Audi Q5 boekje

Volgens afspraak geleverd , prima geregeld.

Geweldig snet geleverd

Boek in goede orde ontvangen grote tekst dank jullie daarvoor.

Snelle en uitstekende service

Omdat ik een auto uit Duitsland heb gehaald is het toch wat lastig om het Duitse boekje te lezen en begrijpen. Daarom via Autoboekjes een NL versie besteld. Binnen 2 dagen in huis en keurig geprint. Wel dikker dan het originele Duitse boekje.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Zeer mooie en goede kwaliteit.Het was binnen de voorgestelde tijd geleverd.Dank U;

Goede service en snelle levering

Snel, goed en betaalbaar.

Snel, goed en betaalbaar.

Klein en handzaam gebonden.

snel en goed

als je de bestelling doet dan is deze er ook snel

Snelle levering en afhandeling.

Heb zowel een instructieboekje als onderhoudsboekje besteld. Afhandeling was zeer snel en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het afgeleverd zou worden. Zeer tevreden over hetgeen is geleverd.

Voldoet volledig aan de verwachting!!!

Bij de aankoop van mijn gebruikt Ford Fiësta was geen boekje aanwezig. Deze heb ik bij autoboekjes.nl besteld. Snel geleverd. Helemaal goed.

perfect zeker bestellen !

wij als autobedrijf bestellen hier onze handleidingen als deze missen in de auto. ziet er netjes uit kwaliteit perfect.

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer snelle levering en perfecte gebruiksaanwijzing

Prima handleiding in keurig ingebonden drukwerk volgens afspraak

Zeer handig om op deze manier een (vertaling van) het instructieboekje te ontvangen. Papierkwaliteit kan beter (of aanbieden in 2 kwaliteiten) zeker omdat er snel vette vingers op zitten bij gebruik. Boekjes is keurig verzorgd.

Perfect gelwverd

Een aanrader

Goede kwaliteit en keurig product

Snelle levering, Goede kwaliteit en keurig product

Prima boekje ontvangen, precies zoals het hoort

Boekje besteld voor mijn Dodge. Binnen een week geleverd. Het enige wat ik voor verbetering wil aandragen is de papier en drukkwaliteit. Maar al met al een dikke 8 als rapportcijfer.

Druk kwaliteit valt tegen

Afhandeling gaat vlot en zonder problemen, jammer alleen dat druk kwaliteit van b klasse is met name bij de illustraties valt dat op.

Het instructieboekje is volledig, alles staat erin. Prima ingebonden. Het gebruikte papier is erg dun, zoals vroeger het telefoonboek, moet dus erg voorzichtig behandeld worden Printkwaliteit laat te wensen over, tekentjes, pictogrammen, zijn slecht te herkennen of zelfs niet te herkennen. Jammer, hopelijk wordt het in de toekomst beter. Het product viel mij tegen. Toch heb ik er wel iets aan gehad, maar als je zou kunnen kiezen, kies dan voor betere kwaliteit.

oké

Overzichtelijk en goed opgezet

Snelle levering, goede kwaliteit/prijsverhouding. Kortom een aanrader!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement