geweldig

De bestelling is binnen een paar dagen binnen

Bestelling word snel opgestuurd en geleverd. Met een extra presentje. Wat ik erg leuk en attent vind. Je hebt een ruime keuze op de website en is overzichtelijk Je krijgt ook een bericht wanneer je je bestelling kan verwachten. Erg goede service met ruim aanbod

Gisteren besteld, de volgende dag geleverd! Super!

Uitstekende service!

Altijd tot volle tevredenheid!

Bestel al jaren bij de Egel en altijd super tevreden over de goede service, prijzen en assortiment!

Ben dik tevreden. Hieronder een opmerking op de web site

Registreren. Via registeren gaat niet, je kan wel je n.a.w. gegevens invullen maar verder kom je niet. Ik stel voor Registreren te wijzigen in Registreren VIA inloggen dan gaat het goed. Met vr.gr. Bep de Haas .

Verrassend snelle levering

Mijn bestelling was er sneller dan verwacht :)

Alles was OK !!!

Alles verliep vlot niettegenstaande de coronacrisis !!!!!

Uitstekende service!

Goede website, alles werd duidelijk aangegeven. Wat voor mij een groot pluspunt was, is het bericht wanneer ze uiterlijk het pakket versturen.

Ik heb een Sizzix BIg Shot besteld en deze werd, zoals altijd, heel snel thuis bezorgd. En er zat, ook zoals altijd, weer een aardigheidje bij. De Egel heeft heel veel keus, bezorgd zeer snel, prijzen zijn volgens mij lager dan in welke winkel dan ook en je krijgt er altijd een presentje bij.

Snelle, complete bezorging !

Omdat mijn eigen hobbywinkel door de crises is gesloten ben ik gaan zoeken....... zo kwam ik bij de Egel terecht. Ik heb mijn bestelling gedaan en kreeg die binnen 3 dagen binnen, met nog een extra verrassing erbij ! Nou.....ik ben méér dan tevreden , topwinkel, dank jullie wel !

Super geregelde webwinkel

Na dat ik mijn bestelling had gedaan .en iets fout had gedaan. Gebeld en werd goed en beleeft geholpen .en de bestelling was super snel in huis

Makkelijk te bestellen Goeie snelle levering

Ik zocht, ik vond en heb besteld, dit alles ging heel makkelijk en de levering was snel

Goede webwinkel, we wordt duidelijk overal naar toegeleid. Dat is soms nog wel eens een probleem. Bestelling was keurig verpakt en de volgende dag al geleverd, ondanks de drukte in deze tijd. Prima geregeld. Ik kwam bij toeval in deze webwinkel terecht, omdat het bestellen bij anderen zo moeilijk of helemaal niet ging. Maar ik ben zeer tevreden.

snelle en nette levering

alles top geregeld. snel en alles netjes verpakt

Een dag besteld de volgende dag geleverd

Snelle degelijke levering met presentje. Dank daarvoor. Enige minpuntje is dat de artikelomschrijving op de website zeer gering is.

Goede service en kwaliteit

Super snelle levering, goed verzorgd en altijd een aardigheidje erbij. Goede prijzen en zeker aan te bevelen om hier te bestellen.

Goede spullen en snelle levering

Ik heb de stamp buddy pro en pick-up tools en blenders besteld. Alles werd goed en snel geleverd. Inmiddels ben ik er al mee begonnen en erg blij met de spullen. Vooral de stap buddy maakt kaarten stempelen extra simpel en is een echte aanrader. Ook verstandig om gelijk reserve magneten mee te bestellen. Die was ik vergeten en zijn nu onderweg in een nieuw geplaatste order.

Snelle levering en goede prijzen.

Levering en pakketje top in orde ! Leuke gadgets bij de zending inbegrepen waarvoor mijn dank. Prima webwinkel en niet te duur.

mooi op tijd geleverd, vroeger dan verwacht

ik was aangenaam verrast door de vele gadgets in het pakket, dank u wel hiervoor 😃

Fijne online winkel

Keurig verzorgd.!!

Ik heb tot nu toe twee maal iets besteld, snelle levering. En een kleinigheidje erbij 😁

Goede en snelle service

Ik had mijn bestelling veel eerder binnen dan was aangegeven, fijn. Bestelling klopt ook altijd netjes. Fijne winkel om wat bij te bestellen en ook niet te duur. Gewoon goed

Alles wordt snel geleverd, ze zijn klantvriendelijk en als er iets niet in orde is wordt het meteen opgelost. De prijs is geweldig goed.Ik ben al jaren klant en ben super tevreden over alle diensten van dit bedrijf. Ga zo door!