Goede ervaringen

Alles keurig verzorgd en meteen paar dagen in huis.

Zoals altijd, snelle levering en een leuk extraatje

Fantastische zaak, ik koop er al dertien jaar!

Eersteklas producten, snelle verzending, Altijd een presentje erbij. Heb zeer goede ervaring met de Egel!

Goede ervaring

Goed verzorgd en opt tijd geleverd

Altijd snelle levering

Super fijne winkel

Fijne hobby winkel. Koop er graag , artikelen worden snel en netjes verstuurd... altijd een leuk presentje erbij..en het minimum bedrag is ook niet hoog. Kortom een hobby site met ruim assortiment, waar je fijn kunt shoppen

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd met nog wat extra's prima verpakt

Mijn eerste bestelling hier dik tevreden snel geleverd

Snel geleverd en wat er niet meer was terugbetaald

Zeer tevreden over.

Ben teleurgesteld

U biedt glitter foam aan maar dat is het niet. Kon het niet gebruiken en was genoodzaakt dit retour te zenden. Kosten 7.95 €. Jammer!

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling graag willen wij u het volgende melden dat u licht groen foam besteld heeft zowel in de omschrijving als in de artikelnaam word bevestigd dat dit geen glitter foam is bij de artikelen goud en zilver die u heeft besteld staat dit wel vermeld tevens indien u niet tevreden bent over een product kunt u deze altijd binnen 14 dagen retourneren indien het artikel niet beschadigd of geopend is na ontvangst zullen wij dan het aankoopbedrag aan u als klant terug storten hopende u hiermee te hebben geïnformeerd m.v.g. Team De Egel

Toppers

Altijd keurig verzorgd en altijd blij met het extraatje

Goede service snelle levering

Altijd goed verzorgd en vriendelijk te woord gestaan bij vragen

Er wordt bij de bestelling gezegd wanneer je dit kunt ontvangen, maar heel vaak heb je het binnen een paar dagen in huis en goed verzorgd.

Super goede service

Hele goede service en ze geven altijd een extraatje. Ik zou het aanbevelen.

mooie side goed overzichtelijk leuk dat er altijd iets in het pakketje zoals een presentje en folders

Geweldig verzorgd en snel

Geweldig verzorgd en snel.

Prima snel geleverd

Vlot de bestelling in huis

Vlot de bestelling in huis. FIJN

Vaak leveren ze veel sneller dan aangegeven bij de aankoop. En bij iedere levering altijd een verrassing gehad.

Groot assortiment, goede verzending.

Goede verzending, en altijd iets leuks bij je bestelling.

Een snelle levering

Bestellen en heel snel erna de levering.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering . Leuk als er een verassing bij zit .

Bedrijfsgegevens

Beijerlandselaan 180

3074ES Rotterdam

010 4195901

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.