perfect

Ziet er netjes uit.

Mooi product

Perfecte handleiding boekjes. Ziet er top uit. Snelle levering.

Slecht

Het boekje is niet goed leesbaar en als ik het vergelijk met het origineel klopt het ook niet

Correcte en snelle levering.

Kwaliteit van het boekje is perfect.

netjes en compleet geleverd

binnen de aangegeven tijd is het boekje geleverd Het boek is compleet en zit netjes gebonden.

Mooie handleiding van mijn auto

Op de site van Autoboekjes.nl eenvoudig de door mij gezochte handleiding van mijn auto gevonden, de weergave op de site zag er vertrouwd uit dus besteld en een aantal dagen later ontvangen, het boek is mooi uitgevoerd en prima leesbaar

Super geholpen en ook een mooi boek.

Handleiding besteld en direct verzonden en ontvangen. Een uitstekende service. Ook de handleiding ziet er keurig verzorgd uit. Mijn complimenten.

Het beloofde boekje prima op tijd ziet er fantastisch uit en een stuk goedkoper niets dan lof en nogmaals dank voor de snelle afwikkeling en als iemand op dat gebied iets wil bestellen zal ik ze aanbevelen

Goed bereikbaar. Snel antwoord en advies.

Heel mooi instructieboekje voor mijn BMW Z3 ontvangen. Onderhoudsboekje met kenteken afgebeeld op omslag is nog onderweg. Levering binnen een week.

Mooi boekje

Prima boekje.Bijna niet te onderscheiden met de orginele. Ik ben er blij mee

Het juiste boekje snel binnen

Het juiste boekje van het goede bouwjaar. Prima kwaliteit en in een goede beschermende verpakking geleverd. Binnen 2 dagen in huis.

Net boekje, lijkt nagenoeg 100% op origineel. Alleen bladzijden zijn wat dunner.

Super makkelijk

Heel erg makkelijk bij de auto zat een Duitse beschrijving maar nederlands is toch makkelijk te lezen.

Fijn een Nederlands boekje

Snelle levering en z.g.a.n.

Blij met de gevonden boekjes

Snelle toezending blij met de boekjes

Super snelle service

Uiterst snelle reactie op mijn vraag en bestelling. Klasse!

Snelle verzending en helemaal tevreden.

Snelle verzending en helemaal tevreden.

Boekje is super goed en mooi uitgevoerd.

Levering is 100%. Kwaliteit boekje is super geweldig. Mooi uitgevoerd en bijna beter dan het origineel.

Snel en goed !!!

Wel prijzig maar goed en snel !

fantastisch snel geleverd, en goede kwaliteit

heel goed geregeld allemaal

Perfect onderhoudsboekje

Het boekje af laten drukken met kenteken. Leuk detail en makkelijk om in te vullen. Daarnaast snel geleverd.

Snel en correct.

Boekje voldoet aan de voorstelling zoals beschreven in de advertentie. Na betaling binnen een paar dagen geleverd.

Helemaal top

Zeer goed contact gehad met de medewerkers

zeer goed

het gevraagde boekje is precies zoals gevraagd .