prettig en snel geholpen

Geen service

Een Opel Grandland X geïmporteerd uit Duitsland. Twee splinternieuwe Duitse handleidingen gevonden in de auto. Graag wil ik de Nederlandse handleidingen hebben. Misschien met iets korting, omdat ik de Duitse versies inlever. De Duitse handleidingen aangeboden en aanvankelijk wordt daar positief op gereageerd. Op verzoek stuur ik de details op met zelfs foto's van de boekjes. Krijg ik later te horen, dat ze toch niet geïnteresseerd zijn omdat het "oude boekjes" zijn. Hoezo oud? Splinternieuw komen ze uit een mooie beschermhoes uit de auto. Jammer dit. Zij kunnen de boekjes als nieuw verkopen. Nu doe ik ze bij het oud papier. Had iets korting gegeven bij het bestellen van de Nederlandse exemplaren. Al is het maar een paar euro, dan waren we allebei blij geweest.

Snel gevonden, snel geleverd.

super heel duidelijk.

Het is een duidelijk te lezen boekje, wij zijn er blij mee.

vlotte levering

goede info en indien nodig snelle aanpassingen.

snel en duidelijk

Het is een fijne site die duidelijk is en de boekjes zijn er snel

goede service

geen klachten

Snel levering

Goede product

goede kwaliteit boekje

Handleiding VW T Roc aangevraagd. Goede kwaliteit papier. Snelle levering. Heel tevreden

uitstekend

uitstekende ervaringen tot nu toe

uitstekend

goed product en goed servicesnel levering. duidelijk site.

Boekjes zagen er goed uit.

Na doorlezen instructie boekje kon ik gelijk al diverse aanpassingen aanklikken. Mooi uitgebreid! Onderhoudsboekje is dus voor alle merken geschikt!

laatste bestelling

Deze zag er prima uit, nieuwe techniek?

Diktevreden

Correcte afhandeling.

Erg goed

Ben bij jullie terecht gekomen via mijn Toyota dealer. Snelle afhandeling van de bestelling

Prima bedrijf

Ik had voor mijn geimporteerde auto alleen maar een gedrukt boekje in een buitenlandse taal, en een boekje op je smartphone werkt voor mij niet. Nu heb ik een prima exemplaar in het Nederlands. Het was in een paar dagen geregeld.

Snelle service en de boekjes lijken op het origineel. Je kunt wel zien dat het niet de originele boekjes zijn, maar het is een kwalitatief goede vervanger en goedkoper!

Makkelijk en snel

Het bestellen was makkelijk (goed overzichtelijk) en het was snel in huis. Het boekje ziet er ook nog eens heel mooi uit. Dus.....heel erg tevreden!

Mooi boekje snelle levering

Als boven

Alles omschrijvend

Mijn geïmporteerde id3 bij Occasion Point Gelderland gekocht met Garantie en Service en als kers op de taart een Nederlandse handleiding online via autoboekjes.NL. Waarom zouden we niet de hard werkende jonge ondernemers een kans geven met hun passie en gedrevenheid.

Prima handleiding, alleen de kaft van het origineel is ietsje steviger.

Prima handleiding van hetzelfde formaat. Het enige verschil met het origineel is de kaft, die is ietsje minder stevig. Verder perfect!

Even afwachten

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Op 24 juni besteld.vandaag 7 juli gebeld.moet afwachten. R.Peters [email protected] (Dit is juiste email) Graag Uw antwoord.

Duidelijk aanbod, snelle service

Duidelijk aanbod, snelle service

Eenvoudig, makkelijk en snel

Boekje zag er goed uit, was er binnen een paar dagen. Prima gegaan.

Correct en tijdig aan huis bezorgd.

Zeker aan te bevelen.

About Car Manuals (Voorheen Autoboekjes.nl)

De site voor auto handleidingen