Snelle levering en betrouwbaar

Vriendelijk ,en Snelle levering en betrouwbaar.

Supersnel geleverd en goed verpakt

Via de website heb ik stempel inkt en een paar stempels gekocht. De levering was een stuk sneller dan op de website stond. Alles was goed ingepakt met een paar leuke kleine cadeautjes erbij.

Geen klachten

perfecte afhandeling van mijn bestelling.

ik was blij verrast dat mijn bestelling zo snel werd bezorgd er was aangegeven dat het een week zou duren maar na twee dagen had ik het al binnen. Netjes verpakt en alles klopte bedankt daar voor.

Altijd goed!

Ik heb er al 3 keer iets besteld nou en iedere keer wordt het super snel bezorgd, kreeg ik de foldertjes van de producten die ik bestelde erbij en altijd wat extra's gratis erbij! Echt een fijne webshop om te winkelen! Enige wat ik als "tip" geef is, is dat de zoekmachine iets specifieker en makkelijker mag. Soms moet je echt de code of naam van bijv. Een snijmal weten, wil je hem makkelijk kunnen vinden. Een omschrijving is dan niet voldoende.

Super, snelle levering en attentie

Fijne ervaring, snel geleverd en een fijne attentie er bij.

Ik was zeker geslaagd maar stond bij 16 sept geleverd aangezien mijn pa 16 dec jarig was had ik het daarvoor al nodig dus had dit bij opmerking gezet en 2 dagen later al in huis Thnx

Echt geweldig

Uitstekende, vlotte service.

Op zaterdag besteld en op dinsdag al geleverd.

Goede en snelle service

Goede en duidelijk website, veel keus en snelle service

Correct en op tijd bezorgd

Zeer aanbevolen.

Snelle levering mooi extraatje erbij

Geweldige service snelle levering en weer iets leuks extra

Omdat ik iets had besteld voor een jarige moest ik het pakje snel in huis hebben, had ik gevraagd en binnen 2! Dagen lag het in de brievenbus. Met weer een leuke attentie. Super tevreden en ook de prijzen zijn interessant bij de Egel.

Artikel toch niet op voorraad

Ik bestelde bij de Egel omdat ik op zoek was naar een bepaald product, ik heb daarnaast nog enkele andere dingen besteld. Helaas kreeg ik bij de levering pas te horen dat het artikel waar het om ging niet meegestuurd was. Als ik dat had geweten had ik niet besteld. Het geld van dat artikel werd een week later terug gestort.

geachte mevrouw onze collega heeft telefonisch contact met u gehad om te kijken of wij deze vergissing konden oplossen, u heeft daarbij aangegeven dat dit niet hoefde. m.v.g. Team De Egel

Goede en snelle levering. Zelf iets gratis erbij gekregen.

Een geweldige snelle service ,ik was verrast door het leuke cadeau ,zal zeker mijn volgende bestelling bij uw bedrijf plaatsen ,bedankt Groet Marion

Super snelle levering en altijd een extraatje!

Ondanks dat er een latere levertijd Bij het bestellen, wordt er toch super snel geleverd! En ik krijg altijd een extraatje, heel fijn! Groetjes Nicolette

Heel erg goed

Het is altijd een blij gevoel als het pakje bezorgd wordt. En het extra’tje wat er bij zit is een mooi gebaar.

Ben zeer tevreden over de egel

Goed en prima service

Ging zondagavond iets fout met bestellen en stond mijn bestelling dubbel en ik kon niet betalen Maandagmorgen gebeld met de klantenservice en een heel vriendelijke meneer heeft me goed geholpen en het pakje is nu onder weg

Perfecte service en uitgebreid assortiment !

De egel is een hobby winkel met heel groot assortiment.. De mogelijkheid van leveren op Post.nl locatie was voor mij een superuitkomst ! Ik heb een diamondpainting gekocht en die is prima kwaliteit en hij was verder bijna nergens meer te krijgen.. Ik ben heel blij.. Verder OOK nog presentje bij mijn bestelling. Dat is nog eens Atttent !! Heel vriendelijke klantenservice die OOK nog meedenkt ! Ga zo door en een winkel om aan te bevelen voor alle knutselfans.

Zeer goede ervaring

Geweldige service en ook een snelle service bij de egel

PERFECT

Super netjes verpakt en mooi op tijd. Zeker aan te bevelen. Aardigheidje erbij. TOP