Snelle levering, goede service!

Snelle levering, helaas half in de brievenbus,( paste niet) iemand had het zo kunnen pakken.

Snel, perfect

Service zeer goed, goed verzorgd en snel verstuurd. Dank U wel voor het extra, ben hier erg blij mee. Zal zeker vaker bij U bestellen . Ga het aan vrienden aanbevelen. Dank U wel.

Snel, goed verzorgd en gezellig

Ich bin sehr zufrieden und bestelle gerne wieder.

Ich bin über ein Saleangebot bei der Googlesuche zu diesem Onlineshop gekommen und bin überaus glücklich darüber, denn es ist ein toller Shop mit guten Preisen und tollen Saleangeboten. Ich habe reibungslos über Paypal gezahlt, wurde mit Emails über den Bestellstatus informiert und mit der Trackingnummer wusste ich immer wo mein Paket grade ist. Die Bestellung war sorgfältig und gut verpackt, sodass alle Artikel makellos bei mir angekommen sind. Ich habe zum großen Teil Saleprodukte gekauft und bin sehr glücklich mit diesen, denn sie waren alle im tadellosen Zustand und ihren Originalverpackungen. Außerdem habe ich hochwertige und zu meiner Bestellung ausgesuchte Gooddies bekommen. Ich kann eine klare Kaufempfehlung aussprechen und werde auf jeden Fall wieder hier einkaufen.

Snelle levering, goed verpakt en een leuk cadeautje bij de bestelling

Zie boven

De eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Aflevering voor de genoemde datum. Keurig ingepakt en nog wat extra's om te zien wat er aktueel is.

Bestens

Ihr seid immer die Besten.

AUSGEZEICHNET

Wie immer hat alles vorzüglich gekalppt und das Kundenservice ist ausgezeichnet!!!!!!!!!!!

Leuke website voor mijn kaarten hobby

Meestal snelle service, aardige mensen aan de telefoon, leuke spullen om te kopen voor een goede prijs.

Goede service en snelle levering

Heel snel geleverd, ondanks wat er op se website stond aangegeven. En ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Prettige en goede online winkel

aan mijn verwachting voldaan

levering naar wens verlopen , inhoud oke

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering van de bestelde producten. Top.

Zeer goede ervaringen,heb al vaak besteld en steeds content

Als ik 6 sterren kon geven had ik dat gedaan!

Ben zeer tevreden, als ik 6 sterren kon geven had ik dat gedaan!

Snelle levering,en altijd iets extra bij.

Correcte bestelling en snelle levering

Geen

Correcte service

Correcte service en prijzen. Snelle afhandelingen.

Snelle afwerking

Binnen korte tijd in huis

de bestelling is snel geregeld

Ik ben tevreden, netjes geïnformeerd dat er product niet was. Iets anders daarvoor kunnen bestellen. En leuk het cadeautje weer!

Als altijd goed verzorgde levering

Ook deze pre order keurig geleverd, was wat onduidelijk wanneer het precies geverd werd maar prima verzorgd

zeer goed

super snel binnen klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam

Een aanrader

Koop er al jaren en altijd keurig op tijd de spulletjes geleverd.