beetje laat geleverd

net boekje maar te laat geleverd

Handleiding ziet er netjes uit

Een aantal woorden staan nog in het Duits. Enkele zinnen lopen niet helemaal De index met pagina nummering klopt niet helemaal.

Van bestelling tot levering, super goed gegaan. Steeds op de hoogte gehouden.

goed met 1 probleempje

Boekje ziet er goed uit, echter wel 1 probleempje nl ik had er twee besteld en er maar 1 gekregen De envelop was wel open!

Dun boekje voor royale prijs.

Ik had verwacht een redelijke handleiding te ontvangen. Helaas kreeg ik een dun boekje. Wellicht een foute verwachting. Misschien veroorzaakt doordat er weinig info over de inhoud er staat.

Boekje ziet er goed uit en was er snel.

Prima service.

Prima service.

Ziet er prima uit en snel geleverd

Mooi boekje en ook mooi afgewerkt.

Geen enkel probleem

Gewoon bedrijf dat alles correct afhandelt

Uitstekende ervaring

Goed en gemakkelijk order proces. Levering tikje laat, maar het moet nou eenmaal WEL geproduceerd worden, en dat kost tijd. Producten kwamen prima verpakt en netjes bezorgd aan. Al met al een uitstekende ervaring. Men zou het productpalet kunnen uitbreiden door bijvoorbeeld een hoes te bieden waarin de boekjes in de auto kunnen worden opgeborgen.

Het is goed gelukt een succes prima

Ik heb het goede boekje ontvangen succes verder gr. KOOS

Snelle en correcte levering

Product vlot geregeld.

Exact wat er beloofd was in advertentie.

Mooi duidelijk, overzichtelijk en compleet.

Heel goed, snelle levering, prachtige boekjes!

Ik had de vraag op internet uitgezet, al snel kwam ik op de site van Autoboekjes.nl. Daar vond ik de gewenste handleiding boekjes. Gelijk besteld, de volgende dag al in huis! Uitstekende service! Aanbevelingswaardig!

Prima service, prima kwaliteit

Prima service, prima kwaliteit

Bestelling vlot en volgens afspraak afgehandeld.

Na telefonisch overleg over keuze welk boekje, bestelling correct afgehandeld

Volle tevredenheid

In goede orde ontvangen volgens de afspraken.

Super. Zo een mooi ondehouds boekje

Ziet er goed uit het ondehpuds boekje van mijn auto. En is duidelijk ben er erg tevreden over . Ook over de snelle levering ben ik tevreden.

een goede handleiding voor een schappelijke prijs

Ik was op zoek naar een handleiding voor mijn BMW cabrio van 2002. Via autoboekjes.nl vond ik snel het juiste boekje. Het was weliswaar geen origineel boekje maar een gedrukte kopie van perfecte kwaliteit. Dit was ook aangegeven op de site waar ik het boekje bestelde. Ik kan het bedrijf bij een ieder aanbevelen

Goed advies gehad!

Ik wist niet zeker welke versie van de gebruiksaanwijzing bij mijn auto hoorde, heb daar een prima advies over gekregen van Autoboekjes.nl, en nu een zeer bruikbare Nederlandse gebruiksaanwijzing voor mijn uit Duitsland geïmporteerde auto.

Prima geregeld!

Zeer goede ervaring ,goed en in korte termijn geregeld.!

Mooi autoboekje

Auto boekje van BMW 318 aangeschaft. Het betreft een ingebonden scan. Ziet er mooi en netjes uit. Je ziet wel verschil met een origineel boekje, daar had ik misschien iets meer van verwacht, maar het voldoet verder prima.

Men gaat niet buiten zijn boekje

Zoeken vinden bestellen ontvangen opbergen

Fijn en handig. En nog goedkoper dan bij de dealer. Snel in huis.

zeer goed

precies wat ik wou hebben