Laden reviews...
Laden reviews...
1.546 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne roser hurtig levering og omhyggelig emballage. Kundeservice opfattes som venlig og hjælpsom, og kommunikationen er pålidelig. Mange ordrer kommer tidligere end ventet og indeholder små overraskelser. Samlet set opleves købsoplevelsen som gnidningsfri og tilfredsstillende.
Pluspunten
Snelle afhandeling en als je belt altijd goed opgelost Prijs is goedkoop
Beveelt aan
27 June 2018
Thea
Grathem
Pluspunten
voordelig en snel van leveringen
Beveelt aan
27 June 2018
anoniem
Ridderkerk
Beveelt aan
27 June 2018
jj
vlaardingen
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenZou ik niet kunnen bedenken
Beveelt aan
27 June 2018
anoniem
Pluspunten
Dubbele 10 plus
Beveelt aan
27 June 2018
Petra
Pluspunten
goede service, uitgebreid assortiment, mooie aanbiedingen
Verbeterpuntenweet ik niet
Beveelt aan
26 June 2018
Pauline
Doetinchem
Pluspunten
heel goed jammer dat ik deze 14 dagen moest wachten op de bestelling ik heb 2 keer overgebeld en een mail gestuurd
Beveelt aan
26 June 2018
de egel
Beveelt aan
26 June 2018
anoniem
Pluspunten
Snel en goed
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
25 June 2018
anoniem
Pluspunten
Goede service en goedkoper dan andere hobby webshop.
Verbeterpuntenvooral zo doorgaan.
Beveelt aan
25 June 2018
Ans
BORNE
Pluspunten
Ga zo door! Tips ,die ik al eens doorgegeven hebt, super opgepakt!
VerbeterpuntenOp het moment geen verbeterpunten of tips.
Beveelt aan
25 June 2018
Diana Spieker
Ermelo
Pluspunten
Grote tien plus
Beveelt aan
25 June 2018
Ivonne
Verbeterpunten
na 3 weken en na vele telefoontjes pas een incomplete bestelling ontvangen. De Egel heeft wel hun excuses aangeboden. en er was sprake van "overmacht".
Beveelt aan
25 June 2018
Nanda
AMSTELVEEN
Pluspunten
Altijd snelle levering en iets als aardigheidje erbij.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
24 June 2018
Ina
Hoogeveen
Pluspunten
Goed overzicht over aanbod van materialen op de site. Handig overzicht van de artikelen die je toevoegd aan het winkelwagentje. Goede snelle levering met informatie over wanneer het pakketje wordt geleverd en of het door de brievenbus heen kan of niet. Pakketje ook goed ingepakt met nog extratjes erbij. Helemaal super!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
24 June 2018
Maud
Beek en Donk
Pluspunten
Snelle en goede levering
Beveelt aan
24 June 2018
Arnold
Veldhoven
Beveelt aan
23 June 2018
anoniem
Pluspunten
Snelle en goed verzorgde levering
Beveelt aan
23 June 2018
Jopie
Spijkenisse
Pluspunten
Altijd snelle service. Goedkoper dan ergens anders. Gratis verzendkosten bij bestelling van 20 euro en keuze genoeg.
VerbeterpuntenSoms is een goed lopend artikel snel uitverkocht. Misschien iets meer voorraad nemen. Bijv. Ticket mal studiolight. Groot of klein. Ze zijn zo snel niet meer leverbaar. Dat is jammer
Beveelt aan
23 June 2018
J. Rijvers
Boxmeer
Pluspunten
snelle levering kleine attenties en folders
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
23 June 2018
lisa
Beverwijk
Pluspunten
snelle service
Beveelt aan
23 June 2018
anoniem
Pluspunten
snelle verzending na bestelling, en bij artikel niet aanwezig een mail dat de verzending later verzonden word. goede cominicatie
Beveelt aan
23 June 2018
Jeannette
IJsselstein
Pluspunten
Groot aanbod op hobby gebied, snelle levering. Altijd iets extra’s bij de bestelling, lage prijzen.
VerbeterpuntenZoekmachine geeft niet altijd wat je zoekt, soms kom je per ongeluk toch het product tegen wat je zocht, geen logica te ontdekken waarom de zoekmachine dit product niet geeft bij het ingeven van de zoekterm.
Beveelt aan
22 June 2018
Marion
Amsterdam
Pluspunten
Voor het eerst heel lang, meer dan een week op mijn pakket moeten wachten, terwijl alles wel steeds in voorraad was. navraag gedaan per mail waar pakket bleef, toen kwam het de volgende dag. Geen excuus, geen enkele verdere reactie.
VerbeterpuntenAls ik vraag waar mijn pakket toch blijft, en het kan dan opeens wel geleverd worden de volgende dag, geef dan even een reactie terug. Mogelijk kon het niet sneller, maar wel handig als ik iets weet. Alle snelle leveringen worden wel apart vermeld..............
Beveelt aan
22 June 2018
Aty
Schiedam
Pluspunten
De afhandeling van de bestelling is allemaal goed geregeld.
VerbeterpuntenIk vind als jullie na elke bestelling een beoordeling vragen aan klanten lijkt het wel of jullie niet zeker zijn over wat jullie aan doen zijn. Ik vraag ook niet aan mijn werkgever na alles wat ik doe of wat ik gedaan heb een beoordeling. Daar kan je wel onzeker van worden. Een tip; niet iedere keer een beoordeling vragen aan klanten. Lekker je werk doen, dan krijg je vanzelf een beoordeling over het goed is of niet.
Beveelt aan
22 June 2018
anoniem
Beijerlandselaan 180
3074ES Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops