Volkomen ongeorganiseerde chaos

Bestelling geplaatst voor tafelpoten, af te halen in 2 winkels want onvoldoende voorraad per winkel. Op de dag van afhalen half uur moeten wachten voordat 1 van de 6 aanwezige personen eindelijk even tijd vond om de klant te helpen. Overigens stonden na mij nog 4 mensen te wachten. De kennelijk verantwoordelijke persoon bij de uitlevering konden wij allemaal horen roepen "ik ga ze niet helpen hoor ik heb het druk". Vervolgens bleek slechts de helft van het artikel leverbaar. In de andere winkel was helemaal niets leverbaar. Online bleek het wel te leveren, maar slechts 15 stuks. Een half uur later kon ik nog eens 7 stuks betellen. Een paar dagen later weer 7 stuks, maar nu opeens geen inschroef moeren meer. Ondertussen natuurlijk wel 3 keer verzendkosten betaald. Ongelofelijk wat een bende.

Moeilijk bereikbaar

Op zoek naar een aanhanger om te huren, wordt ik online voor beschikbaarheid naar mijnvestiging verwezen, met een telefoonnummer. Bel ik dat nummer, dan word ik naar de website verwezen. Daar kan ik dan een nogal ongewillig formulier invullen. Nu is het afwachten...

meer beloftes dan prestaties

voor de bestelling werd aangegeven dat de bestelling binen 24 uur kon worden opgehaald. in bevestiging wordt aangegeven dat dit echter meer dan 100 uur is. Dat geeft mij de indruk dat Hornbach niet zo betrouwbaar is. Ze beloven maar wat totdat je het besteld hebt. Teleurstellend..

Waardeloze service

Bestelling gedaan met levertijd van 3-4 weken. Na 4 weken eindelijk een mail dat de niet geleverde bestelling retour is gezonden aan de omdat de transporteur me niet kon bereiken?? Verkeerde nummer, maar niet even een mail. Retour ook niet teurg te draaien, nu gewoon weer 4 weken wachten op nieuwe order. Klantenservice kon en wilde niks betekenen, kansloos bedrijf.

17:53u toegang geweigerd. Moest 1 dingetje pakken.

30min in de auto gezeten om iets te halen bij dHornbach Zaandam. Winkel sluit om 18:00u. Stond om 17:53u met een karretje voor de ingang: deur was al dicht. Belachelijk. Mocht er van de beveiliger ook niet meer in. Triest. Moest 1 dingetje pakken, waardoor ik 17:55 bij de kassa had kunnen staan.

Goede produkten voor een goede prijs, snel geleverd

Waardeloze Klantvriendelijkheid

Tegels besteld bij Hornbach en moesten opgehaald worden in Kerkrade. 35 matjes mozaïek. Controleren mocht niet in de winkel vanwege Corona. Bij het nakijken thuis waren het er maar 18 in plaats van 35 waarvan ook nog 8 stuk. Na veel mailen appen en bellen bleek dat ze in plaats van 2 dozen maar 1 doos meegegeven te hebben. Aan de telefoon werd nog gezegd dat het niet te bewijzen was dat ze er maar 18 gekregen had dus een beschuldiging van oplichting naar mijn kant. De 17 ontbrekende opgehaald en deze wel gecontroleerd en jawel weer diverse stuk. Deze werden opgestuurd en die waren wel heel. Conclusie 4 weken wachten 3 maal van Nederweert naar Kerkrade gereden en als compensatie helemaal niets een sorry zat er zelfs niet aan.

Zeer slechte ervaring bij de Hornbach

Zeer slechte ervaring met de Hornbach Zeer slechte ervaring met de Hornbach, Amsterdam. Voor het leveren van een artikel wat niet online besteld kon worden, moest ik naar de winkel. Nou dat is een drama en wil je niet meemaken, hele rijen auto's voor de parking, die met mondjesmaat toegelaten worden. Voor het bezorgen van de bestelling rekenen ze €46 + €12,50 statiegeld voor een pallet. De pallet kan je terugbrengen naar de winkel, maar als het pallet in mijn auto gepast zou hebben, dan had ik het zelf wel mee kunnen nemen! Toch maar gedaan en ik zou gebeld worden door de vervoerder, maar na een week had ik nog geen bericht gehad. Toen maar weer de winkel gebeld en ze wisten van niks.....een gevleugelde uitspraak bij Hornbach, personeel houdt zich van de domme. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Wat een bezoeking die winkel, ik ga er nooit meer heen....

Meerdere artikelen bestellen waardeloos

Ik vind het belachelijk dat je als je meerdere artikelen wilt bestellen het ene artikel alleen kan ophalen in de winkel en de ander alleen kan laten thuisbezorgen. Nu moet je toch nog naar de bouwmarkt om al je spullen te halen en dan heb je nog niet alles. Want de artikelen die je niet kan reserveren, moet je alsnog verzamelen in de bouwmarkt zelf. Zo zijn de klanten langer dan nodig binnen. Erg klantvriendelijk vind ik dat niet.

Snel geregeld goed duidelijk

bestelling gedaan en niet geleverd

1. bestelling gedaan 2. word niet geleverd, ondanks toezeggingen word uitgezocht en of telefonisch of per mail zou ik op de hoogte gebracht worden waar het blijft. Dit gebeurt dus niet. 3. weer bellen blijkt dat het artikel niet geleverd is aan ptt post. 4. ik moet maar afwachten wanneer ik aan de beurt ben wanneer ze dit in werking kunnen stellen. komen ze niet voor volgende week aan toe. 5. moet maar vertrouwen houden plus punt: word vriendelijk te woord gestaan

Teleurstellend ondanks Covid19 situatie

3 dagen na online order plaatsen nog steeds geen track en trace informatie, terwijl ik spullen op 15 mei as nodig heb. concurrenten doen dit beter. Het kan niet zo zijn dat je elke dag moet kijken of er nieuws is... Dat is nu wel zo

Slecht bereikbaar en leveringskosten bijzonder...

Leveringskosten buiten proporties! Vergelijk pallet betonmortel (4,95) met 10m2 polystyreen. (42,50) Telefonisch niet bereikbaar

Vervelend dat een belmogelijkheid ontbreekt en er alleen specifieke formats zijn voor je vraag

Kost onnodig tijd en helpt mij op voorhand niet terwijl wel al mijn gegevens bij jullie bekend zijn. Erg onprettig

Klote

Slechte service online

Levering tegels waardeloos

Ik heb de helft maar binnen gekregen. Probeer in contact te komen maar ze zijn onbereikbaat

goede artikelen en vakkundige verkoopster

zorgvuldig ,vakkundig,vriendelijk

Drama

Ik had 190 m2 vloertegels 60 x 60 nodig maar kon maar 95 m2 online kopen. Vervolgens in Breda 95 m2 bijgekocht en €228,81 meer moeten betalen. 14 dagen later bericht gekregen dat de online bestelling niet doorging{ wel betaald } en werd mij medegedeeld dat ik in Geleen de andere 95 m2 kon kopen voor € 50,00 meer. In totaal 360 km moeten rijden om de spullen bij elkaar te krijgen. Dit moet toch anders kunnen voor zo'n groot bedrijf! Inplaats van de laagste prijsgarantie die Hornbach afgeeft heeft het bij mij kosten verhogend gewerkt! Patrick Baak

Waardeloos reserverings systeem

Bestel artikel kijk in winkel voorraad. Ja is leverbaar en reserveerbaar. Vervolgens mail met afhaaltijd en datum.Maak hier tijd voor vrij. S,avonds een mail niet meer op voorraad. Is al de derde keer. Ze verkopen gewoon je gereserveerde artikelen. Waardeloos toch. Bied het niet aan dan.

Waardeloos

Bestelling via internet gedaan, kon 3 dagen later in Nieuwerkerk worden opgehaald. Daar werd mij verteld dat wat ik had besteld er niet was en voorlopig ook niet zou komen. Je laat een klant dus gewoon voor niets naar een filiaal komen om iets op te halen dat er niet is. Wat een slechte service!

Gras goedkoop geleverd

de bezorgingskosten voor het leveren van het gras zijn hier het meest schappelijke van alle leveranciers. kwaliteit is prima!

Als je geen COVID-19 besmetting hebt dan krijg je het wel in wateringen.

Als je geen COVID-19 besmetting hebt dan krijg je het wel in wateringen. Wat een zootje. Zeer slecht georganiseerd. Ik ben erg kwaad. Ik zou een bestelde parasol ophalen. Je mag niet naar binnen bij het afhaalpunt, je moet dan via de grote ingang de hele zaak door omdat de kortste route naar het afhaalpunt binnendoor afgesloten is. De ingang/uitgang van het afhaalpunt is groot genoeg om daar alleen mensen die wat op komen halen af te handelen zodat ze niet de hele zaak door moeten en onnodig risico lopen. de mail die ik kreeg staat: "Onze medewerkers hebben de handen uit de mouwen gestoken om ervoor te zorgen dat jouw artikelen nu in onze vestiging Hornbach Wateringen voor je klaarstaan.Je kunt je reservering hier afhalen: Goederenuitgifte." Nou mooi niet, er stond niets klaar en ik moest een kwartier wachten want ze moesten het nog uit de winkel halen. Ik moest er wel op tijd om 14.00 uur zijn, staat in het afhaalbericht. Tip: geef de medewerkers een meetlat van 1,5 meter en een goed horloge. De medewerkers houden geen afstand en lopen al pratende vlak langs je. Op hun rug staat dat je 1,5 meter afstand moet houden, maar dat zien ze natuurlijk niet het staat op hun rug.Voor hun beter al het op hun borst ook nog staat. Er staat niets klaar, dus de mail is een leugen. Dit is de laatste keer dat ik hier iets koop en zal het doorgeven aan de consumentenbond.

Snelle,acurate manier van bestellen en afhalen

Ik moet er even voor omrijden maar is de moeite zeker waard! De verkopers weten waar ze over praten en geven je goed advies. Hele fijne winkel om te winkelen

Slechte service

Eens maar nooit meer. Beschadigde deur geleverd gekregen Er gaat 2 weken overheen zonder wat te horen. Je belt. En hoort dat je op een grote stapel ligt. Afwachten maar. En dan een mail krijgen dat je zelf 8 dagen later pas terug gemaald hebt naar hornbach. Schiet mij maar lek!!! Ben er echt klaar mee! Kut bedrijf