Boekjes nat geleverd.

De kartonnen envelop was open gescheurd en het regende die dag.

Prima en snel

Ik wilde een autobekleding bestellen en vroeg om advies,welke ik kreeg gelijk met een link voor het juiste boek.

zeer vakkundig!

fijn bedrijf waar ik al jaren boekjes bestel!

Sneek levering

Snelle levering!!!

Mooi boek, snel geleverd, wel wat prijzig.

,ie boven.

Druk kwaliteit is matig

De druk kwaliteit is matig, foto's zijn erg onscherp en de nummering verwijst niet naar corresponderende nummers bij de uitleg

Autoboekjes.nl is synoniem met uitstekende service.

In de afgelopen jaren heeft Autoboekjes.nl ons reeds diverse malen gebruikershandleidingen van diverse merken auto’s geleverd. Zowel van vele jaren oude en inmiddels uitsluitend tweedehands verkrijgbare auto’s als van auto’s die pas sinds kort verkocht worden. Een voorbeeld van de laatste categorie is de auto die we onlangs aanschaften. Deze auto wordt geleverd met een uiterst summiere papieren handleiding. Maar er is tevens een bijzonder uitgebreide handleiding beschikbaar via een smartphone. Deze handleiding is evenwel minder goed toegankelijk. Autoboekjes.nl leverde gelukkig binnen de kortste keren een handzame en prettig leesbare papieren variant van bijna 600 pagina’s. Ga zo door Autoboekjes.nl!

Compleet en goed

Prima ervaring Netjes verpakt, compleet en voor een redelijke prijs. Niet te klagen.

Perfect waar Opelje in de steek laat

Eerst Opel nederland gebeld. Moest bij een dealer zijn. Dealer gebeld, verkocht geen boekjes. Zoek het maar uit. T Hoog in Zaltbommel gaf me deze tip. Perfect.

was iedereen maar zo

super ,precies wat er staat klopt. 3 werk dagen is 3 werk dagen

Duidelijk en praktisch, dus prima

Zie vorige antwoord op uw vraag. Ik heb deze zeer nuttige boekjes ook aan mijn garage doorgegeven die voor mij de auto heeft ingevoerd uit Duitsland, dus met Duitse boekjes.

Perfect graag weer

Top en snel geleverd.

Ik weet alleen nog niet of ik het goede boekje heb. :-)

Werd super snel geleverd.

Was blij dat het snel thuis was,omdat wij alleen maar een boekje had in een andere taal. Nu kunnen we het begrijpen.

Fantastisch en keurig afgeleverd

Heb reeds in mijn vrienkring jullie aanbevolen!!!

Helemaal tevreden.

Op tijd geleverd.Uitvoering ziet er erg goed uit.erg tevreden.

Goede boekjes

super

Precies wat je mag verwachten. Een handleiding voor je auto

Precies wat je mag verwachten. Een handleiding voor je auto

Oké

Helemaal suoer

Heel goed aangezien de eerste bestelling niet is overgekomen en waarschijnlijk nog bij Post.nl ergens ligt. Is er nu een tweede zending naar ons gestuurd en due hebben wij gelukkig ontvangen. Goeie service vriendelijke eb begripvolle meneer Freek.

Snelle levering , precies wat ik wilde hebben.

Prima.

prima service

snelle en goede service en levering

correcte en vlotte afwikkeling .wordt op de hoogte gehouden van de voortgang in de bestelling.Blij met prima fiesta instructieboekje.