Tevreden van A tot Z

Ik was zeer tevreden over uw diensten, het boekje kwam snel aan, in goede staat en zeer goed gedrukt.

Ik hoef app translatie niet te gebruiken

Goede ervaring

uitstekend

Mooie boekjes passend bij mijn auto

Kocht auto zonder autoboekje, zocht en vond autoboekjes online, bestelde het betreffende autoboekje en kreeg het boekje 2 dagen later via de post, kan niet sneller.

SUPER BLIJ MEE

Wij zijn van de generatie dat we geen Engels hebben gehad op school, wel door zelfstudie wat aangeleerd maar technisch Engels is toch wel moeilijk, waren dus superblij dat we het handboek van onze Fiat Ducato hier in het Nederlands konden bestellen.

Fantastisch mooi snel geleverd en duidelijke boekjes

Zeer vlotte verzending

goed geregeld

Bij vragen prima geholpen

Alles ok

Alles naar wens verlopen

Heel veel leesvoer

Veel te lezen, maar kan nog niets vinden over navigatie

Ziet er prima uit

Zier erprima uit

Ik ben goed geholpen, het boekje is uitgebreid en ik ben er blij, zeker voor die prijs, onbegrijpelijk dat Peugeot het boekje niet uitgebracht heeft.

Goede kwaliteit en top geleverd

Goede kwaliteit en duidelijk. Site ook duidelijk.

Duidelijk

Snelle levering prima artikel

Goeie levering

Goeie levering

Prima service, duidelijk en snel en het boekje is top!

Zie hierboven, prima service!

Goede ervaring

Had een auto boekje besteld snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Alles was prima

Alles was primma

Probeerde een autoboek te kopen maar lukkte niet. Kreeg een mail en die heer going het regelen. Uitstekend en zo ging het dan Heel klantvriendelijk. Dank J. Mathot Wel vierde keer dat ik dit invul, dus nadien niet meer.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Om een boekje te bestellen vult men de gegevens van de auto in en men weet direct of dat er een instructieboekje bestaat. Men moet ook geen account aan maken voor te bestellen en te betalen met PayPal.

Het autoboekje ziet er uit alsof het gelijk met de auto was geleverd.

Degelijk uitgevoerd boekje, gelijkwaardig aan het standaard meegeleverde boekje bij de eerste aanschaf van de auto. Ook de bestelling werd snel beantwoord met de levering van het boekje. Goed verpakt.

zeer professioneel product

Ik ben zeer tevreden met het geleverde product. Voldoet aan de verwachting en is snel geleverd.

Super makkelijk en erg snel binnen

Gewoon goed !

Ideaal voor ingevoerde auto's Makkelijke site , snelle service

top geregeld

Snelle service altijd goed.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement