestelling en levering

Na aanvankelijke problemen met betaling en levering is deze keurig per e-mail en persoonlijk door de medewerker afgehandeld.

Gewoon goed.

Alles staat er in prima.

Gaaf zo door

Keurig bedrijf, zeker een aanrader!

Verstand van zaken, bereikbaar, proactief

goede service

vind het fijn om deze te kunnen kopen maar is het niet mogelijk om een digitaal instructieboekje te kopen voor mijn audi Q2?

matig product

de prijs is stevig . de boekjes lijken uiterlijk niet op origineel. het onderhoudsboekje is erg dik en onduidelijk om in te zoeken .

Ik kan er goed wijs uit worden

snelle en correcte levering

het instructieboek kwam overeen zoals afgebeeld op de site. Echter,bij het doorbladeren van het boek bleek dat de audio van mijn Ford Kuga niet vermeld staat. Mijn Ford Kuga is van 24 juni 2016

toppie

goed en korte levertijd

Snelle levering, goed contact

Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Alles wordt altijd keurig op tijd geleverd. Ook bij een foutieve levering is contact mogelijk en wordt dit snel opgelost.

Betrouwbaar bedrijf.

Goed contact (telefonisch en per mail) is mogelijk, dat kun je niet van elk internetbedrijf zeggen. Product kwam netjes binnen. Goede kwaliteit.

Goef

helemaal prima

duidelijke site, makkelijk bestellen

Gewoon goed

Netjes en snel geleverd. Geen kleur. Enkele plaatjes slecht te zien.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit voor een repro.

Boekje is een kopie en niet origineel

Ik had verwacht een origineel boekje te krijgen met kleurafbeeldingen. Het boekje is echter een zwart/wit kopie. De meeste bladzijden zijn redelijk te lezen maar er zijn ook wat vagere bladzijden bij. Met dit boekje kan ik wel uit de voeten maar het is niet wat ik had verwacht.

Kiyoh Bewertungen