aardig

Ik had een boekje aangevraagd voor T Roc 2017 2020 nu krijg ik een boekle voor 2017 had ook graag de beschrijving van 2018 erbij gehad

Keurig boekje

Perfect!

2 boekjes besteld voor een duitse import. Nederlands is nu eenmaal beter te begrijpen. Binnen 4 dagen in de bus en ik ben echt blij met deze boekjes. De prijs is stukken lager dan dat ik bij Audi zou moeten betalen. Ik kan het een ieder aanbevelen!

Goed en duidelijk

Een keurig boekje vrijwel gelijk aan origineel

Duidelijk en helder

Nvt

perfect

instructieboekje auto, veel beter als verwacht. niet van echt te onderscheiden. super.

perfect

perfect geregeld ook het telefonisch overleg voor het juiste boekje te bestellen.

Behulpzaam en vlotte levering. Alleen jammer dat de boekjes die wij nodig zijn alleen in het Engels zijn

Ik ben dolblij dat er een Nederlandse versie is van de Duitse gebruiksaanwijzing van mijn Golf Polo

Snel geregeld, vlotte levering. Prima

het is gewoon in orde

Gewoon goed

Ik ben zeer tevreden, correcte levering en erg handig om de autoboekjes te krijgen. Groetjes Cees.

Redelijk

De bladzijden zijn donker kopiee

De bestelling wordt geleverd zoals je besteld heb.

Makkelijk zoeken op de site. En makelijk te bestellen

Als heel goed.

Keurige boekjes, en keurig geleverd.

alles loopt lekker soepel

Boekjes worden snel geleverd. het is fijn dat we ook een ander bezorg adres kunnen opgeven dan kan het boekje rechtstreeks naar onze klant verzonden worden. factuur netjes in de mail gewoon Top .

Vlugge bestelling/levering

Goede en vlugge ontvangst

snel opgestuurt

kan veel mee

Veel blij

Wat ik bestellen ben tevreden

origineel

het boekje komt overeen met onze auto en uitvoering

Sehr guter Service!!!!

Bestellung abgegeben für Fiat Tipo. Sofortüberweisung getätigt. Serviceheft kam innerhalb einer Woche. Wurde immer über den aktuellen Standort der Lieferung unterrichtet. Alles hat super geklappt. Vielen Dank dafür. Das Unternehmen macht einen tollen Job.

prima snel

via website boekje besteld. in korte tijd uitstekend verpakt bezorgd.prima

Uitstekende service met kennis van de modeljaren

Bestelling van de handleiding via de site geplaatst en binnen de afgesproken tijd geleverd. De kwaliteit van het product (drukwerk en het inbinden) is prima.

Prima gedrukt. Duidelijk lettertype. Volle tevredenheid.

Omdat mijn garage geen instructieboekje meer kon leveren werd een nieuw besteld. Daar zijn wij tevreden over. Kwaliteit van inbinden is goed. De buitenkant (kaft) zou in een ietwat stijvere uitvoering mogen. Huidige buitenkant is "slapjes".