Boekje goed, wel vertraging

Klanten verwachten de opgegeven levertijd. Excuses bij vertraging hebben we niets aan. Het boekje is TOP ! Als ik de beoordelingen lees komen vertragingen structureel voor en dat is jammer. (anders een 10 )

Netjes geregeld

Naar paar dagen vertraging. Netjes gemeld via amail toch tevreden heel blij mee top

Goede kwaliteit

Mooi boekje. Helaas was het wat vertraagd. Aar netjes op de hoogte gesteld. Ziet er helemaal prima uit.

Goed product

Prima boekjes wel iets later geleverd dan de verwachte datum.Hiervoor werd excuses gemaakt via de e-mail waarin een nieuwe datum werd aangegeven Op sommige bladzijdes zijn wat printvlekjes en scheef gedrukt maar is niet zo erg het is allemaal leesbaar.

Goede kwaliteit

Het duurde wat langer dan verwacht, maar de communicatie was prima. Mooi gebonden en goede kwaliteit.

Boekje VW Golf Sportsvan Discover Media (Nederlands)

Bij de van oorsprong Duitse auto werden dus ook Duitse handleidingen geleverd. Nederlands leest echter makkelijker dus deze besteld. Alleen de omslag is in kleur, de rest is zwart-wit maar dat is eigenlijk geen probleem. Alleen de afgedrukte schermvoorbeelden van het media-center zijn hierdoor wat onduidelijker.

Besteld en snel geleverd

Boekje besteld van mijn golf sportsvan. Werd snel geleverd. Prima!

niet erg goed

Niet geleverd waarom was gevraagd

Prima boekje in goede kwaliteit

Ik heb een instructieboekje voor een VW Transporter besteld. Bij VW zelf zou dit besteld kunnen worden maar het was onzeker of het geleverd kon worden en tegen een achterlijke prijs. Bij Autoboekjes.nl snel gevonden, goede prijs en prima levering.

Boekje netjes, levering veel te laat.

Boekje kwam niet op verwachte datum. Hiervoor werd excuses gemaakt via de e-mail waarin een nieuwe datum werd aangegeven. Boekje kwam vervolgens weer niet op de aangegeven datum. Ik heb een e-mail gestuurd waarop vlot werd gereageerd. Oorzaak was het productieproces. Boekje zelf is een net product.

KOPIE STAAT ER SCHEEF OP , NIET NETJES GENOEG VOOR DAT GELD

KOPIE STAAT ER SCHEEF OP , NIET NETJES GENOEG VOOR DAT GELD

geen enkel probleem, prima dus

Gezochte gevonden op site, besteld, betaald, allemaal gemakkelijk. Een paar dagen is boekje al thuis met track @ trace. Prima service dus.

Prima levering en goede communicatie

Helder en prima communicatie

Prima levering, goedkoop.

Korte vertraging werd netjes gemeld, prijs de helft van bij de dealer. Mooi boekje.

Keurig product

Nette aflevering

Goede zaken gedaan

Wist niet echt precies wat ik kon verwachten. Het product was boven mijn verwachtingen. Ziet er prima uit. Zoals ik bij vele van de overige klanten lees. Was mijn levering ook wat vertraagd. Was eerst wel in paniek, maar werd weer gerust gesteld met een mail dat iets langer zou duren. Eindelijk had ik hem binnen en was gerust. Beste meneer/mevrouw eigenaar van autoboekjes, jullie leveren mooie producten. Jullie communiceren ook netjes met de klanten. Top. Klein verbeterpunt misschien een betere oplossing bedenken tav de bezorging vann jullie goede producten. Succes!

Een goed boekje

Na enige vertraging boekje ontvangen, wat ze doorgegeven hebbeb. Ziet er goed uit en ben er blij mee.

Boekje is niet van echt te onderscheiden

Iets te laat geleverd, wel netjes hierover ingelicht.

niet van echt te onderscheiden

?

?

Goed en mooi precies wat ik verwacht had

Het boekje zou voor dat ik op vakantie ging binnen komen maar helaas geen boekje thuis bij vertrek jammer niet op vakantie kunnen er in verdiepen

....

Twee dagen later geleverd, maar verder alles zeer goed,!!!

Ziet er goed uit, prima ! ! !

Nog niets ontvangen

Na 9 dagen nog niets ontvangen jammer!!!