Filters

7

Het pakketje arriveerde iets eerder dan aangegeven. Heel goed!

De lantaarns : leuk om te zien, maar het stansen is niet helemaal goed gelukt, waardoor het veel tijd kost om de deeltjes te verwijderen. Ik heb de hele set, dus ben wel een lange tijd bezig.

  • Aanbevelen? Nee
10

geweldig

geweldig altijd mooie artikelen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie ervaring

Voor mij de eerste keer dat ik bestelde Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Sneller geleverd dan verwacht

Bestelling geplaatst en bij plaatsen konden we al zien dat het iets langer ging duren voor de bestelling geleverd ging worden. Prima. Na eenparig dagen mailtje dat bestelling verstuurd was. Dagen eerder dan verwacht dus top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Sneller dan verwacht in huis. Top !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Eerder gekregen als verwacht en super snel verstuurd en de volgende dag al gekregen, heel goed verpakt en dat we er voor moeten tekenen is heel belangrijk zodat de vervoerder het niet voor je deur kan zetten , dus de egel verzend het perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik vindt erg goed de egel je krijg ook kleine verassing en ze helpen ook goed hou op tijd op de hoogte als iets niet beschikbaar is

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar

goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bevalt goed

Zijn goed De Vriendinnen Vinden het ook goed. Is zeer aan te bevelen voor iedereen We worden wel ouder maar we hopen toch nog poosje doortegaan Vriendelijke groet Namens de vriendinnen Gretha

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Altijd attent en netjes verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne en snelle levering.

Ik vind de levering heel fijn. Ene dag verzonden, uiterlijk 3 dagen later in bezit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon super.

Behoeft geen uitleg

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne webshop

Fijne en betrouwbare webshop! Gratis verzenden vanaf 20 euro. Reageren altijd snel en meewerkend op berichtjes en leuke aanbiedingen. Fysiek is het niet echt een hobbwinkel, maar online hebben ze heel veel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Is goed

Ruim assortiment,snelle verzending,altijd met een cadeautje.

  • Aanbevelen? Ja
8

Grote collectie en snelle levering.

Bestel af en toe wat bij de egel en wordt tot nu toe snel bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte levering

Ook nog iets extra’s erbij

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bezorgd

Altijd goed en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Nee
10

snel en goeie prijs

wasmakkelijk te bestellen en werd snel geleverd en voor een betere prijs als bij andere web winkels

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid

Alles is duidelijk! Goede communicatie, snelle verzending/ bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ik heb deze site gekregen van mijn zus mevr.Ripke-verbon .

  • Aanbevelen? Ja
10

всем довольна

очень быстро пришла ткань

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling Vond het erg prettig dat ik via de mail overal van op de hoogte werd gehouden mbt bezorging van mijn bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gegaan fantastisch

Niks te klagen

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij met een pakket van de Egel

Het duurde deze keer iets langer dan normaal. Met een kleine vertraging mijn pakket prima ontvangen. Extra leuk zijn altijd de extra dingetjes die erbij zitten. Echt kadootje!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Beijerlandselaan 180

3074ES Rotterdam

010 4195901

[email protected]

Over De-Egel

De Egel is een Nederlandse online winkel gespecialiseerd in hobby- en knutselmaterialen. Het assortiment omvat een breed scala aan producten zoals stempels, snijmallen, papier, inkten en andere creatieve benodigdheden voor scrapbooken, kaarten maken en diverse andere hobbyprojecten. De Egel richt zich op creatievelingen van alle niveaus en biedt naast hoogwaardige producten ook inspiratie en advies om de mooiste projecten te realiseren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.