Altijd prima

Ik bestel regelmatig boekjes, altijd snelle levering vol tevredenheid.

Is gewoon altijd prima.

Boekjes zijn perfect, en snel geleverd.

Autoboekjes scoort voor mij een ruim voldoende. bestellen en de info eromheen zijn prima geregeld. Begrijp niet helemaal waarom versturen 2 dagen moet wachten, maar goed. Daarnaast ziet het drukwerk er erg goedkoop uit op ultrdun papier. n.a.v. de verkoopprijs had ik daar wel een hogere verwachting van. Het is mijns inziens ook geen 100% origineel autoboekje, maar een nette kopie ervan die in eigen beheer is gedrukt. Mijn inziens ligt de prijs/kwaliteit dus niet helemaal correct. Aanbeveling ja, met een opmerking dus.

PRIMA

PRIMA!!!!

Originele boekjes

Ik had twee boekjes van een Renault besteld. Autoboekjes leverde originele de originele versies.

Netjes en vlotte levering

Ziet er netjes uit en vlotte levering. De pagina's hadden van mij van iets dikker papier mogen zijn.

Handleiding Toyota C-HR

Prachtig en goed uitgebreid handleiding.

Lijkt wel vloeipapier

Het is flut papier, heel jammer want voor een paar euro meer kan je een dikkere soort gebruiken. De pagina’s kan je moeilijker lezen omdat het papier bijna doorzichtig is. Heel jammer!!!

Erg tegenvallend.

De tekst en de afbeeldingen een “grijze” massa. Erg onduidelijk en onoverzichtelijk daardoor. Had graag wat meer uitgegeven voor de originele versie in kleurendruk!

Heel fijn dat we het instructie boekje voor onze auto in het Nederlands konden verkrijgen top

Perfect mooi. Strak boekje

Goed boekje. Heb er veel aan.

zeer goede ervaring

Atijd correcte en snelle levering

goed instructieboekje, en snelle levering in een stevige verpakking. Prima service.

Makkelijke bestelsite, snelle levering, aanrader

Makkelijke bestelsite, snelle levering, aanrader

Snel geregeld

Helemaal goed

Duidelijke bestelprocedure en levering binnen de periode die werd aangegeven. Ik ben tevreden!

Boekje is perfect

De boekje is perfect en snel geleverd!!

Allies volgens afspraak

Na betaling gelyk geleverd op de afgesproken datum

super

mijn ervaring zeer correct

Te klantvriendelijk

Overtollige dienstverlening ! ! ! Een mailtje, dat mijn bestelling ontvangen is Een mailtje dat mijn bestelling verzonden is Een mailtje dat mijn bestelling in de brievenbus ligt Van mij mag het zoals van voor de oorlog. OLD FASHION................... !.......... ! groetjes, H.bekx

bladnummering ontbreekt op veel bladzijde

Kan er mijn info in vinden

Uitstekende service!

Uitstekende service!

snel gezorgd

verzorgde uitgave, snel bezorgd

Top ! Mooi boekje snel geleverd.

Mooi boekje precies zoals omschreven snel geleverd kortom alles zoals ook is omschreven op de site.

goede en snelle leverring

zal zeker in de toe komst nog weer een boekje bestellen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement