Coronatijd allren

Bestelling kwam in twee delen. Het deel met de heftruck kwam snel het andere deel nier. Chaotisch. Het papier waarop stond wat ze niet meegebracht had was zoek. Wat een puinhoop.

Ga voor die paar dubbeltjes meer naar een goede winkel zoals praxis!

Ik he 8 weken geleden online een bestelling gedaan bij Hornbach, meteen betaald, zou binnen 4 dagen zijn bezorgd, maar bestelling is nooit ontvangen. Na een week ben ik gaan bellen, maar moest ik een week later terugbellen. Een week later wisten ze nog niets, maar ze konden me wel vertelllen dat elke keer dat ik zou bellen, ik onder aan de stapel zou komen. Enfin een week later toch maar weer eens gebeld. Ik zou worden teruggebeld. 2 dagen later telefoontje van Hornbach dat de spullen terug waren in het magazijn en dat het geld binnen 2 weken terug gestort zou worden. 2 weken later.. je raadt het al geen geld... Nu ben ik innmidddels weer aan het bellen, maar op de vraag wanneer ik mijn geld terug krijg, kan niemand antwoord geven. Op de vraag of ik een manager kan spreken: gewoon nee. Nu word ik vandaag voor 18u weer terug gebeld, met de boodschap (net als vorige week) dat ze niets voor me kunnen doen en ik gewoon op mijn geld moet wachten. Deze hele bestelling heb ik nu ruim 10x totaal voor gebeld en ik krijg gewoon mijn eigen geld niet terug.

Bestelling Tuintegels en kuub zand

Wil 12 keramische tegels bestellen , kan dus niet ophalen alleen maar online bestellen. Ook voor 12 tegels van 60 maal 60 cm. 12 maal 12,50 is 150 euro en dan komt daar 42,50 bezorgkosten bij. Nou vooruit denk je dan. Oh ja een kuub ophoogzand nog , is 43 euro , toevoegen aan mandje ....bezorgkosten 74,95 (?) Mandje legen maar dan, en verderop kijken

Nirt klant gericht.

Helaas, ook wij bestelde iets wat gebroken aankwam. (Na 10 dagen!) Retourneren koste veel tijd...en dan blijkt het pakket bij retourneren kwijt te zijn. € 100,- voor hun niks voor mij. En maar veranderlijkheid afschuiven. En dan aankomen met een tegoedbon van € 25,- SCHANDE!

Bestelling niet Compleet Tilburg

Speciaal vanuit Breda (omdat daar geen voorraad was) naar Hornbach Tilburg gereden omdat daar het artikel wat ik wilde hebben op voorraad zou zijn, besteld, afgerekend, tijdslot voor afhaal gereserveerd (4 dagen ervoor), afgesproken tijd op locatie. Helaas was het bewuste artikel niet op voorraad, wat opzich kan gebeuren, echter geen enkele melding vanuit Hornbach mogen ontvangen, waardoor ik voor Jan met de korte achternaam daar stond. Vanuit medewerker geen enkele vorm van empathie, ook werd er geen oplossing geboden, met pijn en moeite een sorry zeggen was het enige en ze konden bellen als het artikel binnen was (dus nog een ritje op en neer). Ik heb zelf nog een oplossing geboden door te vragen of ze het artikel misschien gratis konden versturen als het binnen was, maar dat behoorde niet tot de mogelijkheden. Gevraagd of ze op een andere manier met iets tegemoet konden komen bv kortingsbon, maar ook dat was uitgesloten. Toen ik vroeg of dit de manier is over hoe Hornbach met zijn klanten omgaat, wederom (ditmaal een bijna sarcastisch klinkende) sorry. Het artikel was zelfs op dat moment via de website nog gewoon te bestellen, al zei die man van niet, naar het bewijs wat ik hiervan had (sreenshot) werd niet eens gekeken. Al met al enorm teleurgesteld in Hornbach, niet zozeer om het feit dat het artikel er niet was, maar wel over de communicatie, afwikkeling en de niet geboden oplossing.

Prima winkel maar bezorging is HEEL ERG SLECHT !

Omdat ik het niet kon afhalen (niet op voorraad in filiaal) me toch laten verleiden om te laten bezorgen. Het zal wel een keer komen, maar niet op binnen de verwachtte levertijd.

Shoppen is goed, maar online niet

Ben altijd trouwen klant geweest, maar ze kunnen niet met de corona maatregelen een degelijke organisatie neerzetten. Doe het dan niet! Laat niks bezorgen, want dat duurt HEEL lang. Wil je het zelf gaan afhalen, zorg dat je niks vergeet en kijk alles na voordat je wegloopt. Klantvriendelijkheid is de deur uit gegaan daar. Lijkt wel alsof iedereen overspannen is die er werkt.

Artikel zorgt voor waterschade... Het zal Hornbach een zorg zijn!

Een lekkere grote plantenschotel, dus die komt goed uit voor onder een onze hele grote plantenpot. Nee dus! Na ruim een maand hebben we tot onze schrik bemerkt dat deze zgn plantenschaal water doorlaat. De glazuurlaag is dus ineffectief. Schimmel en een hele lelijke plek op het parket als gevolg. Voor waterschade en incorrecte informatie op de site (als het geen water tegenhoudt dan is het dus NIET geschikt als plantenschotel/schaal) neemt Hornbach helaas geen enkele verantwoording. Ga maar bij je verzekering declareren wordt gezegd. Over het aankoopbedrag van een niet functionerend artikel geen woord.

Lange wachttijden bij afhaalservice

File bij afhalen van bestelling op afgesproken tijdslot. Na melden nog 3 kwartier op parkeerplaats moeten wachten. Toen een medewerker aangesproken. Die kwam in actie en bracht direct de bestelling. Levering heb ik niet goed gecontroleerd. Thuis bleek een product niet geleverd. Gebeld met klantenservice die mij toezegde dat ik het product kan ophalen. s'middags weer in de rij gestaan. Het was toen extreem druk. Advies aan Hornbach: zorg dat het logistieke proces snel op orde komt en dat je klanten niet teleurstelt door lange wachttijden.

bah

meerdere artikelen besteld online. krijg 1 artikel van nog geen 2 euro apart via briefpost binnen. overige artikelen blijken na een tijd wachten retour gezonden. geld wordt terug gestort. maar heb nu wel 5 euro verzendkosten moeten betalen Als je zo je geld moet verdienen....

levertijden die worden opgegeven kloppen totaal niet

Eerste keer maar ook de laatste. Dacht het zoals op de site aangegeven snel in huis te hebben maar duurde 3x langer en dan heb ik alleen een doosje schroeven binnen. Al de andere spullen niet. Waardeloos.

14 dagen op geld wachten

Bestel 28 Jan 2021 een draadloze deurbel zou 4 februari binnen zijn. Maar helaas geen product geleverd. Hoewel er wel voor betaald is. Na twee weken wachten nog niets ontvangen. Toen maar eens met de klantenservice contact opgenomen. Krijg later bericht van de klantenservice. Dat de leverancier nog geen product heeft retour mogen ontvangen ik had trouwens niets retour gedaan of iets mogen ontvangen.En dat ik maar moet afwachten tot het product bij de leverancier is. Twee dagen later krijg ik bericht van Hornbach dat mijn geld binnen 14 dagen terug gestort wordt.. eigenlijk belachelijk. Dat wij 14 dagen op ons geld moeten wachten en dat ze de schuld bij de leverancier neer leggen. Ik heb daar niets mee te maken ik bestel toch bij hornbach. En niet bij de leverancier. Voor mij geen Hornbach meer wat een aanfluiting. Als ik met iDeal betaal staat het ook bij Hornbach op het moment dat ik de betaling verzend op hun rekening! Voor ons geen Hornbach meer! Erg slecht

Sta je voor Jan l.l bij de winkel

Online artikelen besteld. 20 stuks op voorraad in de winkel. Maak een afhaal afspraak voor de volgende dag om 17:30u om de goederen af te halen. Dus Hornbach heeft bijna 24 uur de tijd om de bestelde artikelen te verzamelen. Ook netjes een bevestigingsmail ontvangen dat mijn bestelling om 7:30u klaar zou staan. Ik de volgende dag naar de betreffende vestiging en arriveer daar om 17:32u Staat er een medewerker bij de vestiging die vraagt of ik een afhaal email ontvangen heb. Blijkt dit dus niet de definitieve email te zijn voor afhaling. Waarom zegt Hornbach dan in de email dat de bestelling dan klaar staat om af te halen? Volgens de Hornbach medewerker was ik al de zoveelste van die dag. Ook de volgende dag geen email ontvangen. Bel je naar Hornbach, krijg je te horen dat je pas mag gaan reclameren, wanneer je bestelling meer dan 5 dagen vertraagd is??? Sorry Hornbach, maar op dat punt kunnen jullie nog heel wat leren van Karwei of Praxis. Ik hoop snel bericht van ze te krijgen, anders cancel ik de bestelling en kunnen ze het geld terug storten. Helemaal klaar met deze bouwmarkt!

Wat een waardeloze winkel

Wat een waardeloze winkel. Producten bestellen, order ophalen op afgesproken tijdstip, helemaal naar Best rijden, ligt er niks En niet even denken van goh, laten we de klant een bericht sturen dat de order onverhoopt toch niet klaar ligt voordat die heen rijdt Als het even kan, kom ik hier niet meer

Zelfs AliExpress levert sneller

Op 12-02-2021 een bestelling geplaatst, die volgens de webshop op voorraad is. Toch is er 5 dagen later nog steeds niets geleverd.

De zwakste schakel

Erg tevreden over Hornbach, de site, het assortiment, de communicatie: tip top. De zwakste schakel is het transportbedrijf: woensdag opgehaald bij Hornbach en pas op maandag in Hoelaken afgeleverd. Waarom standaard omrijden via Moskou ?

nachtmerries en onbeleefde bezorgers

Ik heb bouwmaterialen besteld en vijf dagen later ontvang ik een e-mail waarin staat dat ik de vloertegels niet zal hebben. Nu moet ik op zoek naar een ander model en heb waarschijnlijk een totale vertraging van twee weken. Dan komt de rest vandaag en laat de chauffeur de pallet gewoon midden op straat vallen. Ik vraag hem verschillende keren om het een meter te verplaatsen omdat hij een straat blokkeerde en hij gewoon duizend keer "Nee" zei en vertrok. Ik denk dat dit de slechtste bezorgservice is die ik ooit heb gehad

Eerste bestelling is ook de laatste

Bij Hornbach een werkplaatskachel besteld met een verlengsnoer. Beide artikelen op voorraad en kreeg direct een bevestiging met leveringsdata (helaas 2 verschillende). Verlengsnoer werd conform afspraak bezorgd, volgende dag een mail dat de werkplaatskachel niet meer leverbaar was. Een alternatief, stonden er genoeg op de website, werd niet geboden. Als ik een andere wilde moest ik die maar opnieuw bestellen. Nu heb ik wel een verlengsnoer maar geen apparaat. Hornbach mist de klantvriendelijkheid om voor een klant in oplossingen te denken. Ik had geen zin om weer iets te bestellen, weer vooruit te betalen en opnieuw geen zekerheid van levering te hebben. Dan moet je ook nog eens max 14 dagen wachten voordat je geld is teruggestort. Bij ander bedrijf kacheltje besteld, volgende dag geleverd. Zo kan het dus ook! Ik ben na 1 bestelling al weer klaar met Hornbach. Service hebben ze nog nooit van gehoord.

Waardeloos

We betalen een bedrag van €129,- voor het tbuisbezorgen van stenen en ze flikkeren het gewoon aan de zijkant van de straat. Voor een bedrag van €129,- mag je verwachten dat ze je spullen bij je huis afleveren en niet langs de weg waardoor je een hele middag stenen naar je huis kan sjouwen. Echt te absurd voor woorden. Nooit meer Hornbach voor ons!

Zeer slechte klanten service

4 weken gewacht op mijn producten, niet geleverd , en na / Hornbach alles kwijtgeraakt, zonder overleg alles geannuleerd, na ruim een week nog geen geld retour, geen begrip van klantenservice, Alleen sorry ( lekker makkelijk ) geen oplossing geen product geen geld retour.

Slecht slecht slecht

Slecht slecht slecht SLECHT!!!!! WACHT AL 3 WEKEN OP MIJN RIETEN SCHUTTINGMAT 6X GEBELT MET HORNBACH MAAR NOG NIETS,SCHUIVEN STEEDS SCHULD AF BIJ TRANSPORTEUR. SLECHT SLECHT

Slecht

Ik heb een bestelling online gedaan product stond op voorraad wil ik gaan afhalen bij de vestiging in Tilburg blijkt dat het niet op voorraad is terwijl dat online stond van wel het product had ik al betaald dus nu weer wachten dat je je geld weer is terug krijgt en in mijn ogen hebben de medewerkers niet genoeg gedaan om het probleem op te lossen! Slechte service.

Zeer SLECHT en TELEURSTELLEND

Ik heb drie jaar geleden laminaat aangeschaft voor heel mijn huis van het merk Skandor. Deze is na een tijdje extreem verkleurd. Van een mooie houtenkleur (bruin) naar geel. Dit is zeer teleurstellend op een laminaat waarop 30 jaar garantie staat. Hornbach (Nieuw Kerk) hierover gesproken het probleem aangegeven het was geen probleem. Tevens aangegeven dat ik mijn kassabon niet heb kunnen vinden. Dit zou geen probleem zijn aangezien Hornbach oplossingsgericht denkt met de klant. Ik moest een mail opstellen met foto’s. Nadien afwijzing na afwijzing. Zij erkennen de kleurverschil en dat het onder de garantie valt. Maar geen kassabon?! Tja helaas! Extreem teleurstellend!

Te lang wachten bij afhaal service

Vandaag 3 februari zou ik bij de afhaal service in Nieuwegein mijn bestelling ophalen. Na ruim een halfuur wachten kreeg ik mijn bestelling . Het aanrecht was kapot en ook een aantal de besteld steiger planken. Terug naar de medewerkers. Na 3 maal vragen uiteindelijk nieuwe ontvangen. Na in totaal een uur goederen in goede orde ontvangen.

Online kopen bij Hornbach nooit meer.

Ik heb een bestelling geplaatst bij Hornbach online, daar heb ik zo'n spijt van. Na betaling begint meteen het gedonder. Order die wij ontvangen klopt niet, de mogelijke leveringsdatum wordt direct maar met 10 dagen extra vooruit verplaatst. Uit de order worden 2 items verzonden met pakket bezorging 2 verschillende wel te verstaan dus 2 keer thuisblijven op verschillende dagen en tijden. De rest wordt met een transportbedrijf bezorgd. Omdat wij de klus niet zelf kunnen doen hebben wij mensen ingehuurd afgaande op de opgegeven datum. Dat deze vervolgens voorruit wordt geschoven is volgens een medewerker van Hornbach niet zijn probleem maar de onze. Dus order maar geannuleerd. Nu 10 dagen terug wachten wij nog steeds op terugstorten, helaas werd mij vandaag te verstaan gegeven dat het zeker nog wel een paar dagen zal gaan duren. Als reden wordt aangeven dat dit door corona komt? Ja, denk meer dat ze het organisatorisch slecht op orde hebben.