Goede informatie, snel in huis.

Op deze manier niet afhankelijk van merkdealer.

Uitstekende

Uitstekende

Netjes afgeleverd en perfecte uitvoering

Snel gekregen in een nette verpakking.

Prima ervaring en snel in huis.

Het eerste instructieboekje had ik zo in huis, maar helaas het verkeerde besteld. Kon eenvoudig worden terug gestuurd, zonder kosten. Ook snel mijn geld terug. Het goede boekje was er inmiddels ook. Aanrader.

Hemels geschenk

Autoboekjes. nl is het alternatief voor de automerken die het vertikken een gebruikershandleiding te bezorgen bij de aankoop van een nieuwe wagen zoals Ford.

Alles was duidelijk en de levering was ook prima.

Correcte levering van de auto boekjes.

matige print- kwaliteit

Afdruk- kwaliteit is matig.

Ik heb het als zeer goed ervaren.

Geweldig bedrijf om instructieboekjes te bestellen

In een woord GEWELDIG !!

Hulpvaardig, accuraat, toegewijd en snel

Na mijn langdurige zoektocht naar een NL-versie van mijn FIAT Ducato handboekje, kwam ik via een dealer uit bij Autoboekjes.nl. Na enige telefonische ondersteuning, werd ik te woord gestaan door een hulpvaardige en vriendelijke medewerker. Deze wist mij snel te ont-zorgen door met geduld en precisie de juiste versie te vinden en dat boekje meteen in productie te zetten. Echt een man met commitment! Een paar dagen later werd het netjes thuis bezorgd. Ik ben er zeer tevreden mee en dus blij met deze firma!

Perfect gedrukte en originele autoboekjes.

Snelle en goede levering

Via een overzichtelijke website de handleiding besteld en snel geleverd gekregen. Perfecte kwaliteit. Zeker een aanrader voor een ieder. Autoboekjes.nl werd door mijn dealer aangeraden.

Kreeg wat ik gevraagd heb. In de afgesproken tijd.

Zie boven

topservice, er wordt met je meegedacht. dat is tegenwoordig zeldzaam!

had het verkeerde boekje besteld, geen probleem, terugsturen, geld terug, nieuw besteld, perfect opgelost !!! hiervoor dank !!

Eerste keer goed bevallen

2x wat besteld geen klachten

Heel erg goed

Het bestelde boekje voldoet uistekend aan mijn verwachting. Toppie..

Zeer fraaie handleiding, vriendelijke klantenservice

Twee handleidingen besteld. Levering duurde even onder meer door een probleem met de software binnen het bedrijf, hetgeen keurig aan mij gemaild werd. Handleidingen zijn kwalitatief eg mooi, toch zou ik (als extra optie) een wat hardere kaft aanbieden. De kaft is vrij slap en dat geeft snel kreukels. Dikker papier of met plastic omhulsel behandelde kaft is dan beter denk ik. Uitermate snel en vriendelijk reagerende klantenservice, super!

Handig boekje in het Nederlands

Erg blij met mijn boekje in het Nederlands geschreven.

Alles top geregeld

Top bedrijf

Prima geregeld.

Lees bovenstaande

Juist wat ik verwachtte

Komt afspraak van levering prima na.

Goed maar erg duur

Maak ze voor vaste klanten goed koper.

goed en net aflevering

heb al verschillende keer handleidingen besteld en ben zeer tevreden van het product en snelheid van de levering. echt een goede adres ervoor.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement