precies wat ik zocht

exact wat ik zocht en snel geleverd geweldig

Te gebruiken, niet geheel passend voor model 2020

Het drukwerk laat soms te wensen over.

Tekst is goed en duidelijk, afbeeldingen zijn slecht

De tekst was goed leesbaar alleen vind ik het jammer dat de afbeeldingen in het boekje niet scherp en heel licht van kleur waren waardoor het,zelfs met een leesbril, niet goed en duidelijk te zien was. Wanneer je dit zou verbeteren is het zeker een aanrader!

Prima service snelle levering

Hele goede service en supersnelle levering.

Binnen twee dagen had ik het boekje in huis, Keurig netjes, met logo en alles erop, vakwerk!

In eerste instantie was ik erg teleurgesteld toen ik een mail ontving waarin werd aangegeven dat mijn bestelling pas later zou komen. Na een telefoontje heeft men er toch voor gezorgd, dat het boekje er op tijd was. Erg fijn, dat het alsnog zo snel geregeld kon worden. Dank !

Dit is al mijn 2e boekje omdat Mercedes alleen digitale service rapporten geeft.

Keurig alternatief en kenteken erop als optie is helemaal te gek. ik ben autofiel dus ik weet dat dit fantastisch is.

Altijd netjes

Wij bestellen met regelmaat autoboekjes en die zien er altijd netjes uit, komen op tijd en zijn snel leverbaar.

Heel tevreden.

Super snelle levering. Top , tevreden.

Een goede keus van het autoboekje

ik had er voor al eens een boek je besteld met goede ervaringen.

Duurt even maar we hebben gekregen wat we verwachten

We kregen wat we verwachten!!

Goed boekje

PRIMA GEREGELD

PRIMA, VLUG GEREGELD

Goed ontvangen en niet beschadigd.

Boekje bevind zich in stevige verpakken. Gevolg hiervan kreeg ik geen gekreukelde boek. Op zo'n manier kreeg ik perfecte nieuwe boekje

Goede oplossing!

Origineel boekje is niet meer te bestellen. Keurig geprint boekje ontvangen!

heb nu het goede boekje van mijn auto

inorde

ben blij dat autoboekjes er is, is erg handig, en voldoet.

Perfecte oplossing

Doordat ik bij de koop niet de beschikking over een handleiding van mijn auto was dit een pefecte oplossing

niet zeuren.

Top service en nette boekjes

Goede ervaring mee

Perfect, goed geregeld

Ben top te vreden

zeer goed

heel correct ne op de hoogte als er vragen zijn

Service is prima, kwaliteit drukwerk is slecht.

alleen aanschaffen als de nood hoog is

Snelle en correcte levering en ook retourneren gaat perfect.

Niet echt zorgvuldig met afhandelen. Met name snelheid van reageren.

27 juni 2021 boekje besteld en betaald. 28 juni gebeld , om zeker te stellen, dat correcte bouwjaar van de auto het geval was. Week later weer moeten bellen, waarom nog geen actie. weer een kleine week derde keer gebeld, ik zou teruggebeld worden. Bij terugbellen werd gevraagd waarom er gebeld was. Daarna: sorry, sorry, .....kwam het bewuste boekje een dag later in de brievenbus! Dank jullie wel!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement