super

Snelle levering, altijd netjes verzorgd, ik vond de doos met food-quotes waar het in zat ook erg leuk. Bedankt!

Hele fijne ervaring

Goede service. Altijd leuk om een extraatje bij je bestelling te mogen ontvangen.

Geweldig echt een aanrader snelle service nette service en leuke presentjes bij je pakketje

Snelle verwerking

Super!!!!!

Super winkel, ik ben altijd heel blij met de inhoud van jullie pakket het klopt altijd en er zit altijd iets extra's bij.

Goede prijs/kwaliteit verhouding met een goed assortiment en bovendien supersnelle levering!

Meestal alles op voorraad en daardoor snelle levering! Prijzen zijn goed!

Op de webshop soms iets moeilijk te vinden waar onder het valt, maar alles in winkelmandje word geleverd. Betaling en levering gaat snel. Zit ook een leuke attentie bij levering! Elke week een nieuwsbrief om op de hoogte te blijven. Raad iedereen aan om jullie te bestellen. Klein minpuntje is dat sommige dingen wel eeuwig op niet op voorraad staat. Maar ik laat het wel staan op mijn verlanglijstje op de site.

Betaalbaar, snelle orderverwerking, goede track&trace

kwaliteit kan pas achteraf bepaald worden. Maar eerste indruk wat het bedrijf achterlaat is uitstekend.

Grote top 10+

Super snel

Super snelle levering

Zoals altijd Goed en snel

Zoals altijd Goed en snel

Super snelle nette service

Ben meer dan tevreden over de Egel. Nette verpakking. Snelle verzending. En van verzending tot levering word je op de hoogte gehouden.

Vandaag besteld morgen in huis, keurig verpakt en vaak met nog iets extra’s

Ik geef de egel een 10

Zondag besteld woensdag in huis

fantastisch

Ik had al eerder mijn beoordeling verstuurd. Mijn bestelling was binnen korte tijd afgeleverd. Zeer tevreden op de werkwijze. Met vr groet, Mevr Jamanika

Ben zeer tevreden

Hele goede ervaring9

Snel geleverd met een leuk presentje

Altijd snel de bestelling binnen, en altijd een presentje erbij.

Uitstekend!

Snel en correct met bestellingen. Zit ook altijd een presentje bij. Houden je goed op de hoogte van de bezorging van je bestelling.

Uitstelend

Snel verstuurd en niet duur

Prima service. Heel snel geleverd .

Ik was ook erg verrast door de extra's in de verpakking. Dank je wel!

Ontvangen.

Bedankt voor de levering, helaas door DHL geleverd, zit je een hele dag te wachten en dan zeggen ze dat je niet thuis bent, zodat je het alsof kan afhalen. De Egel levering is top, bedankt voor het extra erin.

Zeer snelle en super goede service . Altijd een cadeautje erbij.

De bestelling wordt snel geleverd

De egel bestel ik vake en alles gaat naar wens

De egel gaat alles prima bestel dus veel vaker bij hen en nooit geen problemen mee gehad