Helemaal goed

Precies wat ik zocht en snel geleverd

Weinig info over verzending en printkwaliteit matig

Als je geen account aanmaakt kun je de verzending van je bestelling alleen via Facebook volgen maar als je geen Facebook hebt hoor je dus niets over je bestelling en werkt de link om deze te volgen niet. Ook de printkwaliteit van mn de plaatjes is matig.

Boekjes precies als verwacht en snel geleverd.

De bestelling is snel en conform bestelling geleverd. De boekjes hebben de originele look & feel. Dik tevreden.

Correct, simpel en snel

Super onderhoudsboekje !

Via Autoboekjes.nl heb ik een onderhoudsboekje besteld. Die van ons was kwijt. Een heel uitgebreid garantie- onderhoudsboekje met het kenteken van onze auto voorop er opgedrukt. Super blij mee, dan kunnen alle volgende onderhoudsbeurten door de dealer afgestempeld worden. Op maandag besteld en woensdag in huis. Top service.

Goede ervaring.

Probleemloze snelle levering. Boekje is helemaal als origineel (Abarth 124 spider onderhoudsboekje), ik ben verbaasd!

Alles keurig en op tijd.

Ziet er zeer goed uit.

Voor familie in het buitenland Nederlands boekje besteld. Kwaliteit top snel geleverd. Aanrader.

In dit boekje staat veel meer als het boekje dat je bij de auto krijg

Omdat ik mijn "nieuwe" auto uit 2009 nog goed moest en wilde leren kennen was ik op zoek naar naar meer info. Zo kwam ik terecht bij AUTOBOEKJES. Via internet de juiste handleiding gevonden en besteld. AUTOBOEKJES, goede service en levering!

Professioneel boekje

Het boekje zag er keurig uit. Ik wil iedereen die geen gebruikershandleiding van zijn auto heeft om tegen een zeer schappelijke prijs hier aan te schaffen.

Prima handleiding, snel bezorgd.

Prima handleiding, snel bezorgd.

Boekje ziet er origineel uit en voor een scherpe prijs.

Prima produkt, prima geleverd

Boekje ziet er goed uit. Uitstekend afgedrukt. Correcte levering.

Vlotte levering, perfect

Goedleesbaar, symbolen slecht zichtbaar.

Handige en waardevolle handleiding in het Nederlands! Symbolen zijn helaas slecht zichtbaar/herkenbaar. Bladzijde nummers komen niet overeen met Duitse handleiding wat allemaal bladeren oplevert...

Snelle levering van goed product

Goede ervaring. Tevreden over de conditie van product en levering.

Net geprint en ingebonden!

Net boekje ontvangen, is goed ingebonden (pagina's laten niet los) en kwaliteit van het scan/printwerk is prima. Ook exact op tijd geleverd, helemaal fijn.

Het instructieboekje is netjes en snel geleverd.

Prettig om er mee werken

Het instructieboekje is zeer uitgebreid en zeer duidelijk geschreven. Het instructieboekje is duidelijk uitgebreid geschreven.

De dealer bleef in gebreke, maar Autoboekjes had wat ik nodig had. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snel en correct geleverd.

Zeer correct en denken mee aan het gevraagde.

Nadat ik eerst lege envelop heb gekregen heb ik 2 dagen later alsnog het boekje gekregen. Top service

Het geleverde boekje is matig gekopieerd.

Service goed, maar deels onduidelijke pagina's in het boekje.

Mooie handleiding

Zeer nette uitvoering van de handleiding en snel geleverd, aanrader.