x

x

Blij met het boekje en de vlotte levering

Ik kon het boekje snel op internet vinden dankzij de makkelijke web-site. Het boekje was snel geleverd en ziet er keurig uit hoewel mijn eerste indruk bij het openslaan van het boekje was dat de foto’s wat licht zijn maar het is daarom niet minder bruikbaar.

Snelle en perfecte levering

Duidelijke site en snelle levering.

uitstekend

goede service

Na een klacht dat het we een boekje hadden ontvangen met het verkeerde kenteken op de voorkant,, werd er direct actie ondernomen om een nieuwe te laten drukken.

Goede boekjes. Alsof ze bij de auto horen.

Nog niets ontvangen

Besteld en betaald, al dagenlang een melding dat de bezorger onderweg is maar niets ontvangen...

Goed en snelle levering.

Betere kwaliteit dan ik had verwacht voor een copy en netjes ingebonden ,zit dicht tegen het originele aan .

besteld en optijd geleverd

zoals vermeld en geleverd

Gunstige prijs en snelle levering

Zeer ruime collectie, handboek ziet er zeer goed uit en een snelle levering

Netjes en snel geleverd.

Vrijdags Nederlandstalig autoboekje besteld. Dinsdag werd het boekje keurig en netjes verpakt geleverd.

Snelle levering van het bedoelde product.

Autoboekjes is uitstekend!

Wij importeren als autobedrijf regelmatig auto's uit het buitenland. Omdat onze klanten vaak moeite hebben met Duits en Zweeds leveren we bij onze importauto's vaak een Nederlandstalig instructieboekje. Onze ervaring is dat er diverse leveranciers zijn die het predikaat "Redelijk tot goed" verdienen. Er is er maar één dat tot nu toe steeds "Uitstekend" scoort en dat is Autoboekjes.nl.

Keurig

Prima verzorgd en op tijd geleverd

Top product!

Was leuk verrast toen ik me pakket heb ontvangen. Had slechter verwacht . Handtje klap !

Jammer dat het niet in kleur is en het papier wat dikker voor de rest keurig volgen afspraak geleverd.

BOEKJE IS OK

Ben blij een nederlandstalige vertaling te hebben bekomen in zo korte tijd.

Vlot te woord gestaan en redelijk snel in huis vandaag.

Positief en een mooi product.

Niet goed want ik heb nog niets ontvangen

Het spijt mij te moeten melden dat ik weinig beoordeling kan geven over het auto boekje,wat ik heb nog altijd niets ontvangen,hopelijk komt het nog,want het heeft mij wel 30euro gekost Vriendelijke groeten Francoise

nog niets gehad

ik krijg iedere dag vandaag wordt het boekje geleverd en tegen 4 u is het morgen ,is al vanaf 22decmber zo ,er staat bij post nl heeft nog geen verzenging gehad

geweldig

Ik heb een splash gekocht maar deze kwam uit Duitsland en mijn Duits is slecht, dus de nederlandse versie besteld ziet er goed uit en een uitkomst voor mij

Prima product

Zeer goed product en zeer snelle afhandeling.

Gewoon Top!!!!

Duurde wat langer met bezorging maar dat kwam door de feestdagen

Nog niets ontvangen

Ik nog geen ervaring geven heb nog steeds niets ontvangen