Pluspunten

Schoenen zitten heerlijk en zijn bijzonder en mooi. Afhandeling is goed.

Pluspunten

Ik ben heel blij met mijn Hielz. Als ik ze draag wordt ik overladen met complimentjes. Ze zitten ook heerlijk en ik kan er makkelijk een hele avond op staan zonder zere voeten te krijgen. Ik had ze via de website besteld, had ze super snel in huis en het was een feestje om ze uit te pakken!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super service en eerlijk advies! EN mooie schoenen en laarzen die heerlijk lopen

Geen

Pluspunten

Super blij met mijn Hielz, ik draag ze graag, ze zitten lekker. Jarieke ontwerpt verrassende kleur combinaties... gedurfd en daar hou ik van...

Ga zo door!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige hielz die de hele dag goed zitten en mooi staan. Ik krijg louter complimenten als ik mijn Hielz aan heb. Mijn 5e paar Hielz zijn door eigenaresse en ontwerper Jarieke op maar ontworpen en ik kan bijna niet wachten op ze te dragen! Zelfs mijn zus heeft nu een paar Hielz en is blij.

Mooie grote winkel met nog meer keuze ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een gave pumps! En nu ook net een paar sneakerz aangeschaft, te leuk! Pumps zaten heerlijk meteen vanaf eerste moment, heb inmiddels 2 paar. Krijg er erg leuke reacties op! Durf ze nog niet te combineren...

kan ik niet bedenken

goede service, goed behandeld