De Egel. Is prima

De Egel is prima. bezorging met DHL niet altijd correct, regelmatig in een andere straat met 't zelfde huisnummer, heeeel irritant, kunnen schijnbaar niet goed lezen, graag klacht indienen bij DHL

Alles prima in orde

- snel bezorgd - alles in goede orde ontvangen - leuke extra’s bijgevoegd!

Veel keuze voor een mooie prijs

Ik heb diverse materialen besteld. Sommige dingen waren goedkoper dan bij andere winkels. Levering ging snel. Kreeg ook nog een leuk cadeautje erbij.

Keurig verzorgd en snelle levering.

Zoals altijd keurig verzorgd en snelle levering. Altijd een leuk cadeautje bijgesloten. Graag zo doorgaat. Joke Jongste

Zoals altijd GE-WEL-DIG!

Gebruik gemaakt van de black friday punten actie! Kreeg daardoor een gratis kleine snijmal erbij! Ook nog eens een gratis kerstkransen stempel! Service was super snel! Goed verpakt en alles goed in takt!! Zeker een aanrader op te bestellen!

Fijn behandeld

Snel toegezonden. Heel fijn.

Het is tot de volle tevredenheid opgelost

goede levering en snel

goede levering

Altijd goede en snelle service

Ik ben voor de derde keer dik tevreden,Tot de volgende keer.

Snelle levering!

Mijn bestellingen komen altijd op tijd binnen

zeer prettig en goed behandeld

mensen zijn zeer hulpvaardig en zeer vriendelijk alles was voor mij goed verzorgd. Dame 85 jaar oud.

Een goede en duidelijke website om te bestellen.

Uw website vind ik prima, alleen vind ik het wel jammer dat er geen teller op zit bij de te bestellen artikelen, zodat je direct kunt zien hoeveel u er nog in voorraad heeft. Het is me al een paar keer overkomen dat ik een artikel bestelde, en dat achteraf bleek dat het bestelde artikel niet meer in voorraad was.

Goede snelle levering

Tot nu toe altijd goed sevice gehad

super

geen woorden voor

Fijne Webshop

Snel en accuraat

Zo als altijd TOPPIE.

Zoals altijd prima geregeld. Snel en correct

Snelle service en alles in goede orde ontvangen producten zijn zoals beschreven

Super goede levering

Erg tevreden over de levering en het aardigheidje wat er bij zit is heel leuk.

Snelle service, veel keuzes.

vragen per mail

ik heb toch iets te lang op antwoorden moeten wachten met mijn vragen, ik weet wel dat ik niet de enige ben met vragen, maar misschien is dat toch een aandachts punt voor jullie

geachte mevrouw wij hebben per direct u mail aan de leverancier doorgestuurd, deze heeft binnen 48 uur reactie terug gegeven dit hebben wij ook aan u doorgegeven m.v.g. Team De Egel

een hele fijne ervaring

mijn ervaring is dat ik altijd mijn bestellingen goed ontvangt en goed verzorgd wordt en lekker betaalbaar

Keurig verzorgd

Heel erg tevreden.

Product zoals omschreven. Erg mooi materiaal. Kwam goed verpakt binnen. Ja we zijn erg blij met de theedoos.