Top Service

alles zo als afgesproken en ontvangen

alles zo als afgesproken en ontvangen

Maar de kwaliteit van de afbeeldingen in het boek zijn vaag grijz.Dit kan veel beter.

Goed.

Goed, alleen geen bevestigingsmail wat wel een beetje lastig is! Dus na twee dagen maar bellen. Hebben jullie mijn order ontvangen? Bij thuiskomst was het al bezorgd.

zoals verwacht

auto gekocht in duitsland ,had dus nederlands boekje nodig . Snelle levering en precies als orgineel

Vlotte snelle levering

Vlotte snelle levering. Prima kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestellen en opsturen is goed

Niet goed leesbaar door het kort afsnijden van de bladzijden zit te dicht bij de kaft of het begin van de bladzijde en het einde van de bladzijde te dicht bij de kaft moet bikna het boekje scheuren om het te leze

Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Mocht iemand een vertaling willen bestellen van een autohandleiding dan kan ik van harte autoboekjes.nl aanbevelen.

Grootassortiment maar veel in incompleet

De meeste instructieboekjes zijn leverbaar maar boekjes met aanvullingen zoals autoradio en bediening van telefoon ontbreekt bij veel merken. Sommige instructieboekjes zijn alleen in vreemde talen leverbaarin niet in NL.

zie omschrijving

Zeer correcte en snelle verzending en levering van gevraagde info voor realistische prijs

okee boy

o.k.

Alles naar wens

Letters mogen wel wat donkerder , had het idee dat de inkt op was ( grijstinten ).

helemaal oke

eerste keer boekje voor myn auto besteld ziet er picobello uit

Perfect!!!!

Perfect precies goed . Alles is in te vullen een echte aanrader

Goed snel en juist geleverd!!!

Precies hetgoede boekje, snelle reactie en zending!

Keurig op tijd een goed uitziende handleiding ontvangen.

Snel geleverd.en ziet er heel netjes uit

Met Freek gebeld voor een boekje van een suzuki Bakeno. Was er in principe niet ,maar we zijn er samen uitgekomen

Snel geleverd tegen een goede prijs.

Nieuw geprint autoboekje, top.

Zoals het hoort. Wel duur voor een simpel boekje!

Prima. Bestelling plaatsen en de rest gaat vanzelf? Wel wat duur voor gewoon een boekje.

Goed.

Alles goed verlopen.

altijd goed

altijd goed

Snel geholpen en snel geleverd. Top!

Snelle levering, super mooi gebonden!

Was verrast dat het boek er zo uit zag! In positieve zin. Prima!