alles perfect geregeld

alles goed en duidelijk en snel geregeld

Top geregeld!!

Een handleiding besteld van m'n auto via Autoboekje.nl. Keurig boekje en snel thuis gestuurd gekregen. Ik had ook een boekje als zoekopdracht via de onderdelenlijn besteld. Via deze lij kreeg ik een boekje aangeboden van een sloperij voor € 40,- !, belachelijke prijs natuurlijk. Bij Autoboekje.nl een prachtige handleiding gekregen voor €26,50. Gewoon top!!

Zeer overzichtelijk

Goede uitleg en overzichtelijk

uitstekende service.

in zeer korte tijd e.e.a. geleverd en bezorgd.

snel en correct geleverd

goed en snel

Perfect!

Bedankt voor de snelle service Mooi duidelijk en nieuw boekje voor mijn Citroen Nemo

GOED!!!!!

GOED!!!

Snelle levering !

Netjes geregeld.

Prima, netjes boekje, net als orgineel.

op tijd en mooi afgewerkt

Levering, correct, mooi op tijd en prachtig afgewerkt.

prima gedaan

prima alles zeer goed

geweldig!

zeer snelle levering. zelf een vw garage kan dit niet!

Prima site

Nvt

Goede en snelle levering

Het bestelde voldeed volkomen aan de verwachtingen

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Goeie en snelle service

Als ik boekjes benodigd ben voor een auto kijk ik altijd eerst bij Autoboekjes.nl, hier slaag ik eigenlijk altijd. Daarnaast snelle service en vlotte levering.

Goede en snelle levering

Duidelijk en snel

Makkelijk kiezen voor de juiste uitvoering.Snelle levering.

Mooi boekje, precies de goed alles staat er uitgebreid in, netjes en snelle levering

Niet echt wat ik zocht....

Hallo, Heb een nieuwe VW uit Denemarken, met een Deens instructieboekje. Ik denk, snel een boekje bestellen bij jullie. Echter, het Deense boek is een uitgave van 11-2019. Nu heb ik een NL uitvoering van 11-2017, dus niet echt van toepassing, terwijl op jullie site toch echt een boekje wordt vermeld voor modellen 2017-2020. Kan niet anders zeggen dan dat de Deense uitvoering van 2019 uitgebreider is als die 2017, wat nu? Groet, Chris.

Goed product met zeer snelle levering

Een zeer werkzaam en mooi onderhoudsboekje voor de auto. Ben er erg blij mee.

zoals gewoonlijk Zeer Goed!! in `t verleden ook paar X besteld (Saab Specialist Huyg) Mvg. Eddy Huyg. p.s. Jammer dat hij er niet van Bentley Gt was maar snapte ik Haha

verouderde versie van 2014, de mijne is van 2017

zie bovenstaande

mooie snelle levering

snelle levering en mooie kwaliteit.

geweldig

je geeft aan wat je wilt en het komt

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden