Super snelle levering

Geweldige winkel

Snelle levering en een extra presentje

Spannende pakjes!

Het aanbod van de Egel is niet duur, fijn dat het tot een klen bedrag gratis verzenden is en elke keer is er een hele leuke verrassing in je pakketje! Super leuk! Ik ben dik tevreden!

Mijn bestelling kwam netjes binnen Dat wat er niet meer was werd snel weer terug gestort.

Altijd een feestje

Zeer goede ervaring met de Egel

Goed verzorgd pakketje snel verstuurd . En altijd een leuk cadeautje bij je bestelling . Echt top ben zeer tevreden met de egel vandaar als ik wat nodig heb het hier bestel.

Veel keuze en snelle levering

Ik was altijd bij een andere hobby website klant omdat ik graag 3D kaarten maak, maar die hadden weinig meer dus ging ik online zoeken en vond de Egel met tot mijn verrassing hebben die heel veel van dat kaarten spul. Ik moet online bestellen omdat ik in Canada woon en nu kan mijn familie in Nederland het voor me meenemen als ze komen.

Snelle bezorging en goede kwaliteit en kwaliteit!

Zie boven!

Prima webshop

Ik ben zeer tevreden. Ruime sortering,snelle levering en altijd een extraatje. Bestel er al jaren.

Vriendelijk en snelle levering.

Vertrouwd!!

Heel tevreden veel artikelen, goede reclames. Versturing netjes verzorgd. Ga zo door!

Fijne online webshop

Goede prijzen, goede service, snelle levering.

Goede verzorging en vlot

Fijne en duidelijke site met mooie hobbyspullen.

Top, top, top !!!!

Bestelling altijd zeer correct uitgevoerd, snel in huis en altijd een leuk cadeautje erbij.

toppers

zeer snelle levering en altijd een presentje erbij en dat is altijd zo leuk om erbij te krijgen. zeer tevreden

Alles was goed geregeld

Heel goede service en vlot

Zo als boven vermeld

Vrij vlot geleverd netjes ingepakt

Zo als altijd is het een verrasing wat voor kadootje er bij in zit Altijd wordt alles geleverd wat je besteld netjes .verpakt, goede spullen . Ja ik vind dit een goede zaak mooie webshop.

Als ze iets niet in voorraad hebben krijg je een mail om iets anders te bestellen of je geld terug.. vind ik heel netjes

uitstekend

goede service,snelle levering

Gezellig, verheug mij iedere zondag op de nieuwsbrief en ook het hobbyjournaal iedere maand.

Vertrouwd, vlot verzonden

Makkelijk bestellen. Vlot verzonden. Betrouwbaar. Leuk, iets extra's bij de bestelling dit keer.

Gewoon top

Snelle levering en top dat er een cadeautje bij zit.