Zoals ik het verwacht had

tiptop!!!!!!

100% tevreden

Helemaal goed

Elke keer weer prima ! keurig netjes en op tijd. Alles op voorraad !!

Zeer goede service en kwaliteit boekjes

Goede service en kwaliteit producten

Uitstekende service.

Eerst was er even een misverstand m.b.t. de levering. Na correcte telefonische uitleg was het misverstand opgelost. Daarna heel snel een correct afgehandeld.

Handig om handleiding te hebben.

Bij onze 2de hands auto was geen boekje meer. Wat een geluk dat deze site bestaat om de auto beter te leren kennen. Alleen de uitleg van de verwarming is wat onduidelijk, of ligt het aan de bediening in de auto zelf? Maar toch tevreden dat we nu dankzij autoboekje.nl aan de slag kunnen.

Ziet er netjes en verzorgd uit

Zocht een schema waarin staat bij zoveel km beurt moet bv. de distributieriem vervangen moet worden! Nu zie je bij elke beurt het hele vervangingprogramma die je dan zelf moet afvinken! Maar desondanks ben ik blij met het onderhoudsboekje!

Snel binnen

Goed Geregeld

geweldig

op tijd verzonden emaak er veel gebruik van.

Goede snelle levering

Kwaliteit van boekje mag beter en dan met name de afbeeldingen. Deze zijn slecht te zien / wazig. Verder tekst wel duidelijke leesbaar.

Onderhoudsboekjes niet origineel maar een zelf maak ook goed maar net niet, instructie wel origineel langere levertijd +/-5 werkdagen

Boekjes nat geleverd.

De kartonnen envelop was open gescheurd en het regende die dag.

Prima en snel

Ik wilde een autobekleding bestellen en vroeg om advies,welke ik kreeg gelijk met een link voor het juiste boek.

zeer vakkundig!

fijn bedrijf waar ik al jaren boekjes bestel!

Sneek levering

Snelle levering!!!

Mooi boek, snel geleverd, wel wat prijzig.

,ie boven.

Druk kwaliteit is matig

De druk kwaliteit is matig, foto's zijn erg onscherp en de nummering verwijst niet naar corresponderende nummers bij de uitleg

Autoboekjes.nl is synoniem met uitstekende service.

In de afgelopen jaren heeft Autoboekjes.nl ons reeds diverse malen gebruikershandleidingen van diverse merken auto’s geleverd. Zowel van vele jaren oude en inmiddels uitsluitend tweedehands verkrijgbare auto’s als van auto’s die pas sinds kort verkocht worden. Een voorbeeld van de laatste categorie is de auto die we onlangs aanschaften. Deze auto wordt geleverd met een uiterst summiere papieren handleiding. Maar er is tevens een bijzonder uitgebreide handleiding beschikbaar via een smartphone. Deze handleiding is evenwel minder goed toegankelijk. Autoboekjes.nl leverde gelukkig binnen de kortste keren een handzame en prettig leesbare papieren variant van bijna 600 pagina’s. Ga zo door Autoboekjes.nl!

Compleet en goed

Prima ervaring Netjes verpakt, compleet en voor een redelijke prijs. Niet te klagen.

Perfect waar Opelje in de steek laat

Eerst Opel nederland gebeld. Moest bij een dealer zijn. Dealer gebeld, verkocht geen boekjes. Zoek het maar uit. T Hoog in Zaltbommel gaf me deze tip. Perfect.

was iedereen maar zo

super ,precies wat er staat klopt. 3 werk dagen is 3 werk dagen

Duidelijk en praktisch, dus prima

Zie vorige antwoord op uw vraag. Ik heb deze zeer nuttige boekjes ook aan mijn garage doorgegeven die voor mij de auto heeft ingevoerd uit Duitsland, dus met Duitse boekjes.

Perfect graag weer

Top en snel geleverd.

Ik weet alleen nog niet of ik het goede boekje heb. :-)

Kiyoh Bewertungen