Ziet er prima uit

Zier erprima uit

Ik ben goed geholpen, het boekje is uitgebreid en ik ben er blij, zeker voor die prijs, onbegrijpelijk dat Peugeot het boekje niet uitgebracht heeft.

Goede kwaliteit en top geleverd

Goede kwaliteit en duidelijk. Site ook duidelijk.

Duidelijk

Snelle levering prima artikel

Goeie levering

Goeie levering

Prima service, duidelijk en snel en het boekje is top!

Zie hierboven, prima service!

Goede ervaring

Had een auto boekje besteld snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Alles was prima

Alles was primma

Probeerde een autoboek te kopen maar lukkte niet. Kreeg een mail en die heer going het regelen. Uitstekend en zo ging het dan Heel klantvriendelijk. Dank J. Mathot Wel vierde keer dat ik dit invul, dus nadien niet meer.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Om een boekje te bestellen vult men de gegevens van de auto in en men weet direct of dat er een instructieboekje bestaat. Men moet ook geen account aan maken voor te bestellen en te betalen met PayPal.

Het autoboekje ziet er uit alsof het gelijk met de auto was geleverd.

Degelijk uitgevoerd boekje, gelijkwaardig aan het standaard meegeleverde boekje bij de eerste aanschaf van de auto. Ook de bestelling werd snel beantwoord met de levering van het boekje. Goed verpakt.

zeer professioneel product

Ik ben zeer tevreden met het geleverde product. Voldoet aan de verwachting en is snel geleverd.

Super makkelijk en erg snel binnen

Gewoon goed !

Ideaal voor ingevoerde auto's Makkelijke site , snelle service

top geregeld

Snelle service altijd goed.

snel en makkelijk

het is fijn om te bestellen bij autoboekjes.nl

Mooi boekwerk voor in mijn auto.. Leest beter dan de buitenlandse versie die in de auto lag... Niet duur!!!!

klantgericht????

Geachte directie, Heb 2 boekjes besteld bij Uw bedrijf. Raad U aan eens het totaal aan emails te bekijken betr. deze bestelling. Heb het vermoeden dat Uw medewerkers Almon en de anderen goede medewerkers zijn, echter dat Uw systeem niet is ingesteld gericht op de klant. Goedbedoeld maar bereikt het juiste tegenovergestelde..... Bestelling van slechts 2 boekjes en dan ZOVEEL mailtjes. Goede zaken toegewenst en mogelijk tot een volgende keer gaarne. Ron Trimbach.

helemaal prima

prima geholpen, duidelijke uitleg aan de telefoon

Snel en correct

Na lang zoeken op internet eindelijk het juiste instructie boekje kunnen vinden bij autoboekjes.nl en dat werd snel geleverd. Kwaliteit van geleverde instructie boekje is perfect.

Zeer vlotte afhandeling

Zeer gebruiksvriendelijke bestelwijze en vlotte afhandeling en levering. Goed produkt

Duidelijk bestel site Snelle levering Duidelijk documentatie

Duidelijk boekje

Het boekje voldoet geheel naar wat ik verwacht had. Goede kaft en duidelijke uitleg met plaatjes. Ook een snelle levering met een goede verpakking.

Snel en goed geleverd toppp

Besteld en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden