Fantastisch!

Levering was perfect en super snel!!! Nogmaals dank jullie wel!

Telkens fantatische en snelle levering

Telkens fantatische en snelle levering

Geweldige hobbywinkel en webshop.

Snelle en correcte levering.

uistekend

het was de tweede keer dat ik wat bij jullie besteld had en het is mij goed bevallen en voor herhaling vatbaar

Snelle levering, goed verpakt met kadootje

Fijne webwinkel

Kom hier altijd terug om te bestellen. Ruime keuze, scherpe prijzen en uitstekende service

Het bestelde altijd prima en netjes verzorgd ontvangen. Goede communicatie.

Fantastisch!!

Mijn bestelling liep als een trein vanaf het moment dat ik bestelde. Ik kreeg al snel een bevestiging en dat ermee aan de slag werd gegaan.

Hele prettige ervaring met mijn aankoop bij de Egel

De bestelling is vlot behandeld en geleverd, ook een aangename verrassing met het extraatje wat erbij was. Al met al een hele goede ervaring met de Egel.

Leuke site om te neuzen. Alles goed te vinden. Snelle levering. Heel tevreden.

Nette snelle service met altijd een aardigheidje erbij. Ruime keuze in hobbyspyllen.

Vlotte levering goede service. Echt een winkel waar je beslist je spullen moet kopen

snelle service

Helemaal Prima!

Op de website stond te lezen, dat er enige vertraging kon plaatsvinden vanwege de drukte bij de post.. Maar tot m’n verbazing had ik gewoon de volgende dag m’n pakketje al binnen. De verfjes die ik besteld had, ben ik heel erg blij mee, en ik ga zo de andere kleuren ook ervan ook bestellen nog.

Heel goed en netjes

Goed verpakt en snelle levering!

Nog steeds prima en snel

Alles gaat uitstekend en ook leuk dat er altijd een presentje bij zit erg leuk bestel graag bij jullie

Mijn bestelling werd snel en correct bezorgd

De-egel heeft een overzichtelijke website en het bestellen van artikelen is simpel. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is. De bestelling had ik super snel in huis

Bestelling altijd keurig op tijd binnen. Laten weten waneer iets niet op voorraad is.

Overzichtelijke site, snelle bezorging

Ik had snel gevonden wat ik zocht. De levering was veel sneller dan verwacht. Kortom zeer tevreden en ik zal eze webshop zeker vaker gaan bezoeken

Blij met deze webschop!

Goed verpakt en sneller dan wat op de site werd aangegeven binnen. Leuk bruikbaar klein cadeautje erbij. Fantastisch.

Ben heel tevreden ,,mooie produkten voor iemand die graag handwerk doe

Snelle levering en problemen met mijn mini trouvaille binnen een week opgelost

Een hele snelle levering

Netje verzorgt en nog een leuke presentje er bij.

Zeer snelle levering

Het is leuk om bij de Egel wat te bestellen en steeds benieuwd welk presentje er bij zit