Goeie en snelle service

Als ik boekjes benodigd ben voor een auto kijk ik altijd eerst bij Autoboekjes.nl, hier slaag ik eigenlijk altijd. Daarnaast snelle service en vlotte levering.

Goede en snelle levering

Duidelijk en snel

Makkelijk kiezen voor de juiste uitvoering.Snelle levering.

Mooi boekje, precies de goed alles staat er uitgebreid in, netjes en snelle levering

Niet echt wat ik zocht....

Hallo, Heb een nieuwe VW uit Denemarken, met een Deens instructieboekje. Ik denk, snel een boekje bestellen bij jullie. Echter, het Deense boek is een uitgave van 11-2019. Nu heb ik een NL uitvoering van 11-2017, dus niet echt van toepassing, terwijl op jullie site toch echt een boekje wordt vermeld voor modellen 2017-2020. Kan niet anders zeggen dan dat de Deense uitvoering van 2019 uitgebreider is als die 2017, wat nu? Groet, Chris.

Goed product met zeer snelle levering

Een zeer werkzaam en mooi onderhoudsboekje voor de auto. Ben er erg blij mee.

zoals gewoonlijk Zeer Goed!! in `t verleden ook paar X besteld (Saab Specialist Huyg) Mvg. Eddy Huyg. p.s. Jammer dat hij er niet van Bentley Gt was maar snapte ik Haha

verouderde versie van 2014, de mijne is van 2017

zie bovenstaande

mooie snelle levering

snelle levering en mooie kwaliteit.

geweldig

je geeft aan wat je wilt en het komt

SNELLE LEVERING , BEETJE VAGE PRINT

De print is redelijk vaag

handig zo'n extra boekje

Is goed aangekomen. Wat verwarrende verzend-tijd

x

x

Gezocht en gevonden perfect

Maakt waar wat ze beloven ,snelle levering. Fijne ervaring

tevreden

ik ben erg tevreden en kan weer vooruit

Tevreden van A tot Z

Ik was zeer tevreden over uw diensten, het boekje kwam snel aan, in goede staat en zeer goed gedrukt.

Ik hoef app translatie niet te gebruiken

Goede ervaring

uitstekend

Mooie boekjes passend bij mijn auto

Kocht auto zonder autoboekje, zocht en vond autoboekjes online, bestelde het betreffende autoboekje en kreeg het boekje 2 dagen later via de post, kan niet sneller.

SUPER BLIJ MEE

Wij zijn van de generatie dat we geen Engels hebben gehad op school, wel door zelfstudie wat aangeleerd maar technisch Engels is toch wel moeilijk, waren dus superblij dat we het handboek van onze Fiat Ducato hier in het Nederlands konden bestellen.

Fantastisch mooi snel geleverd en duidelijke boekjes

Zeer vlotte verzending

goed geregeld

Bij vragen prima geholpen

Alles ok

Alles naar wens verlopen

Heel veel leesvoer

Veel te lezen, maar kan nog niets vinden over navigatie