Snel en mooi boekje ontvangen.

Voor het eerst gebruik van gemaakt. Vindt het snel en goed geleverd.

Helemaal geweldig dat ik gevonden heb wat ik zocht voor mijn geimporteerde auto uit DLD. Helaas sommige pictogrammen niet helemaal te lezen en unicolor. Al met al snap ik dat anders kosten te hoog worden. Ik zou weer hier gaan zoeken als ik een nieuwe auto heb. Wat mij betreft betrouwbare partij om een boekje te bestellen!

Een mooi en goed verzorgd autoboek. Goed bruikbaar. Daarnaast een snelle bestelservice

Drukkwaliteit kan beter

Soms vaag afgedrukt en tekeningen of tekst niet goed leesbaar. Verhouding prijs/kwaliteit niet goed

Goede service en prima communicatie

Goede service uit zich in het snel beantwoorden van vragen per mail en nazoeken of het boekje inderdaad het juiste is voor mijn auto. Over verzending en het boekje prettig en persoonlijk mailcontact, met naam en toenaam, zodat je iemand kunt aanspreken en bedanken..

Keurig afspraken nagekomen

Goede website en snelle levering

De levering was snel en ben erg blij met het boekje.

auto instructie is prima

boekje is prima.had er graag oudio en navigatie instructies bij gehad.moet je weer extra kopen

Redelijk goed

De tekst het wel wat duidelijker gedrukt gemogen. Beetje wazig dat is jammer

Gewoon heel netjes afgehandeld en geleverd

Makkwlijk te vinden en te bestellen op de site En ook zeker netjes en vlot geleverd volgens order Complimenten

Prima boekje

Prima boekje voordeliger als origineel

Zeer snel geleverd,Niet van orgineel te onderscheiden.

Beter met een boekje dan online Duidelijke tekst

zeer tevreden

makkelijk om het juiste boekje te vinden en snel geleverd

Goede prijs

Goed!

Mijn ervaring is goed vanaf het moment van bestelling t/m aflevering van het product.

Precies wat ik bedoelde, bedankt

altijd goed

Gelukkig een Nederlandse vertaling

Voldeed ruimschoots aan de verwachtingen

Werd snel bezorgd en zag er netjes uit

Snelle en correcte levering

Voldoet aan verwachting

Als origineel.

Ik mis info over de navigatie in de mokka.

Wel tevreden over het instruktiemateriaal. Soms wel zoeken naar een duidelijke omschrijving.

De boekjes snel en in goede staat ontvangen. Snel gevonden wat ik zocht en blij dat ik nu de Nederlandse versie van de boekjes heb.

Heel goede,correcte en snelle service

Super dat je deze boekjes apart kan kopen.Mijn auto komt van Spanje en er was alleen een spaanse versie bijgeleverd.Aangezien dat mijn spaans niet zo fantastisch is,is een nederlandse versie iets makkelijker voor alles op en uit te zoeken.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement