Heeft aan al mijn verwachtingen ruimschoots voldaan.

Een aanrader dus.

Prima ervaring.

Boekje voor Kia sportage ziet heel goed uit. Mooi "ingebonden" heldere tekst en afbeeldingen. Dit is boven mijn verwachtingen.

Verzenden zou sneller moeten

Prima kwaliteit maar voor dat je het in huis heb ben je toch meer dan een week verder, dat is wel jammer.

Positief/negatief

Boekje ziet er goed uit, netjes en verzorgd. Helaas bevat het boekje een beschrijving over een audioinstallatie welke in weinig Rover Evoques voorkomt. Boekje is daarom met betrekking tot de audioinstallatie onbruikbaar.

mooi stevig en compleet instructieboekje

de zaak is goed en duidelijk om schreven

Snelle levering!

Wij bestellen vaker, altijd snel geleverd!

hoera een Nederlandse handleiding

netjes verzorgd en op tijd. kunnen we met en gerust hart op pad met de camper

Xxxxxxxxx

Voldoet aan verwachting

Netjes en snel bezorgd

Goed geregeld.

Goede kwaliteit, snelle levering, snel op de hoogte gehouden als een levering vertraagd is.

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Prachtig instructieboekje

Had bij de aankoop van mijn Nissan Note geen instructieboekje. Dit instructieboekje voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Goed en echt niet te onderscheiden van origineel

Het bestelde kwam op de afgesproken dag en was zoals beschreven bijna origineel

Prima kwaliteit

Ik had gedacht dat het kopieën waren op a4 en dat in een mapje. Ik was verbaast dat het zo een prachtig boekje was in de originele afmetingen en keurig ingebonden. Super blij mee.

super

Het boekje heb ik veel aan omdat er alleen maar een duits boekje bij zat veel aan gehad bedankt

Het autoboekje had ik nodig omdat deze bij aankoop van mijn auto er niet bij zat. Bestelling was snel geleverd. Super tevreden.

Snel en correct geleverd

Super vlotte levering . Was ook makelijk om het goede boekje te zoeken op de site .

PRIMA

PRIMA

Zoals ik verwacht had, dus dik in orde.

Prima, uitgebreid boekje met alle benodigde informatie.

Goed verlopen,snelle afhandeling!

Ik bestelde een boekje en kreeg super snel een nieuw-gedrukt (origineel) exemplaar toe gestuurd.

Snelle levering, netjes verpakt

Alles goed in orde. Zou enkel handig zijn als je als bedrijf besteld dat de factuur ook onmiddellijk mee gestuurd wordt, deze hebben we nodig voor de boekhouding.

Dit veld is verplicht. moeten is dwang!

Als het niet goed zou zijn , hadden we dat laten weten. Eigenlijk hebben een hekel aan mensen of bedrijven die vissen naar complimenten. en dat doen jullie helaas ook door te spammen met deze beoordeling mailtjes. Dus de tip , ga door met waar je goed in bent en stop met deze mailtjes. Bedankt voor de service en succes.

Prima telefonisch toelichting gekregen. Daarna besteld en conform afspraak geleverd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.