Helemaal top boekje van ford explorer besteld, zeer snel bezorgd en overigens goedkoop,ik ben er echt blij mee

Het autoboekje was een hoogwaardige print en de levering zeer snel en netjes verpakt in een kartonnen envelop. Misschien dat alleen de prijs wat hoog lag, maar dit weet ik niet zeker, omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik heb een autoboekje voor een auto uit 2004 besteld, dus het was zeer fijn dat deze überhaupt nog gedrukt worden:).

prima, maar nieuwe modellen graag sneller voorhanden

snel en goed geregeld, maar niet ieder model voorhanden, graag uitbreiden

Snel geleverd.

Zie hieronder

Een dik boek vol informatie. Onduidelijk om welke model het gaat. Je komt er wel achter maar toch .....? Kleine tekeningetjes vind ik ook onduidelijk. Verder wel redelijk.

Onduidelijk leesbaar !!!!!!

Ga er vanuit dat ik de origineel handboek zou ontvangen .

Goede snelle levering

Prima boekje

Handleiding van Mazda CX-3 is van goede kwaliteit. Alleen overzicht foto's met nummering van bijvoorbeeld stuur zijn ietwat onduidelijk.

Auto-onderhoudsboekje prima

Door het ontbreken van een onderhoudsboekje bij mijn Nissan Qashquai is dit autoboekje een uitkomst om de geschiedenis van de auto bij te houden

Zeer aan te bevelen. Prima service

Prima service, dank u..

Keurig netjes geleverd

Ben tevreden alleen helaas niet in kleur

Snelle levering !

Bestelde gebruikershandleiding Hyundai Santa Fe binnen 2 dagen in huis.

uitstekend

Bij bestelling direct leverbaar. Bij telefonische vragen prima geholpen

Op kleur na origineel, prima auto en erbij boekje

Haynes auto boeken heeft jammer genoeg de espace 3 overgeslagen en Duitse puur technische reparatie boek gekocht.

Pracht boekje keurig

Uitstekend gekopieerd boekje van mijn Fiat Panda.

Netjes gekopieerd en gesneden. Goed gebundeld.

l

Ziet er goed uit en zeer snel

Ik had er geen 1 bij de auto nu dat leert makkelijk

prima, snel , het juiste boekje

prima, snel , het juiste boekje

Snelle levering, hoge kwaliteit en goede prijs

Geen 28.50 waard

Het instructieboekje werd snel geleverd en zag er in eerste instantie netjes uit. Wel is het papier erg dun en zie je de tekst van de achterkant door het papier., ook is het boekje niet in kleur gekopieerd en is het niet mogelijk om een storing juist op te zoeken door een afbeelding in het boekje dat geel of rood kan worden afgebeeld en dus iets anders betekent.

snelle en goede levering

makkelijk te bestellen en wordt snel uitgeleverd.

Jammer dat het boekje in zwart-wit is.

Valt me tegen want het boekje is in zwart-wit gedrukt en de betekenis van de gekleurde dashboard waarschuwingslichtjes zijn dus niet (goed) zichtbaar.

nog niet volledig gelezen

tot nog toe goed

Netjes verzorgd

Bestellen is overzichtelijk en de verzending is prima geregeld

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement