alles loopt lekker soepel

Boekjes worden snel geleverd. het is fijn dat we ook een ander bezorg adres kunnen opgeven dan kan het boekje rechtstreeks naar onze klant verzonden worden. factuur netjes in de mail gewoon Top .

Vlugge bestelling/levering

Goede en vlugge ontvangst

snel opgestuurt

kan veel mee

Veel blij

Wat ik bestellen ben tevreden

origineel

het boekje komt overeen met onze auto en uitvoering

Sehr guter Service!!!!

Bestellung abgegeben für Fiat Tipo. Sofortüberweisung getätigt. Serviceheft kam innerhalb einer Woche. Wurde immer über den aktuellen Standort der Lieferung unterrichtet. Alles hat super geklappt. Vielen Dank dafür. Das Unternehmen macht einen tollen Job.

prima snel

via website boekje besteld. in korte tijd uitstekend verpakt bezorgd.prima

Uitstekende service met kennis van de modeljaren

Bestelling van de handleiding via de site geplaatst en binnen de afgesproken tijd geleverd. De kwaliteit van het product (drukwerk en het inbinden) is prima.

Prima gedrukt. Duidelijk lettertype. Volle tevredenheid.

Omdat mijn garage geen instructieboekje meer kon leveren werd een nieuw besteld. Daar zijn wij tevreden over. Kwaliteit van inbinden is goed. De buitenkant (kaft) zou in een ietwat stijvere uitvoering mogen. Huidige buitenkant is "slapjes".

Ziet er prima uit.

Levering liet helaas wat langer op zich wachten.

Duidelijke website waardoor instr.boekje goed te vinden is

De info over de levering ging snel, alleen de levering door post.nl ging niet zo soepel. In totaal drie keer tehoren gekregen dat de levering op die dag zou zijn , alleen na de derde datum lag hij in de brievenbus.

snel en accuraat

kon makkelijk de handleiding vinden die ik zocht, en kreeg hem een paar dagen later keurig door de brievenbus; ideaal dus als je geen of geen Nederlandse handleiding van je auto hebt.

Mooi boekje

Snel en netjes geleverd!

Binnen een paar dagen, netjes in huis.

x

x

Blij met het boekje en de vlotte levering

Ik kon het boekje snel op internet vinden dankzij de makkelijke web-site. Het boekje was snel geleverd en ziet er keurig uit hoewel mijn eerste indruk bij het openslaan van het boekje was dat de foto’s wat licht zijn maar het is daarom niet minder bruikbaar.

Snelle en perfecte levering

Duidelijke site en snelle levering.

uitstekend

goede service

Na een klacht dat het we een boekje hadden ontvangen met het verkeerde kenteken op de voorkant,, werd er direct actie ondernomen om een nieuwe te laten drukken.

Goede boekjes. Alsof ze bij de auto horen.

Nog niets ontvangen

Besteld en betaald, al dagenlang een melding dat de bezorger onderweg is maar niets ontvangen...

Goed en snelle levering.

Betere kwaliteit dan ik had verwacht voor een copy en netjes ingebonden ,zit dicht tegen het originele aan .

besteld en optijd geleverd

zoals vermeld en geleverd

Gunstige prijs en snelle levering

Zeer ruime collectie, handboek ziet er zeer goed uit en een snelle levering

Netjes en snel geleverd.

Vrijdags Nederlandstalig autoboekje besteld. Dinsdag werd het boekje keurig en netjes verpakt geleverd.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement