Mooi Boekje

Mooi Boekje

Prima keurig geregeld

Snel en met kenteken erop

Bestelling op toegezegde datum ontvangen

Super handig als de autodealer geen extra boekjes in voorraad heeft.

Overzichtelijk boek. Ik had een tweedehands auto gekocht waar het autoboek in het Duits stond. Super fijn dat je via autoboekjes, een Nederlands of Engels boekje kan kopen! De papierkwaliteit is wat minder maar voldoet wel aan de belangrijkste reden waarom ik dit boekje aangeschaft heb.

snelle levering, prima boekje

Had een nederlandstalige handleiding nodig voor mijn Toyota Aygo uit 2005 omdat ik alleen een duitse versie erbij had gekregen. Het autoboekje dat ik in het Nl heb ontvangen ziet er prima uit en werd ook snel verzonden. Ben heel tevreden over deze site!

Prima, helemaal tevreden.

Precies zoals ik gehoopt had.

Gewoon goed

Was zoals ik verwacht had.

Alles goed en snel afgehandeld

Bestelling gedaan en dat is goed afgehandeld

Prima kwaliteit, zeer snel geleverd

Duidelijke site, prima kwaliteit, zeer snelle levering

Goede en snelle toezending.

Bij toeval op de website gekomen en snel geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Keurig

Mooi

Mooi,en overzichtelijk boekje en snel geleverd.

Zeer correcte en snelle zending.

Voor dit geld kun je geen boekje downloaden en/ of kopieën maken. Perfect dus.

Gewoon goed

Boekje besteld bij dit bedrijf Staat precies in wat er in moet staan.

Snelle afhandeling

Snel geleverd en een mooi compleet handboek. Ben er erg blij mee.

Snelle levering voor redelijke kost

Toch teleurgesteld!

1. De lettertjes vh boekje zijn zeer klein en dus ook moeilijker leesbaar. 2. Het boekje heeft een eigen bladnummering welke niet overeenkomt met de bladnummering overgenomen bij het copiëren vh oorspronkelijk boekje van het automerk... Dit maakt opzoeking van bladverwijzingen onmogelijk.

Top, snel en goedkoop!

aanrader voor iedereen

Prettige en snelle afhandeling van het bestelde boekje

Bij de aanschaf van de auto zat geen boekje met gegevens over de radio etc. Op deze manier keurig opgelost.

Als het originele boekje

Duidelijk en zoals het origineel.

Komt helemaal overeen met mijn verwachting

De levering en duidelijkheid van het boekje komt helemaal overeen met mijn verwachting.

t' Kon minder

Snelle levering en goed gedrukt boekje.

Super snel geleverd met kenteken op voorzijde zeer strak

Doe altijd zelf onderhoud, en hiermee houd je alles goed bij en kan je nog eens terugkijken wat je wanneer gedaan hebt. Super!

Goed en mooi boekje

Snel geleverd zoals beloofd

Snelle service!

Nieuwe Peugeot 208 gekocht, helaas geen instructieboekje, niet leuk dat er gezegd werd dat dit niet te leveren was. Bij autoboekjes was het zo gepiept. Besteld en bi gen 3 dagen in de bus, prima service, waarvoor dank. Zal Peugeot op de hoogte stellen van era.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden