Fijne winkel!!!

Keuze genoeg, vriendelijk, goede oplossingen!! Een echte aanrader

vlotte levering

De bestelling is op tijd geleverd. Alles was correct verzorgd.

Op vrijdag een bestelling gedaan en zaterdag voor de middag al geleverd. (België). De artikelen waren netjes verpakt.

Leuke acties als je een bestelling doet en ze zijn niet duur

De Egel is een goede website om iets te bestellen, want ze zijn echt niet duur en ze hebben veel keus.

Prima!!!

Ruime keus en artikelen die nergens anders meer te koop zijn! En een snelle levering!

Snelle verzending

Bestelling goed en snel verzonden, helemaal top!!!

geweldig om mee te werken

Netjes en al weer een verassing er bij bedankt hier voor

Netjes

Snel en correct

Snel en correct

helemaal toppie

snel en altijd in orde.

uitstekend

wordt goed geholpen

Prima geregeld!

Alles snel en zoals beschreven ontvangen. Top. En een extra/gratis snijmal er bij ontvangen. Super geregeld.

Altijd goed!

Altijd tevreden

De service is top en de bestellingen zijn op tijd binnen.

De bestellingen zijn altijd op tijd binnen en er zit altijd een leuke verrassing bijgesloten.

Snelle levering, en altijd alles klopt.

Snel en goed ingepakt.

De bestelling is er zeer snel, heb nu 2 keer besteld, en de tweede keer met kortingscode. Je kreeg er markers bij cadeau, en een snijmalletje, en die heb ik dus nu dubbel, ook dezelfde kleuren. En dat is het enige wat ik jammer vind.

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling als u dit zou willen vermelden in vervolg in het opmerkingenvenster dan kunnen wij hier rekening mee houden m.v.g. Team De Egel

alles was goed en snel dank daarvoor

Fijne winkel

Het leek er op, dat een product wat ik wilde bestellen niet op voorraad was. Na een telefoontje kon ik gewoon bestellen en snel geleverd. Vriendelijk aan de telefoon. Ga hier zeker vaker bestellen.

Snel en keurig verzorgd

Leuk al die extra dingen er bij.

Ik vind dat de bestelling altijd snel komt. En is compleet. Met vragen kun je mailen. De Egel is Goed

Voortreffelijk

Heel vlot en prima verzending !!!!

Super goede materialen en assortiment als eerst en een geweldige servivice