Toppie

Ga zo door,goed bezig.

Makkelijk om te bestellen ,goede prijzen en snel geleverd

Altijd weer een snelle levering.

Altijd snelle levering en altijd weer een verrassing erbij.

top!

super snelle levering. alleen jammer dat de doos was gescheurd, maar gelukkig zat alles er nog in.

altijd goede en snelle service

Heel erg goed

Ik heb alles goed ontvangen met leuke boekjes erbij zodat je nieuwe ideeën op doet als iets er niet is zeggen ze dit ook ja ik ben erg blij hiermee

Bestelling werd snel en goed geleverd.

Goede service en lage prijzen!

Altijd netjes geholpen als ik iets wilde weten. Ze zijn snel met verzenden en hebben lage prijzen voor hun grote assortiment aan hobbyspullen.

Goede prijs correcte levering.

Goede site met veel info en ruime keus tegen goede prijs

Super service!

Fijn contact, goede afhandeling en snel geleverd.

Zeer tevreden en snelle levering. Super

Uitgebreide site en goede informatie! Snelle levering en altijd leuke attentie!

ben met mijn cijfer omlaag gegaan in verband dat de prijzen wel heel er omhoog gegaan zijn.

de bestellingen komen zoals gewoonlijk nog zeer snel. Maar ik vind wel dat ze bij de Egel flink omhoog gegaan zijn met de prijzen. Jammer maar helaas moet je ook vaker wachten tot het weer opnieuw is aangevuld.

bestellen gaat vlot (zoniet, dan is er een heel vriendelijke klantenservice) en vlotte levering.

Naar volle tevredenheid

Goede producten en snelle levering en de leuke attentie

Begripvol

Veel begrip voor mij ,ik dacht dat ik betaald had en vond het lang duren.dus gebeld en geen probleem,snel betaald en wat alles snel binnen.

Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling verstuurd was en wanneer het aankomt.

Altijd goed

Groot assortiment, snelle levering, mooie en kwalitatief goede materialen. Fijne en overzichtelijke website.

Bestelling veel eerder ontvangen dan door gekregen bij de Bestelling. Super blij

Super winkel

Ik ken deze winkel al heel wat jaartjes, en blijf hem trouw. Snel, niet te duur, keurig verzorgt, en altijd een leuk extraatje

Service is uitstekend

Mijn bestelling werd vlot en netjes geleverd

Hartelijk bedankt voor het extraatje!

super

super snelle levering

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding!

Ik zocht, ik vond, en 2dgn later had ik het al in huis !

Enorm verrast!

Buiten het bestelde product kreeg ik als verrassing nog leuke producten erbij!

Prima. Goede service

Zie boven.