Laden reviews...
Laden reviews...
1.546 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Le recensioni sottolineano spesso la consegna rapida e l’imballaggio accurato. Il servizio clienti è considerato affidabile e disponibile. Molti ordini arrivano prima del previsto e includono piccoli omini. In generale, l’esperienza di acquisto online è positiva.
Mijn ervaring met de Egel vind ik een top.10 waard. Zo als ik het pakketje ontving. Met allerlei leuke extra dingetjes erbij. He5 was e3n verrassing slakken. Vriendelijke grotten. J. Vossepoel
Beveelt aan
24 August 2024
Jos Vossepoel
Nederhorst den Berg
Alleen verwarring in de eerste mail. Daar noemen jullie een bezorg datum dan komt het pakje toch eerder. We waren niet thuis , maar wel op de 27e nu heb ik het bezorg moment aan gepast
Beveelt aan
24 August 2024
M.j.j.
Hillegom
geachte
wij bedanken u voor uw beoordeling
en wij zijn blij dat het op deze manier is opgelost
m.v.g. Team De Egel
Alles snel en goed geleverd! Leuke gratis extra’s En met een bestelling van 20 euro of meer , gratis thuis!
Beveelt aan
24 August 2024
Marleen
Voorhout
Ik ben heel tevreden over de Egel. Mooi assortiment, leuk extraatje bij de bestelling. Ga zo door. Hartelijke groeten. Janny Veth
Beveelt aan
24 August 2024
Janny
Numansdorp
Netjes en vlot bezorgd. Product in prima staat.
Beveelt aan
24 August 2024
Sandra
Middelburg
Binnen een paar dagen .alles geleverd en keurig in orde
Beveelt aan
24 August 2024
Tineke
Heino
Snelle levering
Beveelt aan
24 August 2024
Adrie
Scheper
Tot nu toe altijd goede ervaring, ook vaak wat extra's bij de pakketjes.
Beveelt aan
24 August 2024
Femke
Malden
heel goed, en een aardigheidje dank u wel
Beveelt aan
21 August 2024
Miny
Ugchelen
Alles altijd mooi en op tijd bezorgd
Beveelt aan
21 August 2024
Erica
Rijen
De Egel heeft altijd veel keuze in hobbyartikelen. Het pakketje wordt goed ingepakt en verstuurd. Altijd duidelijke communicatie via de e-mail. Ook krijg je leuke extra hobbyartikelen erbij. En boven de € 20,- hoef je geen verzendkosten te betalen. Helemaal top!
Beveelt aan
21 August 2024
Minke
Kollumersweach
goede winkel ,goede service alleen levering met DHL is waardeloos
Beveelt niet aan
21 August 2024
Marleen
roermond
De bestelde artikelen in zeer goede orde ontvangen en ruim binnen de aangegeven tijd.
Beveelt aan
21 August 2024
C.M.
Almere
Mijn bestelling was weer prima verzorgd en zoals altijd zat er weer een leuk cadeautje bij.
Beveelt aan
21 August 2024
Edith
Krimpen aan den IJssel
Julie hebben mijn heel fijn geholpen toen mijn schaar stuk ging om te proberen of er een andere zou zijn voor mensen met artrose. Heel erg bedankt.
Beveelt aan
21 August 2024
Carla
Helmond
Goed
Beveelt aan
21 August 2024
Riet
Bergschenhoek 2661BC
Snelle levering
Beveelt aan
21 August 2024
Inge
Papendrecht
zeer vlotte levering en goeie kwaliteit
Beveelt aan
21 August 2024
Christine
City [id=2537, name=KOEKELARE]
Snelle levering en een bedankje als kado.
Beveelt aan
21 August 2024
Lien
Zevenbergen
alles was dik oke ik ga nog bij jullie bestellen
Beveelt aan
20 August 2024
Dennis Van Hees
SINT-KATELIJNE-WAVER
Leuke attenties bij je bestelling, correcte service! Dankjewel!
Beveelt aan
19 August 2024
Doris
Gent
Daar het altijd goed verzorgd is. En er altijd aan de klant gedacht wordt door een kleine attentie mee te sturen. Heel attent.
Beveelt aan
19 August 2024
Marja
Duiven
Het is eenvoudig om via internet te bestellen en als he een account hebt, Jun je ook zien wat je hebt besteld. Netjes een bevestiging via email en op de hoogte gehouden van de verzending. Top!
Beveelt aan
19 August 2024
Jannie
Haarlemnermeer
Er wordt aan alles veel aandacht gegeven. Ingepakt met een verrassing erbij, keurig bezorgd en vriendelijke mails als er iets niet in voorraad is.
Beveelt aan
19 August 2024
Marry
Sommelsdijk
Producten zijn goed en snelle verzending.
Beveelt aan
19 August 2024
C.
Den bosch
Beijerlandselaan 180
3074ES Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops