Snelle levering en super uitgebreid boekje.

Primaboekje

Goed en correct

gwoon goed

ondanks corona etc. is de bestelling netjes afgehandeld en werd goed bezorgd

Boekje besteld voor mijn Audi a4. Toch snel gekregen, ondanks de drukte bij alle postbezorgers. Boekje zeer netjes en overzichtelijk. Ook nog een ehbo tasje erbij . Maar die gebruik ik voor de fiets . Dus zeker een aanrader

Prima boek, origineel.

Primadeluxe

Netjes en op tijd.

Netjes en snel

Audioboekje werd snel en keurig verpakt door pakketdienst in de bus afgeleverd en daardoor via app goed te volgen. Niet gekozen voor de veel goedkopere brievenbuszending maar voor bezorgkwaliteit.

perfecte match

duidelijke site , snelle reactie en levering

Goed verzorgd

Het boekje is goed ingebonden en ik ben er tevreden mee. Een opmerking heb ik slechts; de rechter pagina's zijn prima, de linker pagina's zijn wel goed leesbaar maar hebben allemaal lichtere banen net of de cartridge leeg begon te raken.

Topkwaliteit

Het instructieboekje is van topkwaliteit, niet van echt te onderscheiden, wel in het Duits maar een kniesoor die daar over valt.

geweldig

geen aanmerkingen

Snel, adequaat en voldoet aan de gewekte verwachting

Zie boven

Top service en een supergoed instructieboekje ontvangen

Zeer handig wanneer je een ingevoerde auto hebt met een instructieboekje in een andere taal. Doet kwalitatief niet onder voor het origineel.

snel, en meteen goed

Doet wat het belooft. Vlotte verzending. Dat laat ik graag weten, omdat je dat niet vaak meer meemaakt.

uitstekend

Jammer dat Peugeot zelf niet dit boekje mee levert ...... is toch veel handiger dan op internet lezen.... Keurig boekje ...

Netjes correct en snel

Alles was snel geregeld en geleverd.

Prima levering

Online besteld en binnen een week binnen gekregen

zeer goed, snel geleverd

Instructieboekje gelijkend aan origineel en snel bezorgd

Keurige instructieboekjes

Boekje besteld voor onze, uit Duitsland, geimporteerde auto. Vlotte levering, het boekje is niet van origineel te onderscheiden, prima kwaliteit.

Geweldige service om aan een informatieboekje te komen van een bepaalde auto.

Zeer goede kwaliteit van het product, snelle levering!

Snelle levering, ondanks Covid-19. Keurig verpakt en een boekje van goede kwaliteit.

Prima boekje

Heb een ingevoerde Honda Jazz uit Luxemburg met een Franstalig boekje Blij met mijn nederlandse versie Gevonden wat ik zocht

fijn boekje

uitstekend

nier als verwacht

had iets anderd bedacht toen ik het bestelde. maar de ijskrabber was wel wat ik besteld had ja