redelijk

Helaas is niet boekje voor mijn auto,is van een ouder type Benz

Keurig product, snelle levering, goede aftersales. Aanrader!

Met regelmaat bestel ik één of meerdere autoboekjes. Handig om op voorraad te leggen of om direct door Autoboekjes.nl naar de klant te laten verzenden. Keurige boekjes die snel geleverd worden met track and trace! Kan dit bedrijf oprecht aanbevelen!

....

.....

snel geleverd

makkelijk te vinden welk boekje je nodig hebt en tegen een redelijke prijs.

Prima website

Bestel al geruime tijd, boekjes van auto en radio, voor onze top occasions

Prima boek.

Door vertraging bij post nl pas vandaag gekregen. Maar ik kom nu al een stuk verder met uitleg over mijn Ford Kuga. Prima boek!!

Waar ik bij de dealer al enkele maanden op wacht en nog steeds geen leverdatum krijg heb ik bij jullie binnen enkele dagen

Redelijk

Moet ik nog niet geven, jullie hebben een hoop maar is vaak moeilijk om het juiste artikel te vinden, tussen haakjes de artikelen die ik heb besteld zijn nog niet binnen, maar ik word wel gevraagd of de site goed is ik zeg dat kan altijd beter. Groetjes Peter van der Werf.

Wederom top

Correcte en snelle levering. Goede kwaliteit kopie van origineel boekje ontvangen.

.............................

Precies het boekje die ik wilde

Leesbaarheid

Gedrukte tekst kan wat donkerder. Minder goed te lezen bij kunstverlichting. Toch wel een minpuntje. Misschien was bij mijn exemplaar de inkt bijna op?

zoals op de site belooft , binnen 4 dagen in huis

zoals ze beloven ,goede nederlandse beschrijving

Het is heel mooi.

Alles wordt duidelijk aangegeven en omschreven. Het boekje ziet er super netjes uit!

Ander jaartal vermeld op pakbon.

Contact gehad met Freek en heb op 23 nov 2020 zowel de factuur als de pakbon via mail naar hem opgestuurd en hij zou dit aanpassen.

Gewoon weer goed.

Prima service en een erg net boekje zoals altijd.

Helemaal top boekje van ford explorer besteld, zeer snel bezorgd en overigens goedkoop,ik ben er echt blij mee

Het autoboekje was een hoogwaardige print en de levering zeer snel en netjes verpakt in een kartonnen envelop. Misschien dat alleen de prijs wat hoog lag, maar dit weet ik niet zeker, omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik heb een autoboekje voor een auto uit 2004 besteld, dus het was zeer fijn dat deze überhaupt nog gedrukt worden:).

prima, maar nieuwe modellen graag sneller voorhanden

snel en goed geregeld, maar niet ieder model voorhanden, graag uitbreiden

Snel geleverd.

Zie hieronder

Een dik boek vol informatie. Onduidelijk om welke model het gaat. Je komt er wel achter maar toch .....? Kleine tekeningetjes vind ik ook onduidelijk. Verder wel redelijk.

Onduidelijk leesbaar !!!!!!

Ga er vanuit dat ik de origineel handboek zou ontvangen .

Goede snelle levering

Prima boekje

Handleiding van Mazda CX-3 is van goede kwaliteit. Alleen overzicht foto's met nummering van bijvoorbeeld stuur zijn ietwat onduidelijk.

Auto-onderhoudsboekje prima

Door het ontbreken van een onderhoudsboekje bij mijn Nissan Qashquai is dit autoboekje een uitkomst om de geschiedenis van de auto bij te houden

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las revisiones con una puntuación inferior a 6 se publican 7 días después de la colocación