Keurig het juiste boekje voor bij mijn auto

Ik had een 2e hands Ford Focus geimporteerd uit Duitsland, hier was natuurlijk geen handleiding bij. Toch wel fijn om te hebben met al die techniek die er tegenwoordig in zit. Keurig de originele handleiding via Autoboekjes.nl besteld en snel geleverd gekregen.

Altijd volt en snel geregeld

Altijd volt en snel geregeld

mijn ervaring is heel goed.

mijn ervaring is heel goed.

Snelle levering en een keurig afgewerkte handleiding.

boekje goed ontvangen

goede ervaring duidelijk boek

Bestelling was goed geregeld

Ik kan dit maar aanbevelenswaardig noemem

heel overzichtelijk

Mooi uitvoerig boekje Mag er wezen

goed product snelle levering

goed product snelle levering

Snelle levering.

Snelle reactie en levering.

alles compleet

Heb 2 boekjes tegelijkertijd besteld en kwamen compleet in de brievenbus!

Netjes op tijd afgeleverd !

Goede ervaring!

Ik wist niet precies welke handleiding ik moest bestellen voor mijn auto, deze vraag heb ik gesteld en ik kreeg direct de juiste link doorgestuurd. Na bestelling werd het autoboekje snel geleverd. Prima service!

Dik tevreden!

Vlotte en kortste levering

´´

Geweldig geholpen

Mijn auto zat geen handleiding bij.

zeer tevreden

super bedrijf en netjes optijd en zeer tevreden met product

Boekjes zien er netjes uit

Snel geleverd en netjes

Kan niet beter

Wat het moet zijn

Handig en volledig volgens zijn zijn digitaal broertje

Snelle levering van boekjes en beduidend goedkoper als bij dealer

Zeer goede service

Ontdek je auto!

Goedemorgen, Dank zij uw boekjes ben ik weer een stuk wijzer geworden wat betreft de zojuist aangeschafte VW Sportsvan 1.4 TSI uit 2014. Helaas zag ik tot mijn teleurstelling dat de beide boekjes niet in kleur waren, maar in zwart-wit. Daarom leg ik noodgedwongen de Duitse uitgave er naast. Jammer genoeg is de outlay van deze Duitse versie iets anders en klopt daardoor de paginanummering niet. Dit komt mede doordat de Nederlandse versie wat uitgebreider is omdat het over de jaartallen 2014 - 2018 gaat. Misschien is het een goede gedachte om de Nederlandse versie ook in kleur af te drukken. Dat vergemakkelijkt waarschijnlijk voor de gebruiker het begrijpen + zien van hetgeen hij/zij wil weten. In afwachting van uw reactie met vriendelijke groet, N.A.A. Hendriks

snelle verstureing

snelle versturing boekje ziet er prima uit

Snelle en zeer goede levering.

Boekje werd snel en vakkundig gemaakt en geleverd. Ziet eruit alsof het een origineel is. Mooi gemaakt. Zal hier zeker weer een autoboekje kopen mocht dat nodig zijn (andere auto).

Het is niet geworden wat ik er van verwacht had.

Ik had verwacht dat mijn huidige auto kon terugvinden in het boekjes, waarschijnlijk is dit boekje voor meerdere types.

Prima kwaliteit en snel bezorgd.

Precies zoals omschreven, professionele kwaliteit.

Über Car Manuals (Voorheen Autoboekjes.nl)

De site voor auto handleidingen

Kiyoh Bewertungen