Correcte en vlotte levering..

Mooi en verzorgd instructieboekje zowel inhoudelijk als de lay-out, Aan te bevelen !!!!

De bestelling en levering is perfect verlopen.

Originele uitvoering,TOP!!!

Prima oplossing!

Snelle service, goede kwaliteit!

Boekje is goed

Boekje is goed, via mail kreg ik het idee dat er iets was fout gegaan, hetgeen niet zo was, enkel de mail met de link was veel te onduidelijk

Goed boekje ga zo door

Is prima

in orde. kon iets sneller

De levering was in orde. Vond alleen dat de le Eringa wat sneller had gekund. Het gekochte boek was precies het juiste

Zoals altijd snel en volledig

Goede website. Bijna alles is leverbaar. Daarbij waarderen ze vaste klanten met een goede korting.

Instructieboekje goed vertaald

De papier keuze vind ik erg dun . Wel tevreden

Conform afspraak netjes geleverd

Na telefonisch contact met een medewerker het juiste boekje conform afspraak ontvangen.

Prima boekwerk

Kan met het boek behoorlijk mee uit de voeten

Uitstekende ervaring

Nu voor de tweede keer een universeel serviceboekje besteld. Product is uitstekend en de levering snel. Zeer tevreden!

Hoge kwaliteit en fantastische service!

Nadat de dealer had gezegd dat het onmogelijk was een handleiding voor de een bijna nieuwe RAV4 te verzorgen had ik er een bij Autoboekjes.nl besteld. Na een dag belde de verkoper mij op met de mededeling dat ze er toch in geslaagd waren. Direct Autoboekjes.nl gebeld, het verhaal uitgelegd met het verzoek mijn bestelling te annuleren. De hr. Fred zou proberen te zending te stoppen en anders kon het boekje terugsturen. Na een week ontving de handleiding van de dealer. Ik ben er bijna zeker van dat dit ook van Autoboekjes.nl is. Ik ben er erg blij mee en het geld is inmiddels ook teruggestort.

Heb mijn bestelling tot op heden niet ontvangen!!!

je moet geduld hebben!

Ziet er mooi uit

Goede vormgeving

Prima boekwerk en een supersnelle levering

Goed en keurig boekje. Heb inmiddels ook nog een ander boekje besteld.

gewoon een geweldige website .

gewoon een geweldige website ,boekjes zijn nauwelijks van echt te onderscheiden . AAA.

Niet goed geholpen

Instructieboekje besteld,VERKEERDE gekregen

Mooi boekje snelle levering volgens afspraak

Zie bovenstaande zin

werkt goed. snel in huis.

Goed.

geen klachten

altijd prima geregeld

prima ervaring

na bestelling word je op de hoogte gehouden van de levering.

altijd goed!

ik bestel er regelmatig en heb alleen maar goede ervaringen ermee

Snelle goeie service

Besteld 3 dagen later mooi boekje Geweldige service

heel goed

snel en netjes geleverd. prima de luxe

Goede service en snelle levering Goed en overzichtelijk boekje