Wederom een snelle levering en ook nog een leuk Kadootje er bij gekregen, waarvoor dank!

altijd correcte levering

de bestelling wordt altijd snel en netjes geleverd er zit ook altijd een hele leuke attentie bij, hele leuke verrassing

Prima ervaring.

Duidelijke website, snel geleverd. Ik bestel hier vaker, heb nog nooit klachten gehad.

Gewoon super, veel keuze, gemakkelijk besteld en hele snelle levering. Ben

Om eerlijk te zijn...IK BEN EEN FAN VAN "DE EGEL" en raad iedereen die zich bezig houdt met hobby, kijk op de site van De Egel. Ongelooflijk veel keuze, je besteld,betaling is heel veilig en je krijgt factuur. Net zoals de rest is de levering ook heel snel en correct.

Correcte afhandeling

Snelle reactie

Zo Netjes alles verpakt en nog een klein kadootje was een verrassing voor herhaling zeker

super

Zoals elke maand weer keurig afgeleverd met een leuk extraatje. Top!

Elke keer prima.

Fijne webwinkel en altijd iets leuks bij je bestelling als extraatje.

supersnelle levering

Top!!

Snel

Super snel, prima en nog leuk kadootje erbij

geweldig

klant vriendelijk bestelling altijd vlot

Snelle verzending keurig verpakt

Heel goede service en keurig verpakt. Er zit altijd iets extra's bij wat gewaardeerd wordt

Bestelling werd snel geleverd, goed verpakt en de prijzen zijn netjes Een fijn adres om vaker te bestellen.

Vlotte levering. Bestelling eerder in huis dan aangegeven datum

In het weekend besteld is meestal woensdag in huis. Groot assortiment. Ben zeer tevreden.

altijd netjes verzorgd

Bestel graag bij De Egel

Positieve eerste indruk

Ik kende tot nu toe de egel niet. Ik heb een bestelling geplaatst. Deze was keurig verpakt en supersnel verzonden

Perfecte service !

Zeer snelle levering ! Keurig verpakt ! Én een gratis extraatje :-)

happy, goede service

toppie,altijd op tijd

altijd betrouwbare leveringen en service

prima en vlotte service

Voor de eerste met jullie gewerkt. Dank voor vlotte en prima service

Bij de Egel is het altijd goed verzorgt.

De Egel heeft een prima service , altijd leuke prijsjes. Altijd een feestje om daar te bestellen.

Zeer goed!

Snelle levering en zelfs een cadeautje bij mijn bestelling!