snel en prima

Zeer betrouwbaar en snel met een perfecte service.

Meerdere malen heb ik bij de Egel besteld. De artikelen werden altijd heel snel geleverd en exact wat ik wilde. Ook kan ik zeer waarderen, dat er altijd extra kleine kadootjes werden bijgesloten. Met grote voorsprong mijn meest favoriete webwinkel!

altijd op tijd bezorgd en altijd heel tevreden. Ook altijd een extraatje erbij.

Super hobbyshop

Ik ben SUPER tevreden van het Egelteam! Zowel van de service als van de artikelen als van de prijs! Bij iedere bestelling krijg je ook altijd iets extra wat natuurlijk heel leuk is. Zeker een aanrader! Mvg. Katty

Heel tevreden klant

Ik ben een zeer tevreden klant. Altijd netjes verzorgd en steeds op tijd geleverd.geweldig,geweldig dikke 10 voor alles

Snelle en goede service

Snelle levering, goede service en altijd leuke attentie

Altijd een feestje

Een pakketje van de egel! Super snelle levering,goed verpakt Altijd een extraatje erin! Stiekem had ik deze X op een egeltje gehoopt maar de paperblock was ook erg mooi!

Erg fijne winkel

Erg fijne winkel ik koop er heel vaak. Ook vaak leuk van prijs, en ook het presentje is altijd leuk die je bij een bestelling krijg.

Goede webwinkel, ik ben al jaren een tevreden klant

Zeer aantrekkelijke prijzen, grote keuze, snelle en goede levering.

Prima service Leuke attenties

100procent te vertrouwen.

Nog nooit bedonderd.

Ik bestel vaker bij de Egel maar ben zeer tevreden, bestellingen zien er goed en verzorgd uit en er zit altijd een leuk cadeautje bij. Als ik eens vragen heb wordt ik goed te woord gestaan. Helemaal super

Snelle en goede levering van de producten

Al langer besteld en een goede service en altijd een klein presentje

Super!!

Bedankt voor de snelle levering,en goed verzorgd pakket. Erg blij met de presentjes.

Super fijnewebshop

Fijne service ,heel vlug geleverd

Groot assortiment en snelle levering.

Veel keuze, snelle levering en goede communicatie.

Grote 10 echt geweldig

Snel mooie attentie nette service

Helemaal top

Heel blij dat ik jullie ontdekt heb!

Bestelde voor het eerst bij jullie en is 200%meegevallen. Ook leuk de kleine verrassing die jullie meestuurden... Bedankt voor de snelle levering

Heel Snel en heel goed

Uitgebreid assortiment

Snel, klantvriendelijk

Zelfs bij telefonisch contact word je vriendelijk te woord gestaan. Toppie jongens, vooral zo door gaan.

Betrouwbaar, betaalbaar en snelle levering

Echt een hele goede en uitgebreide webwinkel met zeer ruim assortiment met betaalbare prijzen. Tevens hele snelle levering en alles netjes verpakt, ook nog een leuk presentje erbij. Zeker aan te raden om hier te bestellen, ik zal er zeker meer bestellen hoor.

Kan niet beter super snel

Dank u wel de bestelling zou 6-7-2020 geleverd worden.Maar het werd 30 Juni super snel dank u wel.

De perfecte website voor elke hobbyist