Orginele handleiding

Nederlandse handeling van mijn auto. Ik had een Duits exemplaar en heb nu een nederlandse versie. Die is toch makkelijker te lezen voor mijn vrouw en kinderen.

Goed snel

Boekjes zouden naar klant verstuurd worden

Beste, Nu voor de 2e keer gehad dat jullie de boekjes naar ons zelf sturen ipv naar de klant. Dit duidelijk in bestel formulier aangegeven.

Perfecte levering

Het correcte juiste en nieuwe boekje geleverd vlg bestelling en toegezegde levertijd.

Snel geregeld

Na bestellen ontving ik heel snel de originele handleiding van mijn auto.

Goed product ,goede service .

Zeer tevreden over het product . Makkelijk bereikbaar met goede service .

geen

Niet ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Snap er niks van.

Boekjes besteld en gekregen,goed toch!!

Goed geregeld

Ziet er goed uit

Het is zoals het eigenlijk had verwacht.

Helaas niet goed

Wij hebben in het verleden vaak instructieboekjes besteld van Mazda. Nu heb ik deze weer besteld maar zijn het onderhoudsboekjes. Hier kunnen we helaas niets mee. En de instructieboekjes zijn niet meer te bestellen helaas.

Prettig en fijn dat je de boekjes bij jullie kunt kopen. TOP

Gelukkig nu kan ik alles goed instellen .

Gewoon goede kopie van het orgineel.

Eerste ervaring met deze website. Tegenwoordig wordt bij aankoop van nieuwe campers zelf geen originele handleidingen meer bijgeleverd door dealers! Heb van een Citroën Jumper een handleiding aangeschaft en ziet er netjes uit, jammer dat de inhoud zwart-wit wordt afgedrukt. Maar wel netjes ingebonden. Ben dus tevreden.

Zoals gevraagd ook geleverd

Helemaal super

"Autoboekjes.NL" op de achterkant - erg onhandig

We hadden een nieuw onderhoudsboekje besteld. Helaas stond op de achterkant groot "Autoboekjes.nl". Dat vonden wij erg jammer.

Simpel - leveren wat besteld is en op tijd - prima

goed, geleverd wat besteld is dus en op de afgesproken datum

Nette boekjes, snelle levering

Onderhoudsboekje en serviceboekje zien er keurig uit. Boekjes zijn netjes binnen een paar dagen geleverd.

Goed geregeld

Mijn ervaring dat ik het aan bevelen aan iemand anders

Gisteren niet ontvangen !

Tijdig besteld. Vandaag auto naar de garage ivm beurt. Helaas heb ik het onderhoudsboekje niet ontvangen.. Fout kan ook liggen bij DHL maar dat weet ik niet. Hopelijk wordt het boekje vandaag nog afgeleverd.

Tot op heden niks ontvangen

Heb bestelling gemaakt maar tot op heden niks ontvangen . Heb nog niet gereageerd vanwege drukte feestdagen . Groet Lindtsedijk 3 2995xl Heerjansdam . ( handleiding tesla model 3)

prima bedrijf

Instructie boekje Seat Arona besteld en zeer snel geleverd. Prima

Precies wat beloofd werd.

Zie eerder

niet goed

verkeerde boekjes geleverd goede nog steeds niet ontvangen