zeer goed

snelle levering altijd een presentje , goede service

Zeer tevreden!

Ik was blij dat ik het pakje zo snel ontvangen heb. Toen ik de doos opende vond ik de stempels niet want er zaten extra boekjes bij. Ik was positief verrast. Bij beter kijken zag ik de stempels zitten. Ik heb die verknipt en op een houdertje gekleefd want het is voor gebruik in de kleuterklas. Ook fijn dat er een snijvorm in zat voor embossing. Dus, zeer tevreden. Alleen jammer dat er verzendingskosten bijkomen...

geachte mevrouw wij bedanken u voor uw beoordeling m.v.g. Team De Egel

heel goed

Snelle bezorging

Snelle afhandeling!

Het pakketje wordt altijd op tijd geleverd en als er iets ontbreekt of niet klopt wordt het snel opgelost. Alle lof!

Snel en correct afgewerkt.

Goed.

Goede, betrouwbare zaak

De bestelling geplaatst en werd al de volgende dag geleverd. Die ervaring had ik ook al toen ik de gemini bestelde

Snelle levering, altijd iets leuks erbij. Mooie spullen

Meerdere keren besteld. Goede ervaringen. Mooie spullen en altijd iets leuks erbij.

Snelle levering.

Ze hadden alles wat ik wilde en het werd snel bezorgd.

Hartstikke goed!

Duidelijke website qua levertijden en wat wel en niet op voorraad is. Altijd alles keurig ontvangen en nooit problemen. Zeker een aanrader!

Snelle levering en altijd een "extraatje".

Superblij met deze webshop

Snelle verzending, duidelijke foto's. Waar voor je geld

Ik ben al jaren een tevrede klant

elkaar de nieuwe dingen op datum bestelling zeer snel en netjes geleverd

Supersnel

Pakketje zeer snel ontvangen . en ook nog een extra snijmal , 2 leuke bladen cadeau erbij . Super leuk.

Heel snel geleverd keurig verpakt en altijd een extraatje

Leuke hobbyshop

Goede ervaringen mee (Internet shop) Soms duurd het iets langer voor dat je het binnen hebt. De prijzen zijn goed wn ze hebben leuke aanbiedingen.

Prima producten en snelle levering

Heb al een paar keer besteld ( ik ben van België) en mijn bestelling komt altijd supersnel toegestuurd. Goeie service

Toppers!!

Toppers zijn jullie. Ik maakte zelf een fout bij het overmaken van mijn bestelling en jullie hebben het direct opgelost. Heel fijn!!

Vlotte levering

Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de levering. Ik kon zelfs na een dag iets toevoegen. En ieder pakketje zit een extra kleinigheidje.

Supper goed

Hallo egel Bedankt voor de snelle levering De volgende dag al in huis Super bedankt Tot de volgende keer

Zoals als altijd perfect

Als je iets bij de Egel besteld word het snel berpakt en geleverd. Is iets er niet word er contact met je opgenomen. Ik vind het gewoon een top team.

Is goed

Goed en correct afgeleverd zeer te vreden

Geweldig en snel

Bestelling snel in huis plus een leuk cadeautje erbij.

Goede service en snelle levering

Bestelling kwam zou de 19e bezorgd worden maar kwam veel eerder. Bij mijn bestelling zaten ook nog leuke folders.