Netjes verpakt en een cadeautje erbij.

Levering is altijd correct en snel.

Levering is altijd correct en snel. Vaak nog gratis producten meegeleverd.

Hartstikke goed

Snelle levering met altijd iets extra's bij je bestelling.

Snelle service en goed verpakt. Prima.

Altijd goed.

Er wordt altijd snel gereageerd indien ik een klacht heb.

Snelle Bezorging extraatje erbij!

Zo snel en netjes geleverd en er altijd een leuk kado erbij gewoon geweldig

Betrouwbare webshop

De Egel is een betrouwbare webshop, de bestelling is altijd supersnel binnen in een keurige verpakking . In elke bestelling zit een verrassing , dat is zo leuk. Groot voordeel is dat je bestelling vanaf 20 euro gratis wordt bezorgd. Dat is echt nergens anders.

Toplevering

Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling binnen en alles was heel goed afgeleverd. Kortom een toplevering van een topbedrijf!!!

Fijne service

Altijd snelle service (vervoersbedrijf komt hun afspraken vaak niet na), Altijd een leuk presentje meegeleverd, waarvoor dank!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, netjes en gordijnen verpakt! Indien iets niet meer voorradigis ontvang je een mail terug met de opti iets anders of geld terug . Dit voordat bestelling verzonden wordt!

geweldige spullen om kaarten te maken

ga zo door

Mooie webshop

Ik had macrame touw besteld, binnen 2 dagen binnen plus nog een cadeautje hoe leuk is dat!!! Niet duur en heel goed macrame garen. Ik ben blij dus nogmaals super bedankt

Nette en snelle levering

Snelle levering.

Aantrekkelijke prijs. Snelle levering.

geweldig

ik ben zeer tevreden met wat vraag krijg ik ook gestuurd ik ben zeer tevreden

Hele super snelle levering

De Regel kun je prettig shoppen met een goed overzicht. En een super snelle levering.

Snelle levering kon het pakket goed volgen Alles netjes verpakt ben erg blij met de stempels die ik exsta kreeg als kado Mooie boeken Goed duidelijk

Top snelle levering

Uitstekend.

Snelle service en netjes verpakt

Goede prijsverhoudingen en snel verstuurd

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede prijzen en snel verstuurd!

Goede en snelle service

Goede ervaring, snelle service. Veel keus

Perfect ga zo door

Over zichtelijk site snele service

Goeie verzending

Alleen ik kreeg een mail dat er bepaalde producten er niet waren en dan stuur ik een mail terug met dat ik andere producten ervoor wilt hebben maar ik kreeg die producten niet

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling helaas hebben wij uw mail/antwoord over het hoofd gezien hiervoor onze excuses m.v.g. Team De Egel