Waar ik bij de dealer al enkele maanden op wacht en nog steeds geen leverdatum krijg heb ik bij jullie binnen enkele dagen

Redelijk

Moet ik nog niet geven, jullie hebben een hoop maar is vaak moeilijk om het juiste artikel te vinden, tussen haakjes de artikelen die ik heb besteld zijn nog niet binnen, maar ik word wel gevraagd of de site goed is ik zeg dat kan altijd beter. Groetjes Peter van der Werf.

Wederom top

Correcte en snelle levering. Goede kwaliteit kopie van origineel boekje ontvangen.

.............................

Precies het boekje die ik wilde

Leesbaarheid

Gedrukte tekst kan wat donkerder. Minder goed te lezen bij kunstverlichting. Toch wel een minpuntje. Misschien was bij mijn exemplaar de inkt bijna op?

zoals op de site belooft , binnen 4 dagen in huis

zoals ze beloven ,goede nederlandse beschrijving

Het is heel mooi.

Alles wordt duidelijk aangegeven en omschreven. Het boekje ziet er super netjes uit!

Ander jaartal vermeld op pakbon.

Contact gehad met Freek en heb op 23 nov 2020 zowel de factuur als de pakbon via mail naar hem opgestuurd en hij zou dit aanpassen.

Gewoon weer goed.

Prima service en een erg net boekje zoals altijd.

Helemaal top boekje van ford explorer besteld, zeer snel bezorgd en overigens goedkoop,ik ben er echt blij mee

Het autoboekje was een hoogwaardige print en de levering zeer snel en netjes verpakt in een kartonnen envelop. Misschien dat alleen de prijs wat hoog lag, maar dit weet ik niet zeker, omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik heb een autoboekje voor een auto uit 2004 besteld, dus het was zeer fijn dat deze überhaupt nog gedrukt worden:).

prima, maar nieuwe modellen graag sneller voorhanden

snel en goed geregeld, maar niet ieder model voorhanden, graag uitbreiden

Snel geleverd.

Zie hieronder

Een dik boek vol informatie. Onduidelijk om welke model het gaat. Je komt er wel achter maar toch .....? Kleine tekeningetjes vind ik ook onduidelijk. Verder wel redelijk.

Onduidelijk leesbaar !!!!!!

Ga er vanuit dat ik de origineel handboek zou ontvangen .

Goede snelle levering

Prima boekje

Handleiding van Mazda CX-3 is van goede kwaliteit. Alleen overzicht foto's met nummering van bijvoorbeeld stuur zijn ietwat onduidelijk.

Auto-onderhoudsboekje prima

Door het ontbreken van een onderhoudsboekje bij mijn Nissan Qashquai is dit autoboekje een uitkomst om de geschiedenis van de auto bij te houden

Zeer aan te bevelen. Prima service

Prima service, dank u..

Keurig netjes geleverd

Ben tevreden alleen helaas niet in kleur

Snelle levering !

Bestelde gebruikershandleiding Hyundai Santa Fe binnen 2 dagen in huis.

uitstekend

Bij bestelling direct leverbaar. Bij telefonische vragen prima geholpen

Op kleur na origineel, prima auto en erbij boekje

Haynes auto boeken heeft jammer genoeg de espace 3 overgeslagen en Duitse puur technische reparatie boek gekocht.

Pracht boekje keurig