Prima boekje, maar wel jammer van de reclame.

Goed boekje waar je de hele onderhoudshistorie in kwijt kan. Leuke feature dat je kenteken op de voorkant geprint staat. Reclame op de achterkant vind ik geen probleem, maar ook reclame prominent op de voorkant doet echt afbreuk aan de kwaliteit.

Ziet er goed uit

Ziet er keurig uit

makkelijk bestellen snel geleverd

Nou de handleiding van mijn CX-5 in het Nederlands ipv Duits is toch wel een verademing ! Fijn dat het zo snel geleverd werd

Boekjes zijn goed bruikbaar

Als kopie van de originele boekjes zijn ze goed bruikbaar. Jammer dat veel plaatjes (sowieso niet in kleur) moeilijk leesbaar zijn omdat ze niet scherp gekopieerd zijn.

Helemaal geweldig

Heel netjes geleverd en niet te vergeten te vermelden dat zeer zorgvuldig verpakt is

Goede opvolging en correct

Alles staat goed beschreven voor dat je bestelling doet.

Boekje in goede orde ontvangen

Keurig volgens afspraak/bestelling geleverd. Boekje ziet er verzorgd uit. Kortom, zeer tevreden over de levering.

Inhoud teleurstellend

Ik had verwacht een boekje te ontvangen met het onderhoudsschema voor een Citroën C3 aircross. Ik ontving een boekje waarvan ik de inhoud ervaren heb als een boekje met kopieën. Het onderhoudsschem ontbrak helaas

nog niet ontvangen

nog niet ontvangen

Vond het te lang duren

Te lang moeten wachten

Bestelling correct verwerkt

Naar mijn mening niets veranderen Goed is Goed

Blij met een instructieboekje

Hoewel een digitale instructieboekje handig is, is een papieren boekje zeker voor de oudere generatie makkelijker om even wat op te zoeken. Ik ben blij dat ik dat nu heb.

Erg blij mee!

Voor mijn import pret Audi TT Roadster (2011) een boekje besteld omdat ik wilde weten wat te doen bij een eventueel defect bij het openen of sluiten van het cabrio dak. Kreeg een keurig nieuw geprint exemplaar toegestuurd. Goede service en hulde voor het initiatief, want hier is zeker behoefte aan.

Gewoon top

Snel bezorgd en een heel mooie kwaliteit.

Gewoon goed

uitstekend!

Mooie boekjes, snel geleverd. Ben er blij mee.

Ruime keus, prima service

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede after sales.

Snelle, correcte afhandeling.

Het product en levering voldoen aan het toegezegde.

Keurige en snelle levering

Prima. Originele boekjes en snel geleverd

Aan verwachting voldaan

Prima, wel prijzig

snel en juist , top

snel , juist , dus top

Kwalitatief slecht

Het” boekje” is niet anders dan een gebundelde kopie versie van matige kwaliteit van het origineel

Snel geleverd. Fijn dat het er is.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement