makkelijk bestellen, snelle bezorging

In de webshop snel gevonden wat ik zocht, makkelijk kunnen bestellen en snelle levering met een extraatje in het pakketje.

Het bestellen ging heel makkelijk en 2 dagen later had ik het al in huis. Perfect.

niet te duur en snelle levering

Uit verschillende aanbieders, De Egel gekozen omdat die het voordeligst was. Erg prettig dus.

Positief!

Goede ervaring met De Egel; mijn bestelling werd snel verzonden en alles was keurig in orde, niets op aan te merken.

Altijd goed verzorgd en conpleet

Ik vind het erg attent dat er altijd een aardigheidje gratis bij wordt toegevoegd.

prijs/kwaliteit en goede naservice

Prijs/kwaliteit ok en eerlijke promo's maar ook een goede opvolging van je bestelling als er met de koerierdienst van alles misloopt, nemen zij contact.

supersnelle levering

Ben erg tevreden met het mij geleverde artikel.

Mijn ervaring met De Egel is super, de bezorgtijd van mijn bestelling was super snel.

Super site!

Snelle en correcte levering en altijd met leuke extra's erbij!

Uitstekend !

Groot assortiment, goede prijzen en snelle levering !

niks mis alles ging goed.

alles prima....

Super Goed

Super, mega fantastische service!! Dikke 10!!! Ook het extraatje wat er heel vaak bij zit zijn wij altijd heel erg blij mee en super leuk!!!

Het zoeken vind ik soms wat lastig maar verder prima. Snelle service!

Super!!!!

Ik heb goede ervaring met de egel.Als de bestelling gedaan is,houden ze je op de hoogte wanneer het verzonden wordt.Enwordt ook vlug geleverd.Er zit altijd wel een cadeautje bij de bestelling.Ik ben zeer tevreden over de egel.

Netjes,verpakt Wordt op de afgesproken tijdstip geleverd

Altijd goed de levering

Als ik bestel heb ik het altijd eerder binnen dan verwacht.

Snelle levering en alles is netjes verpakt.

De perfecte website voor alle hobbyisten. Groot assortiment goede service en goede prijs en altijd een mooi cadeautje bij je bestelling

Top heel snel

Top heel snel

Altijd perfect geregeld voor een goede prijs

Altijd snel en keurig geleverd met een extraatje erbij