Vlotte bestelling

Snelle afhandeling en een goed product.

vlotte afhandeling

uitstekend

Besteld, betaald, snel verstuurd......snel gekregen.... Zoals het hoort....top Jammer dat het geen boekje in kleur was. :) :)

gebruiksvriendelijk en makkelijk te bestellen.

Snelle levering, en makkelijk uit te zoeken op type auto. Aanrader.

Snel ontvangen .,

Duidelijk omschreven !

Prima boek.

Mijn dank

prima service

top

Snel geleverd, mooi ongeschonden boek. Blij mee!

Snelle service, hoge kwaliteit.

Overzichtelijke site, goede communicatie, snelle levering, nieuw instructieboek.

Gewoon top .

Snelle levering .

Alles naar wens, snelle levering.

Alles naar wens, snelle levering.

Correcte opvolging, boekje kwam snel en netjes.

Was netjes aangegeven dat het boekje niet in kleur was . Bleek toch minder "leesbaar" dan gehoopt. Toch tevreden.

Geleverd zoals omschreven.

Prima heb jullie autoboekjes.nl, ook door gegeven aan Peugeot dealer Nefkens Amersfoort

Correct afgeleverd

Grote keuze en als het juiste boekje niet in het assortiment is, gaan ze op zoek voor je.

Top!!!

Boekje was makkelijk besteld en we hebben het zeer snel ontvangen. Top!!

helemaal naar wens

makkelijk gevonden en snel geleverd. Prima.

Gekregen wat ik vroeg.

Autoboekjes.nl heeft zich aan hun afspraken gehouden en geleverd wat ik wilde.

Was goed en snel

Super gewerkt

Super overzichtelijk boekje Fiat 500e

Na aankoop van mijn Fiat 500e 2021 uit Duitsland, was ik op zoek naar het gebruiksaanwijzingboekje in het Nederlands. Bij www.autoboekjes.nl ben je op het juiste adres hiervoor. Fijn overzichtelijk boekje met duidelijke foto’s. Een echte aanrader.

Volgens afspraak geleverd

Betrouwbaar komen afspraken na

Doet niet onder voor de originele uitvoering.

Ik was op zoek naar een Nederlandstalige handleiding voor onze Nissan QQ en kwam op internet autoboekjes.nl tegen, reviews waren goed en lovend. Wij bestelden ook een handleiding en werden netjes op de hoogte gehouden van de levering. Toen het boekje binnen kwam was ik ook enthousiast over de kwaliteit en uitvoering, dit doet niet onder voor het originele. Als enige tip voor de verzendwijze; het wordt nu in een plastic webshop verzendenvelop verstuurd en als het pakketje dan door de brievenbus valt is bij ons een hoek gekreukt dit is op te lossen door het pakketje te versturen in een kartonnen boekverzendverpakking. Ik snap de keuze hierin; sneller, makkelijker en goedkoper. Maar ook bij een volgende bestelling kies ik weer voor autoboekjes.nl

Netjes afgehandeld. Snel geleverd.

Erg mooie originele boekjes, top!

About Car Manuals (Voorheen Autoboekjes.nl)

De site voor auto handleidingen