uitstekend

Bij bestelling direct leverbaar. Bij telefonische vragen prima geholpen

Op kleur na origineel, prima auto en erbij boekje

Haynes auto boeken heeft jammer genoeg de espace 3 overgeslagen en Duitse puur technische reparatie boek gekocht.

Pracht boekje keurig

Uitstekend gekopieerd boekje van mijn Fiat Panda.

Netjes gekopieerd en gesneden. Goed gebundeld.

l

Ziet er goed uit en zeer snel

Ik had er geen 1 bij de auto nu dat leert makkelijk

prima, snel , het juiste boekje

prima, snel , het juiste boekje

Snelle levering, hoge kwaliteit en goede prijs

Geen 28.50 waard

Het instructieboekje werd snel geleverd en zag er in eerste instantie netjes uit. Wel is het papier erg dun en zie je de tekst van de achterkant door het papier., ook is het boekje niet in kleur gekopieerd en is het niet mogelijk om een storing juist op te zoeken door een afbeelding in het boekje dat geel of rood kan worden afgebeeld en dus iets anders betekent.

snelle en goede levering

makkelijk te bestellen en wordt snel uitgeleverd.

Jammer dat het boekje in zwart-wit is.

Valt me tegen want het boekje is in zwart-wit gedrukt en de betekenis van de gekleurde dashboard waarschuwingslichtjes zijn dus niet (goed) zichtbaar.

nog niet volledig gelezen

tot nog toe goed

Netjes verzorgd

Bestellen is overzichtelijk en de verzending is prima geregeld

Autoboekje niet compleet

Ik heb het bestelde autoboekje snel ontvangen. Het boekje ziet er goed uit en is een goede kopie van het originele boekje. Het is alleen jammer , dat de handleiding van de autoradio van de bewuste auto ( Seat Leon 2009-2013) niet via Autoboekjes.nl besteld kan worden. De handleiding is dus niet compleet. Ik moet nu alsnog via een dealer dit bestellen. Ik had dit ook in één keer bij de dealer kunnen doen. Dan was ik nu klaar geweest.

Goed om toch een instructieboekje te kunnen hanteren in mijn eigen taal.

snelle leving

Duidelijk

Ben nog bezig om alles langs te gang.

Hallo Niks geen opmerking gewoon goed.

Niks op Aafje temerken

prima en snelle service

prima en snelle service

Keurig en correct

Een aangename verrassing na een teleurstelling van de autoproducent

Prima.

Netjes verzorgd boekje en snel geleverd.

Heel tevreden

Blij omdat ik bij autoboekjes de Nederlandse Handleiding heb kunnen verkrijgen want bij de autodealer was dit niet mogelijk. MVG Eddy

goed goed

goed goed

Zie omschrijving

De site is prima, ook de afwikkeling. Maar ik ontving een boekje welke gekopieerd is. De controle lampjes e.d zijn zwarte blokjes. Ook het boekje is niet compleet, om dit wel compleet te maken moet men nog een boekje bestellen. Jammer anders waren het 5 sterren geweest.

Gewoon snel en goed