Snelle levering en goed advies

Boekje kwijt, in de stress totdat ik website autoboekjes.nl zag. Dealer kon niet leveren maar zij gelukkig wel!

verzorgd en op tijd geleverd

Het boekje was mooi in orde en zoals omschreven in de aanbieding. Levertijd was ook zoals omschreven in de aanbieding. Goeie service.

Perfect precies wat ik nodig had

Manuel de bonne qualité mais en noir et blanc

Le manuel reçu était de très bonne qualité, belle impression, reliure impeccable, livré dans un temps correct. Seul bémol, l'impression est en noir et blanc (hors couverture) et non pas en couleur (contrairement à la notice d'origine). C'est un peu dommage, car on perd quand même un peu d'info. C'est surtout dommage que cela ne soit pas précisé lors de la commande, ou que le choix noir et blanc ou couleur ne soit pas proposé.

het juiste boekje heel snel in huis

Prima bedrijf, snelle actie en een goed boekje. Top!

Na bestelling binnen enkele dagen in huis

Zoals ik het verwacht had

tiptop!!!!!!

100% tevreden

Helemaal goed

Elke keer weer prima ! keurig netjes en op tijd. Alles op voorraad !!

Zeer goede service en kwaliteit boekjes

Goede service en kwaliteit producten

Uitstekende service.

Eerst was er even een misverstand m.b.t. de levering. Na correcte telefonische uitleg was het misverstand opgelost. Daarna heel snel een correct afgehandeld.

Handig om handleiding te hebben.

Bij onze 2de hands auto was geen boekje meer. Wat een geluk dat deze site bestaat om de auto beter te leren kennen. Alleen de uitleg van de verwarming is wat onduidelijk, of ligt het aan de bediening in de auto zelf? Maar toch tevreden dat we nu dankzij autoboekje.nl aan de slag kunnen.

Ziet er netjes en verzorgd uit

Zocht een schema waarin staat bij zoveel km beurt moet bv. de distributieriem vervangen moet worden! Nu zie je bij elke beurt het hele vervangingprogramma die je dan zelf moet afvinken! Maar desondanks ben ik blij met het onderhoudsboekje!

Snel binnen

Goed Geregeld

geweldig

op tijd verzonden emaak er veel gebruik van.

Goede snelle levering

Kwaliteit van boekje mag beter en dan met name de afbeeldingen. Deze zijn slecht te zien / wazig. Verder tekst wel duidelijke leesbaar.

Onderhoudsboekjes niet origineel maar een zelf maak ook goed maar net niet, instructie wel origineel langere levertijd +/-5 werkdagen

Boekjes nat geleverd.

De kartonnen envelop was open gescheurd en het regende die dag.

Prima en snel

Ik wilde een autobekleding bestellen en vroeg om advies,welke ik kreeg gelijk met een link voor het juiste boek.

zeer vakkundig!

fijn bedrijf waar ik al jaren boekjes bestel!

Sneek levering

Snelle levering!!!

Mooi boek, snel geleverd, wel wat prijzig.

,ie boven.

Druk kwaliteit is matig

De druk kwaliteit is matig, foto's zijn erg onscherp en de nummering verwijst niet naar corresponderende nummers bij de uitleg

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement