Bij een vraag via mail ben ik op zondag zeer snel geholpen Levering was ook vroeger dan verwacht en er zat nog een leuke attentie bij

Goede website

Goede overzichtelijke website. Makkelijk met bestellen.

altijd top

altijd goed

Geweldig goed

Ze geven altijd een cadeautje dat word gewaardeerd ga zo door

Wat ik altijd bestel wordt snel bezorgd. Mooie produkten, goede prijzen, altijd een extraatje erbij.

Altijd goed verzorgd en steeds een leuke verrassing bij je bestelling. Een hele fijne webwinkel!

Snelle levering naar België. Aangenaam verrast met extraatje dat in mijn pakketje zat.

Altijd fantastisch

Snel geleverd en nog een cadeautje erbij en vaak ook nog wat folders

Prima.

Contact was goed. Een beschadig artikel snel vervangen.

Vlug en netjes

Bestelling was er heel snel. Keurig verpakt en met iets extra’s erin. Grote keus bij de egel en makkelijke website. Bestel zeker nog een keer.

Fijne webshop met goede producten

Eerste keer besteld en erg tevreden! Product snel in huis en ook nog een leuk extraatje erbij ontvangen!

Snel verstuurt.

Bedankt voor het leuke extra cadeau

Sneller Verzonden als verwacht. En een leuk kadootje erbij. Heel attent.

gaat

het is goed aangekomen maar waar de plaatjes van waren beschadig en ik dag.dat er nog n malletje bij was bij de krant maar helaas niets

geachte mevrouw wij bedanken u voor uw beoordeling maar zouden wij mogen weten om welke bestelling het gaat zodat wij dit kunnen oplossen voor u dit omdat wij in het ordernummer wat u opgeeft geen knipvellen en ook geen hobbyjournaal aantreffen onze andere vraag is waarom heeft u dit niet vermeld via onze klantenservice zodat wij dit eerder voor u konden oplossen m.v.g. Team De Egel

Goed aangekomen Leuk iets extra in het pakje Zeer tevreden

Zeer goede en snelle levering.

Duidelijke website en je hebt je dpullen snel in huis.

Ik kreeg mijn bestelling eerder geleverd, dan men eerst dacht.

Heel goed hoor

Ze komen er goed uit

was prima

mijn bestelling is snel binnen met leuke verrassing er is veel keus je kan altijd wel leuke dingen bestellen.

Top, inclusief een verrassing :-)

Bestelling naar wens en meer dan volledig, door de leuke attentie. Levering ook nog sneller dan aangegeven. Top!

Perfekt

Zag er goed uit het was er snel en alles was er

Heel verzorgd, betrouwbaar en netjes

Een fijne samenwerking, correct verpakt, snel geleverd en alles top !

geweldig

Goede ervaring. Snelle bezorging. Mooi verpakt. Altijd een kleine verrassing bij je bestelling. Dat is zo leuk. Ik beveel " De Egel " aan.

uitstekend

uitstekend

Ik plaatse een bestelling. Er werd netjes gemeld dat de levering wat langer zou duren ivm personeels tekorten, nu had ik het de volgende dag al in huis. Echt geweldig!! Dank jullie wel