Precies zoals verwacht

Een duidelijk en net boekje. Prijs kwaliteit een 10!!

mooi idee maar niet perfect. Alleen basisch boekje waar meestal nu meerdere nodig zijn 'audio/ gps..

bestellen loopt keurig. Verzending ook. Zoals gezegd is het boekje niet volledig.

Snelle reactie op mijn vraag naar een Nederlands instructieboekje voor mijn import Beetle cabrio uit 2016. Snel boekje ontvangen, maar nu blijkt mijn Beetle model 2017 te hebben. Hierdoor wat afwijkingen.

Erg tevreden met de boekjes die wij hier bestellen!

netjes en snel

netjes

top !

Behulpzaam bij de keuze van de juiste manual , en snelle levering

Over grandland x hybride 2021 stond er niets in.

Jammer dat er niets instand over de grandland hybride dus had ik er niks aan

Zeer positief!

Aan de telefoon werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en werd er behulpzaam mee gedacht en gekeken. Daarbij is het snel geprint & verstuurd en ziet het autoboekje er mooi en verzorgd uit...

Goeie ervaring weinig poespas top

Rappe dienst

Aanrader voor iedereen

Goede levering

Vlot en zoals vermeld

Vlot en zoals vermeld. Enkel dikte papier is verschil met origineel boekje.

zeer goed

zeer snelle levering

Niet zo best. Bezorging wordt steeds doorgeschoven ...

Boekjes op 13 juli als 'verzonden" gemeld. Nu 18 juli 17.00u nog geen boekjes. Bezorging wordt steeds maar doorgeschoven. Hoeft toch niet bijna een week te duren ?

Goede ervaring

Boekje besteld voor mijn auto en keurig geleverd. Zeker een aanrader.

tot nu toe ziet het er goed uit. moet nog verder kijken om een beoordeling over de inhoud te geven. kan het knopje voor de dashbordverlichting niet vinden op de plaats die het boekje aangeeft.

Super blij mee

Ik had een bepaald handleidingsboekje en onderhoudsboekje voor me Chrysler Aspen nodig en kon het nergens krijgen en door contact te leggen met hun,ben ik netjes en snel geholpen en alles toch vrij snel geleverd. Dat vind ik super top van dit bedrijf, vandaar mij 5 sterren. Dus een aanrader. Bedankt Team.

Mooi net compleet boekje met snelle verzending.

Mooi net compleet boekje met snelle verzending.

Snelle levering,dank hiervoor .

Keurig verzorgd en snel geleverd. Was voor mij al de 2e keer!

Goed verzorgd

Prima afgehandeld

Bijna goed

Had verwacht dat ik meer aan het boekje zou hebben ,maar miste een beschrijving over het navigatie deel van Switch

Prima, lekker vlot ontvangen.

Snel ontvangen. Goede kwaliteit.

Prima boekje

Bij mijn uit Duitsland geïmporteerde auto zat uiteraard geen Nederlandse handleiding. Cookie boekje is nagenoeg hetzelfde, alleen geen kleur, wat geen probleem is. Maat hetzelfde als het orgineel.

Super snel geregeld

Omdat de handleiding niet in het Nederlands verkrijgbaar was, heb ik voor een Duitse handleiding gekozen. 2 dagen later kreeg ik een Nederlandse handleiding thuis gestuurd. Fijn meegedacht. Bedankt, super.

À propos de Car Manuals (Voorheen Autoboekjes.nl)

De site voor auto handleidingen

Avis sur Kiyoh