Laden reviews...
Laden reviews...
1.545 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne roser hurtig levering og omhyggelig emballage. Kundeservice opfattes som venlig og hjælpsom, og kommunikationen er pålidelig. Mange ordrer kommer tidligere end ventet og indeholder små overraskelser. Samlet set opleves købsoplevelsen som gnidningsfri og tilfredsstillende.
Klant vriendelijk gericht. Mooie artikelen en snelle levering
Beveelt aan
24 December 2024
Ina
Dirkshorn
Altijd de levering op tijd
Beveelt aan
24 December 2024
Wilma Marijke de Pater
Culemborg
Goedemorgen Goeie service
Beveelt aan
24 December 2024
Hanneke
Waalwijk
Altijd goed, snel en voordelig, mijn favoriete hobbyshop.
Beveelt aan
24 December 2024
Diny
Huizen
Ik ben blij dat ik de Egel heb ontdekt! Prima levering. Alleen de website is ontoegankelijk wat erg jammer is! Dank voor de snelle reacties
Beveelt aan
23 December 2024
Ivonne Zwart
Nijmegen
geachte
wij bedanken u voor uw beoordeling
graag zouden wij meer informatie van u willen omtrent de vraag/klacht die u geeft
over het niet toegankelijk zijn van onze website
onze collega Nick zal hier vandaag met u contact over op nemen
m.v.g. Team De Egel
Makkelijk bestellen, prima communicatie bij een niet op voorraad zijnde artikel. Alles prima verlopen.
Beveelt aan
23 December 2024
Ronald
Hoogerheide
Groot assortiment aan een goede prijs. Sneller verzonden dan aangekondigd op hun website !
Beveelt aan
23 December 2024
Lutgart
België
Goed en snelle levering
Beveelt aan
22 December 2024
Corrie
Oudewater
Goeie ervaring
Beveelt aan
22 December 2024
Femmy
Wognum
Heel positief ervaring
Beveelt aan
22 December 2024
Yvonne
Haacht
will use again
Beveelt aan
22 December 2024
Malcolm
Renkum
De zeding is altijd goed verzorgd
Beveelt aan
9 December 2024
Hannie
Spijenisse
Binnen kort bestel ik weer goede kwalitijd
Beveelt aan
8 December 2024
Annie
Amsterdam
Goed verzorgd
Beveelt aan
7 December 2024
Gon
Dongen
Telefonische goed te woord gestaan, en pakket keurig en snel afgeleverd.
Beveelt aan
6 December 2024
Magda
De lier
Correcte informatie en communicatie. Heel vlug geleverd.
Beveelt aan
4 December 2024
Martine
België
Keurig netjes verpakt nog een extra mooi kado’tje erbij . Helaas was het niet wat ik graag wilde hebben ! (Parelmoer om zoetwaterparels bij te werken ) Jammer .
Beveelt aan
4 December 2024
Leony
Geleen
geachte
wij bedanken u voor uw beoordeling
wij willen toch graag meer informatie ontvangen omtrent uw vraag/klacht
en wij vinden het jammer dat wij hier niet eerder een mail hebben mogen over ontvangen
voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice of u kunt bellen op nummer 010-4195901
m.v.g. Team De Egel
Keurig met verwachte leverdatum. Dat het pakket eerder kwam was bonus.
Beveelt aan
4 December 2024
Alien
Zwartsluis
Op tijd geleverd en correct verpakt
Beveelt aan
4 December 2024
Bertie
Maastricht
Bestelling wordt altijd sneller dan aangegeven bezorgd. Altijd een cadeautje erbij en gratis bezorgd vanaf €20,-.
Beveelt aan
4 December 2024
Annie
Emmen
Goede en snelle service
Beveelt aan
4 December 2024
Ans Bastiaans
OIRLO
is erg goed
Beveelt aan
4 December 2024
JC
Zoetermeer
Vlotte en goed afhandeling
Beveelt aan
3 December 2024
Marry
Veenendaal
Al vaker wat besteld en steeds word het goed en snel geleverd. Ook zit er altijd iets leuks extra bij, leuk maandblad of spul voor scrapbooking echt goede service.
Beveelt aan
3 December 2024
Bea
Schoonebeek
Grote sortering, snelle levering.
Beveelt aan
2 December 2024
Henny
Lisse
Beijerlandselaan 180
3074ES Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops